Awesomatic έγραψε: 28 Οκτ 2019, 10:46
Ορέστης 35 έγραψε: 28 Οκτ 2019, 01:08Εσυ δλδ σχεδιαζεις χρονια στο μελλον. Το ξερεις οτι ο Θεος δινει μια κλωτσια στα σχεδια και τα ανατρεπει;
Έχεις ένα γενικό σχέδιο και προσαρμόζεσαι στις ανατροπές και τις αλλαγές που έρχονται αναπάντεχα. Ακόμα και αν δεν βγουν όπως τα είχες σχεδιάσει είναι πιο πιθανό να έχεις προετοιμαστεί καλύτερα και να είσαι πιο ευέλικτος έτσι.
Το βασικο ειναι να τη βγαλω καθαρη μεχρι το καλοκαιρι, γιατι περσι δεν πηγαν καλα τα πραγματα. Πιστευω αν την βγαλω καθαρη μεχρι τον Ιουλιο, θα ειμαι ασφαλης. Μετα λιγες μερουλες σε ενα νησακι και reset. Γι αυτο τωρα κανω καποιες κινησεις, να δημιουργησω καποιες υποχρεωσεις, καποιες σταθερες, καποιες δραστηριοτητες, επενδυοντας στη μορφωση, η οποια δεν παει ποτε χαμενη, αλλα τα εχω κανει ψιλομανταρα:
Πρωτον το ενα μαθημα ξενης γλωσσας στο οποιο γραφτηκα και πληρωσα γινεται σε ενα πολυπληθες θορυβωδες κτιριο και οταν γυρναω σπιτι τα αυτια μου βουιζουν. Η καθηγητρια ομως ειναι καλη. Νομιζω το καλυτερο που μπορω να κανω ειναι να ζητησω να αλλαξω τμημα. Και αυτο καλυτερα να το κανω αυριο για να μη χανω μαθηματα, αλλα και για προσαρμοστω πιο ευκολα με τους αλλους. Ομως δεν ξερω ποιος διδασκει στο αλλο τμημα.
Το αλλο μαθημα για το οποιο δεν πληρωσα ακομη ειναι αγγλικα για proficiency. Εκει εχει και καλα και κακα. Πρωτο και κυριο παιζουν υπερβολικα δυνατα το cd με τις ασκησεις listening. Tο ειπα, αλλα ενα παιδι διαμαρτυρηθηκε οτι δεν ακουει καλα και η καθηγητρια του ειπε οτι το εχει στο τερμα. Κρατουσα τα αυτια μου κλειστα με τα δαχτυλα για να λυσω την ασκηση (και τα πηγα και πολυ καλα).

Δευτερον η καθηγητρια μιλαει απλοικα αγγλικα χωρις καθολου ιδιωματικες εκφρασεις. Αρα πως θα με βοηθησει να εξελιχθω στον προφορικο λογο; Ενταξει θα μας βαζει cd με συζητησεις μαλλον, και να συζηταμε μεταξυ μας, αλλα νομιζω εχει μεγαλη σημασια το πως μιλαει ο δασκαλος.
Κατα τα αλλα μου φανηκε συμπαθητικη και μεθοδικη και οι προχωρημενες ασκησεις αγγλικων βαζουν το μυαλο να δουλεψει.
Κατα 99% σκεφτομαι να μη συνεχισω αγγλικα proficiency. Το οποιο με φερνει σε αλλες επιλογες: α) να μην κανω καθολου αγγλικα, β) να γραφτω στο εργαστηρι προφορικου λογου οπου δεν εχω ιδεα τι θα συναντησω, γ) να παω με τα ιδια διδακτρα στην ελληνοαμερικανικη ενωση οπου κανουν καποια μαθηματα για φρεσκαρισμα αγγλικων (οπου ουτε εκει ξερω τι θα συναντησω γιατι η γραμματεας τους δεν ηξερε να μου πει).
Τικ τοκ, ωρα για αποφασεις...