Σελίδα 6 από 13

Re: Η Έξοδος των Εβραίων είναι μύθος;

Δημοσιεύτηκε: 01 Οκτ 2018, 23:31
από Nandros
nemo έγραψε: 01 Οκτ 2018, 22:44
Μπίστης έγραψε: 01 Οκτ 2018, 22:41
nemo έγραψε: 01 Οκτ 2018, 22:37 Ότι γράφεται στην παλαιά διαθήκη κατά ένα μυστήριο είναι αληθές.
Εκτός του ότι χωρίστηκαν τα νερά γιά να περάσουν.
Και αυτό μπορεί να αποδεχτεί στο μέλλον. ίδωμεν.
Red Sea: Archaeologists Discover Remains of Egyptian Army From the Biblical Exodus
.

Re: Η Έξοδος των Εβραίων είναι μύθος;

Δημοσιεύτηκε: 01 Οκτ 2018, 23:33
από Σουβλίτσα
Σπύρος έγραψε: 01 Οκτ 2018, 20:16
paul25 έγραψε: 26 Μάιος 2018, 19:53 Οχι! Οι δεκα εντολες δεν ειναι μυθος.
Στο όρος Σινά ο Θεός δίδει στον Μωυσή δέκα εντολές. Οι εντολές είναι προς τους Εβραίους. Ού φονεύσεις, ού μοιχεύσεις κλπ. Μήπως όμως εκτός από τους να τους δώσει αυτές τις εντολές να τις εφαρμόζουν γενικά, έδωσε και περισσότερες πληροφορίες που και σε ποιους να προσέξουν ιδιαίτερα να μην βλάψουν; Γιατί στην πρώτη εντολή δίδει ένα γεωγραφικό στίγμα, για ποιο λόγο ορίζει ένα σημείο αναφοράς;
ποιούς εννοείς να προσέξουν να μην βλάψουν?
εγώ ειμί Κύριος ο Θεός σου, όστις εξήγαγόν σε εκ γης Αιγύπτου, εξ οίκου δουλείας. ουκ έσονταί σοι θεοί έτεροι πλήν εμού.
Εδώ, δεν είναι σαφές τί στην πραγματικότητα λέει? Εμένα έτσι μου φαίνεται:
εκτός της όποιας κάποιας πραγματικότητας τοπικής εξόδου από τον συγκεκριμένο τόπο, ξεκινά η εντολή και ορίζει ποιός είναι ο Κύριος και Θεός, συνεχίζει οτι αυτός που είναι Κύριος και Θεός τους τους έβγαλε από συγκεκριμένη χώρα, δηλαδή από συγκεκριμένο περιβάλλον, πολιτισμό, θρησκεία..,"εξ οίκου δουλείας", ο Κύριος Θεός τους δηλαδή τους απελευθέρωσε από την συγκεκριμέμη αυτή χώρα, περιβάλλον, πολιτισμό, θρησκεία η οποία ήταν οίκος δουλείας, δουλεία στην ειδωλολατρία εκτός άλλων να το πούμε?, για να καταλήξει με τον εμφατικό πλεονασμό (αφού έχει δηλώσει στην αρχή Ποιός είναι) οτι ΑΡΑ δεν υπάρχουν άλλοι θεοί για εσένα εκτός από εμένα-σε έχω ελευθερώσει από τον κόσμο της δουλείας σε ψευδοθεούς

Re: Η Έξοδος των Εβραίων είναι μύθος;

Δημοσιεύτηκε: 01 Οκτ 2018, 23:43
από lolek1
Nandros έγραψε: 01 Οκτ 2018, 23:31
nemo έγραψε: 01 Οκτ 2018, 22:44
Μπίστης έγραψε: 01 Οκτ 2018, 22:41 Εκτός του ότι χωρίστηκαν τα νερά γιά να περάσουν.
Και αυτό μπορεί να αποδεχτεί στο μέλλον. ίδωμεν.
Red Sea: Archaeologists Discover Remains of Egyptian Army From the Biblical Exodus
.
:o αυτο δεν το περιμενα απο εσενα
https://www.hoax-slayer.net/fake-news-r ... d-red-sea/

συμβαινουν και αυτα!!! :003:

Re: Η Έξοδος των Εβραίων είναι μύθος;

Δημοσιεύτηκε: 01 Οκτ 2018, 23:46
από Nandros
lolek1 έγραψε: 01 Οκτ 2018, 23:43
Nandros έγραψε: 01 Οκτ 2018, 23:31
nemo έγραψε: 01 Οκτ 2018, 22:44 Και αυτό μπορεί να αποδεχτεί στο μέλλον. ίδωμεν.
Red Sea: Archaeologists Discover Remains of Egyptian Army From the Biblical Exodus
.
:o αυτο δεν το περιμενα απο εσενα
https://www.hoax-slayer.net/fake-news-r ... d-red-sea/

συμβαινουν και αυτα!!! :003:
Γιατί μου το χαλάς; ΓΙΑΤΙ ΜΟΥ ΤΟ ΧΑΛΑΣ; :smt129

Re: Η Έξοδος των Εβραίων είναι μύθος;

Δημοσιεύτηκε: 01 Οκτ 2018, 23:48
από lolek1
Nandros έγραψε: 01 Οκτ 2018, 23:46
lolek1 έγραψε: 01 Οκτ 2018, 23:43
:o αυτο δεν το περιμενα απο εσενα
https://www.hoax-slayer.net/fake-news-r ... d-red-sea/

συμβαινουν και αυτα!!! :003:
Γιατί μου το χαλάς; ΓΙΑΤΙ ΜΟΥ ΤΟ ΧΑΛΑΣ; :smt129
:smt005: τσιμπησα!!!!

Re: Η Έξοδος των Εβραίων είναι μύθος;

Δημοσιεύτηκε: 02 Οκτ 2018, 00:01
από Nandros
lolek1 έγραψε: 01 Οκτ 2018, 23:48
Nandros έγραψε: 01 Οκτ 2018, 23:46
lolek1 έγραψε: 01 Οκτ 2018, 23:43 :o αυτο δεν το περιμενα απο εσενα
https://www.hoax-slayer.net/fake-news-r ... d-red-sea/

συμβαινουν και αυτα!!! :003:
Γιατί μου το χαλάς; ΓΙΑΤΙ ΜΟΥ ΤΟ ΧΑΛΑΣ; :smt129
:smt005: τσιμπησα!!!!
Η υπόιθεση κρατάει από το παλιό. Είχα παρουσιάσει ένα βιβλίο που απομυθοποιεί την βίβλο (The Bible is unearthed).
Σπεύδει ο τότε J_Pap (νυν Jey_Pap) και μου παρουσιάζει την "είδηση" από κάποιο χριστιανικό μπλογκ.
Σκέφτομαι πως αν ήταν αληθινή θα είχαν χαλάσει τον κόσμο τα χριστιανά, αλλά έχει πέσει μούγκα.
Ψάχνω και από τον Άνα στον Καϊάφα πέφτω στην αρχική πηγή.
Άλλες "ειδήσεις" τότε ήταν πως ένας Τεξανός είχε πυροβολήσει Πτεροδάκτυλο και άλλα τέτοια κουφά. Ψάχτο και θα καταλάβεις.
Όταν το αποκάλυψα έπεσε το γέλιο της αρκούδας. Ο J_Pap έκτοτε το φυσάει και δεν κρυώνει και ποτέ δεν παραδέχτηκε την γκάφα του.
.

Re: Η Έξοδος των Εβραίων είναι μύθος;

Δημοσιεύτηκε: 02 Οκτ 2018, 02:01
από Σπύρος
Σουβλίτσα έγραψε: 01 Οκτ 2018, 23:33
Σπύρος έγραψε: 01 Οκτ 2018, 20:16
paul25 έγραψε: 26 Μάιος 2018, 19:53 Οχι! Οι δεκα εντολες δεν ειναι μυθος.
Στο όρος Σινά ο Θεός δίδει στον Μωυσή δέκα εντολές. Οι εντολές είναι προς τους Εβραίους. Ού φονεύσεις, ού μοιχεύσεις κλπ. Μήπως όμως εκτός από τους να τους δώσει αυτές τις εντολές να τις εφαρμόζουν γενικά, έδωσε και περισσότερες πληροφορίες που και σε ποιους να προσέξουν ιδιαίτερα να μην βλάψουν; Γιατί στην πρώτη εντολή δίδει ένα γεωγραφικό στίγμα, για ποιο λόγο ορίζει ένα σημείο αναφοράς;
ποιούς εννοείς να προσέξουν να μην βλάψουν?
εγώ ειμί Κύριος ο Θεός σου, όστις εξήγαγόν σε εκ γης Αιγύπτου, εξ οίκου δουλείας. ουκ έσονταί σοι θεοί έτεροι πλήν εμού.
Εδώ, δεν είναι σαφές τί στην πραγματικότητα λέει? Εμένα έτσι μου φαίνεται:
εκτός της όποιας κάποιας πραγματικότητας τοπικής εξόδου από τον συγκεκριμένο τόπο, ξεκινά η εντολή και ορίζει ποιός είναι ο Κύριος και Θεός, συνεχίζει οτι αυτός που είναι Κύριος και Θεός τους τους έβγαλε από συγκεκριμένη χώρα, δηλαδή από συγκεκριμένο περιβάλλον, πολιτισμό, θρησκεία..,"εξ οίκου δουλείας", ο Κύριος Θεός τους δηλαδή τους απελευθέρωσε από την συγκεκριμέμη αυτή χώρα, περιβάλλον, πολιτισμό, θρησκεία η οποία ήταν οίκος δουλείας, δουλεία στην ειδωλολατρία εκτός άλλων να το πούμε?, για να καταλήξει με τον εμφατικό πλεονασμό (αφού έχει δηλώσει στην αρχή Ποιός είναι) οτι ΑΡΑ δεν υπάρχουν άλλοι θεοί για εσένα εκτός από εμένα-σε έχω ελευθερώσει από τον κόσμο της δουλείας σε ψευδοθεούς
Σκεφτόμουν κάτι τέτοιο(οι προσθήκες δεν έγιναν τυχαία):

Και ελάλησε Κύριος πάντας τους λόγους τούτους λέγων•
• εγώ ειμι Κύριος ο Θεός σου, όστις εξήγαγόν σε εκ γης Αιγύπτου, εξ οίκου δουλείας, εις όρος Σινά. ουκ έσονταί σοι θεοί έτεροι πλήν εμού.
• ου ποιήσεις σεαυτω είδωλον, ουδέ παντός ομοίωμα, όσα εν τω ουρανω άνω και όσα εν τη γη κάτω και όσα εν τοις ύδασιν υποκάτω της γης, εις ταις Νότιες πυραμίδες. ου προσκυνήσεις αυτοίς, ουδέ μη λατρεύσεις αυτοίς• εγώ γαρ ειμι Κύριος ο Θεός σου, Θεός ζηλωτής, αποδιδούς αμαρτίας πατέρων επί τέκνα, έωςτρίτης και τετάρτης γενεάς τοις μισούσί με και ποιών έλεος εις χιλιάδας τοις αγαπώσί με και τοις φυλάσσουσι τα προστάγματά μου.
• ου λήψει το όνομα Κυρίου του Θεού σου επί ματαίω, εις το άνω Δέλτα• ου γαρ μη καθαρίση Κύριος ο Θεός σου τον λαμβάνοντα το όνομα αυτού επί ματαίω.
• μνήσθητι την ημέρα των σαββάτων αγιάζειν αυτήν, εις την Ιουδαίαν. εξ ημέρας εργά και ποιήσεις πάντα τα έργα σου• τη δε ημέρα τη εβδόμη σάββατα Κυρίω τω Θεω σου• ου ποιήσεις εν αυτη παν έργον, συ και ο υιος σου και η θυγάτηρ σου, ο παις σου και η παιδίσκη σου, ο βούς σου και το υποζύγιόν σου και παν κτήνός σου και ο προσήλυτος ο παροικών εν σοί. εν γαρ εξ ημέραις εποίησε Κύριος τον ουρανόν και την γην και την θάλασσαν και πάντα τα εν αυτοίς και κατέπαυσε τη ημέρα τη εβδόμη• δια τούτο ευλόγησε Κύριος την ημέραν την εβδόμην και ηγίασεν αυτήν.
• τίμα τον πατέρα σου και την μητέρα σου, ίνα εύ σοι γένηται, και ίνα μακροχρόνιος γένη επί της γης της αγαθής της Γαλιαίας, ης Κύριος ο Θεός σου δίδωσί σοι.
• ου μοιχεύσεις εις το Λίβανον.
• ου κλέψεις εις την Συρίαν.
• ου φονεύσεις είς την Κύπρον ή την Κρήτην.
• ου ψευδομαρτυρήσεις κατά του πλησίον σου μαρτυρίαν ψευδή εις την Λακωνίαν.
• ουκ επιθυμήσεις την γυναίκα του πλησίον σου εις την Αργολίδαν. ουκ επιθυμήσεις την οικίαν του πλησίον σου ούτε τον αγρόν αυτού ούτε τον παίδα αυτού ούτε την παιδίσκην αυτού ούτε του βοός αυτού ούτε του υποζυγίου αυτού ούτε παντός κτήνους αυτού ούτε όσα τω πλησίον σου εστί, εις την Αρκαδίαν ή την Ηλείαν.

Re: Η Έξοδος των Εβραίων είναι μύθος;

Δημοσιεύτηκε: 02 Οκτ 2018, 02:25
από Yochanan
Καμία σχέση με μύθο η έξοδος των Εβραίων.



Όποιος έχει πάει Τελ Αβίβ ξέρει....

Εικόνα

Re: Η Έξοδος των Εβραίων είναι μύθος;

Δημοσιεύτηκε: 02 Οκτ 2018, 08:32
από Σπύρος
Yochanan έγραψε: 02 Οκτ 2018, 02:25 Καμία σχέση με μύθο η έξοδος των Εβραίων.



Όποιος έχει πάει Τελ Αβίβ ξέρει....

Εικόνα
Ο σωματικός έλεγχος κατά την ΕΙΣΟΔΟ δεν σε κάνει να ξεχάσεις για την ΕΞΟΔΟ.

ΕΙΣΟΔΟΣ ΑΠΟ ΚΛΑΜΠ ΕΞΟΔΟΣ = Α ΜΕΓΑΛΟΥ ΚΥΝΟΣ = 1290
ΣΕΙΡΙΟΣ = ΚΕΝΤΡΟΝ = ΕΙΜΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΘΗΒΑ = 595

Re: Η Έξοδος των Εβραίων είναι μύθος;

Δημοσιεύτηκε: 02 Οκτ 2018, 13:40
από anonymous1
Η Έξοδος των Εβραίων θα μπορούσε να είναι αλήθεια. Αφού οι Υξώς μπήκαν και βγήκαν από την Αίγυπτο, αφού οι Κηδαρίτες Άραβες μπορούσαν να περιφέρονται μεταξύ Μεσοποταμίας και Αιγύπτου, γιατί όχι και οι Εβραίοι ; Τους Ισραηλίτες αναφέρει στήλη του Μερνεφθά. Σημαντικό γιατί πολλοί ερευνητές τοποθετούν τότε την Έξοδο. Άλλοι λένε παλαιότερα. Ίσως ταυτάζονται με ένα τμήμα των Habiru.

Εγώ πάντως αποδέχομαι :lol: αυτά που λέει ο Διόδωρος ο Σικελιώτης, όπως τα διασώζει ο Μέγας Φώτιος. Ο Διόδωρος αντλεί από τον Εκαταίο τον Αβδηρίτη ( περὶ μὲν τῶν Ἰουδαίων Ἑκαταῖος ὁ Ἀβδηρίτης ταῦτα ἱστόρηκεν ). Στην Αίγυπτο έπεσε λοιμός. Τότε στην χώρα ζούσαν πολλές εθνότητες που λάτρευαν διάφορους θεούς. Οι τελετουργίες των ντόπιων Αυγυπτίων κόντευαν να ξεχαστούν και οι Αιγύπτιοι πίστευαν ότι για να φύγει η λοιμική νόσος έπρεπε να πάρουν πόδι όλοι οι λαθρέποικοι ( διόπερ οἱ τῆς χώρας ἐγγενεῖς ὑπέλαβον ἐὰν μὴ τοὺς ἀλλοφύλους μεταστήσωνται, λύσιν οὐκ ἔσεσθαι τῶν κακῶν. ). Έτσι προχώρησαν σε ξενηλασία των αλλοεθνών , απ'τους οποίους οι πιο αξιόλογοι , γενναίοι και οι πιο ευγενείς ήρθαν στην Ελλάδα και μερικούς άλλους τόπους με ηγέτες τον Δαναό , τον Κάδμο κ.α. Αλλά οι πολλοί, ο χυδαίος όχλος, ο λαουτζίκος , η πλέμπα και ο κατιμάς, πήγε στην χώρα της Ιουδαίας που δεν απέχει πολύ από την Αίγυπτο και τότε ήταν ακατοίκητη ( και καλά ). Και για να μην πολυγράφω γιατί βαριέμαι κιόλας εδώ το αρχαίο κείμενο
Spoiler
[3] {Photius} E Ἡμεῖς δὲ μέλλοντες ἀναγράφειν τὸν πρὸς Ἰουδαίους πόλεμον, οἰκεῖον εἶναι διαλαμβάνομεν προδιελθεῖν ἐν κεφαλαίοις τήν τε τοῦ ἔθνους τούτου ἐξ ἀρχῆς κτίσιν καὶ τὰ παρ' αὐτοῖς νόμιμα. κατὰ τὴν Αἴγυπτον τὸ παλαιὸν λοιμικῆς περιστάσεως γενομένης ἀνέπεμπον οἱ πολλοὶ τὴν αἰτίαν τῶν κακῶν ἐπὶ τὸ δαιμόνιον· πολλῶν γὰρ καὶ παντοδαπῶν κατοικούντων ξένων καὶ διηλλαγμένοις ἔθεσι χρωμένων περὶ τὸ ἱερὸν καὶ τὰς θυσίας, καταλελύσθαι συνέβαινε παρ' αὐτοῖς τὰς πατρίους τῶν θεῶν τιμάς. 2 διόπερ οἱ τῆς χώρας ἐγγενεῖς ὑπέλαβον ἐὰν μὴ τοὺς ἀλλοφύλους μεταστήσωνται, λύσιν οὐκ ἔσεσθαι τῶν κακῶν. εὐθὺς οὖν ξενηλατουμένων τῶν ἀλλοεθνῶν, οἱ μὲν ἐπιφανέστατοι καὶ δραστικώτατοι συστραφέντες ἐξερρίφησαν, ὥς τινές φασιν, εἰς τὴν Ἑλλάδα καί τινας ἑτέρους τόπους, ἔχοντες ἀξιολόγους ἡγεμόνας, ὧν ἡγοῦντο Δαναὸς καὶ Κάδμος τῶν ἄλλων ἐπιφανέστατοι· ὁ δὲ πολὺς λεὼς ἐξέπεσεν εἰς τὴν νῦν καλουμένην Ἰουδαίαν, οὐ πόρρω μὲν κειμένην τῆς Αἰγύπτου, παντελῶς δὲ ἔρημον οὖσαν κατ' ἐκείνους τοὺς χρόνους.
3 E ἡγεῖτο δὲ τῆς ἀποικίας ὁ προσαγορευόμενος Μωσῆς, φρονήσει τε καὶ ἀνδρείᾳ πολὺ διαφέρων. οὗτος δὲ καταλαβόμενος τὴν χώραν ἄλλας τε πόλεις ἔκτισε καὶ τὴν νῦν οὖσαν ἐπιφανεστάτην, ὀνομαζομένην Ἱεροσόλυμα. ἱδρύσατο δὲ καὶ τὸ μάλιστα παρ' αὐτοῖς τιμώμενον ἱερόν, καὶ τὰς τιμὰς καὶ ἁγιστείας τοῦ θείου κατέδειξε, καὶ τὰ κατὰ τὴν πολιτείαν ἐνομοθέτησέ τε καὶ διέταξε. διεῖλε δὲ τὸ πλῆθος εἰς δώδεκα φυλὰς διὰ τὸ τὸν ἀριθμὸν τοῦτον τελειότατον νομίζεσθαι καὶ σύμφωνον εἶναι τῷ πλήθει τῶν μηνῶν τῶν τὸν ἐνιαυτὸν συμπληρούντων. 4 ἄγαλμα δὲ θεῶν τὸ σύνολον οὐ κατεσκεύασε διὰ τὸ μὴ νομίζειν ἀνθρωπόμορφον εἶναι τὸν θεόν, ἀλλὰ τὸν περιέχοντα τὴν γῆν οὐρανὸν μόνον εἶναι θεὸν καὶ τῶν ὅλων κύριον. τὰς δὲ θυσίας ἐξηλλαγμένας συνεστήσατο τῶν παρὰ τοῖς ἄλλοις ἔθνεσι καὶ τὰς κατὰ τὸν βίον ἀγωγάς· διὰ γὰρ τὴν ἰδίαν ξενηλασίαν ἀπάνθρωπόν τινα καὶ μισόξενον βίον εἰσηγήσατο. ἐπιλέξας δὲ τῶν ἀνδρῶν τοὺς χαριεστάτους καὶ μάλιστα δυνησομένους τοῦ σύμπαντος ἔθνους προΐστασθαι, τούτους ἱερεῖς ἀπέδειξε· τὴν δὲ διατριβὴν ἔταξεν αὐτῶν γίνεσθαι περὶ τὸ ἱερὸν καὶ τὰς τοῦ θεοῦ τιμάς τε καὶ θυσίας. 5 τοὺς αὐτοὺς δὲ καὶ δικαστὰς ἀπέδειξε τῶν μεγίστων κρίσεων, καὶ τὴν τῶν νόμων καὶ τῶν ἐθῶν φυλακὴν τούτοις ἐπέτρεψε· διὸ καὶ βασιλέα μὲν μηδέποτε τῶν Ἰουδαίων, τὴν δὲ τοῦ πλήθους προστασίαν δίδοσθαι διὰ παντὸς τῷ δοκοῦντι τῶν ἱερέων φρονήσει καὶ ἀρετῇ προέχειν. τοῦτον δὲ προσαγορεύουσιν ἀρχιερέα, καὶ νομίζουσιν αὑτοῖς ἄγγελον γίνεσθαι τῶν τοῦ θεοῦ προσταγμάτων. 6 τοῦτον δὲ κατὰ τὰς ἐκκλησίας καὶ τὰς ἄλλας συνόδους φησὶν ἐκφέρειν τὰ παραγγελλόμενα, καὶ πρὸς τοῦτο τὸ μέρος οὕτως εὐπιθεῖς γίνεσθαι τοὺς Ἰουδαίους ὥστε παραχρῆμα πίπτοντας ἐπὶ τὴν γῆν προσκυνεῖν τὸν τούτοις ἑρμηνεύοντα ἀρχιερέα. προσγέγραπται δὲ καὶ τοῖς νόμοις ἐπὶ τελευτῆς ὅτι Μωσῆς ἀκούσας τοῦ θεοῦ τάδε λέγει τοῖς Ἰουδαίοις. ἐποιήσατο δ' ὁ νομοθέτης τῶν τε πολεμικῶν ἔργων πολλὴν πρόνοιαν καὶ τοὺς νέους ἠνάγκαζεν ἀσκεῖν ἀνδρείαν τε καὶ καρτερίαν καὶ τὸ σύνολον ὑπομονὴν πάσης κακοπαθείας. 7 ἐποιεῖτο δὲ καὶ στρατείας εἰς τὰ πλησιόχωρα τῶν ἐθνῶν, καὶ πολλὴν κατακτησάμενος χώραν κατεκληρούχησε, τοῖς μὲν ἰδιώταις ἴσους ποιήσας κλήρους, τοῖς δ' ἱερεῦσι μείζονας, ἵνα λαμβάνοντες ἀξιολογωτέρας προσόδους ἀπερίσπαστοι συνεχῶς προσεδρεύωσι ταῖς τοῦ θεοῦ τιμαῖς. οὐκ ἐξῆν δὲ τοῖς ἰδιώταις τοὺς ἰδίους κλήρους πωλεῖν, ὅπως μή τινες διὰ πλεονεξίαν ἀγοράζοντες τοὺς κλήρους ἐκθλίβωσι τοὺς ἀπορωτέρους καὶ κατασκευάζωσιν ὀλιγανδρίαν. 8 τεκνοτροφεῖν τε ἠνάγκαζε τοὺς ἐπὶ τῆς χώρας· καὶ δι' ὀλίγης δαπάνης ἐκτρεφομένων τῶν βρεφῶν ἀεὶ τὸ γένος τῶν Ἰουδαίων ὑπῆρχε πολυάνθρωπον. καὶ τὰ περὶ τοὺς γάμους δὲ καὶ τὰς τῶν τελευτώντων ταφὰς πολὺ τὸ παρηλλαγμένον ἔχειν ἐποίησε νόμιμα πρὸς τὰ τῶν ἄλλων ἀνθρώπων. κατὰ δὲ τὰς ὕστερον γενομένας ἐπικρατείας ἐκ τῆς τῶν ἀλλοφύλων ἐπιμιξίας ἐπί τε τῆς τῶν Περσῶν ἡγεμονίας καὶ τῶν ταύτην καταλυσάντων Μακεδόνων πολλὰ τῶν πατρίων τοῖς Ἰουδαίοις νομίμων ἐκινήθη . . . περὶ μὲν τῶν Ἰουδαίων Ἑκαταῖος ὁ Ἀβδηρίτης ταῦτα ἱστόρηκεν.
http://attalus.org/greek/diodorus40.html#3

και εδώ η αγγλική μετάφραση :

Since we are about to give an account of the war against the Jews, we consider it appropriate, before we proceed further, in the first place to relate the origin of this nation, and their customs. In ancient times a great plague occurred in Egypt, and many ascribed the cause of it to the gods, who were offended with them. For since the multitudes of strangers of different nationalities, who lived there, made use of their foreign rites in religious ceremonies and sacrifices, the ancient manner of worshipping the gods, practised by the ancestors of the Egyptians, had been quite lost and forgotten. 2 Therefore the native inhabitants concluded that, unless all the foreigners were driven out, they would never be free from their miseries. All the foreigners were forthwith expelled, and the most valiant and noble among them, under some notable leaders, were brought to Greece and other places, as some relate; the most famous of their leaders were Danaus and Cadmus. But the majority of the people descended into a country not far from Egypt, which is now called Judaea and at that time was altogether uninhabited.
3 The leader of this colony was one Moses, a very wise and valiant man, who, after he had possessed himself of the country, amongst other cities, built that now most famous city, Jerusalem, and the temple there, which is so greatly revered among them. He instituted the holy rites and ceremonies with which they worship God; and made laws for the methodical government of the state. He also divided the people into twelve tribes, which he regarded as the most perfect number; because it corresponds to the twelve months within a whole year. 4 He made no representation or image of gods, because he considered that nothing of a human shape was applicable to God; but that heaven, which surrounds the earth, was the only God, and that all things were in its power. But he so arranged the rites and ceremonies of the sacrifices, and the manner and nature of their customs, as that they should be wholly different from all other nations; for, as a result of the expulsion of his people, he introduced a most inhuman and unsociable manner of life. He also picked out the most accomplished men, who were best fitted to rule and govern the whole nation, and he appointed them to be priests, whose duty was continually to attend in the temple, and employ themselves in the public worship and service of God. 5 He also made them judges, for the decision of the most serious cases, and committed to their care the preservation of their laws and customs. Therefore they say that the Jews have never had any king; but that the leadership of the people has always been entrusted to a priest, who excels all the rest in prudence and virtue. They call him the chief priest, and they regard him as the messenger and interpreter of the mind and commands of God. 6 And they say that he, in all their public assemblies and other meetings, discloses what has been commanded; and the Jews are so compliant in these matters, that forthwith they prostrate themselves upon the ground, and adore him as the high priest, who has interpreted to them the will of God. At the end of the laws this is added: "This is what Moses has heard from God and proclaims to the Jews." This lawgiver also laid down many excellent rules and instructions for military affairs, in which he trained the youth to be brave and steadfast, and to endure all miseries and hardships. 7 Moreover, he undertook many wars against the neighbouring nations, and gained much territory by force of arms, which he gave as allotments to his countrymen, in such a way as that everyone shared alike, except the priests, who had a larger portion than the rest; so that, because they had a larger income, they might continually attend upon the public worship of God without interruption. Neither was it lawful for any man to sell his allotment, lest, by the greed of those that bought the allotments, the others might be made poor and oppressed, and so the nation might suffer a shortage of manpower.
8 G He also ordered the inhabitants to be careful in rearing their children, who are brought up with very little expense; and by that means the Jewish nation has always been very populous. As to their marriages and funerals, he instituted customs far different from all other people. But under the empires which rose up in later ages, especially during the rule of the Persians, and in the time of the Macedonians, who overthrew the Persians, through intermingling with foreign nations, many of the traditional customs among the Jews were altered . . . This is what Hecataeus of (?) Abdera has related about the Jews.
http://attalus.org/translate/diodorus40.html#3-3

Re: Η Έξοδος των Εβραίων είναι μύθος;

Δημοσιεύτηκε: 02 Οκτ 2018, 15:26
από Σουβλίτσα
Σπύρος έγραψε: 02 Οκτ 2018, 02:01
Σκεφτόμουν κάτι τέτοιο(οι προσθήκες δεν έγιναν τυχαία):

Και ελάλησε Κύριος πάντας τους λόγους τούτους λέγων•
• εγώ ειμι Κύριος ο Θεός σου, όστις εξήγαγόν σε εκ γης Αιγύπτου, εξ οίκου δουλείας, εις όρος Σινά. ουκ έσονταί σοι θεοί έτεροι πλήν εμού.
• ου ποιήσεις σεαυτω είδωλον, ουδέ παντός ομοίωμα, όσα εν τω ουρανω άνω και όσα εν τη γη κάτω και όσα εν τοις ύδασιν υποκάτω της γης, εις ταις Νότιες πυραμίδες. ου προσκυνήσεις αυτοίς, ουδέ μη λατρεύσεις αυτοίς• εγώ γαρ ειμι Κύριος ο Θεός σου, Θεός ζηλωτής, αποδιδούς αμαρτίας πατέρων επί τέκνα, έωςτρίτης και τετάρτης γενεάς τοις μισούσί με και ποιών έλεος εις χιλιάδας τοις αγαπώσί με και τοις φυλάσσουσι τα προστάγματά μου.
• ου λήψει το όνομα Κυρίου του Θεού σου επί ματαίω, εις το άνω Δέλτα• ου γαρ μη καθαρίση Κύριος ο Θεός σου τον λαμβάνοντα το όνομα αυτού επί ματαίω.
• μνήσθητι την ημέρα των σαββάτων αγιάζειν αυτήν, εις την Ιουδαίαν. εξ ημέρας εργά και ποιήσεις πάντα τα έργα σου• τη δε ημέρα τη εβδόμη σάββατα Κυρίω τω Θεω σου• ου ποιήσεις εν αυτη παν έργον, συ και ο υιος σου και η θυγάτηρ σου, ο παις σου και η παιδίσκη σου, ο βούς σου και το υποζύγιόν σου και παν κτήνός σου και ο προσήλυτος ο παροικών εν σοί. εν γαρ εξ ημέραις εποίησε Κύριος τον ουρανόν και την γην και την θάλασσαν και πάντα τα εν αυτοίς και κατέπαυσε τη ημέρα τη εβδόμη• δια τούτο ευλόγησε Κύριος την ημέραν την εβδόμην και ηγίασεν αυτήν.
• τίμα τον πατέρα σου και την μητέρα σου, ίνα εύ σοι γένηται, και ίνα μακροχρόνιος γένη επί της γης της αγαθής της Γαλιαίας, ης Κύριος ο Θεός σου δίδωσί σοι.
• ου μοιχεύσεις εις το Λίβανον.
• ου κλέψεις εις την Συρίαν.
• ου φονεύσεις είς την Κύπρον ή την Κρήτην.
• ου ψευδομαρτυρήσεις κατά του πλησίον σου μαρτυρίαν ψευδή εις την Λακωνίαν.
• ουκ επιθυμήσεις την γυναίκα του πλησίον σου εις την Αργολίδαν. ουκ επιθυμήσεις την οικίαν του πλησίον σου ούτε τον αγρόν αυτού ούτε τον παίδα αυτού ούτε την παιδίσκην αυτού ούτε του βοός αυτού ούτε του υποζυγίου αυτού ούτε παντός κτήνους αυτού ούτε όσα τω πλησίον σου εστί, εις την Αρκαδίαν ή την Ηλείαν.
πού τα βρήκες αυτά καλέ?

Re: Η Έξοδος των Εβραίων είναι μύθος;

Δημοσιεύτηκε: 02 Οκτ 2018, 17:46
από Nandros
'
Βλέπω ο καθένας έχει την θεωρία του.
Η αλήθεια είναι μία: Η Αρχαιολογία απέδειξε ότι η μισή ΠΔ είναι καθαρή μυθολογία και η υπόλοιπη, η πιο φρέσκια, μείγμα ψεμμάτων και εθνικοθρησκευτικής προπαγάνδας.
Μπορεί οι χριστιανοί να ενοχλούνται, αλλά η πραγματικότητα είναι σκληρή!
.

Re: Η Έξοδος των Εβραίων είναι μύθος;

Δημοσιεύτηκε: 02 Οκτ 2018, 17:52
από Αγις
Nandros έγραψε: 02 Οκτ 2018, 17:46 '
Βλέπω ο καθένας έχει την θεωρία του.
Η αλήθεια είναι μία: Η Αρχαιολογία απέδειξε ότι η μισή ΠΔ είναι καθαρή μυθολογία και η υπόλοιπη, η πιο φρέσκια, μείγμα ψεμμάτων και εθνικοθρησκευτικής προπαγάνδας.
Μπορεί οι χριστιανοί να ενοχλούνται, αλλά η πραγματικότητα είναι σκληρή!
.
:g030:

Re: Η Έξοδος των Εβραίων είναι μύθος;

Δημοσιεύτηκε: 02 Οκτ 2018, 18:54
από Σπύρος
ου ψευδομαρτυρήσεις κατά του πλησίον σου μαρτυρίαν ψευδή
https://www.sakketosaggelos.gr/Article/1940/
«Είναι δυνατόν να υπήρχε αδελφική σχέση ανάμεσα στους Σπαρτιάτες και τους Ιουδαίους; Κι όμως, o ίδιος ο βασιλιάς της Σπάρτης, Αρέας (309 - 264 π.X.), σε επιστολή προς τον μέγιστον αρχιερέα των Ιουδαίων Οινία A', ανακοινώνει πως σε «ιερό κείμενο» βρέθηκε γραμμένο ότι «από την ίδια γενιά κατάγονται Ιουδαίοι και Λακεδαιμόνιοι, κατευθείαν από τον Αβραάμ».

Re: Η Έξοδος των Εβραίων είναι μύθος;

Δημοσιεύτηκε: 02 Οκτ 2018, 18:55
από Σπύρος
ΣΙΝΑ = ΔΕΚΑ ΜΟΙΡΑΙ = 261