!!! DEVELOPMENT MODE !!!

Έχουμε σχέδιο VII = συνωστίζουμε τον κόσμο στα ΜΜΜ

Η πολιτική στην Ελλάδα. Νέα, προτάσεις, κριτικές και σχόλια.
Άβαταρ μέλους
Namrail
Δημοσιεύσεις: 10634
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 09:29

Re: Έχουμε σχέδιο VII = συνωστίζουμε τον κόσμο στα ΜΜΜ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Namrail »

Εμπεδοκλής έγραψε: 06 Νοέμ 2020, 14:39
Namrail έγραψε: 06 Νοέμ 2020, 14:28 Θα μπορούσαν να επιτάξουν τα ιδιωτικά λεωφορεία, εκείνα που προορίζονται για ταξίδια και σκονίζονται σε θέσεις πάρκινγκ αφού δεν χρησιμοποιούνται και να αυξήσουν το στόλο.
Θα χρησιμοποιούσαν υπεραστικού τύπου λεωφορεία για αστικές μεταφορές. Αλήθεια τα γράφετε αυτά; Τότε ήταν που θα κολλούσαν όλοι μιας και δεν έχουν παράθυρα και μεγάλες πόρτες. Μη γράφετε βλακείες.

Επίσης, το πρόβλημα είναι όταν όλοι θέλουν να είναι στη δουλειά τους οχτώ παρά πέντε ή δέκα παρά πέντε. Ουρά να είναι τα λεωφορεία πάλι θα γεμίσουν.

Μην το παίζετε ξερόλες.
Άσε μας μωρέ λαλάκα τώρα. Εδώ έχουν δώσει το οκ για μεταφορές όπου ο ένας κάθεται και στοιβάζεται δίπλα στον άλλον, με σίγουρη τη μετοδοση και το πρόβλημα της επίταξης των ιδιωτικών είναι ότι θα κολλούσε πιο εύκολα ο ιός λόγω της ιδιαίτερης κατασκευής;

Σε ποιον τα λέτε αυτά; Μιλάμε για σχέδιο αύξησης του στόλου ώστε σε πρώτη φάση να μην υπάρχει συνωστισμός. Πιο εύκολος τρόπος εξαλλου να κολλήσεις από το να μυρίζεις τα χνώτα του άλλου στα 10 cm, καταστάσεις δλδ που συμβαίνουν στα λεωφορεία καθημερινά σήμερα, δεν υπάρχει.

Η επίταξη των ιδιωτικών δεν γίνεται όχι για ιατρικούς λόγους αλλά για γνωστούς ,άλλους λόγους. Για τον ίδιο λόγο που δεν γίνεται και επίταξη των ιδιωτικών νοσοκομείων, χωρίς όμως πανωπροικια στους ιδιωτες, που θα μπορούσαν να βοηθήσουν στην αποφόρτιση των δημόσιων τώρα που έρχεται το μεγάλο παλούκι.
Άβαταρ μέλους
Υδράργυρος
Δημοσιεύσεις: 26265
Εγγραφή: 30 Μαρ 2018, 17:47

Re: Έχουμε σχέδιο VII = συνωστίζουμε τον κόσμο στα ΜΜΜ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Υδράργυρος »

Εμπεδοκλής έγραψε: 06 Νοέμ 2020, 14:40
Υδράργυρος έγραψε: 06 Νοέμ 2020, 14:15 Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει γιατί οι συρμοί του μετρό δεν έρχονται ο ένας πίσω απο τν άλλο;
Καραμανλής....
Για λόγους ασφαλείας. ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ.
Ποιο ασφαλείας και φούμαρα; ΝΑ έρχονται με ρυθμό ώρας αιχμής. Εκει θα κάνουν οικονομία; Προχτές στην κόκκινη γραμμή 8,30 το πρωί έκανε 7 λεπτά να έρθει. Μέχρι έξω έφτασε ο κόσμος. Κάθε 3 λεπτά που είναι το λιγότερο δυνατό να έχει τρένο.
Εμπεδοκλής
Δημοσιεύσεις: 23372
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 13:13

Re: Έχουμε σχέδιο VII = συνωστίζουμε τον κόσμο στα ΜΜΜ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Εμπεδοκλής »

Υδράργυρος έγραψε: 06 Νοέμ 2020, 14:53
Εμπεδοκλής έγραψε: 06 Νοέμ 2020, 14:40
Υδράργυρος έγραψε: 06 Νοέμ 2020, 14:15 Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει γιατί οι συρμοί του μετρό δεν έρχονται ο ένας πίσω απο τν άλλο;
Καραμανλής....
Για λόγους ασφαλείας. ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ.
Ποιο ασφαλείας και φούμαρα; ΝΑ έρχονται με ρυθμό ώρας αιχμής. Εκει θα κάνουν οικονομία; Προχτές στην κόκκινη γραμμή 8,30 το πρωί έκανε 7 λεπτά να έρθει. Μέχρι έξω έφτασε ο κόσμος. Κάθε 3 λεπτά που είναι το λιγότερο δυνατό να έχει τρένο.
Όταν χρειάζεται πάνω από τρία λεπτά να μπουν και να βγουν το τραίνο καθυστερεί. Μάθετε λίγη συγκοινωνιολογία προτού γράφετε...
Άβαταρ μέλους
Υδράργυρος
Δημοσιεύσεις: 26265
Εγγραφή: 30 Μαρ 2018, 17:47

Re: Έχουμε σχέδιο VII = συνωστίζουμε τον κόσμο στα ΜΜΜ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Υδράργυρος »

Εμπεδοκλής έγραψε: 06 Νοέμ 2020, 14:58
Υδράργυρος έγραψε: 06 Νοέμ 2020, 14:53
Εμπεδοκλής έγραψε: 06 Νοέμ 2020, 14:40

Για λόγους ασφαλείας. ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ.
Ποιο ασφαλείας και φούμαρα; ΝΑ έρχονται με ρυθμό ώρας αιχμής. Εκει θα κάνουν οικονομία; Προχτές στην κόκκινη γραμμή 8,30 το πρωί έκανε 7 λεπτά να έρθει. Μέχρι έξω έφτασε ο κόσμος. Κάθε 3 λεπτά που είναι το λιγότερο δυνατό να έχει τρένο.
Όταν χρειάζεται πάνω από τρία λεπτά να μπουν και να βγουν το τραίνο καθυστερεί. Μάθετε λίγη συγκοινωνιολογία προτού γράφετε...
Σε ώρες αιχμης κανονικά έρχεται κάθε 3 λεπτά χωρίς προβλήματα. Αυτό ζητάω, να έχουν το ωράριο αιχμής συνέχεια. Αμα ένας κολλάει και πάει εντατική την ημέρα να το κόστος. Τι δεν καταλαβαίνεις;
Εμπεδοκλής
Δημοσιεύσεις: 23372
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 13:13

Re: Έχουμε σχέδιο VII = συνωστίζουμε τον κόσμο στα ΜΜΜ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Εμπεδοκλής »

Namrail έγραψε: 06 Νοέμ 2020, 14:48
Εμπεδοκλής έγραψε: 06 Νοέμ 2020, 14:39
Namrail έγραψε: 06 Νοέμ 2020, 14:28 Θα μπορούσαν να επιτάξουν τα ιδιωτικά λεωφορεία, εκείνα που προορίζονται για ταξίδια και σκονίζονται σε θέσεις πάρκινγκ αφού δεν χρησιμοποιούνται και να αυξήσουν το στόλο.
Θα χρησιμοποιούσαν υπεραστικού τύπου λεωφορεία για αστικές μεταφορές. Αλήθεια τα γράφετε αυτά; Τότε ήταν που θα κολλούσαν όλοι μιας και δεν έχουν παράθυρα και μεγάλες πόρτες. Μη γράφετε βλακείες.

Επίσης, το πρόβλημα είναι όταν όλοι θέλουν να είναι στη δουλειά τους οχτώ παρά πέντε ή δέκα παρά πέντε. Ουρά να είναι τα λεωφορεία πάλι θα γεμίσουν.

Μην το παίζετε ξερόλες.
Άσε μας μωρέ λαλάκα τώρα. Εδώ έχουν δώσει το οκ για μεταφορές όπου ο ένας κάθεται και στοιβάζεται δίπλα στον άλλον, με σίγουρη τη μετοδοση και το πρόβλημα της επίταξης των ιδιωτικών είναι ότι θα κολλούσε πιο εύκολα ο ιός λόγω της ιδιαίτερης κατασκευής;

Σε ποιον τα λέτε αυτά; Μιλάμε για σχέδιο αύξησης του στόλου ώστε σε πρώτη φάση να μην υπάρχει συνωστισμός. Πιο εύκολος τρόπος εξαλλου να κολλήσεις από το να μυρίζεις τα χνώτα του άλλου στα 10 cm, καταστάσεις δλδ που συμβαίνουν στα λεωφορεία καθημερινά σήμερα, δεν υπάρχει.

Η επίταξη των ιδιωτικών δεν γίνεται όχι για ιατρικούς λόγους αλλά για γνωστούς ,άλλους λόγους. Για τον ίδιο λόγο που δεν γίνεται και επίταξη των ιδιωτικών νοσοκομείων, χωρίς όμως πανωπροικια στους ιδιωτες, που θα μπορούσαν να βοηθήσουν στην αποφόρτιση των δημόσιων τώρα που έρχεται το μεγάλο παλούκι.
Καλά τώρα, πρέπει να δώσω επιχειρήματα ότι τα τουριστικά λεωφορεία δεν κάνουν για αστικές συγκοινωνίες, ειδικά τώρα με τον ιό; Σοβαρευτείτε.

Επίσης, το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι η έλλειψη ενεργών οδηγών, όχι τα οχήματα. Δεν μπορεί αυτοί που έχουν αποσπαστεί σε υπουργούς και βουλευτές να είναι πάνω από 50. Τι δουλειά έχει ένας οδηγός να βρίσκεται σε πολιτικό γραφείο;
Άβαταρ μέλους
Namrail
Δημοσιεύσεις: 10634
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 09:29

Re: Έχουμε σχέδιο VII = συνωστίζουμε τον κόσμο στα ΜΜΜ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Namrail »

Εμπεδοκλής έγραψε: 06 Νοέμ 2020, 15:04
Καλά τώρα, πρέπει να δώσω επιχειρήματα ότι τα τουριστικά λεωφορεία δεν κάνουν για αστικές συγκοινωνίες, ειδικά τώρα με τον ιό; Σοβαρευτείτε
Ο στόλος των τουριστικών και λοιπών εταιριών δεν περιλαμβάνει μόνο τα συγκεκριμένα λεοφωρεια. Έχει και μικρότερα για κοντινές διαδρομές κλπ, για τουρ στην πόλη κλπ.

Αλλά ακόμα και για τα μεγάλα θα μπορούσε να βρεθει τρόπος αξιοποίησης. Εσύ λοιπόν να σοβαρευτεις που μας λες ότι δεν μπορεί να υπάρξει καμία χρήση των ιδιωτικών όταν η σημερινή κατάσταση είναι λεωφορεία πήκτρες όπου ο ένας κάνει γλωσσόφιλα στον άλλον σε πολύ μικρές αποστάσεις. Η σημερινή κατάσταση είναι αυτή που ευνοεί αβέρτα τη μετάδοση του ιού και την αύξηση των κρουσμάτων.
Εμπεδοκλής
Δημοσιεύσεις: 23372
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 13:13

Re: Έχουμε σχέδιο VII = συνωστίζουμε τον κόσμο στα ΜΜΜ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Εμπεδοκλής »

Namrail έγραψε: 06 Νοέμ 2020, 15:09
Εμπεδοκλής έγραψε: 06 Νοέμ 2020, 15:04
Καλά τώρα, πρέπει να δώσω επιχειρήματα ότι τα τουριστικά λεωφορεία δεν κάνουν για αστικές συγκοινωνίες, ειδικά τώρα με τον ιό; Σοβαρευτείτε
Ο στόλος των τουριστικών και λοιπών εταιριών δεν περιλαμβάνει μόνο τα συγκεκριμένα λεοφωρεια. Έχει και μικρότερα για κοντινές διαδρομές κλπ, για τουρ στην πόλη κλπ.

Αλλά ακόμα και για τα μεγάλα θα μπορούσε να βρεθει τρόπος αξιοποίησης. Εσύ λοιπόν να σοβαρευτεις που μας λες ότι δεν μπορεί να υπάρξει καμία χρήση των ιδιωτικών όταν η σημερινή κατάσταση είναι λεωφορεία πήκτρες όπου ο ένας κάνει γλωσσόφιλα στον άλλον σε πολύ μικρές αποστάσεις. Η σημερινή κατάσταση είναι αυτή που ευνοεί αβέρτα τη μετάδοση του ιού και την αύξηση των κρουσμάτων.
Μιλάμε για Αθήνα έτσι; Αν εννοείς τα διόροφα ξεσκέπαστα από πάνω έχει και ο ΟΣΥ τέσσερα του 2011 αλλά δεν τα χρησιμοποιεί γιατί δεν κάνουν.
Ακόμη και αυτά των ΚΤΕΛ που ήρθαν για να βοηθήσουν στην πραγματικότητα αφαιρέθηκαν από τις πόλεις που λειτουργούσαν μέχρι να αγοραστούν καινούρια.

Σοβαρευτείτε.

Αν θέλετε προτάσεις μπορούσε να αυξηθεί ο έλεγχος των εισιτηρίων, η κατάργηση της δωρεάν συγκοινωνίας για διάφορες κοινωνικές ομάδες που έτσι και αλλιώς δεν θα έπρεπε να μετακινούνται και η απαγότευση μετακίνησης μη ιατρικώς ελεγμένων λαθρομεταναστών, ή έστω διαφορετικά οχήματα για τους λαθρομετανάστες. Βέβαια για το τελευταίο ίσως υπήρχαν δυσκολίες εφαρμογής τους λόγω ανθρωπιστικών οργανώσεων και κανονισμών...
Εμπεδοκλής
Δημοσιεύσεις: 23372
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 13:13

Re: Έχουμε σχέδιο VII = συνωστίζουμε τον κόσμο στα ΜΜΜ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Εμπεδοκλής »

Απεργούμε για να συνωστίζεται ο κόσμος στα λεωφορεία και να πεθάνουν περισσότεροι πληβείοι...
Άβαταρ μέλους
Golden Age
Δημοσιεύσεις: 35786
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 01:24

Re: Έχουμε σχέδιο VII = συνωστίζουμε τον κόσμο στα ΜΜΜ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Golden Age »

Μπλόκο στο αστικό λεωφορείο 4 από τους εργαζόμενους του ΠΓΝΛ (video)


Μπλόκο στο αστικό λεωφορείο 4, ως ένδειξη διαμαρτυρίας, έκαναν οι εργαζόμενοι του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου Λάρισας ζητώντας από την διοίκηση του αστικού ΚΤΕΛ την μίσθωση λεωφορείων, προκειμένου με τα δρομολόγια του να εξυπηρετούνται από και προς την δουλειά τους και κυρίως με ασφάλεια, λόγω των συνθηκών του κορωνοϊού.

Όπως χαρακτηριστικά αναφέρουν στην ανακοίνωσή τους :

"Αγανάκτηση επικρατεί εδώ και καιρό στους εργαζόμενους του Νοσοκομείου με το αστικό Λάρισας οι οποίοι ζητάνε και από την διοίκηση να μισθώσει ειδικά για τις πρωινή μεσημεριανή αλλά και την βραδινή βάρδια λεωφορείο διότι παρά τις επανειλημμένες προσπάθειες να προσαρμοστεί, το αστικό της Λάρισας αδιαφορεί παντελώς. Εκτός αυτού σε αυτήν την δύσκολη συγκυρία που αντιμετωπίζουν την πανδημία απαιτούν και όχι επαιτούν την μέγιστη προσοχή και ασφάλεια προς αυτούς. Υπάρχουν μέρες (οι περισσότερες ) που ο αριθμός επιβατών στο αστικό υπερβάλλει και δυστυχώς υπάρχει κίνδυνος διασποράς με αυξημένη πιθανότητα. Απαιτούν τόσο η Διοίκηση που το γνωρίζει το πρόβλημα εδώ και καιρό όσο και η διοίκηση του Αστικού να βρει άμεσα λύση. Και η λύση βρίσκεται άμεσα όταν έχεις να κάνεις με ανθρώπους που έχουν ικανότητες αμεσότητας και αξιοπρεπή ευαισθησία για τον άνθρωπο χωρίς να κοιτάζουν μόνο το κέρδος..Σε αυτές τις εποχές δεν υπάρχει η πολυτέλεια για αυτό. Όλοι χάσαμε και χάνουμε κάτι. Ευελπιστούν ακόμα και την ύστατη στιγμή να καταλάβουν κάποιοι ότι δεν γίνεται ένας εργαζόμενος μετά από οκτώ ώρες όρθιος να περιμένει μία ώρα λεωφορείο και να τον πηγαίνουν και μέσω Λαμίας. Να βρουν την λύση τώρα και να μην ξαναβγεί κανείς να κατηγορήσει ότι τα κάνουμε για λόγους επικοινωνιακούς. Δεν έχει κανένας όρεξη να ασχολείται με τα δρομολόγια των Αστικών. Έχουμε κι άλλες σημαντικότερες δουλειές να κάνουμε στην ζωή μας.

Το μπλόκο του συγκεκριμένου αστικού έγινε για 15 λεπτά ως ένδειξη διαμαρτυρίας απέναντι στην αδιαφορία τους να δουν το πρόβλημα αλλά και γιατί το λεωφορείο όπως θα ακούσετε δεν ήταν και στην ώρα του.

Υ.Σ. Ελπίζουμε να μην παίρνουν και κανένα επίδομα από το κράτος για την δήθεν μείωση των επιβατών (τότε νομίζω ότι είμαστε όλοι για γέλια). Και μην μας πουν ότι δεν έχουν λεωφορεία και οδηγούς. Για την Λάρισα λέμε πάντα. Και όταν λέμε Διασπορά δεν μιλάμε για διασπορά του Ελληνισμού αλλά για την ΔΙΑΣΠΟΡΑ ΤΟΥ ΙΟΥ!!!".



http://kosmoslarissa.gr/blog/larisa/mpl ... pgnl-video

Γενικά, τα δρομμολόγια έχουν αραιώσει απίστευτα...
Ντρές
Δημοσιεύσεις: 559
Εγγραφή: 12 Μαρ 2020, 03:16

Μέσα μαζικής μεταφοράς στην περίοδο της πανδημίας

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ντρές »

Απο το Σεπτέμβρη λέει η κυβέρνηση οτι δεν μπορούμε να βελτιώσουμε την κατάσταση στα ΜΜΜ γιατι κοστιζει υπερβολίκα, και ακομα και σημερα συνεχίζεται στα μεγάλα αστικά κέντρα η σαρδελοποίηση στα λεοφορεία και μετρό , που φοράς δεν φοράς την απλή μάσκα αυξάνονται οι πιθανότητες να κολλήσεις.
Έστω να το δεχτώ οτι τα οικονομικά δεν είναι καλά για να πάρεις καινούρια ή μεταχειρισμένα λεωφορεία και προσωπικό και έχεις άλλες προτεραιότητες , ,όπως η aegean κλπ, δεν θα μπορούσε να προβεί σε άλλες λύσεις ώστε να αποσυμφορηθεί η κατάσταση , αντί για τώρα που έχει αφήσει την κατάσταση στην τύχη της στον τομέα αυτό και απλά περιμένουμε το εμβόλιο

Δεν θα μπορούσε να επιτάξει τα τουριστικά λεωφορεία στις περιοχές αυτές και να κάνουν δρομολόγια πληρώνοντας κανονικά μεροκάματο και βενζίνη; Ούτως η άλλως κάθονται αυτή την περίοδο (Δεν υπάρχουν και οι σχολικές εκδρομές) και οι ιδιοκτήτες τους πήραν κοντά 4000 ευρώ ανά λεωφορείο.
Και αν θεωρούν ψηλά πάλι το κόστος, να μην χρησιμοποιούνταν όλη τη μέρα. Απλά να πυκνωνανε τα δρομολόγια 2 ώρες το πρωι και αλλές δυο το μεσημέρι να πάει ο κόσμος που δουλεύει με μεγαλύτερη ασφάλεια σπίτι του.

Και έστω ότι δεν θέλουν να δώσουν φράγκο, ούτε για μεροκάματα. Ο πατέρας του Μητσοτάκη είχε βγάλει το 92 τα stayer στους δρόμους να κάνουν δρομολόγια όταν είχε κάνει τότε απεργία η ΕΑΣ. Δεν θα μπορούσαν να το κάνουν και σήμερα? μόνο η βενζίνη θα τους κόστιζε.
Οκ καλή η καραμέλα της ατομικής ευθύνης αλλά αυτή η ρημάδα η κρατική ευθύνη που είναι;
Chris31
Δημοσιεύσεις: 51
Εγγραφή: 10 Δεκ 2020, 08:41

Re: Μέσα μαζικής μεταφοράς στην περίοδο της πανδημίας

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Chris31 »

Εσύ θα έχεις στο νου σου σκηνικά σαν της φωτογραφίας παρακάτω. Εν μέσω όμως covid και στη μετά covid περίοδο τίποτε δεν θα μείνει το ίδιο.

Καλό και πρέπον αυτό το διάστημα να μην μετακινείται ο κόσμος πέρα από τις απαραίτητες προβλεπόμενες επιλογές.

Η αννούλα και η κάθε αννούλα που έπαιρνε φρέσκια μυρωδάτη σινιαρισμένη ζουμπουρλιδικη το λεωφορείο ή το μετρό για να πιει το καφεδάκι της από ένα άκρο της πόλης στο άλλο με τις φιλενάδες της, και ζοριζόνταν από την μπίχλα της κολημένης σαρδέλας επάνω της, να κάτσει να πιει τον καφέ της στο μπαλκόνι της, που μου θέλει και επίταξη.


Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Antares
Δημοσιεύσεις: 8423
Εγγραφή: 11 Απρ 2018, 10:46
Phorum.gr user: Ακταία

Re: Μέσα μαζικής μεταφοράς στην περίοδο της πανδημίας

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Antares »

Στην Αθήνα μεγάλη κίνηση υπάρχει στο κέντρο, την πόλη της Αθήνας δηλαδή και στις περιοχές που συνορεύουν. Κανείς έως τώρα δεν έχει κάνει τίποτα ώστε να αποσυμφορηθούν αυτές οι περιοχές. Σε άλλους δήμους είναι καλύτερα από άποψη συνωστισμού.
Chris31
Δημοσιεύσεις: 51
Εγγραφή: 10 Δεκ 2020, 08:41

Re: Μέσα μαζικής μεταφοράς στην περίοδο της πανδημίας

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Chris31 »

Έλα παναγιά μου. Μετά παραπνιούνται που πέφτουν τα πρόστιμα αβέρτα. Σπίτι είπαμε καθόμαστε στην καραντίνα κυρά μου, δεν σουλατσάρουμε πλατεία ομονείας και περιξ στην κάθε πρώτη ευκαιρία...
Άβαταρ μέλους
Antares
Δημοσιεύσεις: 8423
Εγγραφή: 11 Απρ 2018, 10:46
Phorum.gr user: Ακταία

Re: Μέσα μαζικής μεταφοράς στην περίοδο της πανδημίας

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Antares »

Είναι και θέμα δουλειάς. Αν μετακινείσαι προς Αθήνα έχει πολύ κόσμο. Αν δουλεύεις στον δήμο που μένεις είναι καλύτερα. Ποιος θα πάει για βόλτα με λεωφορείο στην πλατεία Ομόνοιας; Είναι γεμάτη αλλοδαπούς και τα λεωφορεία γεμάτα.
Απάντηση
  • Παραπλήσια Θέματα
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Τελευταία δημοσίευση

Επιστροφή στο “Εσωτερική Πολιτική”