vantono έγραψε: 28 Αύγ 2019, 18:42 Αυτό με τα φροντιστήρια απο γυμνάσιο δυστυχώς ισχύει, και προσωπικά το θεωρώ ακατανόητο και σκόπευα να ανοίξω και νήμα για συζήτηση καποια στιγμή. Και φυσικά, δεν μιλάω για περιπτώσεις πχ ενός παιδιού που όντως έχει σοβαρό θεμα με κάποιο συγκεκριμένο μάθημα, δεν το παίρνει/αντιλαμβάνεται και χρειάζεται καποιο ειδικό προσωπικό πουσάρισμα που στο σχολείο δυστυχως ετσι οπως γινεται η συνηθης διδασκαλία, δεν μπορεί να το έχει (και οι γονεις του του βαζουν αναγκαστικά ενα φροντιστήριο απλά και μόνο για να μην κοπει και τρέχει τους Σεπτέμβρηδες χάνοντας ουσιαστικά το καλοκαίρι του) αλλά γενικά. Ξερω περιπτώσεις γονιών που απο το γυμνάσιο έχουν πήξει τα παιδιά στα φροντιστήρια σε κάθε γαμημένο μάθημα, κυριολεκτικά. Από μαθηματικά μέχρι αρχαία, και φυσικοχημεία μέχρι κείμενα λογοτεχνίας. Και δεν το καταλαβαίνω αυτό. Αν ξεκινάς τόσα τακτικά φροντιστήρια στο παιδι απο τόσο μικρή ηλικία, τότε όταν φτάσει στις 2 τελευταίες τάξεις του λυκείου, τί διάολο θα κάνει, ρομπότ της νάσα θα πρέπει να γίνει για να ανταπεξέρχεται?
Χώρια που ενας αδύναμος μαθητής, πιστεύω πως δεν ειναι δυνατόν να είναι στούρνος ΣΕ ΟΛΑ τα μαθηματα. Κάπου συγκεκριμένα θα εχει σίγουρα μια έφεση, και καπου θα ειναι αδύναμος. Ε οκ, στην αδυναμία του ας του βαλεις ενα φροντιστήριο, αλλά εκει που ειναι απο μέτριος έως και καλός, δεν το καταλαβαίνω.
Εχω ένα ανηψάκι γυμνασιοπαιδο που ειναι λιγο αδυναμο στα μαθηματικά, αλλά ειναι πάρα πολύ καλός στα αρχαία και ολα τα θεωρητικά (χωρίς τη βοήθεια φροντιστηρίου), σχεδόν αγγιζει το άριστο. Ε, οι γονείς του σε κάποια φάση (ενω τους έφερνε το λιγότερο 17αρια σε αυτα τα μαθήματα) αποφάσισαν να του βάλουν φροντιστήριο Και εκεί, γιατί έτσι.
!!! DEVELOPMENT MODE !!!
Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ
Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ
Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ
Αυτό πρώτη φορά το ακούω. Σίγουρα δεν ίσχυε τον καιρό μου (αρχές δεκαετίας 2000). Προφανώς μιλάμε για εύπορες οικογένειες.vantono έγραψε: 28 Αύγ 2019, 18:42 Αυτό με τα φροντιστήρια απο γυμνάσιο δυστυχώς ισχύει, και προσωπικά το θεωρώ ακατανόητο και σκόπευα να ανοίξω και νήμα για συζήτηση καποια στιγμή. Και φυσικά, δεν μιλάω για περιπτώσεις πχ ενός παιδιού που όντως έχει σοβαρό θεμα με κάποιο συγκεκριμένο μάθημα, δεν το παίρνει/αντιλαμβάνεται και χρειάζεται καποιο ειδικό προσωπικό πουσάρισμα που στο σχολείο δυστυχως ετσι οπως γινεται η συνηθης διδασκαλία, δεν μπορεί να το έχει (και οι γονεις του του βαζουν αναγκαστικά ενα φροντιστήριο απλά και μόνο για να μην κοπει και τρέχει τους Σεπτέμβρηδες χάνοντας ουσιαστικά το καλοκαίρι του) αλλά γενικά. Ξερω περιπτώσεις γονιών που απο το γυμνάσιο έχουν πήξει τα παιδιά στα φροντιστήρια σε κάθε γαμημένο μάθημα, κυριολεκτικά.
Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ
τα έξοδα για να πάει το παιδί σε πανεπιστήμιο στην Αγγλία ή Αμερική είναι πολύ μεγαλύτεραnostromos έγραψε: 28 Αύγ 2019, 18:14 με τα χρηματα που θα γλυτωσει απο τα φροντιστηρια ... γιατι τωρα τα φροντιστηρια ξεκινανε απο το γυμνασιο
Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ
συμφωνω με τη λογικη σου ...για αυτο εγραψα οτι συμφερει ισως να μην κανει κανεις καθολου φροντιστηρια και μα τα χρηματα να παει σε ενα αγγλοφωνο της Βουλγαριας πχ και μετα ενα μεταπτυχιακο και να ειναι ανετος και διχως αγχοςvantono έγραψε: 28 Αύγ 2019, 18:42 Αυτό με τα φροντιστήρια απο γυμνάσιο δυστυχώς ισχύει, και προσωπικά το θεωρώ ακατανόητο και σκόπευα να ανοίξω και νήμα για συζήτηση καποια στιγμή. Και φυσικά, δεν μιλάω για περιπτώσεις πχ ενός παιδιού που όντως έχει σοβαρό θεμα με κάποιο συγκεκριμένο μάθημα, δεν το παίρνει/αντιλαμβάνεται και χρειάζεται καποιο ειδικό προσωπικό πουσάρισμα που στο σχολείο δυστυχως ετσι οπως γινεται η συνηθης διδασκαλία, δεν μπορεί να το έχει (και οι γονεις του του βαζουν αναγκαστικά ενα φροντιστήριο απλά και μόνο για να μην κοπει και τρέχει τους Σεπτέμβρηδες χάνοντας ουσιαστικά το καλοκαίρι του) αλλά γενικά. Ξερω περιπτώσεις γονιών που απο το γυμνάσιο έχουν πήξει τα παιδιά στα φροντιστήρια σε κάθε γαμημένο μάθημα, κυριολεκτικά. Από μαθηματικά μέχρι αρχαία, και φυσικοχημεία μέχρι κείμενα λογοτεχνίας. Και δεν το καταλαβαίνω αυτό. Αν ξεκινάς τόσα τακτικά φροντιστήρια στο παιδι απο τόσο μικρή ηλικία, τότε όταν φτάσει στις 2 τελευταίες τάξεις του λυκείου, τί διάολο θα κάνει, ρομπότ της νάσα θα πρέπει να γίνει για να ανταπεξέρχεται?
Χώρια που ενας αδύναμος μαθητής, πιστεύω πως δεν ειναι δυνατόν να είναι στούρνος ΣΕ ΟΛΑ τα μαθηματα. Κάπου συγκεκριμένα θα εχει σίγουρα μια έφεση, και καπου θα ειναι αδύναμος. Ε οκ, στην αδυναμία του ας του βαλεις ενα φροντιστήριο, αλλά εκει που ειναι απο μέτριος έως και καλός, δεν το καταλαβαίνω.
Εχω ένα ανηψάκι γυμνασιοπαιδο που ειναι λιγο αδυναμο στα μαθηματικά, αλλά ειναι πάρα πολύ καλός στα αρχαία και ολα τα θεωρητικά (χωρίς τη βοήθεια φροντιστηρίου), σχεδόν αγγιζει το άριστο. Ε, οι γονείς του σε κάποια φάση (ενω τους έφερνε το λιγότερο 17αρια σε αυτα τα μαθήματα) αποφάσισαν να του βάλουν φροντιστήριο Και εκεί, γιατί έτσι.
η προσοχη μας στο Καστελοριζο
Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ
Η μόδα είναι να κάνεις ιδιαίτερα από το δημοτικό. Χωρίς κανένα ίχνος χιούμορ.vantono έγραψε: 28 Αύγ 2019, 18:42 Αυτό με τα φροντιστήρια απο γυμνάσιο δυστυχώς ισχύει, και προσωπικά το θεωρώ ακατανόητο και σκόπευα να ανοίξω και νήμα για συζήτηση καποια στιγμή. Και φυσικά, δεν μιλάω για περιπτώσεις πχ ενός παιδιού που όντως έχει σοβαρό θεμα με κάποιο συγκεκριμένο μάθημα, δεν το παίρνει/αντιλαμβάνεται και χρειάζεται καποιο ειδικό προσωπικό πουσάρισμα που στο σχολείο δυστυχως ετσι οπως γινεται η συνηθης διδασκαλία, δεν μπορεί να το έχει (και οι γονεις του του βαζουν αναγκαστικά ενα φροντιστήριο απλά και μόνο για να μην κοπει και τρέχει τους Σεπτέμβρηδες χάνοντας ουσιαστικά το καλοκαίρι του) αλλά γενικά. Ξερω περιπτώσεις γονιών που απο το γυμνάσιο έχουν πήξει τα παιδιά στα φροντιστήρια σε κάθε γαμημένο μάθημα, κυριολεκτικά. Από μαθηματικά μέχρι αρχαία, και φυσικοχημεία μέχρι κείμενα λογοτεχνίας. Και δεν το καταλαβαίνω αυτό. Αν ξεκινάς τόσα τακτικά φροντιστήρια στο παιδι απο τόσο μικρή ηλικία, τότε όταν φτάσει στις 2 τελευταίες τάξεις του λυκείου, τί διάολο θα κάνει, ρομπότ της νάσα θα πρέπει να γίνει για να ανταπεξέρχεται?
Χώρια που ενας αδύναμος μαθητής, πιστεύω πως δεν ειναι δυνατόν να είναι στούρνος ΣΕ ΟΛΑ τα μαθηματα. Κάπου συγκεκριμένα θα εχει σίγουρα μια έφεση, και καπου θα ειναι αδύναμος. Ε οκ, στην αδυναμία του ας του βαλεις ενα φροντιστήριο, αλλά εκει που ειναι απο μέτριος έως και καλός, δεν το καταλαβαίνω.
Εχω ένα ανηψάκι γυμνασιοπαιδο που ειναι λιγο αδυναμο στα μαθηματικά, αλλά ειναι πάρα πολύ καλός στα αρχαία και ολα τα θεωρητικά (χωρίς τη βοήθεια φροντιστηρίου), σχεδόν αγγιζει το άριστο. Ε, οι γονείς του σε κάποια φάση (ενω τους έφερνε το λιγότερο 17αρια σε αυτα τα μαθήματα) αποφάσισαν να του βάλουν φροντιστήριο Και εκεί, γιατί έτσι.
Η παιδεία μας ψυχορραγεί και γι'αυτό φταίμε ολοι
Ολιγόστευαν οι σκύλοι,
και Αλλά εφώναζαν, Αλλά
και των Χριστιανών τα χείλη
φωτιά εφώναζαν, φωτιά.
και Αλλά εφώναζαν, Αλλά
και των Χριστιανών τα χείλη
φωτιά εφώναζαν, φωτιά.
Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ
ναι εκει ...τα ιδια αυτα ιδρυματα ομως εχουνε παραρτηματα χαμηλου κοστους και αλλου...
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος nostromos την 28 Αύγ 2019, 18:55, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
η προσοχη μας στο Καστελοριζο
Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ
Για την κυπρο ή την Ιταλία όμως όχι. Πλέον πολλοί το σκέφτονται Αυτό, δεν κανείς φροντιστήριο και δίνεις αυτά τα χρήματα για πανεπιστήμιο στην Κύπρο . Τελειώνεις τις σπουδές με το ίδιο ή και λιγότερο κόστος
Ολιγόστευαν οι σκύλοι,
και Αλλά εφώναζαν, Αλλά
και των Χριστιανών τα χείλη
φωτιά εφώναζαν, φωτιά.
και Αλλά εφώναζαν, Αλλά
και των Χριστιανών τα χείλη
φωτιά εφώναζαν, φωτιά.
Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ
ακριβως απο το δημοτικο ... οσοι εχουνε παιδια ξερουντεν τεν έγραψε: 28 Αύγ 2019, 18:52Η μόδα είναι να κάνεις ιδιαίτερα από το δημοτικό. Χωρίς κανένα ίχνος χιούμορ.vantono έγραψε: 28 Αύγ 2019, 18:42 Αυτό με τα φροντιστήρια απο γυμνάσιο δυστυχώς ισχύει, και προσωπικά το θεωρώ ακατανόητο και σκόπευα να ανοίξω και νήμα για συζήτηση καποια στιγμή. Και φυσικά, δεν μιλάω για περιπτώσεις πχ ενός παιδιού που όντως έχει σοβαρό θεμα με κάποιο συγκεκριμένο μάθημα, δεν το παίρνει/αντιλαμβάνεται και χρειάζεται καποιο ειδικό προσωπικό πουσάρισμα που στο σχολείο δυστυχως ετσι οπως γινεται η συνηθης διδασκαλία, δεν μπορεί να το έχει (και οι γονεις του του βαζουν αναγκαστικά ενα φροντιστήριο απλά και μόνο για να μην κοπει και τρέχει τους Σεπτέμβρηδες χάνοντας ουσιαστικά το καλοκαίρι του) αλλά γενικά. Ξερω περιπτώσεις γονιών που απο το γυμνάσιο έχουν πήξει τα παιδιά στα φροντιστήρια σε κάθε γαμημένο μάθημα, κυριολεκτικά. Από μαθηματικά μέχρι αρχαία, και φυσικοχημεία μέχρι κείμενα λογοτεχνίας. Και δεν το καταλαβαίνω αυτό. Αν ξεκινάς τόσα τακτικά φροντιστήρια στο παιδι απο τόσο μικρή ηλικία, τότε όταν φτάσει στις 2 τελευταίες τάξεις του λυκείου, τί διάολο θα κάνει, ρομπότ της νάσα θα πρέπει να γίνει για να ανταπεξέρχεται?
Χώρια που ενας αδύναμος μαθητής, πιστεύω πως δεν ειναι δυνατόν να είναι στούρνος ΣΕ ΟΛΑ τα μαθηματα. Κάπου συγκεκριμένα θα εχει σίγουρα μια έφεση, και καπου θα ειναι αδύναμος. Ε οκ, στην αδυναμία του ας του βαλεις ενα φροντιστήριο, αλλά εκει που ειναι απο μέτριος έως και καλός, δεν το καταλαβαίνω.
Εχω ένα ανηψάκι γυμνασιοπαιδο που ειναι λιγο αδυναμο στα μαθηματικά, αλλά ειναι πάρα πολύ καλός στα αρχαία και ολα τα θεωρητικά (χωρίς τη βοήθεια φροντιστηρίου), σχεδόν αγγιζει το άριστο. Ε, οι γονείς του σε κάποια φάση (ενω τους έφερνε το λιγότερο 17αρια σε αυτα τα μαθήματα) αποφάσισαν να του βάλουν φροντιστήριο Και εκεί, γιατί έτσι.
Η παιδεία μας ψυχορραγεί και γι'αυτό φταίμε ολοι
η προσοχη μας στο Καστελοριζο
Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ
nostromos έγραψε: 28 Αύγ 2019, 16:00το αν ειναι ικανος θα το κρινει η αποδοση του στο 3βαθμιο ιδρυμα και οχι ενα καλο η κακο 4ημεροLord Brum έγραψε: 27 Αύγ 2019, 21:49Με κάτω από 10 δεν πρέπει να πηγαίνει κανείς ούτε σε.δημοσιο ούτε σε ιδιωτικό ΑΕΙ ας πάει να κάνει καμία.διυλεια τεχνίτη αν δεν παιρνει τα γραμματαnostromos έγραψε: 27 Αύγ 2019, 21:25
\
αυτο το συστημα με το 10αρι ειναι η χαρα του φροντιστηριουχου και των ιδιωτικων ΑΕΙ ...
αυτος που εχει στοχο να σπουδασει να εισαι σιγουρος οτι θα παει ειτε σε ιδιωτικο ειτε στο εξωτερικο ... και θα αποφοιτησει και θα γυρισει εδω με πτυχιο και προυπηρεσια σε εταιρια ... ειναι βλεπεις μαλακες οι Αμερικανοι και οι Αγγλοι και πιο μπροστα εμεις ...αλλα καλο ειναι να πληρωνουνε οι γονεις για φροντιστηρια απο το δημοτικο ... που να βρουνε δουλεια ενα σωρο καθηγητες ...? συντεχνιακες αηδιες
η προσοχη μας στο Καστελοριζο
-
Εμπεδοκλής
- Δημοσιεύσεις: 23372
- Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 13:13
Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ
Επιμένεις.axilmar έγραψε: 28 Αύγ 2019, 09:19Ποια είναι η αντίρρηση σου;
Εάν κάθε σχολη ή είδος σχολών έχει την δική της βάση, τότε μπορεί να φιλτράρονται οι υποψηφιοι καλύτερα.
Δεν έχει τη δική της βάση; Και χθες τι αποτελέσματα ήταν αυτά που βγήκαν;
Επίσης, για τι είδους φιλτράρισμα μιλάς; Οι επιτυχόντες ορίζονται κατά σειρά κατάταξης.
Αν μία σχολή Πολιτικών Μηχανικών δέχεται 100 άτομα, οι 100 καλύτεροι από αυτούς που την προτίμησαν εισέρχονται σε αυτή.
Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ
Δεν διαφωνώ ότι ισχύει. Χειροτέρεψε τόσο η διδασκαλία των καθηγητών στα γυμνάσια για να δικαιολογεί τα φροντιστήρια από το γυμνάσιο; Μήπως φταίει και η νοοτροπία των γονέων;nostromos έγραψε: 28 Αύγ 2019, 18:45 Bipsco εγω σου γραφω τι ισχυει ... και τα μαθηματα φροντιστηριου αφορουνε συγκεκριμενα μαθηματα οχι θρησκευτικα λογου χαρη ... το θεμα δεν ειναι να απειλησει καποιος τον εκπαιδευτικο ... το θεμα ειναι οτι ενας μαθητης που κανει φροντιστηριο σε μαθηματα που δινονται στις πανελληνιες εχει τεραστιο πλεονεκτημα απο αυτον που δεν κανει ... τα υπολοιπα μαθηματα απλα συμπληρωνουνε το ωραριο στα σχολεια ... αυτη ειναι η πραγματικοτητα μας αρεσει η οχι
Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ
Αυτή είναι παγκόσμια ή τουλάχιστον αγγλοσαξωνική τάση και επιταγή της ΕΕ, πολιτική της Λισαβώνας αν δεν κάνω λ΄λάθος, να αυξηθούν τα ποσοστά του πληθυσμού με τριτοβάθμια εκπαίδευση. Νομίζεις ότι σκίζουν τους φοιτητές στη Αγγλία ή στα κολλέγια στις ΗΠΑ που σπουδάζουν; Δεν πρωτοτυπούν οι πολιτικοί μας. Η ανωμαλία στην Ελλάδα είναι ο οικονομικός μαρασμός, και τα σκατά εργασιακά, τελικά οι πιο πολλοί νέοι απόφοιτοι κάνουν άσχετες Low level δουλειές, όλα αυτά τα λεφτά πάνε τζάμπα.ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ έγραψε: 27 Αύγ 2019, 14:49 ιδού το πως ο συριζα όχι απλά απαξίωσε την ανώτατη εκπαίδευση αλλά την ξεφτίλισε τελείως
φοιτητές ΑΕΙ με 840 μόρια στις πανελλαδικές
πηγή: https://www.kathimerini.gr/1039899/arti ... 00-monadesΥποψήφιος Επαγγελματικού Λυκείου εισήχθη με 840 μονάδες, δηλαδή με μέσο βαθμό που αντιστοιχεί στο 0,8 - στο Τμήμα Περιφερειακής και Διασυνοριακής ανάπτυξης του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας.
Το τμήμα «κέρδισε» το Πολιτικών Μηχανικών Πάτρας όπου ο τελευταίος επιτυχών έχει 845 μονάδες. Πρόκειται για την κατάντια της πανεπιστημιακής εκπαίδευσης διά χειρός του τέως υπουργού Παιδείας Κώστα Γαβρόγλου, ο οποίος «πανεπιστημιοποίησε» ΤΕΙ και διεύρυνε τον αριθμό των εισακτέων. Επίσης, σε Τμήμα Χημείας εισάγονται με 4 από εσπερινό όπου οι βάσεις είναι χαμηλές και σε Φιλολογίες με 9,5 από ΓΕΛ.
Ο τελευταίος εισαχθείς από Γενικά Λύκεια έχει 4.737 μονάδες, δηλαδή μέσοι όρο 4,7, και εισάγεται στο τμήμα Διοικητικής επιστήμης και Τεχνολογίας Αγίου Νικολάου Κρήτης.
https://youtu.be/-VhIL6Ld9qI?t=1166 Πράξη ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΣΜΟΥ ΤΩΝ ΒΟΥΛΕΥΤΩΝ Κατσαφάδου Κωνσταντίνου, Μιχαηλίδου Δόμνας, Βλαχάκου Νικολάου http://tinyurl.com/4hwb2kra
Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ
η νοοτροπια διαμορφωνεται βαση αποτελεσματων ... οι γονεις βλεπουνε πως τα φροντιστηριο φερνει αποτελεσματα ... και οσο νωριτερα τοσο καλυτερα ... οποτε τι περιμενεις ...? θα ρισκαρει ο αλλος το μελλον του παιδιου γιατι δεν ειναι ανταγωνιστικα ηθικο ας πουμε ...? αυτο το φροντιζει το κρατος ...ετσι θα επρεπε ... γιατι χθες ειδα εκπομπη στην κρατικη τηλεοραση για τις πανελληνιες με πρωτο ομιλητη τον προεδρο των φροντιστηριουχων ... για αυτο μιλαω για συντεχνιαBipsco έγραψε: 28 Αύγ 2019, 19:17Δεν διαφωνώ ότι ισχύει. Χειροτέρεψε τόσο η διδασκαλία των καθηγητών στα γυμνάσια για να δικαιολογεί τα φροντιστήρια από το γυμνάσιο; Μήπως φταίει και η νοοτροπία των γονέων;nostromos έγραψε: 28 Αύγ 2019, 18:45 Bipsco εγω σου γραφω τι ισχυει ... και τα μαθηματα φροντιστηριου αφορουνε συγκεκριμενα μαθηματα οχι θρησκευτικα λογου χαρη ... το θεμα δεν ειναι να απειλησει καποιος τον εκπαιδευτικο ... το θεμα ειναι οτι ενας μαθητης που κανει φροντιστηριο σε μαθηματα που δινονται στις πανελληνιες εχει τεραστιο πλεονεκτημα απο αυτον που δεν κανει ... τα υπολοιπα μαθηματα απλα συμπληρωνουνε το ωραριο στα σχολεια ... αυτη ειναι η πραγματικοτητα μας αρεσει η οχι
η προσοχη μας στο Καστελοριζο
Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ
Η βάση του 10 είναι μία επικοινωνιακή μπαρούφα της ΝΔούλας και του σκάι για εντελώς βλάκες. λες και έχει κάποια μεταφυσική αξία το 10. Είπαμε είναι ευρωπαϊκές πολιτικές και αντιγραφές του εξωτερικού. Νομίζεται κάθονται στο υπουργείο και σπαζοκεφαλιάζουν. εξυπηρετήσεις κάνουν, πολιτικά μαγειρέματα, ποιος θα πάρει ποια θέσηκλπ.Lord Brum έγραψε: 27 Αύγ 2019, 21:49Με κάτω από 10 δεν πρέπει να πηγαίνει κανείς ούτε σε.δημοσιο ούτε σε ιδιωτικό ΑΕΙ ας πάει να κάνει καμία.διυλεια τεχνίτη αν δεν παιρνει τα γραμματαnostromos έγραψε: 27 Αύγ 2019, 21:25\Lord Brum έγραψε: 27 Αύγ 2019, 14:57 Όπως ήταν ο νόμος Διαμαντοπούλου με τη βαση του 10 της Γιαννάκου ήταν ο,τι έπρεπε για την τριτοβάθμια εκπαίδευση. Μετά ήρθαν οι αγράμματοι φυληδες και οι καθηγητές χωρίς πειπερς γαβρογλου
αυτο το συστημα με το 10αρι ειναι η χαρα του φροντιστηριουχου και των ιδιωτικων ΑΕΙ ...
https://youtu.be/-VhIL6Ld9qI?t=1166 Πράξη ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΣΜΟΥ ΤΩΝ ΒΟΥΛΕΥΤΩΝ Κατσαφάδου Κωνσταντίνου, Μιχαηλίδου Δόμνας, Βλαχάκου Νικολάου http://tinyurl.com/4hwb2kra
-
Εμπεδοκλής
- Δημοσιεύσεις: 23372
- Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 13:13
Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ
Προσπαθείς να πείσεις για τα αυτονόητα ψεκασμένους τύπους που τουςβομβαρδίζουν καθημερινά τα μίντια με μπαρούφες...Dorian έγραψε: 28 Αύγ 2019, 19:35Η βάση του 10 είναι μία επικοινωνιακή μπαρούφα της ΝΔούλας και του σκάι για εντελώς βλάκες. λες και έχει κάποια μεταφυσική αξία το 10. Είπαμε είναι ευρωπαϊκές πολιτικές και αντιγραφές του εξωτερικού. Νομίζεται κάθονται στο υπουργείο και σπαζοκεφαλιάζουν. εξυπηρετήσεις κάνουν, πολιτικά μαγειρέματα, ποιος θα πάρει ποια θέσηκλπ.Lord Brum έγραψε: 27 Αύγ 2019, 21:49Με κάτω από 10 δεν πρέπει να πηγαίνει κανείς ούτε σε.δημοσιο ούτε σε ιδιωτικό ΑΕΙ ας πάει να κάνει καμία.διυλεια τεχνίτη αν δεν παιρνει τα γραμματαnostromos έγραψε: 27 Αύγ 2019, 21:25
\
αυτο το συστημα με το 10αρι ειναι η χαρα του φροντιστηριουχου και των ιδιωτικων ΑΕΙ ...
Σε αυτή τη χώρα μόνο στο Πανεπιστήμιο δεν μπαίνεις με μέσο. Και θέλουν να το καταργήσουν και αυτό.
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
- 52 Απαντήσεις
- 1384 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Frappezitis
-
- 27 Απαντήσεις
- 943 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Μαδουραίος
-
- 23 Απαντήσεις
- 1062 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από sharp
-
- 27 Απαντήσεις
- 777 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Otto Weininger