ρε παιδια τωρα το ειδα αυτό, ο Οργισμένος την έχει γραψει την ασκηση;Puma έγραψε: 09 Δεκ 2022, 17:03 Βρήκα την πηγή του προβλήματος. Δεν είναι στο κείμενο αλλά στον τίτλο του.
![]()
γιατι λένε Cκεφτόμαστε;

ρε παιδια τωρα το ειδα αυτό, ο Οργισμένος την έχει γραψει την ασκηση;Puma έγραψε: 09 Δεκ 2022, 17:03 Βρήκα την πηγή του προβλήματος. Δεν είναι στο κείμενο αλλά στον τίτλο του.
![]()

κι εσυ ομως, αρνεισαι να πεις ποσα κομματακια εχει η φωτογραφια που εσυ ανεβασες.Αρχέλαος έγραψε: 09 Δεκ 2022, 15:22Όχιenaon έγραψε: 09 Δεκ 2022, 15:10ο Αχέλαος εινα εκεινος που εγραψε μισό σεντόνι για απάντηση, μεσα είχε 2 γραμμές που δεν ειπε τιποτα για το θεμα, μιση σελίδα σαλτσες και τελειωσε με οβερ ανδ ουτ;Gherschaagk έγραψε: 09 Δεκ 2022, 15:06 Δίκιο έχει ο Αρχέλαος ακόμη κι αν πάθει εγκεφαλικό και αρχίσει να γράφει σε Κλίνονγκ.![]()
κατσε να τα καταλάβεις γκερ, ευκαιρία ειναι.
Και εκεί απάντησα αναλυτικά αλλά και εδώ
viewtopic.php?f=33&t=44693&p=2789855&hi ... 1#p2789855
Κρίμα... μου ξέφυγε αυτή η λεπτομέρεια, παρόλο που χτυπάει μάτι.
Όχι ψεύτη, δεν είναι.Ασέβαστος έγραψε: 09 Δεκ 2022, 17:09οι εικονες ειναι ιδιες. ολοιδιες.Gherschaagk έγραψε: 09 Δεκ 2022, 15:04Τι λες ρε σαΐνι που είναι ίδια;;;; Το ίδιο είναι να πεις τα 3/8 του 25 και το ίδιο είναι να πεις τα 3/24 του 25;Ασέβαστος έγραψε: 09 Δεκ 2022, 15:00
ναι, καμμια σχεση, εκτος απο το οτι ειναι ολοιδια.![]()
τελικα τα μετρησες; ποσα ειναι τα κομματια στου αρχελαου, που ειναι εστω διαφορετικο απο το δικο σου.![]()
ειναι δυσκολο να πεις; ενας απλος αριθμος ειναι.
δεν απαντας ομως, ποσα τετραγωνακια εχει η εικονα;
μα ποσο δυσκολο ειναι να τα μετρησεις;
κι εσυ σωστος. μπαινεις στο κλαμπ.demotivator έγραψε: 09 Δεκ 2022, 15:23 4 νοματαίοι πάνε στο καπηλειό και πίνουν 1 κανάτα κρασί 1000ml,μετά άλλη μία,και τέλος άλλη μία.Σύνολο 3000ml.Αν ήπιαν το ίδιο,κάθε ένας ήπιε:250ml απο την πρώτη κανάτα,250ml απο τη δεύτερη, και 250 απο την τρίτη,σύνολο 750ml.Τα 750ml είναι η 3/4 της κανάτας,η 3/12 του συνόλου.Ίσως αν λιώσουν οι σοκολάτες του αρχικού προβλήματος,να σταματήσουν και οι διαφωνίες,λολ.
Όχι αυτό είναι λάθος.Ασέβαστος έγραψε: 09 Δεκ 2022, 17:12αυτο ειναι σωστο, και δεν ειναι καθολου ιδιο με αυτο που σου ειπα οτι δεν εγραψα. καθολου.Gherschaagk έγραψε: 09 Δεκ 2022, 15:17Θες να πεις πως αυτό δεν το έγραψες εσύ;Ασέβαστος έγραψε: 09 Δεκ 2022, 15:01
οχι, δεν υπαρχει γρπτο δικο μου η δικο της που να εχει τα παραπανω νουμερα.Ασέβαστος έγραψε: 06 Δεκ 2022, 18:31 λοιπον, βρεθηκε η ασκηση.
εχουμε ενα αχλαδι, ενα μηλο και μια μπανανα, και θελουμε να τα μοιρασουμε σε 4 παιδια.![]()
![]()
ωνασουγαμησω. καταρχην θελει ξεχεσμα, βρωμοξυλο, παλουκωμα και απολυση, οποιος καθυστερημενος τριβλακας εφτιαξε την ασκηση. μηλα με πορτοκαλια, κανονικα.
ο δικος μου λεει 3/12 , η 1/4 των φρουτων.
η δασκαλα λεει 3/4 των φρουτων. μαλλον θελει να πει 3/4 του φρουτου, αν και τιποτα απο τα 2 δεν ειναι σωστο.![]()
γω σκεφτομαι να του πω οτι δεν υπαρχει απαντηση, η ασκηση ειναι λαθος (για να μη χωσω τα παραπανω μπινελικια και μερικα ακομη) και δεν γινεται να λυθει. αν μπορει να απαντηθει, αυτο ειναι περιφραστικα, δηλαδη κατι σαν 3/12 του συνολου των κομματιων φρουτου. αλλα τελοσπαντων, παιδι μου, μη δινεις σημασια, απλως ειναι μια κακη ασκηση, ξεχασε την και παμε παρακατω.
την εχουμε διαβασει και 20 φορες, πώς δεν το είδαμε;Puma έγραψε: 09 Δεκ 2022, 17:13
Κρίμα... μου ξέφυγε αυτή η λεπτομέρεια, παρόλο που χτυπάει μάτι.
τCακωνόμαστε!
αυτό εναι σωστό και εχει και σημασία για την ασκηση, δεν πρεπει να ενώσουμε τα συνολα, πρέπει να ειναι τρία, τα κομάτια πρεπει να ειναι 1/8, όχι 1/24.Gherschaagk έγραψε: 09 Δεκ 2022, 17:14 ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΛΕΕΙ ΤΕΤΟΙΑ ΜΠΟΥΡΔΑ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΤΙ ΤΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ.
την εικονα που εβαλες, αν τη δειξουμε σε 1000 ανθρωπους, και τους πουμε οτι αυτο ειναι ενα κλασμα, τι κλασμα λες οτι θα βαλουν;Αρχέλαος έγραψε: 09 Δεκ 2022, 15:36
Στην δραστηριότητα αυτή, το καλό θα ήταν το βιβλίο να είχε και τα τρία ορθογώνια(σοκολάτες) όπως τα έκανα πιο πάνω ή σε προηγούμενη σελίδα.
Η εποπτεία βοηθάει και συμπληρώνει την αλγεβρική λύση.
Διότι ένας εκπαιδευτικός είπε
Πάλι μηρυκάζω...Να ξαναγράψω, για πολλοστή φορά, ότι (καλώς ή κακώς) τα τελευταία χρόνια έχει μπει στη διδασκόμενη αριθμητική και η έννοια του "περίπου".
Στο δικό σας μυαλό κάθε διατύπωση αποτελεί "άσκηση" ή "πρόβλημα" και οφείλει να το ακολουθεί μία "λύση".
Στο επίμαχο θέμα η επικεφαλίδα είναι: "δραστηριότητα" και ακολουθείται από το: "σκεφτόμαστε".
Και σ' αυτές τις ηλικίες τα παιδιά μαθαίνουν να "μαγειρεύουν" με όσα "υλικά" τους δίνει η εκφώνηση. Ούτε περισσότερα, ούτε λιγότερα, ούτε διαφορετικά, ούτε υποκρύπτεται κάτι.
Εδώ έχουν το ΤΡΙΑ (3) και το ΟΚΤΩ (8). Ούτε το 12, ούτε το 24, ούτε το 48.
Και πρέπει να καταλάβουν ότι ΤΡΙΑ ΔΙΑ ΟΚΤΩ που έχουν προσφάτως μάθει, μπορεί να περιγραφεί και ως 3/8 που ονομάζεται ΚΛΑΣΜΑ.
Η αρχική εικόνα στο νήμα με το διατυπωμένο σκεπτικό έχει την απολύτως απαραίτητη σαφήνεια.
Κανείς δεν λέει ότι ένα πρόβλημα δεν μπορεί να έχει πληθώρα διατυπώσεων και πληθώρα δρόμων που οδηγούν σε μία (ενίοτε και παραπάνω) λύση.
Αλλά αυτό ανήκει στα επόμενα βήματα και όχι στο συγκεκριμένο στάδιο.
οχι, μη, γυρνα πισω στο φως, μη σε φαει το σκοταδι.
Έγραψες...θα σε κλέψω ...enaon έγραψε: 09 Δεκ 2022, 17:19αυτό εναι σωστό και εχει και σημασία για την ασκηση, δεν πρεπει να ενώσουμε τα συνολα, πρέπει να ειναι τρία, τα κομάτια πρεπει να ειναι 1/8, όχι 1/24.Gherschaagk έγραψε: 09 Δεκ 2022, 17:14 ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΛΕΕΙ ΤΕΤΟΙΑ ΜΠΟΥΡΔΑ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΤΙ ΤΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ.
αυτό δεν σημάνει οτι δεν έχουμε 24*1/8 ομως, δεν υπαρχει ενοποιηση όσο κραταμε το 1/8.