Σελίδα 48 από 325

Re: Τραγωδία στα Τέμπη

Δημοσιεύτηκε: 01 Μαρ 2023, 18:50
από Eθνικοκοινωνιστης
Πορφύριος Εξαρχίδης έγραψε: 01 Μαρ 2023, 10:59 Δυστυχώς φίλοι και πάλι δεν θα βρεθεί ποιος φταίει. Το πιθανότερο όπως πάντα είναι να μη φταίει κανένας. Κάτι τυχαίο. Όπως ένας σεισμός. Αυτή η χώρα είναι καταραμένη. Πρέπει να κάνουμε κάτι συλλογικά φίλοι μου. Με κάποιο τρόπο να ανακόψουμε αυτή την κατρακύλα. Ποιός είναι μαζί μου;


δεν υπαρχει τιποτε το κατακαραμενο αυτα ειναι για τους χριστιανους που πιστευουν στις θειες προνειες και τιμωριες :102:



αν εισαι ετοιμος να υπερβεις τις οποιες αγκυλωσεις και τα παραμυθια με τα οποια ταιζουν τον λαουτζικο :102:

Re: Τραγωδία στα Τέμπη

Δημοσιεύτηκε: 01 Μαρ 2023, 18:51
από Ένοπλος σοσιαλμπαχαλάκης
ο Έλληνας δεν θέλει τεχνολογίες και όλα αυτά τα ψύχρα και αλλοτριωτικα, είναι μάγκας, καπάτσος ,και καταφερτζης.

Re: Τραγωδία στα Τέμπη

Δημοσιεύτηκε: 01 Μαρ 2023, 18:51
από nyxtovios
Έχουμε μαζέψει πολλούς τελευταία πάντως που δεν ήξεραν
Spoiler
Δεν ήξερε

20/02/2023, Βουλή.
Υπ.Μεταφορών, Κων. Καραμανλής, αναφερόμενος στην ασφάλεια των σιδηροδρομικών δικτύων "Μια υπεύθυνη πολιτεία, δεν μπορεί να παίζει με την ασφάλεια των επιβατών"

Εικόνα
Spoiler
Δεν ήξερε

Εικόνα
Spoiler
Ξέχασε

Εικόνα
Spoiler
Δεν ήξερε

Εικόνα
Πάλι καλά να λέμε.

Re: Τραγωδία στα Τέμπη

Δημοσιεύτηκε: 01 Μαρ 2023, 18:51
από stergiosbik
Με αφορμη το σημερινο τραγικο ατυχημα εκανα μια πολυ ασχημη διαπιστωση για την Λαρισα.
Τα περισσοτερα πολυνεκρα ατυχηματα της χωρας τις τελευταιες δεκαετιες εγιναν εδω γυρω,το πολυ σε μια ακτινα 100 περιπου χλμ.
Ατυχημα σημερα,ατυχημα με τα παιδια της Ημαθιας μεσα στα Τεμπη,το αυτο με το λεωφορειο με τους οπαδους του ΠΑΟΚ,λεωφορειο που επεσε μεσα στον Αλιακμονα,Γιακοβλεφ που επεσε στα Πιερια Ορη,C 130 στο ορος Ορθρυς!
Τι στον πουτσο;
Καταρα εχουμε,πλην των καιρικων συνθηκων,και στα ατυχηματα;

Re: Τραγωδία στα Τέμπη

Δημοσιεύτηκε: 01 Μαρ 2023, 18:51
από Kauldron
sharp έγραψε: 01 Μαρ 2023, 16:25
Kauldron έγραψε: 01 Μαρ 2023, 16:22
sharp έγραψε: 01 Μαρ 2023, 15:42

Δεν προλαβαίνω τώρα. Τι πρόβλημα μπορεί να έχει ένα τραίνο για να τρακάρει με άλλο, δεν εκτροχιάστηκε.
Άνθρωπέ μου, σηματοδότηση δεν υπήρχε, τί δε καταλαβαίνεις?
Εδώ και βδομάδες είχαν βγάλει ανακοίνωση οι εργαζόμενοι για το σημείο.

https://twitter.com/paiktour/status/163 ... 7799873536
Υπάρχει σηματοδότηση μέσα στο τραίνο; Δεν είμαι ειδικός. Έγραψες το τραίνο είχε πρόβλημα.
Ο άνθρωπος στο βίντεο αυτό λέει "το τρένο του τρόμου", και μάλλον εννοεί ολόκληρη τη διαδρομή (οχι μόνο το όχημα, αλλά και τις ράγες, τα μέτρα ασφαλείας στο δίκτυο κλπ). Νομίζω πως στα τρένα έχει σημασία ολόκληρο το σύστημα.

Re: Τραγωδία στα Τέμπη

Δημοσιεύτηκε: 01 Μαρ 2023, 18:56
από Lugozzi
Διαβάζω:

Ο μοιραίος σταθμάρχης πριν λίγους μήνες ήταν διοικητικό προσωπικό στην πρωτοβαθμια εκπαίδευση για σειρά ετών στα βιβλία .
Είχε μεταταχθεί και εργάστηκε για 11 χρόνια στην πρωτοβαθμια εκπαίδευση Λαρισας , πριν 7 μήνες που επανήλθε στον ΟΣΕ εκπαιδεύτηκε και πιστοποιήθηκε πριν γίνει σταθμάρχης Λαρισας.
Πηγή Άλφα τηλεόραση Νάστος Γεώργιος

Το γύρισαν το παλικάρι για να βγει σε σύνταξη με καλό μισθό.
Να ελεγχθούν και όσοι αποφάσισαν σχετικά

Re: Τραγωδία στα Τέμπη

Δημοσιεύτηκε: 01 Μαρ 2023, 18:59
από Eθνικοκοινωνιστης
Lugozzi έγραψε: 01 Μαρ 2023, 18:56 Διαβάζω:

Ο μοιραίος σταθμάρχης πριν λίγους μήνες ήταν διοικητικό προσωπικό στην πρωτοβαθμια εκπαίδευση για σειρά ετών στα βιβλία .
Είχε μεταταχθεί και εργάστηκε για 11 χρόνια στην πρωτοβαθμια εκπαίδευση Λαρισας , πριν 7 μήνες που επανήλθε στον ΟΣΕ εκπαιδεύτηκε και πιστοποιήθηκε πριν γίνει σταθμάρχης Λαρισας.
Πηγή Άλφα τηλεόραση Νάστος Γεώργιος

Το γύρισαν το παλικάρι για να βγει σε σύνταξη με καλό μισθό.
Να ελεγχθούν και όσοι αποφάσισαν σχετικά


οταν η γελοιοτητα συναντα την τραγικοτητα :102:

Re: Τραγωδία στα Τέμπη

Δημοσιεύτηκε: 01 Μαρ 2023, 19:00
από ΤΑΣΟΣ ΑΝΑΣΤΟΠΟΥΛΟΣ
stergiosbik έγραψε: 01 Μαρ 2023, 18:51 Με αφορμη το σημερινο τραγικο ατυχημα εκανα μια πολυ ασχημη διαπιστωση για την Λαρισα.
Τα περισσοτερα πολυνεκρα ατυχηματα της χωρας τις τελευταιες δεκαετιες εγιναν εδω γυρω,το πολυ σε μια ακτινα 100 περιπου χλμ.
Ατυχημα σημερα,ατυχημα με τα παιδια της Ημαθιας μεσα στα Τεμπη,το αυτο με το λεωφορειο με τους οπαδους του ΠΑΟΚ,λεωφορειο που επεσε μεσα στον Αλιακμονα,Γιακοβλεφ που επεσε στα Πιερια Ορη,C 130 στο ορος Ορθρυς!
Τι στον πουτσο;
Καταρα εχουμε,πλην των καιρικων συνθηκων,και στα ατυχηματα;
Αν ήμασταν όμως μέχρι τη Λαμία, αυτά θα αφορούσαν την αλλοδαπή.

Re: Τραγωδία στα Τέμπη

Δημοσιεύτηκε: 01 Μαρ 2023, 19:02
από Gherschaagk
ΓΑΛΗ έγραψε: 01 Μαρ 2023, 17:51
Gherschaagk έγραψε: 01 Μαρ 2023, 17:43
πατησιωτης έγραψε: 01 Μαρ 2023, 16:28

Δεν πιστεύω ότι υπάρχει τέτοια περίπτωση.Το να μην είσαι βιομηχανική χώρα έχει ντεζαβαντάζ.Δεν υπάρχουν τεχνικοί που να μπορούν να λειτουργήσουν πολλά πράγματα.
Νομίζεις ότι αυτοί που είναι στις επιτροπές των διαγωνισμών ξέρουν πραγματικά κάθε φορά τι παραλαμβάνουν;
Δεν είναι δικαιολογία αυτή.
Μα σε κανένα μαζικό δυστύχημα δεν παίζει κάποια αποδεκτή δικαιολογία. Σαφώς και υπάρχουν στοιχεία που πάντα προμηνύουν την "κακιά ώρα" αλλά τόσο στα ψηλότερα όσο και στα χαμηλοτερα κλιμάκια, παίζει πάντα το "έλα τώρα, σε εμένα/εμάς θα συμβεί;"

Είτε σε μεταφορές, είτε σε σεισμούς, είτε σε πυρκαγιές, είτε σε πλημμύρες.

Απλώς τις περισσότερες φορές, την πληρώνουν τελείως άσχετοι και αυτό ακριβώς είναι το δράμα.
Το "έλα τώρα σ' εμάς θα συμβεί" έχει σαν αποτέλεσμα να πεθαίνει κόσμος όμως. Και στην προκειμένη περίπτωση δεν μιλάμε για φυσική καταστροφή, θα μπορούσε να αποφευχθεί. Κάποιοι μας έχουν για αναλώσιμους και είναι τέρμα ανησυχητικό αυτό.

Re: Τραγωδία στα Τέμπη

Δημοσιεύτηκε: 01 Μαρ 2023, 19:08
από killzone
stergiosbik έγραψε: 01 Μαρ 2023, 18:51 Με αφορμη το σημερινο τραγικο ατυχημα εκανα μια πολυ ασχημη διαπιστωση για την Λαρισα.
Τα περισσοτερα πολυνεκρα ατυχηματα της χωρας τις τελευταιες δεκαετιες εγιναν εδω γυρω,το πολυ σε μια ακτινα 100 περιπου χλμ.
Ατυχημα σημερα,ατυχημα με τα παιδια της Ημαθιας μεσα στα Τεμπη,το αυτο με το λεωφορειο με τους οπαδους του ΠΑΟΚ,λεωφορειο που επεσε μεσα στον Αλιακμονα,Γιακοβλεφ που επεσε στα Πιερια Ορη,C 130 στο ορος Ορθρυς!
Τι στον πουτσο;
Καταρα εχουμε,πλην των καιρικων συνθηκων,και στα ατυχηματα;
και ακομα δεν ειδατε τιποτα εκει

οταν περασα τα Τεμπη εκανα το σταυρο μου ευτυχως δεν υπηρχε κινηση

Re: Τραγωδία στα Τέμπη

Δημοσιεύτηκε: 01 Μαρ 2023, 19:09
από Ένοπλος σοσιαλμπαχαλάκης
Aπό το " ερήμην των Ελλήνων" του Ι.Μ. Παναγιωτόπουλου.

Πολύ συχνά ακούμε διαμαρτυρίες για το ένα ή το άλλο άτοπο. Οι διαμαρτυρίες κάποτε, και ειναι τουτο πολυ φυσικο, σταματούν. Το άτοπο δεν παύει να υπάρχει ή να συντελειται. Σηκωνουμε τους ώμους και το προσπερνούμε. Ή , στο τέλος τέλος, και το συνηθιζουμε. Με το καιρο μπορεί να μας αρέσει, καθως άρεσε στους διαμαρτυρόμενους το ξενοδοχειο στο Σούνιο. Η μορφη της πολιτείας είναι η έκφραση των ανθρώπων που την κατοικούν. Είναι η διατύπωση του εσωτερικού των κόσμου. Η σύγχρονη αθήνα, έτσι όπως ξαναχτίζεται, έτσι καθως διαμορφώνεται, παρα τις αγαθες εδώ κ ' εκεί, είναι ένας θρίαμβος της κοινής αμεριμνησίας. Μια κοινωνία, που δεν έμαθε ακόμα ν' αντιστεκεται, να επιβάλλει το θέλημά της, εγκαταλειπεται στη διάθεση των επιτήδειων, των ανερμάτιστων, των συμφεροντολόγων. Ο προμηθευτής, που μας έχει και μια και δυο φορες εξαπατήσει, δεν παύει να να είναι ο προμηθευτής μας. Το κατάστημα, που κυρήσσεται απο την αστυιατρικη υπηρεσία ακάθαρτο, δεν χάνει την πελατεία του. Κανενας δεν αποφασίζει να μπει σε κάποιο κόπο, να υποβληθει σε κάποια θυσία, για να τιμωρήσει εκεινον, που έκαμε κατάχρηση της εμπιστοσύνης του. Η ψευτια θεωρειται καθεστώς. Είναι μια φυσική κατάσταση, που κανέναν δεν ενοχλει. Φυσικη κατάσταση είναι και η αθέτηση του δοσμένου λόγου. Τα πάντα είναι μετέωρα κ' ένα μόνο απομένει αμετακίνητο: η επιδίωξη του εύκολου πλουτισμου και της ευζωίας.

24 Μαρτίου 1963

Re: Τραγωδία στα Τέμπη

Δημοσιεύτηκε: 01 Μαρ 2023, 19:12
από Πορφύριος Εξαρχίδης
Όλα είναι εκτός στην ελλάδα. είμαι σίγουρος ότι αυτό το γαμημένο συστημα που σίγπυρα έχει και το τελευταίο κωλοχώρι στην Ιταλία το πληρώσαμε μέχρι τώρα εκατό φορές. Είμαι σίγουρος ότι από αυτό το σύστημα έχουν πάρει μίζες πολλοί. Το πρόβλημα είναι ότι κανείς δεν παίρνει μίζα για να κάνει στην ουσία τη δουλειά του και κανείς δεν φταίει όταν η δουλειά δεν γίνει. Πριν κάτι δεκαετίες αγοράσαμε μηχανές για τα τραίνα μας που όμως δεν ήταν συμβατες με τις ράγες. Έμειναν σε κάτι αποθήκες. Εδώ είμαστε. Κι ο πρωθυπουργός μας Μολδαβια.

Re: Τραγωδία στα Τέμπη

Δημοσιεύτηκε: 01 Μαρ 2023, 19:15
από Lugozzi
Ανεβάζουν φωτο με τα παιδιά τους που αγνοούνται, στο τουιτερ. Λύγισα

Re: Τραγωδία στα Τέμπη

Δημοσιεύτηκε: 01 Μαρ 2023, 19:17
από πατησιωτης
https://www.facebook.com/dzotos/posts/p ... cale=el_GR


ETCS και λαϊκισμός
ή, αλλιώς, πέντε πραγματάκια για να μην αναπαράγετε μαλακίες, μέρα που είναι
Ξεκινάμε με τα βασικά που έγραψα και νωρίτερα:
Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, σημερινή Helenic Train, έχει το αποκλειστικό έργο της επιχειρηματικής εκμετάλλευσης των σιδηροδρομικών γραμμών και νοικιάζει ορισμένα περιουσιακά στοιχεία του ελληνικού σιδηρόδρομου (συρμούς, αμαξοστάσια κλπ.), είναι δηλαδή κάτι σαν την Aegean ή την Lufthansa.
Ο ΟΣΕ έχει υπό την εποπτεία του τις γραμμές και τους σταθμούς του σιδηροδρόμου, η θυγατρική του ΕΡΓΟΣΕ αναπτύσσει τα αναγκαία έργα και η ΓΑΙΑΟΣΕ, που ανήκει στο δημόσιο και δεν αποτελεί μέρος του ΟΣΕ εδώ και αρκετά χρόνια, έχει την ιδιοκτησία του μεγαλύτερου μέρους της σιδηροδρομικής περιουσίας.
Υπάρχει, φυσικά, και η ανεξάρτητη Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων που εποπτεύει όλους τους παραπάνω, σε θέματα κυρίως ανταγωνισμού και πρόσβασης επιχειρήσεων και κοινού στις απαραίτητες υποδομές, αλλά και ασφάλειας, αναφορικά με τη συντήρηση του υλικού και την αναβάθμιση των υποδομών με βάση τις Ευρωπαϊκές επιταγές.
Οπότε, κατά βάση ευθύνη για τη λειτουργία της γραμμής έχει ο ΟΣΕ και για τα έργα υποδομής η ΕΡΓΟΣΕ.
Για αυτό και έχει ΗΔΗ συλληφθεί ο Σταθμάρχης, αφού η εισαγγελία κινήθηκε ΑΜΕΣΑ, καθώς αποτελεί τον βασικό υπεύθυνο για την εύρυθμη λειτουργία του συγκεκριμένου σημείου. Οποιεσδήποτε τυχόν ευθύνες, τόσο στον ίδιο, όσο και τυχόν σε οποιονδήποτε άλλο (συντήρηση υλικού π.χ.) θα αποδοθούν από τους "δικασταί εις τας Αθήνας".
Επίσης, μια σύντομη αναφορά στα περί αριθμού επιβατών:
Τα εισιτήρια που εκδίδονται από τον "γκισέ" δεν είναι ονομαστικά. Επίσης, δεν απαιτείται καταμέτρηση και ταυτοποίηση των επιβατών που επιβιβάζονται, ούτε βέβαια μπορεί κάποιος να ελέγξει αν κάποιος κατέβηκε πιο νωρίς. Τέλος, το τρένο είναι ένα "ελεύθερο" μέσο, σαν τα πλοία, που μπορεί κάποιος να το περπατήσει από τη μια άκρη στην άλλη. Δεδομένου πως οι επιβάτες στη μοιραία αμαξοστοιχία ήταν κυρίως νεαροί εκδρομείς, αντιλαμβάνεστε πως μπορεί εύκολα μια παρέα να βρίσκονταν εκτός των προ-δηλωμένων θέσεών τους.
Οπότε, η εταιρία μπορεί να ξέρει ΜΟΝΟ πόσα εισιτήρια αφορούσαν αυτό το σημείο της διαδρομής. Περαιτέρω στοιχεία είναι σα να απαιτούμε από μια ναυτιλιακή να ξέρει σε ένα ναυάγιο σε ποιο κατάστρωμα βρίσκονταν ο κάθε επιβάτης ονομαστικά.
Πάμε τώρα στην παραφιλολογία περί "ευρωπαϊκού κράτους" και "εν έτει 2023" και περί αγορασμένων συστημάτων.
Εδώ θα γίνουμε αναγκαστικά πιο τεχνικοί.
Η Ευρωπαϊκή Ένωση έχει υιοθετήσει το European Rail Traffic Management System (ERTMS) ως βασική πλατφόρμα διαχείρισης των σιδηροδρόμων, με δυο βασικά υποσυστήματα, το σύστημα ελέγχου ETCS (European Train Control System) και το σύστημα GSM-R, δηλαδή ένα σύστημα επικοινωνίας με βάση τις μπάντες 2g και 3g.
Το ETCS, που ακούγεται σήμερα από τους διαφόρους ειδικούς του καναπέ, έχει τρία βασικά επίπεδα ( https://transport.ec.europa.eu/.../etcs ... d-modes_en ), με το τρίτο και πιο σύγχρονο (πλήρως ασύρματο) να μην έχει καν αρχίσει να ρολάρει σε χώρες όπως η Γερμανία.
Η Thales μιλάει για το 2033 για την πλήρη ασυρματοποίηση ( https://www.thalesgroup.com/.../european-train-control... ), ενώ η γαλλική Alstom μόλις τέλη 2022 ανακοίνωσε έργο για τοποθέτηση Level 2 συστημάτων σε τρένα σε Βέλγιο, Γαλλία και Γερμανία ( https://www.alstom.com/.../alstoms-late ... ation-etcs... ). Οι Γερμανοί ελπίζουν μέχρι το 2030 να έχουν περάσει στο ΔΕΥΤΕΡΟ επίπεδο, ούτε καν τρίτο, αντικαθιστώντας ένα δικό τους, ούτε καν το πρώτο, ενώ η Νορβηγία θα αρχίσει να χρησιμοποιεί πλήρως το ETCS κατά το 2034 ( https://www.trackopedia.com/.../european-train-control... ).
Για να καταλάβετε, τα δύο πρώτα επίπεδα χρειάζονται παρατρόχιες κατασκευές και εξοπλισμό για να λαμβάνουν και να στέλνουν συστήματα, ενώ το τρίτο επίπεδο είναι το "σταρ τρεκ" που ονειρεύονται κάποιοι πως οι ευρωπαίοι έχουν εδώ και χρόνια, ενώ θέλουν μια-δυο δεκαετίες για να το πιάσουν!
Και το σύστημα αυτό, ΕΙΔΙΚΑ ΕΔΩ, έχει σοβαρό πρόβλημα ΔΟΛΙΟΦΘΟΡΩΝ, καθώς συμπαθείς κοινωνικές ομάδες κλέβουν τα καλώδια και βανδαλίζουν τις συσκευές!!!
Γιατί, συστήματα υπήρχαν και υπάρχουν, όχι βέβαια ETCS, αλλά ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ, λόγω των συνεχών δυσλειτουργιών.
Ευθύνες πολιτικές και διαχρονικές, ναι, υπάρχουν:
Ο σιδηρόδρομος έχει αφεθεί εδώ και δεκαετίες στην τύχη του και το προσωπικό, δυστυχώς, φέρει ακόμα "αμαρτίες" του παρελθόντος. Όπως σε κάθε ΔΕΚΟ, υπάρχουν έντιμοι, έμπειροι και αξιοπρεπείς υπάλληλοι (έχω την τιμή να γνωρίζω έναν εξαιρετικό σταθμάρχη που δυστυχώς έχει συνταξιοδοτηθεί), αλλά υπάρχει και ανεκπαίδευτος και βολεμένος κατιμές.
Σε ό,τι αφορά υποδομές, επί Σαμαροβενιζέλων άρχισε η αναβάθμιση του σιδηρόδρομου, επί ΣΥΡΙΖΑ όλα μπήκαν σε ρυθμό χελώνας, και μόλις τώρα επί Μητσοτάκη ξεκίνησε πάλι να επιταχύνεται η όποια αναβάθμιση. Τρέχουμε να προλάβουμε διαχρονικές ολιγωρίες ΚΑΙ ΤΩΝ ΤΡΙΩΝ κομμάτων εξουσίας κατά τις τελευταίες δεκαετίες, με την ΕΕ να μας τρέχει εδώ και καιρό στα δικαστήρια.
Ναι, πρέπει ο ΟΣΕ να αναβαθμιστεί σε υποδομές, αλλά και σε έμψυχο δυναμικό. Γιατί εδώ, όπως όλα δείχνουν (ξαναλέω, την τελική κρίση έχει η δικαιοσύνη) πρόκειται για ανθρώπινο λάθος, κατά πάσα πιθανότητα ακατάλληλου προσωπικού (όσο γράφω το παρόν, όλο και πιο εκεί πάνε τα στοιχεία και η έρευνα).
ΕΔΙΤ: Εδώ να αναφέρω μερικές ακόμα πληροφορίες. Η κυρίως σύμβαση για την αναβάθμιση του συστήματος είναι του 2014 (717), δεν υλοποιήθηκε ουσιαστικά ποτέ, και έγινε νέα σύμβαση το 2021 για να συμμαζευτεί η κατάσταση. Οι ανοησίες περί πληρωμένων συστημάτων από το 2000 προφανώς δείχνουν την ανοησία και την άγνοια ορισμένων επαγγελματιών διαμαρτυρόμενων.
Δεν θα κάτσω φυσικά να ασχοληθώ με την χαοτική διαφορά ανταπόκρισης του κρατικού μηχανισμού και της πολιτικής ηγεσίας σε σχέση με το άμεσο παρελθόν, ούτε θα μιλήσω για την εμπιστοσύνη μου στο να αποδοθούν οι ευθύνες εκεί που πρέπει, γιατί σήμερα είναι μέρα πένθους. Και για αυτό καλό θα ήταν να μην αναπαράγουμε δράκους και φαντάσματα.
Σήμερα πενθούμε.
Υ.Γ.1: Προφανώς εάν υπάρχει κάποιο λάθος στα παραπάνω, αναλαμβάνω την ευθύνη διόρθωσης μετά από υπόδειξη των αντίστοιχων στοιχείων.
Υ.Γ.2: Εδώ και λίγο καιρό γίνεται μια προσπάθεια ανάδειξης του σιδηρόδρομου, καθώς εξακολουθεί να είναι, ΑΚΟΜΑ και μετά από αυτό το δυστύχημα, ένα από τα ασφαλέστερα και πιο άνετα μέσα, ενώ είναι απαραίτητο εργαλείο για τον εκσυγχρονισμό και την ενοποίηση των ΜΜΜ πανευρωπαϊκά. Ας μην θάψουμε τον σιδηρόδρομο για μια ακόμα φορά.
Υ.Γ.3: Ακολουθεί η πιστοποίησή μου από το TU Delft για την επιτυχή παρακολούθηση course αναφορικά με το Railway Engineering, είμαι διπλωματούχος μηχανολόγος μηχανικός, έχω ασχοληθεί με τον σιδηρόδρομο ένα μικρό χρονικό διάστημα όταν ήμουν στη Γ.Γ. Πρωθυπουργού και εργάζομαι σε ιδιωτική εταιρία και θέση με άμεση επαφή με το σιδηρόδρομο. Γιατί όταν μιλάω, θέλω να μιλάω για πράγματα που αποδεδειγμένα έχω μια ελάχιστη έστω επαφή. Παρ' όλα αυτά, δεν έχω την θέση ή την ιδιότητα να μιλήσω επίσημα. Όλα όσα αναφέρω είναι από πηγές διαθέσιμες στο κοινό, τις οποίες σας παραδίδω για να κάνετε και οι ίδιοι την έρευνά σας. https://courses.edx.org/.../e5ae1434db3 ... f7ed8dcc18

Re: Τραγωδία στα Τέμπη

Δημοσιεύτηκε: 01 Μαρ 2023, 19:18
από Eθνικοκοινωνιστης
Πορφύριος Εξαρχίδης έγραψε: 01 Μαρ 2023, 19:12 Όλα είναι εκτός στην ελλάδα. είμαι σίγουρος ότι αυτό το γαμημένο συστημα που σίγπυρα έχει και το τελευταίο κωλοχώρι στην Ιταλία το πληρώσαμε μέχρι τώρα εκατό φορές. Είμαι σίγουρος ότι από αυτό το σύστημα έχουν πάρει μίζες πολλοί. Το πρόβλημα είναι ότι κανείς δεν παίρνει μίζα για να κάνει στην ουσία τη δουλειά του και κανείς δεν φταίει όταν η δουλειά δεν γίνει. Πριν κάτι δεκαετίες αγοράσαμε μηχανές για τα τραίνα μας που όμως δεν ήταν συμβατες με τις ράγες. Έμειναν σε κάτι αποθήκες. Εδώ είμαστε. Κι ο πρωθυπουργός μας Μολδαβια.
διαβασε τους πιο πανω και θα καταλαβεις που στηριζεται αυτη η σαπιλα,στους καλους νοικοκυραιους της διπλανης πορτας που δεν τους πιανει το ματι σου στην καθημερινοτητα σου με τους καλους προσποιητους τους τροπους,ειναι ικανοι να συγκαλυψουν και να στηριξουν τα μεγαλυτερα εγκληματα κατα της ανθρωποτητας και της λογικης προκειμενου να συντηρησουν την αποκτηνωμενη τους υπαρξη :102: