Υποθέσεις εγκλημάτων και περιστατικά ποινικής φύσης (σοβαρά), όπως δολοφονίες, απαγωγές, υπεξαιρέσεις, ληστείες κ.ά., στην ελληνική κοινωνία.
Κανόνες Δ. Συζήτησης
Προσοχή: Σύμφωνα με το νόμο απαγορεύεται η δημοσιοποίηση ονομαστικά η φωτογραφικά ποινικών καταδικών οποιουδήποτε βαθμού & αιτιολογίας καθώς εμπίπτουν στα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα του ατόμου. Τυχόν δημοσιοποίηση τέτοιων δεδομένων ενδέχεται να επιφέρει ποινικές κυρώσεις στο συντάκτη. Επιτρέπεται μόνο αν έχει δοθεί εισαγγελική εντολή και μόνο για το χρονικό διάστημα που αυτή ισχύει. Οφείλετε σε κάθε περίπτωση να ζητήσετε με αναφορά τη διαγραφή της ανάρτησης πριν παρέλθει το χρονικό διάστημα της νόμιμης δημοσιοποίησης. Η διαχείριση αποποιείται κάθε ευθύνη για τυχόν ποινικές ευθύνες αν παραβιάσετε τα παραπάνω.
Τι σχέση έχει αν οι άντρες αγαπούσαν ή όχι τις γυναίκες τους; Μπορούσε η Ελένη να γίνει βασιλιάς και να ξεκινήσει πόλεμο με την βασίλισσα της τροίας επειδή της έφαγε τον γκόμενο; Δεν μπορούσαν, επειδή ο ρόλος τους στην κοινωνία ήταν υποδεέστερος απο εκείνο των ανδρών.
Να υποθέσω οτι αν ο αχιλλέας και ο αγαμέμνωνας τσακώνοντας για κάποιο άλογο, το άλογο αυτό θα ήταν ισάξιο τους στην κοινωνία;
Ε αν δινεις τοση σημασια σε κατι , δεν ειναι και ακριβως υποδεεστερο, δεν νομιζεις; Οχι δεν μπορουσε η Ελενη, δεν νομιζω οτι μια γυναικα θα ξεκιναγε πολεμο για εναν αντρα . Η αρτεμισια παντως 300 χρονια μετα και βασιλισα ηταν και ναυαρχος (-ινα γουατεβερ). Μαχιμη κιολας.
Αν τσακωνονταν για αλογο και κατεληγαν να αποσυρθει ο Αχιλλεας απ την μαχη και να σκοτωθουν εκατονταδες αχαιοι εξ αιτιας αυτου, ναι το αλογο θα ηταν πολυ σημαντικο στην ομηρικη εποχη.
Βασικα ολη η ιλιαδα γραφτηκε για αυτο "για την μηνη του Αχιλλεα" επειδη του εφαγαν την γυναικα
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Blackdog την 28 Σεπ 2021, 15:50, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
esu έγραψε: 28 Σεπ 2021, 15:36
ναι, λες ότι πολέμησαν για την ωραία Ελένη και ως εκ τούτου δεν υπήρχε πατριαρχία
Δεν ειπα αυτο
Ειπα οτι δεν ηταν και τοσο υποδεεστερες οι γυναικες, εφοσον ξεκινησε ο πολεμος για αυτην
Και για την πατριαρχια ειπα οτι δεν καλυπτει την ιστορια της ανθρωποτητας, οχι οτι δεν υπηρξε σαν ταση εστω συμπληρωματικα. Η και οχι μονο συμπληρωματικα σε καποιες περιπτωσεις
O όρος πατριαρχία δεν καλύπτει ολόκληρη την ανθρώπινη ιστορία (αλήθεια υπάρχει κάποια λέξη που να εκφράζει απο μόνη της ολόκληρη την ανθρώπινη ιστορία;), περιγράφει απλά μια κοινωνία όπου η εξουσία τόσο σε επίπεδο πολιτείας όσο και μέσα στην οικογένεια ασκείται αποκλειστικά απο άνδρες.
Οι δε γυναίκες θεωρούνται υποδεέστερα όντα που την μισή ζωή τους βρίσκονται υπό την προστασία του πατέρα τους και την υπόλοιπη του άνδρα τους.
Είναι δε σίγουρο οτι πολλές γυναίκες θα είχαν την δύναμη να επιβάλλουν την εξουσία τους έναντι πιο αδύναμων ανδρών αν η κοινωνία ήταν διαφορετικά δομημένη.
Για να μην παρεξηγηθώ δεν θεωρώ οτι η σημερινή δυτική κοινωνία είναι πατριαρχική, ωστόσο επιβιώνουν κάποιες αντιλήψεις που προέρχονται απο παλαιότερες κοινωνικές δομές.
Οχι φυσικα δεν υπαρχει μια λεξη για αυτο και τσιναω για το "πατριαρχια"
Απο την μια ναι οι γυναικες ειναι απ την προστασια του πατερα η του συζυγου, αλλα δεν ξερω κατα ποσο θα τις ελεγες "υποδεεστερες". Τουλαχιστον οχι σε ολη την διαρκεια της ιστοριας. Στον Ομηρο που ελεγα πριν, υποτιθεται οτι 10ετης πολεμος ξεκινησε για την Ελενη. Η γυναικα του Εκτορα, η Ανδρομαχη, απολαμβανει φουλ αγαπη απ τον αντρα της. Οταν ξεκιναει το ποιημα ο Αγαμεμνονας και ο Αχχιλεας τσακωνονται για το ποιος θα παρει την Βρησηιδα, χοντρα μαλιστα (Με "Σκυλε, Μεθυστακα" ξεκιναει ο Αχιλλεας την συζητηση)
Οι γυναικες επισης στην Αρχαια Σπαρτη η στην Ρωμη δεν ειχαν το στατους που ειχαν στον μεσαιωνα
το ζουμι ειναι εδω οσον αφορα τα σημερινα δεδομενα
Είναι δε σίγουρο οτι πολλές γυναίκες θα είχαν την δύναμη να επιβάλλουν την εξουσία τους έναντι πιο αδύναμων ανδρών αν η κοινωνία ήταν διαφορετικά δομημένη.
Και οταν ακουω για 'κουλτουρα βιασμου" η για την εξαφανιση των αντρων με ενεσεις ορμονων δεν ειμαι τοσο σιγουρος οτι προκειται να χαραξουμε ενα πιο ειρηνικο μελλον
Δηλαδη αν ερθει το καινουριο πρεπει να ειναι καλυτερο απ το παλιο, αλλιως αστο
Τι σχέση έχει αν οι άντρες αγαπούσαν ή όχι τις γυναίκες τους; Μπορούσε η Ελένη να γίνει βασιλιάς και να ξεκινήσει πόλεμο με την βασίλισσα της τροίας επειδή της έφαγε τον γκόμενο; Δεν μπορούσαν, επειδή ο ρόλος τους στην κοινωνία ήταν υποδεέστερος απο εκείνο των ανδρών.
Να υποθέσω οτι αν ο αχιλλέας και ο αγαμέμνωνας τσακώνοντας για κάποιο άλογο, το άλογο αυτό θα ήταν ισάξιο τους στην κοινωνία;
Να υποθέσεις και ότι ο Θερσίτης, που έκανε το μάγκα εκ των υστέρων στην Πενθεσίλεια, άντρας ήταν.
Naida έγραψε: 28 Σεπ 2021, 15:54
Δηλαδή αποδέχεσαι τον ορισμό έγκλημα πάθους αλλά όχι τον ορισμό γυναικοκτονία γιατί σου φαίνεται μη πραγματικός. Μάλιστα.
nemo έγραψε: 28 Σεπ 2021, 11:58
φανταστειτε τα προβληματα οταν παντρευονται αργα σε ηλικιες ενα ζευγαρι -σαφως πολυ μεγαλυτερα
απο την τεκνοποιια μεχρι την απλη συμβιωση μιας καθημερινής μερας και μην ακουτε τις αηδιες που λενε για ωριμότητα λογω εμπειριων κλπ
βασικά οι προηγούμενες "εμπειρίες" είναι σαν κάποιον που έχει εμπειρία στο τένις και πάει να παίξει γκολφ. Ή χειρότερα να έχει μάθει μια ζωή αλλιώς το μπακχαντ και να αλλάζει τεχνική στα 40. Πρώτα πρέπει να ξεμάθεις και μετά να μάθεις απ την αρχή. Και τα περισσότερα προβλήματα στις σχέσεις βγαίνουν επειδή έχουμε μάθει σε συγκεκριμένες αντιδράσεις ενώ ο άνθρωπος απέναντί μας είναι καινούργιος.
δεν ειναι καινουργιος αν δεν τα αφησε ολα πισω ....που ειναι τρομερα δυσκολο να το καταφερει καποιος
και δεν μιλαμε για την εξαιρεση του κανονα
Η λέξη γυναικοκτονία υποδηλώνει ευπάθεια της γυναίκας ή κάνω λάθος;
Σαν την παιδοκτονία αλλά με μια επιπλέον κακόηχη συλλαβή (λίγο λιγότερο κακόηχη από τη λέξη ανδροκτονία).
Εννοεί ότι με κάποιον τρόπο υπάρχει/υπήρξε ερωτική σχέση ή δεσμός μεταξύ θύτη και θύματος;
Πιο σωστό κατ' εμέ είναι να λένε ανθρωποκτονία, ή δολοφονία γυναίκας και να προσθέσει τις επιπλέον πληροφορίες με άλλο τρόπο, ποιος σκότωσε ποιον κ.λπ.
Η λέξη γυναικοκτονία με απομακρύνει από την ουσία του συμβάντος επειδή σκέφτομαι `τι σκατά πολιτικά ορθές μπούρδες γράφουν πάλι, τι θα γράφανε αν ομοφυλόφυλος/η σκότωνε τον/ην σύντροφό τ@` αλλά 'ντάξει μπορώ να το συνηθίσω αν και δεν είμαι νέο σκυλί πια.
Έχει διαφορά να δω έναν τίτλο, π.χ.:
`Γνωστή ηθοποιός βιάστηκε από τον Φιλιππίδη`
με το αντίστοιχο
`Γνωστή ηθοποιός γυναικοβιάστηκε από τον Φιλιππίδη`
Στην δεύτερη πρόταση λέω WTF και επανέρχομαι μετά από ώρα, ενώ στην πρώτη σκέφτομαι απευθείας μαλάκα Φιλιππίδη είχα και καθηγητές σαν του λόγου σου που κάποιοι αδερφοί κάποιων συμφοιτητριών τους μελάνιαζαν τα μάτια.