OANNHSEA έγραψε: 06 Δεκ 2018, 18:52
Μην το σκέφτεσαι έτσι - η οικονομία είναι το κλειδί.
Θα αργήσουν, αλλά όταν δουν την οικονομία που θα κάνουν όταν θα έχουν ηλεκτρικό, τόσο από καύσιμο, όσο και από συντήρηση, τότε θα αρχίσει επανάσταση...
Μου κάνει εντύπωση το ότι δεν έχετε καταλάβει ότι το πρόβλημα με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και την φόρτιση τους θα είναι πολύ μεγάλο στην Ελλάδα...
Σοβαρα τωρα;
Μαλλον μπερδεψαν το μπανανισταν με καμμια αλλη χωρα.
Επειδη το 2020 απεχει μολις 1 ετος απο τωρα,θα βλεπουμε το συγκεριμενο αρθρο και θα γελαμε παρεα.
Ξέχασέ το, είδηση του '13 είναι και το πρόσεξα τώρα.
.
ΚΚΕ 6η Ολομέλεια: Κάναμε το διεθνιστικό μας καθήκον (εννοεί τον Συμμοριτοπόλεμο)
ΧΑ: Είμαστε η σπορά των ηττημένων του '45. Οι εθνικοσοσιαλιστές, οι φασίστες!
enterprise-psi έγραψε: 06 Δεκ 2018, 20:48
Σκέψου μόνο, αν , χορηγούσε το κράτος ενα 50% του κόστους τοποθέτησης μικρού φωτοβολταϊκού 300-500w , σε κάθε ταράτσα στις πολυκατοικίες της Αθήνας, τι εξοικονόμηση θα είχαμε πετύχει .
Αλλα ποιος θα το οργανώσει, ποιοι θα πάρουν μίζες, και πόσοι διαχειριστές θα έπαιρναν το 50% του κόστους, και θα το έκαναν ξερωγω τι
Eννοεις τοποθετηση αυτονομου φωτοβολταικου.
Χα μικρο και αθωο παιδακι, αυτο οντως αποτελουσε αρχικη επιλογη αλλα δεν εγινε διοτι αφηνε τη ΔΕΗ εξω απο το παιχνιδι και μειωνε τη μονοπωλιακη της δυναμη.
Υπαρχει μαλιστα και ντοκιμαντερ ελλ για αυτο το θεμα και λεει ακριβως αυτο.
Παντως ο μηχανικος , αν και μηχανικος τρομαρα του, λεει παπαριτσες περι γονατισμου του δικτυου λογω αυτοκινητων καθως τα αμπερ φορτισης στα 220Βολτς ειναι ελαχιστα.
Οργισμένος έγραψε: 06 Δεκ 2018, 21:55
Παντως ο μηχανικος , αν και μηχανικος τρομαρα του, λεει παπαριτσες περι γονατισμου του δικτυου λογω αυτοκινητων καθως τα αμπερ φορτισης στα 220Βολτς ειναι ελαχιστα.
Για πες πόσα είναι τα αμπέρ φόρτισης στα 220 βόλτ.
Είπαμε ότι έχεις τελειώσει και πανεπιστήμιο τρομάρα σου.
Επίσης ξεχνάς και τι έχεις διαβάσει σε αυτό το νήμα.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Μηχανικός την 06 Δεκ 2018, 22:05, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Οργισμένος έγραψε: 06 Δεκ 2018, 21:55
Παντως ο μηχανικος , αν και μηχανικος τρομαρα του, λεει παπαριτσες περι γονατισμου του δικτυου λογω αυτοκινητων καθως τα αμπερ φορτισης στα 220Βολτς ειναι ελαχιστα.
Για πες πόσα είναι τα αμπέρ φόρτισης στα 220 βόλτ.
Είπαμε ότι έχεις τελειώσει και πανεπιστήμιο τρομάρα σου.
Πάνας έγραψε: 06 Δεκ 2018, 21:39
Θα επικρατήσουν αν γεμίζουν οι μπαταρίες τουλάχιστον κάτω από 5 λεπτά και θα κρατάνε τρεις-τέσσερις φορές περισσότερο και είναι φθηνότερο από την βενζίνη. Σκέψου να πας βόλτα στο Ναύπλιο και να πρέπει να περιμένεις έξι ώρες το λιγότερο για να κινηθείς ξανά..
Πστ.. πστ...
Το ξέρεις ότι ήδη υπάρχουν ηλεκτρικά αεροπλάνα σε γραμμή παραγωγής ε;;;
Μηχανικός έγραψε: 24 Οκτ 2018, 02:48Είναι πρακτικά αδύνατον να φορτίσεις
ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο από μία απλή πρίζα.
Το BYD e6 https://en.wikipedia.org/wiki/BYD_e6 με αυτονομία 300 χιλιόμετρα έχει μπαταρίες 61 kWh
που σημαίνει ότι υπολογίζοντας και απώλειες 20% κατά την φόρτιση
για να φορτιστή από μια ενισχυμένη πρίζα των 16 αμπέρ (πλυντηρίου) χρειάζεται:
1,20Χ61000 / 220Χ16 = 20,80 ώρες
Αν πάρεις όλο το ρεύμα της μονοφασικής παροχής
που σου δίνει η ΔΕΗ και είναι 35 αμπέρ θα χρειάζεσαι:
1,20Χ61.000 / 220Χ35 = 9,50 ώρες
Και βάλτε ότι τα επόμενα χρόνια θα διπλασιαστούν-τριπλασιαστούν οι χωρητικότητες των μπαταριών για να πιάσουμε αυτονομίες των 600-900 χιλιομέτρων, οπότε θα πολλαπλασιαστούν και οι πιό πάνω χρόνοι.
Πάμε τώρα στο ότι αυτές οι μπαταρίες θα μπορούν να φορτίζονται και γρήγορα.
Ας υποθέσουμε ότι το μελλοντικό αυτοκίνητο θα έχει αυτονομία 600 χιλιόμετρα οπότε θα έχει μπαταρίες κάπου 120 kWh και θα μπορεί να φορτίζεται σε 1 ώρα.
Αυτό σημαίνει ότι χρειάζεται να τροφοδοτηθεί με 1,20Χ120.000 / 220Χ1 = 655 αμπέρ
Παροχή για 655 αμπέρ μόνο εργοστάσια έχουν.
Μηχανικός έγραψε: 25 Οκτ 2018, 02:12
Εγώ σκέφτομαι πόσες χιλιάδες θα είναι αυτοί που θα αγοράσουν ηλεκτρικό αυτοκίνητο που φορτίζει γρήγορα
και μετά θα διαπιστώσουν ότι πρέπει να βάλουν στο γκαράζ τους και παροχή ρεύματος για εργοστάσιο.
Από τον πιό πάνω πίνακα φαίνεται ότι για ένα αυτοκίνητο με μπαταρίες για αυτονομία 300 χιλιόμετρα, χρειάζονται 12-15 ώρες φόρτιση με παροχή 30 αμπέρ, δηλαδή την παροχή που έχει ένα απλό σπίτι. Στις 15 αυτές ώρες θα ανάβεις μόνο φώτα στο σπίτι, ούτε κουζίνα, ούτε θερμοσίφωνο, ούτε κλιματιστικά.