Σελίδα 6 από 20

Re: «Υπόδουλοι» στη δικτατορία της πολιτικής ορθότητας

Δημοσιεύτηκε: 13 Ιουν 2020, 20:58
από Αρίστος
waldorf έγραψε: 13 Ιουν 2020, 19:52
Αρίστος έγραψε: 13 Ιουν 2020, 17:31 Εγραψα σημερα στο fb μου.

Στις ΗΠΑ υπάρχουν προτάσεις να κατέβουν τα αγάλματα του Γουάσιγκτον και του Τζέφερσον μετά τους αποκεφαλισμούς του Κολόμβου. Στη Βρετανία δεν απειλείται μόνο το άγαλμα του Τσώρτσιλ αλλά βγαίνουν ντοκυμανταίρ που θέλουν να υποβαθμίσουν την ιστορική συνεισφορά του. Στην Ελλάδα η Επιτροπή της Γιάννας συκοφαντεί Καποδίστρια και Καραισκάκη.

Πρόκειται για το ίδιο παιχνίδι που εκπορεύεται από τους παγκοσμιοποιητικούς κύκλους. Να κάνουν λοβοτομή στις ιστορικές μνήμες των λαών και να ακυρώσουν τις εμβληματικές μορφές που αγωνίστηκαν για την ανεξαρτησία κάθε έθνους. Μετά δεν χρειάζεται ούτε το έθνος, ούτε η ανεξαρτησία του αλλά ούτε και η δημοκρατία με τη λαική κυριαρχία.

.
Που το πας που το φέρνεις,τα κάνεις ρόιδο όλα ρε μπαγάσα.
Άντε κι αν σβήσουμε τον Καραϊσκάκη θα καταστρέψουμε το έθνος (που αν ήταν στα χέρια του Έθνους,τον Καραϊσκάκη ειδικά θα τον είχε φάει το μαύρο σκοτάδι).
Αλλά ότι τρώνε και τον Ουάσιγκτον και τον Τζέφερσον;Για το Αμερικάνικο ΕΘΝΟΣ;
Οκ συνέχισε έτσι και ούτε στο πχώροθμ δεν θα έχεις βήμα ψεκασμού.



Κανονικα θα πρεπε να πληρωσεις για το μαθημα.



The Founding Fathers

These military leaders, rebels, politicians and writers varied in personality, status and background, but all played a part in forming a new nation and hammering out the framework for the young democracy.

https://www.history.com/topics/american ... ted-states

.

.

Re: «Υπόδουλοι» στη δικτατορία της πολιτικής ορθότητας

Δημοσιεύτηκε: 14 Ιουν 2020, 00:03
από paul25
ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ έγραψε: 13 Ιουν 2020, 20:08 όταν λες "μηχανισμοί της παγκοσμιοποίησης" τι ακριβώς εννοείς;
σαφώς και υπάρχει σχεδιασμός με βάση το συμφέρον
δηλαδή τι πιστεύεις, πως οι πολυεθνικοί κολοσσοί δρουν αυθόρμητα και δεν έχουν think tanks που κάνουν έρευνες σε κοινωνικοπολιτικό επίπεδο και δεν δρομολογούν μακροπρόθεσμους σχεδιασμούς που έχουν ως στόχο το συμφέρον τους;
οι σχεδιασμοί, μακροπρόθεσμα και σωρευτικά μεταλλάσσουν το σύστημα
το οικονομικό σύστημα δεν είναι ένα ποτάμι που απλά υπάρχει από μόνο του και όλοι πηγαίνουν με το ρεύμα που αυτό υποδεικνύει, ο ανθρώπινος παράγοντας είναι αυτός που το διαμορφώνει και το εξουσιάζει, και σαφώς υπάρχει ιεράρχηση. εσύ κι εγώ δεν έχουμε καμία δύναμη πάνω του, οι ιδιοκτήτες όμως εταιριών όπως η google ή η Microsoft και η apple;
σήμερα, έτσι όπως έχει εξελιχθεί το οικονομικό σύστημα, υπάρχουν άνθρωποι που κατέχουν στα χέρια τους αμύθητο πλούτο πράγμα που μεταφράζεται σε επιρροή ή/και εξουσία πάνω σε κρατικούς μηχανισμούς και σε πολιτικά συστήματα
έχοντας τέτοιες δυνατότητες σαφώς και μπορούν να σχεδιάσουν και να επιβάλλουν πολιτικές σε παγκόσμιο μάλιστα επίπεδο
έγραψα πως ο απώτερος και ουσιαστικός λόγος είναι η αναπαραγωγή του συστήματος, είναι το κοινό και το βασικότερο συμφέρον που έχουν όλοι οι μεγαλομέτοχοι των παγκόσμιων τραστ, πέραν των ανταγωνιστικών τους διαφορών. τα υπόλοιπα είναι παράγωγα αυτού του σχεδιασμού
Χρησιμοποιώ την λέξη με την λογοτεχνική της χροιά, όπως λέμε τα γρανάζια της ιστορίας, φράσεις δηλαδή που υποδηλώνουν την ύπαρξη μιας κίνησης με αιτίες προς μια κατάσταση. Όλοι δρουν με βάση το συμφέρον τους και σχεδιάζουν τις κινήσεις τους για την εκπλήρωση των βραχυχρόνιων στόχων τους στον περιορισμένο τομέα τους, αλλά αυτό δεν υποδηλώνει σχεδιασμό και υλοποίηση στόχων σε μακροχρόνιο επίπεδο και σε ευρύτερο χώρο, αν κάποια μακροχρόνια κατάσταση σε άλλους τομείς συμπέσει με πιθανά θέλω αυτών των οικονομικών παραγόντων, είναι τυχαίο. Δεν υπάρχει τρόπος να καθοδηγήσεις σε κοινωνικό επίπεδο τα πράγματα εκεί που θες με επιτυχία. Παράδειγμα, το Ευρώ όταν πρωτο-μπήκε στην αγορά, ήταν υποτιμημένο έναντι του δολαρίου. Η θεωρία θέλει να αυξάνονται οι εξαγωγές της ευρωζώνης, μάντεψε τι έγινε....τίποτα!!!! Δεν το πέτυχαν, αν η κοινωνία, οι αγορές κλπ ήταν τόσο εύκολα χειραγωγίσιμες όπως το παρουσιάζεις, δεν θα υπήρχαν άπειρες σχεδιαστηκές οικονομικές πολιτικές που βούλιαξαν ακόμα και με κόστος μεγαλοεπενδυτών. Δύσκολα κάποιος θα μπορούσε να συνδέσει την κατάρρευση του νόμου Γκλας-Στίγκαλ με την απώτερο στόχο την διάλυση της σύγχρονης οικογένειας.Το κοινωνικό σύστημα είναι πολυπαραγοντικό και περιγράφεται καλύτερα απο την θεωρία του χάους, απρόβλεπτο και με κρίσεις.

Re: «Υπόδουλοι» στη δικτατορία της πολιτικής ορθότητας

Δημοσιεύτηκε: 14 Ιουν 2020, 00:15
από Eθνικοκοινωνιστης


we are the new slaves :102:

Re: «Υπόδουλοι» στη δικτατορία της πολιτικής ορθότητας

Δημοσιεύτηκε: 14 Ιουν 2020, 00:31
από Bandit59
Αθάνατος Ζαμπέτας!! :lol:


Re: «Υπόδουλοι» στη δικτατορία της πολιτικής ορθότητας

Δημοσιεύτηκε: 14 Ιουν 2020, 00:38
από Δημοκράτης
Eθνικοκοινωνιστης έγραψε: 14 Ιουν 2020, 00:15

we are the new slaves :102:
δεν θελω να σε προβληματίσω αλλά το βίντεο είναι σαρκαστικό για το χάλι του είδους σου

Re: «Υπόδουλοι» στη δικτατορία της πολιτικής ορθότητας

Δημοσιεύτηκε: 14 Ιουν 2020, 00:49
από Northern Spirit
ST48410 έγραψε: 13 Ιουν 2020, 20:05
Northern Spirit έγραψε: 13 Ιουν 2020, 19:57
ST48410 έγραψε: 13 Ιουν 2020, 19:54

Αυτό μπορεί να το πει κανείς σε όλους και για διάφορα πράγματα. Ενδεχομένως η μόδα των υπερβολών της πολιτικής ορθότητας να φαντάζει κακόγουστο αστείο σε μερικές δεκαετίες.
δεν υπαρχει εννοια πολιτικη ορθοτητας...Μυθος των σκοταδιστων της κοινωνιας ειναι..Διαμαρτυρεται πχ ο ρατσιστης επιδεη δεν του επιτρεπουνε πλεον να κανει ραστιστικα αστειακια η νρ προβαινει σε ρατσιστικες ενεργειες..Και βαφτιζει την απαγορευση πολιτικη ορθοτητα...Well αυτο που οι καθησκτερημενοι βαφτιζουνε πολιτικη ορθοτητα ειναι κοινωνικη εξελιξη και δικαιοσυνη. Τα προνομια τους τελειωσανε.
Μίλησα για υπερβολές και μιλάς για συμπεριφορές που κάθε μοντέρνος μορφωμένος άνθρωπος καταδικάζει έτσι κι αλλιώς. Δεν μπορεί να μην είδες ότι μεταβάλλεται η στάση σε κινηματογραφικά έργα του παρελθόντος φορώντας καπέλο τις σημερινές αντιλήψεις. Δεν μπορεί να σου φαίνεται φυσιολογική πχ η απαίτηση να έχει έγχρωμους πρωταγωνιστές μια ταινία που ιστορικά γνωρίζουμε ότι οι ήρωες δεν ήταν. Δεν μπορεί να δικαιολογούνται τέτοιες ανοησίες ως προνόμια που τελειώσανε. Όταν διαμαρτύρεται κάποιος επειδή ο άλλος θέλει να αυτοπροσδιορίζεται ως ελικόπτερο και εσύ υποστηρίζεις την ακρότητα, δεν βοηθάς την ισότητα και την δικαιοσύνη. Βοηθάς κάποιους να πάρουν ρεβάνς και να ασκήσουν καταπίεση στους υπόλοιπους.

Καποιες υπερβολες υπαρχουνε παντοτε οταν προκυπτουνε ευρυτερα κοινωνικα θεματα σαν αυτο..Αυτο δεν μπορει να γινεται αιτια για να τα χρησιμοποιουνε οι ακροδεξιοι και αλλοι για να αμαυρωνουνε ολοκληρο κινημα.
Η ουσια ειναι οτ υπαρχει προβλημα ρατσισμου στις ΗΠΑ που πρεπει να αντιμετωπιστει.

Αυτο επειδη ειναι και θεμα κουλτουρας, κατα τη γνωμη μου μπορει να λυθει μονο με συσταση μεικτων επιτροπων που θα εξετασουε αολα αυτα τα θεματα και θα αποφασισουνε πλως πρεπει να προχωρησει μπρος τα εμπρος η κοινωνια.

Ευτυχως παρολο που ο Τραμπ συμπεριφερεται ως ακροδεξιος εκστρεμιστης, στη βαση της Αμερικανικης κοινωνιας υπαρχει μεγαλυτερη διαθεση για συναινεση και ελπιζω να βρεθει καποια ακρη. Θα παρει καιρο βεβαια αλλα καποιες εξελιξεις εχουνε δρομολογηθει.

Re: «Υπόδουλοι» στη δικτατορία της πολιτικής ορθότητας

Δημοσιεύτηκε: 14 Ιουν 2020, 01:31
από Σέρπικο
Η συμπερίληψη ξεκινά από τα πιο απλά. Οφείλουμε να την αγκαλιάσουμε και να την αναδείξουμε

Οι άνθρωποι της φρέσκιας και καταπληκτικής ΚοινΣΕπ ΜιΑΖω, πέρα από καλά παιδιά και καλά φιλαράκια που οι ιδέες τους ομορφαίνουν ζωές, βρήκαν έναν ακόμα όμορφο, απλό αλλά και πανέξυπνο τρόπο να κάνουν την συμπερίληψη πράξη, ξεκινώντας απ τα πολύ απλά πράγματα, όπως... τα σηματάκια στις πόρτες των WC:
Ούτε κοριτσάκια κι αγοράκια, ούτε φύλα, ούτε η ελάχιστη έμφυλη διάκριση. Πρακτικά πράγματα μόνο: καθιστά ή όρθια?
Νομίζω πως γράφουν ιστορία, για Ελλάδα τουλάχιστον
Πολλά RESPECT μαγκάκια μου και μια σφιχτή αγκαλιά στον ζωγράφο σας! Είθε να σας μιμηθεί κι άλλος, πολύς κόσμος.

Εικόνα
Εικόνα
www.facebook.com/koinsepmiazw/posts/291427578928572
:sal9:

Re: «Υπόδουλοι» στη δικτατορία της πολιτικής ορθότητας

Δημοσιεύτηκε: 14 Ιουν 2020, 01:38
από georgebi
MTV fires tv star Taylor Selfridge who posted something racist 8 years ago as a minor even though she just had two babies with a black man https://people.com/tv/mtv-pulls-cory-wh ... m-special/ LA Galaxy dumps soccer player Aleksandar Katai after wife's racist and violent' Instagram posts https://www.theguardian.com/football/20 ... cial-media

Re: «Υπόδουλοι» στη δικτατορία της πολιτικής ορθότητας

Δημοσιεύτηκε: 14 Ιουν 2020, 09:27
από πατησιωτης

Re: «Υπόδουλοι» στη δικτατορία της πολιτικής ορθότητας

Δημοσιεύτηκε: 14 Ιουν 2020, 13:06
από Γιάννης
perseus έγραψε: 13 Ιουν 2020, 18:21
Γιάννης έγραψε: 13 Ιουν 2020, 17:55
Αρίστος έγραψε: 13 Ιουν 2020, 17:31 Εγραψα σημερα στο fb μου.
Στον ΠΟΥΤΣΟ μας.

Ρε spiros252, μήπως είναι ώρα να μπεί κάποιο paid membership option, να έχουμε user experience χωρίς διαφημίσεις; Έχει καταντήσει αηδία πια.
σκατορατσιστη για δεν εγραψες στον κωλο σου και εγραψες στον πουτσο σου?
Εγώ εκεί γράφω, και σ'όποιον αρέσει.

Re: «Υπόδουλοι» στη δικτατορία της πολιτικής ορθότητας

Δημοσιεύτηκε: 14 Ιουν 2020, 13:28
από georgebi
"Τζέιν Εϊρ" Tο βιβλίο της Σαρλότ Μπροντέ είναι εντελώς σεξιστικό https://www.protagon.gr/apopseis/min-py ... 4342069506 Οταν ήμουν μικρή, πίστευα ότι η Τζέιν Εϊρ ήταν ένα από τα πρώτα φεμινιστικά βιβλία που γράφτηκαν ποτέ: μια γυναίκα που ζει τους περιορισμούς της βικτωριανής αγγλικής επαρχίας αποφασίζει να εγκαταλείψει τον άνδρα που αγαπάει (και μαζί, τις ανέσεις που της προσφέρει) γιατί οι πράξεις του δεν συμβαδίζουν με την ηθική της. Πριν από λίγες μέρες, έπεσα πάνω σε ένα άρθρο αμερικανικού περιοδικού που, ούτε λίγο ούτε πολύ, έλεγε πως το βιβλίο της Σαρλότ Μπροντέ κακώς έχει την φήμη που έχει, μιας και είναι εντελώς σεξιστικό –ο κύριος Ρότσεστερ δεν θέλει να ασχοληθεί με την ασθένεια της γυναίκας του και την κλειδώνει στην σοφίτα, αλλά εμείς πρέπει να τον θεωρούμε ηρωικά ρομαντικό γιατί την έσωσε, έγραφε η συντάκτρια ειρωνικά. Ο κύριος Ρότσεστερ, έλεγε πιο κάτω, δεν έπρεπε ποτέ να παρουσιαστεί ως πρότυπο ιδανικού συντρόφου.

Το κομμάτι είχε γραφτεί πριν από τρία χρόνια, εν μέσω του σκανδάλου Γουάινσταϊν και αναδημοσιεύθηκε τώρα, λόγω Τζορτζ Φλόιντ. Το κουτάκι στο πλάι σε προσκαλούσε να κάνεις «κλικ» και να μάθεις τις αιτίες που οδήγησαν το HBO να κατεβάσει το «Οσα παίρνει ο άνεμος» από την διαδικτυακή του πλατφόρμα. Και μπορεί μια λευκή Ελληνίδα να μην είναι ο κατάλληλος άνθρωπος να αναλύσει τον φυλετικό ρατσισμό στις ΗΠΑ, πληροί όμως τις προϋποθέσεις για να μιλήσει για το βιβλίο μιας πιο λευκής Εγγλέζας: η αφύπνιση των γυναικών δεν θα έρθει ποτέ καταδικάζοντας κλασικά έργα. Ο αναγνώστης ή ο θεατής έχουν ευθύνη –αλίμονο για την τέχνη αν πρέπει να δίνεται μασημένη, λιωμένη μέχρι το μεδούλι, για να μην προσβληθεί κανένας.Ο αναγνώστης ή ο θεατής έχουν ευθύνη. Οσοι έχουν δει τον «Θρίαμβο της Θέλησης» μπορούν να αναγνωρίσουν το μεγαλείο της Λένι Ρίφενσταλ. :+1: Οι περισσότεροι, όμως, έχουν απόλυτη συνείδηση του τι παρακολουθούν: μια αριστοτεχνικά γυρισμένη ναζιστική προπαγάνδα. :+1: Χρειάζονταν γραπτή επεξήγηση πριν την έναρξη για να το συνειδητοποιήσουν; Οχι. Η μνήμη του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου είναι τόσο κοντινή, τόσο πολύ αποτυπωμένη στα βιβλία της ιστορίας και στην παγκόσμια εμπειρία, που δύσκολα κάποιος θα γοητευτεί από το περιεχόμενο της ταινίας. Ντοκιμαντέρ για τις κτηνωδίες του ναζισμού, σελίδες επί σελίδων λογοτεχνικών και ιστορικών βιβλίων, ταινίες με ήρωες από την πλευρά των Συμμάχων και δοκίμια για την κοινοτοπία του κακού: για κάθε πλάνο της Ρίφενσταλ φτιάχτηκαν, σε επόμενο χρόνο, άλλα εκατό εναντίον του επιχειρήματός της.

Αλλες φορές, τα πράγματα είναι πιο δύσκολα. Δεν είναι τρελοί στην Αμερική που ξεσηκώνονται: ο ρατσισμός έχει ποτίσει τους θεσμούς τους και καθορίζει ποιος θα ζήσει και ποιος θα πεθάνει. Ο εχθρός, όμως, δεν είναι το «Οσα παίρνει ο άνεμος». Η ταινία δείχνει το αφήγημα του αμερικανικού Νότου την περίοδο του Εμφυλίου. Το πρόβλημα, αφήνει να εννοηθεί, μόνο παρεπιπτόντως ήταν το αίτημα για διατήρηση της δουλείας –το πραγματικό ζήτημα ήταν η ανεξαρτησία της περιοχής. Δεν είναι το μόνο φιλμ που δίνει αυτή την ρομαντική διάσταση στην εποχή, είναι όμως το πιο δημοφιλές. Αν η χώρα είχε φροντίσει να κλείσει την πληγή, αν δεν την σκάλιζε κάθε λίγο και λιγάκι με διαρκείς διαχωρισμούς μεταξύ Βορρά και Νότου στα πάντα (από την εκπαίδευση έως την πολιτική τοποθέτηση), τότε τίποτα από αυτά δεν θα είχε πολλή σημασία. Ακόμα κι έτσι, όμως, σε κάθε γέλιο της Βίβιαν Λι αντιστοιχεί ένα μαστίγωμα στην πλάτη της Λουπίτα Νουόνγκο. Από το 1939 έχουν περάσει 81 χρόνια. Η Χάτι ΜακΝτάνιελ έπαιξε την υπηρέτρια με βάση τα στερεότυπα που ίσχυαν τότε για τους μαύρους. Κι όμως! Μια στερεοτυπική απεικόνιση, από αυτές που σήμερα θεωρούνται (και είναι) προσβλητικές, έδωσε ορατότητα στην μαύρη κοινότητα. Η ΜακΝτάνιελ έγινε η πρώτη Αφροαμερικανίδα που κέρδισε Όσκαρ –το ίδιο Όσκαρ β’ γυναικείου ρόλου κέρδισε το 2014 η Νουόνγκο για την Πάτσι, μια πολύ διαφορετική και πολύ υπαρκτή υπηρέτρια.

Ο πραγματικός εχθρός είναι η ημιμάθεια: καμία ταινία δεν χρειάζεται ειδική αναφορά στις συνθήκες που περιγράφει και στην εποχή της αν αυτός που επιλέγει να την δει μπορεί να την φιλτράρει. Επεξηγηματικές πλακέτες απαιτούνται εκεί όπου απαιτείται μνήμη –στα μουσεία, στα αγάλματα και στους δρόμους. Στο Βερολίνο τοποθετούνται ως ανάμνηση της ναζιστικής θηριωδίας, στην Μαδρίτη ως ενθύμια του εμφυλίου και της φρανκικής δικτατορίας. Δεν κατέστρεψαν τίποτα. Αντίθετα, τα ενσωμάτωσαν ξανά στην συλλογική μνήμη: το υπουργείο Οικονομικών της Γερμανίας στεγάζεται σήμερα στο κτίριο που κάποτε στεγαζόταν το υπουργείο Πολεμικής Αεροπορίας του Γκαίρινγκ, υπεύθυνο για την Luftwaffe.

Τα έργα τέχνης, όμως, δεν είναι σπίτι Εβραίων που αφανίστηκαν, ούτε αίθουσα βασανιστηρίων πολιτικών αντιπάλων. Δεν περνάς μπροστά τους τυχαία, προσπερνώντας τα γρήγορα-γρήγορα. Αποφασίζεις να τα δεις, να τα διαβάσεις. Οφείλεις, άρα, να ξέρεις. Οφείλεις στην κοινωνία της οποίας είσαι μέλος, για να έχουν πραγματική σημασία οι μαύρες ζωές, οι ζωές των Εβραίων ή των ομοφυλόφιλων, να μπορείς να αντιληφθείς τι βλέπεις. Αλλιώς να κόψουμε και τον σαιξπηρικό «Εμπορο της Βενετίας». Να κόψουμε τον Ταλαντούχο κύριο Ρίπλεϊ. Να κόψουμε και την φτωχή την Τζέιν Εϊρ. Να μην αφήσουμε τίποτα όρθιο, να γίνουμε μια κοινωνία που γεννήθηκε χθες. Είναι κι αυτό μια κάποια (επικίνδυνη) λύση.

Και σίγουρα, τέτοιες συζητήσεις δεν έχουν ποτέ αποτέλεσμα αν τις κάνουμε με μοναδικό σκοπό να φάει ο ένας τις σάρκες του άλλου. :+1:

Re: «Υπόδουλοι» στη δικτατορία της πολιτικής ορθότητας

Δημοσιεύτηκε: 14 Ιουν 2020, 15:20
από perseus
Γιάννης έγραψε: 14 Ιουν 2020, 13:06
perseus έγραψε: 13 Ιουν 2020, 18:21
Γιάννης έγραψε: 13 Ιουν 2020, 17:55

Στον ΠΟΥΤΣΟ μας.

Ρε spiros252, μήπως είναι ώρα να μπεί κάποιο paid membership option, να έχουμε user experience χωρίς διαφημίσεις; Έχει καταντήσει αηδία πια.
σκατορατσιστη για δεν εγραψες στον κωλο σου και εγραψες στον πουτσο σου?
Εγώ εκεί γράφω, και σ'όποιον αρέσει.
μα για αυτο σε λεω ρατσιστη ,επειδη γραφεις εκει που γουσταρεις και οχι εκει που πρεπει.

Re: «Υπόδουλοι» στη δικτατορία της πολιτικής ορθότητας

Δημοσιεύτηκε: 14 Ιουν 2020, 15:32
από Κόκκορας
cavaliere βρήκατε λυση τελικα; :lol:

νομιζω ισως αν γραψετε στην αγγελια ξερω γω ψαχνουμε ηθοποιο για τον ταδε ρολο και βαλτε μια φωτογραφια με εναν μαυρο πρωταγωνιστη διπλα δεν θα θιχτει κανενας και ταυτοχρονα θα καταλαβουν ολοι τι ζητατε για τον ρολο...

Re: «Υπόδουλοι» στη δικτατορία της πολιτικής ορθότητας

Δημοσιεύτηκε: 14 Ιουν 2020, 15:37
από ΓΑΛΗ
Κόκκορας έγραψε: 14 Ιουν 2020, 15:32 cavaliere βρήκατε λυση τελικα; :lol:

νομιζω ισως αν γραψετε στην αγγελια ξερω γω ψαχνουμε ηθοποιο για τον ταδε ρολο και βαλτε μια φωτογραφια με εναν μαυρο πρωταγωνιστη διπλα δεν θα θιχτει κανενας και ταυτοχρονα θα καταλαβουν ολοι τι ζητατε για τον ρολο...
Έχει την πλάκα του πάντως.

Απ' ότι κατάλαβα και στον χώρο της Αδέσμευτης Τέχνης, υιοθέτησαν τα πιστοποιητικά εθνικοφροσύνης πολιτικαλικορεκτοσύνης της επαράτου περιόδου.

Επιστροφή στο μέλλον. :lol:

Re: «Υπόδουλοι» στη δικτατορία της πολιτικής ορθότητας

Δημοσιεύτηκε: 14 Ιουν 2020, 15:41
από AlienWay
Δημοκράτης έγραψε: 14 Ιουν 2020, 00:38
Eθνικοκοινωνιστης έγραψε: 14 Ιουν 2020, 00:15

we are the new slaves :102:
δεν θελω να σε προβληματίσω αλλά το βίντεο είναι σαρκαστικό για το χάλι του είδους σου
το γνωριζει.