Σελίδα 47 από 53

Re: Eχετε δει μινι μαρκετ που να ειναι φτηνοτερο απο τις μεγαλες αλυσιδες;

Δημοσιεύτηκε: 30 Ιουν 2020, 09:22
από Ασέβαστος
Daje έγραψε: 29 Ιουν 2020, 15:19 Ειναι δηλαδη κινηση μαρκετιν?
Πονταρουν στο οτι ειναι εξαιρετικα απιθανο να εχουν πολλες επιστροφες και στο οτι οι πελατες θα επιβραβευσουν τις καλες προθεσεις της εταιρειας?
Παρακινδυνευμενο μου φαινεται.
γιατι να εχουν πολλες επιστροφες;

ας μην ξεχναμε, οτι ας πουμε τα εργαλεια δεν τα εχουν μονιμα προς πωληση. δηλαδη δεν μπορει καποιος να πηγιανει καθε μηνα να παιρνει ενα τρυπανι, να το δινει πισω και να παιρνει αλλο.

για να παει καποιος να παρει ενα εργαλειο, να κανει μια δουλεια κια να το παει πισω, πρεπει να τυχει το συγκεκριμμενο εργαλειο να το εχει προς πωληση τη συγκεκριμμενη χρονικη περιοδο που θελει να κανει τη δουλεια. ακομη κι ετσι, πολυ πιθανον να το κρατησει τελικα, μηπως του ξαναχρειαστει, αλλωστε συνηθως φτηνιαρικα ειναι.

Re: Eχετε δει μινι μαρκετ που να ειναι φτηνοτερο απο τις μεγαλες αλυσιδες;

Δημοσιεύτηκε: 30 Ιουν 2020, 13:25
από stavmanr
Chilloutbuddy έγραψε: 27 Ιουν 2020, 06:27 Χρόνος * Χρήμα = 1
<=>
Χρόνος = 1 / Χρήμα
<=>
Χρήμα = 1 / Χρόνος
Άρα αν στη σχέση βάλουμε ως χρόνο 1 sec θα προκύψει χρήμα 1 ευρώ; Ή μήπως 1 λεπτό του ευρώ; :p2:
Ποια είναι η διεθνής μονάδα του χρήματος; :smt017

Re: Eχετε δει μινι μαρκετ που να ειναι φτηνοτερο απο τις μεγαλες αλυσιδες;

Δημοσιεύτηκε: 12 Ιούλ 2020, 14:51
από Αρχέλαος
Έξτρα χρεώσεις στα μίνι μάρκετ
15/01/2020 1362

Έξτρα χρεώσεις στα μίνι μάρκετ. Το πρόβλημα με τα POS στα μίνι μάρκετ και τη μικρή λιανική δεν έχει ακόμη βρει ξεκάθαρη λύση, αλλά υπάρχουν πια συγκεκριμένες οδηγίες για την αντιμετώπιση των δυσκολιών που έχει προσθέσει στους επαγγελματίες της αγοράς τον τελευταίο καιρό.

Του Βάιου Τασούλα
Τα δεδομένα γύρω από το πρόβλημα στις κάρτες και τα τσιγάρα

Aποτελεί ίσως ένα από τα σημαντικότερα προβλήματα των τελευταίων χρόνων για τον «ταλαιπωρημένο» κλάδο των μίνι μάρκετ και της μικρής λιανικής. Η υποχρέωση του POS σε συνδυασμό με το «μαχαίρι» στα ποσοστά κέρδους σε συγκεκριμένες κατηγορίες προϊόντων, όπως τα τσιγάρα, οι κάρτες κινητής τηλεφωνίας και οι εφημερίδες, έχουν φέρει στα… κάγκελα τους ιδιοκτήτες των καταστημάτων, που έχουν αναγκαστεί να δουλεύουν ουσιαστικά για λογαριασμό τρίτων, με μηδενικά έσοδα για τον εαυτό τους. Οι λεγόμενες έξτρα προμήθειες (οι επιπλέον χρεώσεις δηλαδή) που έχουν επιβάλει σχεδόν αυθαίρετα πολλοί από αυτούς, φαίνεται να δίνουν μια κάποια λύση, με τα δεδομένα γύρω από αυτή όμως να μην είναι ξακάθαρα.

Στο πλαίσιο αυτό, το περιοδικό «Mini Market & Μικρή Λιανική» επιχειρεί να ξετυλίξει το… κουβάρι γύρω από το μεγαλύτερο ζήτημα των επαγγελματιών του κλάδου αυτή την εποχή..
Μηδενικό κέρδος για τα μίνι μάρκετ

Κατά τη διάρκεια της κρίσης στην Ελλάδα, τα «λουκέτα» στα καταστήματα της μικρής λιανικής ξεπέρασαν κάθε κλάδο, με χιλιάδες επαγγελματίες της αγοράς να αναγκάζονται να κλείσουν τα καταστήματά τους, λόγω του μηδενικού περιθωρίου κέρδους. Τα «χτυπήματα» στη μικρή λιανική ήταν απανωτά και προέρχονταν από κάθε κατηγορία. Η φορολογία στα ζαχαρώδη και τα τρόφιμα εκτινάχθηκε από το 13% στο 24%, η πώληση των εφημερίδων ελαττώθηκε κατά πολύ, η «συρρίκνωση» των τσιγαράδων έφερε έξτρα προβλήματα στη μείωση του ποσοστού κέρδους, ενώ ακόμη και στα παγωτά, ένα κατάστημα χρειάζεται δυσθεώρητους πια τζίρους, για να βγάλει κάποια χρήματα.

Έξτρα χρεώσειςΣυγκεκριμένα, στα τσιγάρα, για ένα πακέτο αξίας 4 ευρώ, ο επαγγελματίας βγάζει το πολύ 15 λεπτά, ενώ το κέρδος στις εφημερίδες πλησιάζει πια το 5% (ειδικά στην επαρχία με τα έξτρα μεταφορικά). Το ίδιο ισχύει όμως και στα παγωτά, όπου το περιθώριο κέρδους έχει πέσει από το 18% πριν από μερικά χρόνια, στο 4% με 5% σήμερα, το οποίο δεν αρκεί ούτε για το ρεύμα που καταναλώνει το ψυγείο. Έτσι, οι επαγγελματίες είναι αναγκασμένοι να ψάχνουν προσφορές από τις εταιρείες βάσει του τζίρου τους, για να διατηρήσουν τον συγκεκριμένο «κράχτη» στα μαγαζιά τους, με ένα ικανοποιητικό κέρδος.

Το πιο… εξευτελιστικό όμως από όλα, ήταν το θέμα με τις κάρτες κινητής τηλεφωνίας, όπου το περιθώριο κέρδους εκτιμάται σήμερα κοντά στο 1%. Για κάρτες αξίας 1.000 ευρώ, ο πωλητής τους βγάζει μετά βίας 10 ευρώ, χωρίς να υπολογίζουμε οποιοδήποτε άλλο έξοδο. Με την είσοδο του POS, μάλιστα, στα καταστήματα, άρχισε να πληρώνει και από την… τσέπη του. Κάπως έτσι ξεκίνησε και το ζήτημα με τις έξτρα προμήθειες, με τους μινιμαρκετάδες να αποφασίζουν ουσιαστικά από μόνοι τους την επιβολή έξτρα προμήθειας της τάξης των 50 λεπτών, για να έχουν κάποιο κέρδος από όλη αυτή τη διαδικασία.
Το POS κι η προμήθεια των τραπεζών

Έξτρα χρεώσειςΈχουν περάσει σχεδόν δύο χρόνια από την επιβολή της νέας νομοθεσίας που κατέστησε υποχρεωτική την εγκατάσταση συστημάτων POS σε χιλιάδες καταστήματα σε όλη τη χώρα, ώστε να μπορούν οι καταναλωτές να πληρώνουν με κάρτα, σύμφωνα με τις διατάξεις του ν.4446/2016.

Η όλη προσπάθεια είχε ως στόχο την αύξηση των ηλεκτρονικών πληρωμών, γεγονός που μπορούσε να περιορίσει και τη φοροδιαφυγή, για την οποία η Ελλάδα ελέγχεται από τους ευρωπαϊκούς θεσμούς.

Μέχρι κι αυτή τη στιγμή, χιλιάδες επιχειρήσεις που δηλώνουν 143 συγκεκριμένους ΚΑΔ στην Εφορία, είναι υποχρεωμένες να εξυπηρετούν τους πελάτες τους με POS, κινδυνεύοντας σε διαφορετική περίπτωση με «τσουχτερά» πρόστιμα. Συγκεκριμένα, Κοινή Υπουργική Απόφαση (ΚΥΑ) των υπουργείων Οικονομικών και Οικονομίας στις αρχές Απριλίου του 2017, καθόρισε 85 κατηγορίες επαγγελμάτων κι επιχειρήσεων που υποχρεούνταν, εντός τριών μηνών, να εγκαταστήσουν POS και να αποδέχονται μέσα πληρωμής με κάρτα, σύμφωνα με τις διατάξεις του ν.4446/2016. Σε αυτές προστέθηκαν από τον Μάρτιο του 2018 χιλιάδες επιπλέον επιχειρήσεις από 58 νέους κλάδους, οι ΚΑΔ των οποίων συμπεριλήφθησαν στη σχετική απόφαση. Ουσιαστικά, πλέον, κάθε κατάστημα της μικρής λιανικής είναι υποχρεωμένο να έχει POS και να δέχεται πληρωμή με κάρτες για κάθε προϊόν που διαθέτει.

Αυτό όμως… έβγαλε δικαίως από τα ρούχα τους επαγγελματίες της αγοράς, αφού στην πραγματικότητα τους μετέτρεψε σε διακινητές προϊόντων χωρίς κέρδος. Κι αυτό γιατί η προμήθεια των τραπεζών υπολογίζεται σε πάνω από 2%, την ώρα που πολλά προϊόντα έχουν όμως είπαμε μικρότερο περιθώριο κέρδους για τους καταστηματάρχες. Στις κάρτες κινητής τηλεφωνίας, τα POS αναγκάζουν ουσιαστικά τα μίνι μάρκετ να πληρώνουν από την τσέπη τους, ενώ στα τσιγάρα που αποτελούν πάνω από το 50% του τζίρου σε πολλά μίνι μάρκετ, το κέρδος εκμηδενίστηκε. «Έχω δύο τερματικά POS και χτυπάω και τα τσιγάρα, γιατί δεν θέλω να χάσω τους πελάτες μου. Το δικό μας κέρδος ήταν έτσι κι αλλιώς ελάχιστο και με την προμήθεια των τραπεζών μηδενίζεται. Αν υπολογίσεις ότι πληρώσαμε και την εγκατάσταση και πληρώνουμε και τα ρολά του χαρτιού, στην πραγματικότητα, δεν δουλεύουμε, απλώς, εξυπηρετούμε πια τον κόσμο, χωρίς μεροκάματο. Τον προηγούμενο μήνα είχα έσοδα 520 ευρώ από κάρτες τηλεφωνίας κι από αυτά έμειναν σε εμένα 9,02 ευρώ, για τα έξοδά μου», ανέφερε χαρακτηριστικά στο περιοδικό ο κ. Παναγιώτης Δημητρούκας, ιδιοκτήτης καταστήματος ψιλικών.

https://www.minimarketmag.gr/extra-chre ... ni-market/

Re: Eχετε δει μινι μαρκετ που να ειναι φτηνοτερο απο τις μεγαλες αλυσιδες;

Δημοσιεύτηκε: 13 Ιούλ 2020, 02:07
από hellegennes
Το άρθρο έχει πολλές ανακρίβειες. Π.χ. δεν είναι αλήθεια ότι το ποσοστό κέρδους στα παγωτά είναι 5%. Περίπου 35% είναι.

Ούτε είναι αλήθεια πως η έξτρα χρέωση για καρτοκινητή, είναι αυθαίρετη. Η χρέωση είναι νόμιμη και η εισήγηση για την χρέωση αυτή είναι των εταιρειών που πουλάνε το προϊόν. Το δε Υπουργείο Οικονομίας έχει τοποθετηθεί σχετικά, μέσω της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου. Κάποτε αποτελούσε προϊόν διατίμησης, αλλά αυτό άλλαξε κάποια στιγμή όταν αυξήθηκαν οι χρεώσεις, επιβλήθηκε ειδικός φόρος και μειώθηκαν οι προμήθειες λιανικής.

Αυτό που είναι μη νόμιμο είναι να μην φαίνεται πουθενά η έξτρα χρέωση.

Re: Eχετε δει μινι μαρκετ που να ειναι φτηνοτερο απο τις μεγαλες αλυσιδες;

Δημοσιεύτηκε: 20 Δεκ 2020, 23:59
από kaltsopedilos
Διαβασα μερικες συνεντευξεις μινιμαρκεταδων και ξεχωρισα τα εξης σημεια

Συντεντευξη ΝΟ1
Εμείς δεν μπορούμε να χτυπήσουμε τις τιμές των σούπερ μάρκετ και υπάρχουν πελάτες που θα γκρινιάξουν για τις τιμές. Ευτυχώς, οι περισσότεροι αντιλαμβάνονται ότι δεν είναι εφικτό να έχουμε την ίδια τιμή με το σούπερ μάρκετ». Χαριτολογώντας μας λέει πως, «όταν είναι άδειο το πορτοφόλι όλοι δυσκολεύονται… γι’ αυτό πιστεύω ότι και ο κόσμος γκρινιάζει περισσότερο»
https://www.minimarketmag.gr/ntoutsis-market/

Re: Eχετε δει μινι μαρκετ που να ειναι φτηνοτερο απο τις μεγαλες αλυσιδες;

Δημοσιεύτηκε: 21 Δεκ 2020, 00:13
από kaltsopedilos
Συντεντευξη ΝΟ2
Ανταγωνισμός και «πόλεμος» προσφορών
Οι μεγάλες «αλυσίδες» σούπερ μάρκετ συνεχίζουν τον «πόλεμο» τιμών και κυρίως προσφορών στην ελληνική αγορά, με τα σχετικά στοιχεία να δείχνουν ότι αποτελούν και το νούμερο ένα κριτήριο πλέον για τους καταναλωτές.

Τι γίνεται όμως στα μίνι μάρκετ; «Προσωπικά μελετάω αρκετά την αγορά και παρακολουθώ τον ανταγωνισμό. Προσπαθώ να διαφοροποιούμαι όσο γίνεται από τα σούπερ μάρκετ, τουλάχιστον όσα βρίσκονται κοντά μου. Έχω δίπλα και Μασούτη, αλλά κι OK Anytime. Ψάχνω λοιπόν προϊόντα που λείπουν από αυτά τα καταστήματα ή είναι διαφορετικά ώστε να «τραβήξω» τους καταναλωτές. Χαρακτηριστικό παράδειγμα συνέβη πριν λίγες ημέρες. Ένα πελάτης μου ζήτησε ένα υγρό απορρυπαντικό για παιδιά το οποίο δεν είχαν τα OK, το οποίο πλέον είμαι «αναγκασμένος» να φέρω. Γενικά, στόχος είναι να μπορούμε πάντα να εξυπηρετούμε τους πελάτες μας ό,τι κι αν ψάχνουν».

Κι όσον αφορά τις τιμές; «Πρέπει να είσαι κοντά στο σούπερ μάρκετ, αλλά και να επιλέγεις κι εσύ κάποια προϊόντα για να «χτυπήσεις» τις τιμές. Τώρα για παράδειγμα σκέφτομαι να μειώσω κι άλλο την τιμή στα ενεργειακά ποτά της Hell, που «φεύγουν» αρκετά, ώστε να προσελκύσουμε ακόμη περισσότερο κόσμο.

Παράλληλα, βγάζουμε διαρκώς προσφορές σε προϊόντα που έχουμε τη δυνατότητα να το κάνουμε, για να βοηθήσουμε τους πελάτες μας. Δεν βοηθάνε όμως κι οι εταιρείες. Πολύ δύσκολα μας προσφέρουν χαμηλότερες τιμές, παρότι το προσπαθώ αρκετά. Επιλέγοντας πάντως stand λιγότερου γνωστού brand στα κρουασάν, κατάφερα να κερδίσω και μια μικρή μείωση από γνωστή εταιρεία, που είδε τον ανταγωνισμό», τόνισε ο κ. Γεωργακόπουλος.
https://www.minimarketmag.gr/kenourgio- ... o-galatsi/

Re: Eχετε δει μινι μαρκετ που να ειναι φτηνοτερο απο τις μεγαλες αλυσιδες;

Δημοσιεύτηκε: 21 Δεκ 2020, 00:16
από kaltsopedilos
Συντεντευξη ΝΟ3
Η «μάχη» με τα μεγάλα σούπερ μάρκετ
Όπως σημειώσαμε εξ αρχής, το εν λόγω μίνι μάρκετ βρίσκεται απέναντι από ένα υπέρ–μάρκετ της γνωστής «αλυσίδας» ΑΒ Βασιλόπουλος, οπότε ο ανταγωνισμός είναι σίγουρα μεγάλος. «Και πριν από αυτό υπήρχε Μαρινόπουλος και νωρίτερα Ατλάντικ. Ουσιαστικά, 1–2 χρόνια αφού ανοίξαμε, είχαμε απέναντι σούπερ μάρκετ. Αλλά, νομίζω ότι στην πραγματικότητα δεν είμαστε ανταγωνιστές, γιατί έχουμε… διαφορετικά προϊόντα. Σίγουρα έχουμε κι εμείς κάποιες βασικές μάρκες, αλλά ο περισσότερος κόσμος έρχεται εδώ, γιατί ξέρει ότι θα βρει και πιο ποιοτικά προϊόντα από Έλληνες παραγωγούς. Θα τα πληρώσει μάλιστα πιο ακριβά, γιατί πιο ακριβά τα αγοράζουμε κι εμείς, όμως θα μείνει ικανοποιημένος από την ποιότητα και θα ξανάρθει», ανέφερε η κα Κουλούρη, εξηγώντας πώς κατάφερε να επιβιώσει το κατάστημα κόντρα στον ανταγωνισμό.
https://www.minimarketmag.gr/mini-marke ... tagonismo/

Re: Eχετε δει μινι μαρκετ που να ειναι φτηνοτερο απο τις μεγαλες αλυσιδες;

Δημοσιεύτηκε: 21 Δεκ 2020, 00:22
από kaltsopedilos
Συντεντευξη ΝΟ4
Πόλεμος» για τις τιμές και με τους προμηθευτές
Quick MarketΗ επαφή με τους προμηθευτές ανέδειξε και μια από τις σημαντικότερες δυσκολίες για τους επαγγελματίες της μικρής λιανικής. «Δύσκολα παίρνουμε από αυτούς καλύτερες τιμές κι είμαστε πάντα πίσω από τα σούπερ μάρκετ. Ειδικά στα επώνυμα προϊόντα, οι εταιρείες έχουν κι ειδικές συμφωνίες με τα μεγάλα καταστήματα, οπότε σε εμάς δεν δίνουν καν τη δυνατότητα να πάρουμε ίδιες ποσότητες με τα ίδια χρήματα», μας εξήγησε. Χάνεται έτσι κι η ευκαιρία για περισσότερο κέρδος ή μεγαλύτερες προσφορές. «Βασικά, το δεύτερο είναι σε εμάς το πιο σημαντικό, γιατί ό,τι εκπτώσεις παίρνουμε τις βάζουμε κατευθείαν στην τιμή των προϊόντων. Είναι πιο σημαντικό θεωρούμε να δουν κι οι πελάτες μας τις καλύτερες δυνατές τιμές στα ράφια μας, παρά να βγάλουμε προσωρινά ένα μικρό κέρδος παραπάνω», απάντησε.
https://www.minimarketmag.gr/quick-mark ... iladelfia/

Re: Eχετε δει μινι μαρκετ που να ειναι φτηνοτερο απο τις μεγαλες αλυσιδες;

Δημοσιεύτηκε: 21 Δεκ 2020, 01:15
από hellegennes
Σε τι αποσκοπούν αυτά τα αποσπάσματα; Θες κάπου να καταλήξεις ή είναι μέρος του συνηθισμένου διανοητικού αυνανισμού σου;

Re: Eχετε δει μινι μαρκετ που να ειναι φτηνοτερο απο τις μεγαλες αλυσιδες;

Δημοσιεύτηκε: 21 Δεκ 2020, 01:27
από μινιον
hellegennes έγραψε: 21 Δεκ 2020, 01:15 Σε τι αποσκοπούν αυτά τα αποσπάσματα; Θες κάπου να καταλήξεις ή είναι μέρος του συνηθισμένου διανοητικού αυνανισμού σου;
ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ
έλα τώρα που δεν καταλαβαίνεις χρυσό μου

Re: Eχετε δει μινι μαρκετ που να ειναι φτηνοτερο απο τις μεγαλες αλυσιδες;

Δημοσιεύτηκε: 21 Δεκ 2020, 01:38
από hellegennes
Ας γελάσουμε λίγο. Αυτό είναι από το ισχύον φυλλάδιο του Μασούτη:


Εικόνα

Ο Μασούτης το δίνει 2,65 και αν πάρεις 2 μαζί, το δίνει προσφορά 4 ευρώ.

Εγώ πάλι το δίνω 2 ευρώ πάντα και μάλιστα ντρέπομαι που το δίνω τόσο ακριβά, γιατί το αγοράζω 95 λεπτά. Αλλά δεν ντρέπομαι πάρα πολύ γιατί δεν παραπονέθηκε ποτέ κανείς.

Τελευταία μάλιστα τα πήρα 88 λεπτά, γιατί τα έχει προσφορά η Lipton (από κάτω, με γκρίζα, η μη εκπτωτική τιμή των 95 λεπτών):


Εικόνα

Re: Eχετε δει μινι μαρκετ που να ειναι φτηνοτερο απο τις μεγαλες αλυσιδες;

Δημοσιεύτηκε: 21 Δεκ 2020, 01:53
από hellegennes
Συνήθως βέβαια δουλεύω με 40% κέρδος*, αλλά υπάρχουν προϊόντα που γενικά κυκλοφορούν σε υψηλές τιμές στην αγορά και όταν τα έχεις πολύ χαμηλά χωρίς να είναι ρητά σε προσφορά αρχίζουν ερωτήσεις (είναι κοντολήξιμα; Είναι ελαττωματικά; Γιατί τόσο φθηνά;).

Ξέρω ότι δυστυχώς πολλά μαγαζιά δουλεύουν με πολύ χαμηλότερα ποσοστά γιατί δεν έχουν καταφέρει να γίνουν ανταγωνιστικά. Είναι ομολογουμένως δύσκολο, όταν βομβαρδίζεται ο κόσμος από διαφημίσεις ΣΜ, αλλά μπορείς να γίνεις ανταγωνιστικός χωρίς να κλέβεις, χωρίς να ισοπεδώνεις το περιθώριο κέρδους και χωρίς να προσπαθείς με νύχια και με δόντια να παρουσιάσεις διαφορετικά προϊόντα, που σημαίνει μοιραία ότι αν δεν έχεις μαγαζί σε ευκατάστατη συνοικία θα φυτοζωείς.



* επειδή άτομα εκτός αγοράς μπορεί να μην ξέρουν τι σημαίνει αυτό, «χ% κέρδος» στην γλώσσα της αγοράς σημαίνει το ποσοστό προσαύξησης επί της αρχικής τιμής. Δηλαδή αν κάτι το αγοράζω 1, το πουλάω 1,40. Δεν είναι ούτε το περιθώριο κέρδους (το περιθώριο κέρδους είναι 28% στην ίδια αντιστοιχία) ούτε το μεικτό κέρδος ούτε το καθαρό κέρδος. Αυτά τα 40 λεπτά ενσωματώνουν το κέρδος της επιχείρησης και όλα της τα έξοδα.

Re: Eχετε δει μινι μαρκετ που να ειναι φτηνοτερο απο τις μεγαλες αλυσιδες;

Δημοσιεύτηκε: 21 Δεκ 2020, 07:00
από kaltsopedilos
hellegennes έγραψε: 21 Δεκ 2020, 01:15 Σε τι αποσκοπούν αυτά τα αποσπάσματα; Θες κάπου να καταλήξεις ή είναι μέρος του συνηθισμένου διανοητικού αυνανισμού σου;
Οι μινιμαρκεταδες της Ελλαδας ομολογουν πως εινα ακριβοτεροι απο τα s/mκαι πρεπει να γνωρισουν εσενα το μινιμαρκετα που καταφερε να ειναι πιο φτηνος απο τα s/m

Re: Eχετε δει μινι μαρκετ που να ειναι φτηνοτερο απο τις μεγαλες αλυσιδες;

Δημοσιεύτηκε: 21 Δεκ 2020, 07:12
από Green Dragon
ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε: 17 Δεκ 2018, 20:56 Αμα εκανε 0,46 οι 12 θα εκαναν 5,52€
Κανουν ομως 5,52€;
Οχι
Κανουν 5.49€
Αρα ειναι πιο φτηνα τα Lidl 3 ολοκληρα σεντς στις 12 coca cola και οχι στις 12 κοκα κολες
Ρε καραγκιόζη, ούτε στρογγυλοποίηση δεν ξέρεις να κάνεις και ήρθες να πουλήσεις πνεύμα;

Δεν με νοιάζει που είναι αρχαίο το νήμα, η μ...κία που σε δέρνει είναι πιο αρχαία.

Re: Eχετε δει μινι μαρκετ που να ειναι φτηνοτερο απο τις μεγαλες αλυσιδες;

Δημοσιεύτηκε: 21 Δεκ 2020, 07:14
από Maspoli
Καλά τι γίνεται προσπάθεια να υποστηριχθεί; Ότι ένα μίνι μάρκετ μπορεί να είναι φθηνότερο από ένα s/m όχι σε ένα, δύο, πέντε ίδια προϊόντα αλλά σε όλη την προϊοντική του γκάμα; Τι θα ακολουθήσει μετά; Η προσπάθεια να αποδειχθεί ότι ο ήλιος ανατέλλει από τη Δύση;