Σελίδα 6 από 150

Re: Γερμανία vs Ιαπωνία

Δημοσιεύτηκε: 23 Μάιος 2018, 12:35
από Μαυροβασίλης
εγώ βγαίνω και λέω να ψηθεί για κανένα bullhead

Re: Γερμανία vs Ιαπωνία

Δημοσιεύτηκε: 23 Μάιος 2018, 12:38
από Ερμής
Αν θέλει κάτι σε πιο ντελικάτο, αβιαστα και αβάδιστα σε μπουλχεντ, είναι και σχετικά οικονομικό.

Re: Γερμανία vs Ιαπωνία

Δημοσιεύτηκε: 23 Μάιος 2018, 23:08
από Μαυροβασίλης
Εικόνα

Εικόνα

:romance-hearteyes: :g094: :hebit:

Re: Γερμανία vs Ιαπωνία

Δημοσιεύτηκε: 24 Μάιος 2018, 09:51
από ΣΑΤΑΝΙΚΟΣ ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ
Έτσι δε θα βγούμε από τα μνημόνια ποτέ

Re: Γερμανία vs Ιαπωνία

Δημοσιεύτηκε: 24 Μάιος 2018, 10:04
από Ερμής
Μαυροβασίλης έγραψε: 23 Μάιος 2018, 23:08 Εικόνα

Εικόνα

:romance-hearteyes: :g094: :hebit:
το είδα χθες στο ινστα
Εικόνα

Re: Γερμανία vs Ιαπωνία

Δημοσιεύτηκε: 24 Μάιος 2018, 20:42
από stergiosbik
:smt126
Aεροτομη που να κινειται με αυτον τον τροπο πρωτη φορα βλεπω!



Re: Γερμανία vs Ιαπωνία

Δημοσιεύτηκε: 24 Μάιος 2018, 23:08
από enterprise-psi
Ρε τους Δανούς :o

Re: Γερμανία vs Ιαπωνία

Δημοσιεύτηκε: 28 Μάιος 2018, 18:31
από stergiosbik
Δείτε τη Ferrari 488 Pista να κάνει το 0-100 km/h σε 2,26”!

«Άντε γεια» Dodge Demon και Tesla S P100D – αν τα νούμερα είναι σωστά…

Μπορεί το Demon να κάνει 2,3” και το Tesla 2,28”, όμως οι χρόνοι αυτοί δεν είναι στο «κατοστάρι», αλλά στο 0-60 mph, δηλαδή 0-96,5 km/h.
Με άλλα λόγια, η νέα Ferrari, παρότι είναι φτιαγμένη για πίστα και όχι για το drag strip, είναι πιο γρήγορη τόσο από το ντραγκστεράδικο Dodge όσο κι από τον ηλεκτρικό «φονέα γιγάντων».

Η 488 Pista πάντως ενδιαφέρεται περισσότερο να είναι πιο γρήγορη από τη Lamborghini Huracán Performante, τη McLaren 720S και την Porsche 911 GT2 RS. Και αν αληθεύουν τα νούμερα που πήραν οι τύποι από το ArabGT, τότε ξεκινάει με γκολ από τα αποδυτήρια.

Το πώς πήραν τις μετρήσει οι Άραβες δεν ξεκαθαρίζεται, αλλά θα πρέπει να είναι με κάποιο data logger μέσα στο αυτοκίνητο. Εν πάση περιπτώσει, το όργανο που προσαρμόστηκε στο πρωτότυπο δείχνει 0-100 km/h σε 2,26” και 0-200 km/h σε 6,94”! Επιδόσεις τόσο καλές, που σε κάνουν να αναρωτιέσαι αν η ίδια η Ferrari κρύβει επίτηδες τα χαρτιά της όταν δηλώνει αντίστοιχα 2,85” και 7,60”.
Πέρα από υπερόπλο για την πίστα, όπως λέει και το όνομα της, είναι λοιπόν η σκληροπυρηνική Ferrari κι ένα από τα πιο γρήγορα αυτοκίνητα «παραγωγής» στην επιτάχυνση από στάση; Μένει να διασταυρωθεί. Όμως, όπως και να ’χει, η μάχη του 0-100 αναμένεται να φουντώσει καθώς θα ακολουθήσει ηλεκτρική αντεπίθεση από το Tesla Roadster και άλλα σπορ EV που καυχώνται ότι θα σπάσουν το φράγμα των δύο δευτερολέπτων - αν και το ιαπωνικό Aspark Owl διαλαλεί ότι το έχει ήδη σπάσει.
https://www.drive.gr/news/kosmos/deite- ... -226-video


Re: Γερμανία vs Ιαπωνία

Δημοσιεύτηκε: 28 Μάιος 2018, 19:45
από ΣΑΤΑΝΙΚΟΣ ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ
0-200 km/h σε 6,94”
φάκινγκ χελ

Re: Γερμανία vs Ιαπωνία

Δημοσιεύτηκε: 28 Μάιος 2018, 20:10
από Ερμής
Για Ferrari μιλάμε, οχι για ντατσουνες. Δεν είναι τυχαίο ότι ο θείος Enzo και ο Τιτάνας Nicola, θα είναι για πάντα οι αυτοκράτορες. Χωρίς Αυτούς, η αυτοκίνηση θα ήταν απλά ενα ματσο λαμαρίνες.

Re: Γερμανία vs Ιαπωνία

Δημοσιεύτηκε: 31 Μάιος 2018, 11:37
από stergiosbik
Lancia Delta HF Integrale: Επιστροφή σε περιορισμένη παραγωγή!


https://www.drive.gr/news/tuning/lancia ... e-paragoge

Re: Γερμανία vs Ιαπωνία

Δημοσιεύτηκε: 31 Μάιος 2018, 14:55
από enterprise-psi
αμαξάρα!

Re: Γερμανία vs Ιαπωνία

Δημοσιεύτηκε: 05 Ιουν 2018, 11:41
από Μαυροβασίλης
Εικόνα

Re: Γερμανία vs Ιαπωνία

Δημοσιεύτηκε: 05 Ιουν 2018, 12:13
από ΣΑΤΑΝΙΚΟΣ ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ

Re: Γερμανία vs Ιαπωνία

Δημοσιεύτηκε: 07 Ιουν 2018, 12:03
από Μαυροβασίλης
τσέκαρε εδώ μαη νιγκα http://www.evo.co.uk/alfa-romeo/4c/2133 ... y-in-turin