Σελίδα 50 από 149
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Δημοσιεύτηκε: 09 Δεκ 2022, 17:12
από enaon
Puma έγραψε: 09 Δεκ 2022, 17:03
Βρήκα την πηγή του προβλήματος. Δεν είναι στο κείμενο αλλά στον τίτλο του.
ρε παιδια τωρα το ειδα αυτό, ο Οργισμένος την έχει γραψει την ασκηση;
γιατι λένε
Cκεφτόμαστε;

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Δημοσιεύτηκε: 09 Δεκ 2022, 17:13
από Ασέβαστος
Αρχέλαος έγραψε: 09 Δεκ 2022, 15:22
enaon έγραψε: 09 Δεκ 2022, 15:10
Gherschaagk έγραψε: 09 Δεκ 2022, 15:06
Δίκιο έχει ο Αρχέλαος ακόμη κι αν πάθει εγκεφαλικό και αρχίσει να γράφει σε Κλίνονγκ.
ο Αχέλαος εινα εκεινος που εγραψε μισό σεντόνι για απάντηση, μεσα είχε 2 γραμμές που δεν ειπε τιποτα για το θεμα, μιση σελίδα σαλτσες και τελειωσε με οβερ ανδ ουτ;
κατσε να τα καταλάβεις γκερ, ευκαιρία ειναι.
Όχι
Και εκεί απάντησα αναλυτικά αλλά και εδώ
viewtopic.php?f=33&t=44693&p=2789855&hi ... 1#p2789855
κι εσυ ομως, αρνεισαι να πεις ποσα κομματακια εχει η φωτογραφια που εσυ ανεβασες.
γιατι;
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Δημοσιεύτηκε: 09 Δεκ 2022, 17:13
από Puma
enaon έγραψε: 09 Δεκ 2022, 17:12
Puma έγραψε: 09 Δεκ 2022, 17:03
Βρήκα την πηγή του προβλήματος. Δεν είναι στο κείμενο αλλά στον τίτλο του.
ρε παιδια τωρα το ειδα αυτό, ο Οργισμένος την έχει γραψει την ασκηση;
γιατι λένε
Cκεφτόμαστε;
Κρίμα... μου ξέφυγε αυτή η λεπτομέρεια, παρόλο που χτυπάει μάτι.
τCακωνόμαστε!
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Δημοσιεύτηκε: 09 Δεκ 2022, 17:14
από Gherschaagk
Ασέβαστος έγραψε: 09 Δεκ 2022, 17:09
Gherschaagk έγραψε: 09 Δεκ 2022, 15:04
Ασέβαστος έγραψε: 09 Δεκ 2022, 15:00
ναι, καμμια σχεση, εκτος απο το οτι ειναι ολοιδια.
τελικα τα μετρησες; ποσα ειναι τα κομματια στου αρχελαου, που ειναι εστω διαφορετικο απο το δικο σου.
ειναι δυσκολο να πεις; ενας απλος αριθμος ειναι.
Τι λες ρε σαΐνι που είναι ίδια;;;; Το ίδιο είναι να πεις τα 3/8 του 25 και το ίδιο είναι να πεις τα 3/24 του 25;
οι εικονες ειναι ιδιες. ολοιδιες.
δεν απαντας ομως, ποσα τετραγωνακια εχει η εικονα;
μα ποσο δυσκολο ειναι να τα μετρησεις;
Όχι ψεύτη, δεν είναι.
στην εικόνα του Αρχέλαου έχουμε 3 κλάσματα από 8 κομμάτια το καθένα.
στην δική μου εικόνα έχουμε 1 κλάσμα με 24 κομμάτια.
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΛΕΕΙ ΤΕΤΟΙΑ ΜΠΟΥΡΔΑ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΤΙ ΤΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ.
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Δημοσιεύτηκε: 09 Δεκ 2022, 17:14
από Ασέβαστος
demotivator έγραψε: 09 Δεκ 2022, 15:23
4 νοματαίοι πάνε στο καπηλειό και πίνουν 1 κανάτα κρασί 1000ml,μετά άλλη μία,και τέλος άλλη μία.Σύνολο 3000ml.Αν ήπιαν το ίδιο,κάθε ένας ήπιε:250ml απο την πρώτη κανάτα,250ml απο τη δεύτερη, και 250 απο την τρίτη,σύνολο 750ml.Τα 750ml είναι η 3/4 της κανάτας,η 3/12 του συνόλου.Ίσως αν λιώσουν οι σοκολάτες του αρχικού προβλήματος,να σταματήσουν και οι διαφωνίες,λολ.
κι εσυ σωστος. μπαινεις στο κλαμπ.
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Δημοσιεύτηκε: 09 Δεκ 2022, 17:15
από Gherschaagk
Ασέβαστος έγραψε: 09 Δεκ 2022, 17:12
Gherschaagk έγραψε: 09 Δεκ 2022, 15:17
Ασέβαστος έγραψε: 09 Δεκ 2022, 15:01
οχι, δεν υπαρχει γρπτο δικο μου η δικο της που να εχει τα παραπανω νουμερα.
Θες να πεις πως αυτό δεν το έγραψες εσύ;
Ασέβαστος έγραψε: 06 Δεκ 2022, 18:31
λοιπον, βρεθηκε η ασκηση.
εχουμε ενα αχλαδι, ενα μηλο και μια μπανανα, και θελουμε να τα μοιρασουμε σε 4 παιδια.
ωνασουγαμησω. καταρχην θελει ξεχεσμα, βρωμοξυλο, παλουκωμα και απολυση, οποιος καθυστερημενος τριβλακας εφτιαξε την ασκηση. μηλα με πορτοκαλια, κανονικα.
ο δικος μου λεει
3/12 , η 1/4 των φρουτων.
η δασκαλα λεει 3/4 των φρουτων. μαλλον θελει να πει 3/4 του φρουτου, αν και τιποτα απο τα 2 δεν ειναι σωστο.
γω σκεφτομαι να του πω οτι δεν υπαρχει απαντηση, η ασκηση ειναι λαθος (για να μη χωσω τα παραπανω μπινελικια και μερικα ακομη) και δεν γινεται να λυθει. αν μπορει να απαντηθει, αυτο ειναι περιφραστικα, δηλαδη κατι σαν 3/12 του συνολου των κομματιων φρουτου. αλλα τελοσπαντων, παιδι μου, μη δινεις σημασια, απλως ειναι μια κακη ασκηση, ξεχασε την και παμε παρακατω.
αυτο ειναι σωστο, και δεν ειναι καθολου ιδιο με αυτο που σου ειπα οτι δεν εγραψα. καθολου.
Όχι αυτό είναι λάθος.
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Δημοσιεύτηκε: 09 Δεκ 2022, 17:15
από enaon
Puma έγραψε: 09 Δεκ 2022, 17:13
Κρίμα... μου ξέφυγε αυτή η λεπτομέρεια, παρόλο που χτυπάει μάτι.
τCακωνόμαστε!
την εχουμε διαβασει και 20 φορες, πώς δεν το είδαμε;

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Δημοσιεύτηκε: 09 Δεκ 2022, 17:18
από Puma
enaon έγραψε: 09 Δεκ 2022, 17:15
Puma έγραψε: 09 Δεκ 2022, 17:13
Κρίμα... μου ξέφυγε αυτή η λεπτομέρεια, παρόλο που χτυπάει μάτι.
τCακωνόμαστε!
την εχουμε διαβασει και 20 φορες, πώς δεν το είδαμε;
Χαχα
Μικρή σημασία έχει. Άλλωστε εμείς είμαστε των έργων!
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Δημοσιεύτηκε: 09 Δεκ 2022, 17:19
από enaon
Gherschaagk έγραψε: 09 Δεκ 2022, 17:14
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΛΕΕΙ ΤΕΤΟΙΑ ΜΠΟΥΡΔΑ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΤΙ ΤΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ.
αυτό εναι σωστό και εχει και σημασία για την ασκηση, δεν πρεπει να ενώσουμε τα συνολα, πρέπει να ειναι τρία, τα κομάτια πρεπει να ειναι 1/8, όχι 1/24.
αυτό δεν σημάνει οτι δεν έχουμε 24*1/8 ομως, δεν υπαρχει ενοποιηση όσο κραταμε το 1/8.
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Δημοσιεύτηκε: 09 Δεκ 2022, 17:19
από Ασέβαστος
Αρχέλαος έγραψε: 09 Δεκ 2022, 15:36
Στην δραστηριότητα αυτή, το καλό θα ήταν το βιβλίο να είχε και τα τρία ορθογώνια(σοκολάτες) όπως τα έκανα πιο πάνω ή σε προηγούμενη σελίδα.
Η εποπτεία βοηθάει και συμπληρώνει την αλγεβρική λύση.
την εικονα που εβαλες, αν τη δειξουμε σε 1000 ανθρωπους, και τους πουμε οτι αυτο ειναι ενα κλασμα, τι κλασμα λες οτι θα βαλουν;
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Δημοσιεύτηκε: 09 Δεκ 2022, 17:19
από ksk
enaon έγραψε: 09 Δεκ 2022, 17:12
Puma έγραψε: 09 Δεκ 2022, 17:03
Βρήκα την πηγή του προβλήματος. Δεν είναι στο κείμενο αλλά στον τίτλο του.
ρε παιδια τωρα το ειδα αυτό, ο Οργισμένος την έχει γραψει την ασκηση;
γιατι λένε
Cκεφτόμαστε;
Διότι ένας εκπαιδευτικός είπε
Να ξαναγράψω, για πολλοστή φορά, ότι (καλώς ή κακώς) τα τελευταία χρόνια έχει μπει στη διδασκόμενη αριθμητική και η έννοια του "περίπου".
Στο δικό σας μυαλό κάθε διατύπωση αποτελεί "άσκηση" ή "πρόβλημα" και οφείλει να το ακολουθεί μία "λύση".
Στο επίμαχο θέμα η επικεφαλίδα είναι: "δραστηριότητα" και ακολουθείται από το: "σκεφτόμαστε".
Και σ' αυτές τις ηλικίες τα παιδιά μαθαίνουν να "μαγειρεύουν" με όσα "υλικά" τους δίνει η εκφώνηση. Ούτε περισσότερα, ούτε λιγότερα, ούτε διαφορετικά, ούτε υποκρύπτεται κάτι.
Εδώ έχουν το ΤΡΙΑ (3) και το ΟΚΤΩ (8). Ούτε το 12, ούτε το 24, ούτε το 48.
Και πρέπει να καταλάβουν ότι ΤΡΙΑ ΔΙΑ ΟΚΤΩ που έχουν προσφάτως μάθει, μπορεί να περιγραφεί και ως 3/8 που ονομάζεται ΚΛΑΣΜΑ.
Η αρχική εικόνα στο νήμα με το διατυπωμένο σκεπτικό έχει την απολύτως απαραίτητη σαφήνεια.
Κανείς δεν λέει ότι ένα πρόβλημα δεν μπορεί να έχει πληθώρα διατυπώσεων και πληθώρα δρόμων που οδηγούν σε μία (ενίοτε και παραπάνω) λύση.
Αλλά αυτό ανήκει στα επόμενα βήματα και όχι στο συγκεκριμένο στάδιο.
Πάλι μηρυκάζω...

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Δημοσιεύτηκε: 09 Δεκ 2022, 17:20
από Ασέβαστος
Bazoomba έγραψε: 09 Δεκ 2022, 15:37
Σαν να με πειθει σιγα σιγα η Gher...
οχι, μη, γυρνα πισω στο φως, μη σε φαει το σκοταδι.
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Δημοσιεύτηκε: 09 Δεκ 2022, 17:21
από enaon
μα η γκερ δικιο εχει, καλα απο σπόντα, αλλα δίκιο εχει.
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Δημοσιεύτηκε: 09 Δεκ 2022, 17:22
από ksk
enaon έγραψε: 09 Δεκ 2022, 17:19
Gherschaagk έγραψε: 09 Δεκ 2022, 17:14
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΛΕΕΙ ΤΕΤΟΙΑ ΜΠΟΥΡΔΑ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΤΙ ΤΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ.
αυτό εναι σωστό και εχει και σημασία για την ασκηση, δεν πρεπει να ενώσουμε τα συνολα, πρέπει να ειναι τρία, τα κομάτια πρεπει να ειναι 1/8, όχι 1/24.
αυτό δεν σημάνει οτι δεν έχουμε 24*1/8 ομως, δεν υπαρχει ενοποιηση όσο κραταμε το 1/8.
Έγραψες...θα σε κλέψω ...

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Δημοσιεύτηκε: 09 Δεκ 2022, 17:23
από ksk
enaon έγραψε: 09 Δεκ 2022, 17:21
μα η γκερ δικιο εχει, καλα απο σπόντα, αλλα δίκιο εχει.
Τι αλλα σοκολατάκια σου αρέσουν;
