Blackdog έγραψε: 01 Μάιος 2022, 12:50
Λοξίας έγραψε: 01 Μάιος 2022, 11:00
Και τι γράφει ο Blackdog;
Πως "Πιστευω οτι ισως η συγγραφεας γνωριζει καλυτερα"; αναφερόμενος στο μεταπτυχιακό Θεολογίας με επιβλέποντα καθηγητή ειδικό στον Παύλο;
Έλα ρε!
Τον Iωαννη τον Χρυσοστομο γιατι τον σνομπαρετε;
Παντως πραγματι το μεταπτυχιακο της κυριας ειναι αρκετα διαφωτιστικο και θα ελεγα οτι αξιζει να διαβαστει ολοκληρο. Λεει σε αλλο σημειο για την θεολογια του Παυλου ετσι οπως παρουσιαζεται στις 2 επιστολες προς Θεσσαλονικεις:
Όμως, η επιτυχία του θεολογικού του λόγου συνίσταται στο γεγονός ότι καταφέρνει να ενσωματώνει σ’ αυτή την ερμηνεία δεδομένα του ιουδαϊκού παρελθόντος του, αλλά και στοιχεία που είναι γνωστά και κυρίαρχα στο ελληνιστικό περιβάλλον,όπου μεταφέρει το χριστιανικό μήνυμα.
Όσον αφορά τις εσχατολογικές αναφορές των δύο επιστολών προς Θεσσαλονικείς αυτό που εντοπίσαμε είναι ότι ο Απόστολος Παύλος δανείζεται πολλά στοιχεία για την ημέρα Κυρίου και την τελική κρίση, τα οποία απαντούν στην ΠΔ και στην ιουδαϊκή αποκαλυπτική γραμματεία.
Να δουμε λιγο και τι λεει ο Παυλος στην προς Ρωμαιους
Κατὰ δὲ τὴν σκληρότητά σου καὶ ἀμετανόητον καρδίαν θησαυρίζεις σεαυτῷ ὀργὴν ἐν ἡμέρᾳ ὀργῆς καὶ ἀποκαλύψεως καὶ δικαιοκρισίας τοῦ Θεοῦ, ὃς ἀποδώσει ἑκάστῳ κατὰ ἔργα αὐτοῦ, τοῖς μὲν καθ᾿ ὑπομονὴν ἔργου ἀγαθοῦ δόξαν καὶ τιμὴν καὶ ἀφθαρσίαν ζητοῦσι ζωὴν αἰώνιον, τοῖς δὲ ἐξ ἐριθείας, καὶ ἀπειθοῦσι μὲν τῇ ἀληθείᾳ, πειθομένοις δὲ τῇ ἀδικίᾳ, θυμὸς καὶ ὀργή· θλῖψις καὶ στενοχωρία ἐπὶ πᾶσαν ψυχὴν ἀνθρώπου τοῦ κατεργαζομένου τὸ κακόν, Ἰουδαίου τε πρῶτον καὶ Ἕλληνος·.( Ρωμ 2 6-8)
Μεταφραση
Συμφωνα δε με την σκληρότητά σου, με την αμετανόητον και αναίσθητον καρδίαν σου, που δεν μαλάσσεται από την τόσην στοργήν του Θεού, συσσωρεύεις εναντίον του ευατού σου θησαυρούς οργής, που θα εκσπάσουν κατά την ημέραν, κατά την οποίαν θα εκδηλωθή η οργή του Θεού και θα φανερωθή η δικαία κρίσις αυτού, ο οποίος και “θα αποδώση στον καθένα κατά τα έργα του”· εις εκείνους μεν, οι οποίοι με υπομονήν και επιμονήν πράττουν τα αγαθά και ενάρετα έργα, ζητούν δε από τον Θεόν την δόξαν του ουρανού και την αφθαρσίαν και την αθανασίαν, θα δώση ο Θεός ζωήν αιωνίαν πλησίον του. Εναντίον δε εκείνων, οι οποίοι από πνεύμα αντιλογίας και φιλονεικίας δεν πείθονται μεν και δεν υποτάσσονται εις την αλήθειαν, πείθονται δε και υποδουλώνονται εις την αδικίαν, θα εκσπάση θυμός και οργή. Θλίψις και στενοχωρία θα κυριεύση και θα πλημμυρίση κάθε άνθρωπον, ο οποίος αμετανόητα επιμένει να εργάζεται το κακόν.
Τελος παντων ελεγα και στο προηγουμενο οτι ο σκπος των 2 επιστολων προς Θεσσαλονικεις, ειναι να ενδυναμωσει την πιστη της κοινοτητας. Οι ανθρωποι τον ρωτανε: Θα αναστηθουν οι αδερφοι μας που πεθαναν προσφατα; Και τους λεει φυσικα και θα αναστηθουν, ειναι δυνατον;

Τον ξαναρωτανε ποτε θα ερθει ο Χριστος; οι Εθνικοι και οι Εβραιοι μας εχουν πηδηξει...Και τους λεει οτι Ο Χριστος θα κατεβει απ τον ουρανο και θα εκδικηθει αυτους που τους αδικησαν.
Λεει και αυτα για τον αντιχριστο, οτι θα ερθει πρωτος και οτι οταν τον δουν, αυτο ειναι το σημαδι του οτι οι εσχατες μερες ξεκινησαν, υπομονη η δικαιωση ερχεται. Αυτο το εγραψε πανω κατω το 70μχ
Γενικότερα, χριστιανισμός ονομαζεται η στρεβλωση των λέξεων κατά την ανθρωπινη βούληση και ανθρωπινο συμφερον που υποκαθιστα κάθε άφαντο θεο. Ο Χριστιανικός Θεος ειναι το ανθρωπινο συμφερον των πολύ λίγων ανθρώπων που αναλαμβάνουν να θεολογησουν στη θεση του !
- Στα 3 απο τα 4 ευαγγελια ο ιδιος ο Χριστός περιγραφει την Δευτερα Παρουσια στους μαθητες του με καθε γλαφυροτητα και λεπτομερεια,
δεν αναφέρει πουθενα πως στις μέρες εκεινες θα υπάρχει αντιχριστος ή σατανας, πουθενα ομως !
Ο Χριστός αναφέρεται απλα σε μια κατασταση που οι μαθητες του - χριστιανοι θα δικαζονται, θα κυνηγιουνται, θα μισιουνται και θα διχαζονται για την πίστη τους (μοιαζει παρα πολυ με την περιοδο των πρωτων χριστιανων μαρτυρων), και τοτε οταν δουν το "βδελυγμα της ερημώσεως" - το οποιο αυτολεξη μεταφράζεται "την αηδια-απεχθεια της ερήμωσης" - τότε συμβουλευει τους μαθητες του να φυγουν απο την Ιουδαια και να πανε στα βουνα !
Αποδειξη πως μιλαγε μονο προς τους Ιουδαιους και συγκεκριμενα εκεινης της εποχης και αποδειξη πως απλα προειδοποιουσε τους μαθητες του να φυγουν οταν δουν την καταστροφη (κι οχι εναν προσωποποιημενο αντιχριστο) να ερχεται (π.χ. μοιαζει παρα πολυ με την καταστροφη της Ιερουσαλημ που συνεβει μερικες 10ετιες αργοτερα από τους Ρωμαίους κατα τον 1ο Ιουδαϊκο πόλεμο) !
Προφανως βεβαια από την εποχη που οι χριστιανοι μισιουνταν και κυνηγιουνταν για την πιστη τους εχουν περασει κατι χιλιετιες που αυτο σταματησε να γινεται ...
Ο Χριστός κλείνει την αναλυτική περιγραφή του λέγοντας "ἀμὴν λέγω ὑμῖν ὅτι
οὐ μὴ παρέλθῃ ἡ γενεὰ αὕτη μέχρις οὗ πάντα ταῦτα γένηται. αποδεικνύοντας πως όσα λέει προορίζονται για την εποχή του και όχι για την άπειρη αιωνιοτητα."
- Αυτό στον Παύλο δεν άρεσε, γιατι πως σκατα θα φοβισεις το ποιμνιο στην αιωνιοτητα χωρις προσωποποιηση του κακου και με καθαρες κουβέντες ? Οποτε αντικαθιστά τον Χριστό και ξεκινα να "θεολογει" στη θεση του Χριστου, αυτος ειναι ο βασικος κανονας του χριστιανισμου, ο ανθρωπος να θεολογει με ομιχλη στη θεση του αφαντου θεου.
Ο Παύλος επινοει γενικολογωντας εναν αντίχριστο - σατανα, τον "υιο της απωλειας" που όπως και τον ιδιο τον Παυλο, ο Χριστος δεν ετυχε να τον προβλεψει οσο ζουσε.
Ο υιος της απωλειας συμφωνα με τον Παύλο θα εμφανιστει το καιρο της αποστασίας, θα μιμηθει τον Χριστό και θα καθισει στον θρονο του Χριστού παρασυροντας πολλους να τον πιστεψουν. Ομως ο Χριστός θα εμφανιστεί κατά τη 2α Παρουσια του και αυτον τον υιο της απωλειας θα τον εξολοθρεύσει ! Παροτι ο Χριστός στα ευαγγελια δεν αναφέρει οτι θα εξολοθρεύσει κανεναν υιο της απωλειας κατά τη 2α παρουσία του, λιγη σημασια εχει αφου θεος πλεον ειναι ο Παύλος, οπότε ό,τι πει αυτός.
- Και ο Ιωάννης τέλος για να φοβίσει όπως πρέπει το ποιμνιο επινοει εναν αντίχριστο - θηρίο ολοκληρώντας το ποθητο σπλατερ που θελει καθε ποιμνιο.
Σημερα
θεολογοι ομολογουν πως ο Παυλος και ο Ιωαννης αναφερονταν στους Ρωμαιους αυτοκράτορες, και αυτο το εκαναν διαστρεφοντας λεξεις και εννοιες κατά βούληση, όπως ακριβως κάνουν και τώρα οι απολογητές γιατί αυτό ακριβώς είναι ο χριστιανισμός.