Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους! https://dev.phorum.com.gr/
enaon έγραψε: 05 Φεβ 2019, 22:15
ναι ειναι σχετική με την αδράνεια της μεταφορικής κίνησης, αλλά πιο απλό ειναι να σκεφτούμε παλιά(του 80) και νέα αμάξια. Ίδια μάζα άνω κάτω, δεν άλλαξε κάτι δραματικά.
Αν ένα παλιό αμάξι πέσει σε σταθερό εμπόδιο όμως δεν γλυτώνει κανείς μέσα, και ας μοιάζει το αυτοκίνητο να έχει πάθει λιγότερη ζημιά. Δεν τα σχεδίαζαν να αποροφούν την κρούση πριν την καμπίνα, δεν γινόταν απόσβεση της ενέργειας, την δεχόταν το σώμα μας απότομα και γινόμασταν κιμάς.
Αυτό που κατάλαβα εγώ ότι θέλει να πει ο Ορέστης είναι ότι όσο μεγάλη η μάζα του κινούμενου τόσο πιο ασφαλής είναι. Πάρε πχ ένα φορτηγό με ένα ιχ σε σύγκρουση μεταξύ τους.
Δε ξέρω βέβαια αν κατάλαβα καλα τα λεγόμενα του Ορέστης.
Αυτο σκεφτομουν. Τη συγκρουση αυτοκινητου με αυτοκινητο. Ποιες ειναι οι πιθανοτητες να πεσεις πανω σε τοιχο; Επισης ενα συγχρονο αυτοκινητο πιθανον να εχει μεγαλυτερη ικανοτητα αποσβεσης αν ειναι μεγαλο.
Re: Ηλεκτρικό ποδήλατο ή σκούτερ.
Δημοσιεύτηκε: 06 Φεβ 2019, 01:25
από enaon
Ορέστης 35 έγραψε: 06 Φεβ 2019, 01:12
Αυτο σκεφτομουν. Τη συγκρουση αυτοκινητου με αυτοκινητο. Ποιες ειναι οι πιθανοτητες να πεσεις πανω σε τοιχο; Επισης ενα συγχρονο αυτοκινητο πιθανον να εχει μεγαλυτερη ικανοτητα αποσβεσης αν ειναι μεγαλο.
μετράμε με σταθερά εμπόδια, για να μπορεί να υπάρχει βάση. Αλλιώς μπερδεύει, ένα νέο και ένα παλιό αμάξι σε μετωπική σήμερα θα έβγαζαν τρελά αποτελέσματα, το παλιό μπορεί να έμοιαζε καλύτερο.
Ορέστης 35 έγραψε: 06 Φεβ 2019, 01:12
Αυτο σκεφτομουν. Τη συγκρουση αυτοκινητου με αυτοκινητο. Ποιες ειναι οι πιθανοτητες να πεσεις πανω σε τοιχο; Επισης ενα συγχρονο αυτοκινητο πιθανον να εχει μεγαλυτερη ικανοτητα αποσβεσης αν ειναι μεγαλο.
μετράμε με σταθερά εμπόδια, για να μπορεί να υπάρχει βάση. Αλλιώς μπερδεύει, ένα νέο και ένα παλιό αμάξι σε μετωπική σήμερα θα έβγαζαν τρελά αποτελέσματα, το παλιό μπορεί να έμοιαζε καλύτερο.
Συμφωνεις δηλαδη οτι ceteris paribus εισαι πιο ασφαλης με μεγαλυτερη μαζα σε συγκρουση με αλλα αυτοκινητα.
Re: Ηλεκτρικό ποδήλατο ή σκούτερ.
Δημοσιεύτηκε: 06 Φεβ 2019, 01:37
από enaon
Ορέστης 35 έγραψε: 06 Φεβ 2019, 01:35
Συμφωνεις δηλαδη οτι ceteris paribus εισαι πιο ασφαλης με μεγαλυτερη μαζα σε συγκρουση με αλλα αυτοκινητα.
ναι, που σημαίνει οτι όλοι κινδυνεύουν περισσότερο όταν βγαίνεις στον δρόμο, εκτός απο εσένα.
ωραίο αυτό που κάνει η μάσκα του βολβο πάντως για να προστατεύσει τους πεζούς στο δεύτερο λεπτό.
enaon έγραψε: 05 Φεβ 2019, 22:15
ναι ειναι σχετική με την αδράνεια της μεταφορικής κίνησης, αλλά πιο απλό ειναι να σκεφτούμε παλιά(του 80) και νέα αμάξια. Ίδια μάζα άνω κάτω, δεν άλλαξε κάτι δραματικά.
Αν ένα παλιό αμάξι πέσει σε σταθερό εμπόδιο όμως δεν γλυτώνει κανείς μέσα, και ας μοιάζει το αυτοκίνητο να έχει πάθει λιγότερη ζημιά. Δεν τα σχεδίαζαν να αποροφούν την κρούση πριν την καμπίνα, δεν γινόταν απόσβεση της ενέργειας, την δεχόταν το σώμα μας απότομα και γινόμασταν κιμάς.
Αυτό που κατάλαβα εγώ ότι θέλει να πει ο Ορέστης είναι ότι όσο μεγάλη η μάζα του κινούμενου τόσο πιο ασφαλής είναι. Πάρε πχ ένα φορτηγό με ένα ιχ σε σύγκρουση μεταξύ τους.
Δε ξέρω βέβαια αν κατάλαβα καλα τα λεγόμενα του Ορέστης.
Αυτο σκεφτομουν. Τη συγκρουση αυτοκινητου με αυτοκινητο. Ποιες ειναι οι πιθανοτητες να πεσεις πανω σε τοιχο; Επισης ενα συγχρονο αυτοκινητο πιθανον να εχει μεγαλυτερη ικανοτητα αποσβεσης αν ειναι μεγαλο.
Νομίζω παίζουν πολλά ρόλο σε μια μετωπική. Σίγουρα η ταχύτητα και η μάζα του αυτοκινήτου. Ίσως παιζει ρόλο και το υλικό.
Ποια σκούτερ και πατίνια, ετούτο είναι η ανατριχιλα.
Aυτά δε στρίβουνε, και επίσης αναποδογυρίζουνε.
Τι εννοείς δε στρίβουνε; Ξέρω ότι τουμπάρουν πολύ εύκολα.
άμα το πατήσεις λίγο στρίβεις το τιμόνι και πάει ευθεία
δε μπορείς να πλαγιάσεις όπως στις μοτοσυκλέτες, και δεν έχει αρκετή απόσταση ανάμεσα στις ρόδες ώστε να μοιραστεί το βάρος και να πατάει σωστά με αρκετό βάρος μπροστά.
Re: Ηλεκτρικό ποδήλατο ή σκούτερ.
Δημοσιεύτηκε: 06 Φεβ 2019, 12:00
από Athos
Naida έγραψε: 05 Φεβ 2019, 22:18
όσο μεγάλη η μάζα του κινούμενου τόσο πιο ασφαλής είναι
σωστό.
Ούτε απόσβεση χρειάζεται να έχει.
Γίνεται η απόσβεση από την ελαστικότητα του αλλουνού.
Τι εννοείς δε στρίβουνε; Ξέρω ότι τουμπάρουν πολύ εύκολα.
άμα το πατήσεις λίγο στρίβεις το τιμόνι και πάει ευθεία
δε μπορείς να πλαγιάσεις όπως στις μοτοσυκλέτες, και δεν έχει αρκετή απόσταση ανάμεσα στις ρόδες ώστε να μοιραστεί το βάρος και να πατάει σωστά με αρκετό βάρος μπροστά.
Ναι αλλά είναι τέλειο
Re: Ηλεκτρικό ποδήλατο ή σκούτερ.
Δημοσιεύτηκε: 06 Φεβ 2019, 12:02
από Athos
Chilloutbuddy έγραψε: 06 Φεβ 2019, 11:53
άμα το πατήσεις λίγο στρίβεις το τιμόνι και πάει ευθεία
αυτά τα παθαίνεις άμα πας να το οδηγήσεις δυό μέρες κάθε Ιούλιο
Naida έγραψε: 05 Φεβ 2019, 22:18
όσο μεγάλη η μάζα του κινούμενου τόσο πιο ασφαλής είναι
σωστό.
Ούτε απόσβεση χρειάζεται να έχει.
Γίνεται η απόσβεση από την ελαστικότητα του αλλουνού.
Απόσβεση εννοείται την δυνατότητα του υλικού για απορρόφηση της ενέργειας που θα παραχθεί από την σύγκρουση;
Δε ξέρω άμα τα διατυπώνω και σωστά είμαι ασχετη οπότε να με συγχωράτε.
Naida έγραψε: 05 Φεβ 2019, 22:18
όσο μεγάλη η μάζα του κινούμενου τόσο πιο ασφαλής είναι
σωστό.
Ούτε απόσβεση χρειάζεται να έχει.
Γίνεται η απόσβεση από την ελαστικότητα του αλλουνού.
Απόσβεση εννοείται την δυνατότητα του υλικού για απορρόφηση της ενέργειας που θα παραχθεί από την σύγκρουση;
Δε ξέρω άμα τα διατυπώνω και σωστά είμαι ασχετη οπότε να με συγχωράτε.
καλά το λες.
Η ενέργεια απορροφάται με το τσαλάκωμα των λαμαρινών.
(κατά προτίμηση του άλλου, ώστε εσύ και ασφαλής και ατσαλάκωτος)
Η σύγκρουση πάει ζευγάρι και (όπως και σε κάποια άλλα) βολεύεται ο σκληρότερος