Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 06 Δεκ 2018, 12:38
Τι παραμύθια ρε μηχανικέ, τελειώνει το πετρέλαιο λέμε. Τέτοιες εταιρείες , κοιτάνε 100 χρόνια μπροστά.
Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους!
https://dev.phorum.com.gr/
Να πούμε την μαύρη αλήθεια, από την δεκαετία του '70 διαβάζω πως τα αποθέματα πετρελαίου τελειώνουν στα επόμενα τάδε ή δείνα χρόνια. Όμως η κατανάλωση/όχημα έχει μειωθεί δραματικά και νέα αποθέματα έχουν ανακαλυφθεί.enterprise-psi έγραψε: 06 Δεκ 2018, 12:38 Τι παραμύθια ρε μηχανικέ, τελειώνει το πετρέλαιο λέμε. Τέτοιες εταιρείες , κοιτάνε 100 χρόνια μπροστά.
Με τετοια μυαλα που κουβαλανε οι γερμανοι συντομα θα πατωσουν/omg kai 3 lol έγραψε: 07 Νοέμ 2018, 09:15 H BMW δεν πιστεύει σε ένα ηλεκτροκίνητο μέλλον
Αυτή ήταν η δήλωση ανώτερου στελέχους της BMW που απογοήτευσε όσους αρέσκονται να ενισχύουν το hype που απολαμβάνει η ηλεκτροκίνητη αυτοκίνηση το τελευταίο διάστημα. O 58χρονος Klaus Frölich ο οποίος είναι μέλος του διοικητικού συμβουλίου της BMW και διευθυντής ανάπτυξης, δεν έκρυψε την άποψή του για ένα δυσοίωνο μέλλον της ηλεκτροκίνησης κατά τη διάρκεια συνέντευξης σε Αυστραλιανό μέσο.
O λόγος; Το κόστος των μπαταριών ιόντων-λιθίου είναι αρκετά υψηλό (100-150 ευρώ ανά kWh), άρα μόνο οι μπαταρίες ενός ηλεκτροκίνητου κοστίζουν όσο ένα ολόκληρο βενζινοκίνητο αυτοκίνητο. Φυσικά, όλα τα προϊόντα γίνονται φθηνότερα όσο πιο μαζικά παράγονται, αλλά αυτό δεν ισχύει στην περίπτωση των μπαταριών γιατί τα μέταλλα που περιέχουν γίνονται όλο και πιο σπάνια λόγω υπερεκμετάλλευσης και αδυναμίας ανακύκλωσης. Όσο λοιπόν πιο μαζικά θα παράγουμε ηλεκτροκίνητα, τόσο πιο ασύμφορο θα γίνεται το κόστος παραγωγής τους.
Σύμφωνα με τον Frölich, η BMW είναι η μόνη κατασκευάστρια εταιρία που έχει ήδη συνάψει συμφωνίες με προμηθευτές κοβαλτίου μέχρι το 2030, εξασφαλίζοντας τις ποσότητες που χρειάζεται για να επεκτείνει την ηλεκτροκίνητη και υβριδική γκάμα της μέχρι τότε. Ακόμη και έτσι, ο Frölich απέκλεισε ότι τα αμιγώς ηλεκτροκίνητα μοντέλα θα αποτελούν παραπάνω από το 15% της συνολικής γκάμας της BMW το 2030. Όπως δήλωσε συγκεκριμένα:
“Νομίζω ότι η συζήτηση περί ηλεκτροκίνησης στερείται λογικής, και ότι ο κόσμος θα χρησιμοποιεί κινητήρες εσωτερικής καύσης για πολλά χρόνια ακόμα. Στοιχηματίζω ένα 85% μέχρι το 2030. Στην BMW θα έχουμε 15% ηλεκτροκίνητα και 15% υβριδικά, με τα υπόλοιπα να είναι βενζίνη και πετρέλαιο.”
Ενώ για τον Elon Musk και το όραμά του είπε: “Η αυτόνομη οδήγηση δεν είναι καθόλου εύκολο πράγμα. Θα το παρομοίαζα με μια αποστολή στον Άρη”.
Φυσικά, η BMW σειρά 3 και 4 δεν τα πηγαίνει καθόλου καλά απέναντι στο Tesla Model 3 στην αγορά της Αμερικής, αφού το δεύτερο κατέχει πάνω από το 50% του μεριδίου (σε αριθμό πωλήσεων) των πολυτελών σεντάν μεσαίου μεγέθους. Παρόμοια είναι κι η εμπορική αποτυχία για τα Mercedes-Benz C class, Lexus IS, και Audi A4 και A5. Αυτό το γεγονός ίσως να προκάλεσε τα αλμυρά σχόλια του Frölich, ή ίσως αυτά τα σχόλια απλώς να εκφράζουν μια ωμή πραγματικότητα που πολύ απλά δεν συνάδει με τις τρέχουσες τάσεις της αγοράς.
https://www.news.com.au/technology/inno ... 4c91b17505
Πετρέλαιο υπάρχει άφθονο - όμως δεν είναι εκεί που περιμένει κάποιος πλέον, δηλαδή δεν είναι σε περιοχές με εύκολη πρόσβαση.enterprise-psi έγραψε: 06 Δεκ 2018, 12:38 Τι παραμύθια ρε μηχανικέ, τελειώνει το πετρέλαιο λέμε. Τέτοιες εταιρείες , κοιτάνε 100 χρόνια μπροστά.
Αν η VW σταματήσει τους κινητήρες εσωτερικής καύσης το 2026 τρύπα μου την μύτη. Ούτε το 2036.enterprise-psi έγραψε: 06 Δεκ 2018, 12:38 Τι παραμύθια ρε μηχανικέ, τελειώνει το πετρέλαιο λέμε. Τέτοιες εταιρείες , κοιτάνε 100 χρόνια μπροστά.
Ναι για κάθε αυτοκίνητο στην Αίγυπτο, στην Αλγερία, ... θα έχουν μια παροχή 200 αμπέρ για να το φορτίζουν.enterprise-psi έγραψε: 06 Δεκ 2018, 18:45 Σωστά, σε όλη την Αφρική δεν έχουν ρεύμα, στο σκοτάδι Αιγυπτος ,Αλγερία,Λιβύη,Νιγηρία κλπ κλπ![]()
Ναι, μόνο που στην Αφρική υπάρχουν άλλοι λόγοι, στην Ελλάδα υπάρχουν δύο κύριοι λόγοι:Μηχανικός έγραψε: 06 Δεκ 2018, 18:42Αν η VW σταματήσει τους κινητήρες εσωτερικής καύσης το 2026 τρύπα μου την μύτη. Ούτε το 2036.enterprise-psi έγραψε: 06 Δεκ 2018, 12:38 Τι παραμύθια ρε μηχανικέ, τελειώνει το πετρέλαιο λέμε. Τέτοιες εταιρείες , κοιτάνε 100 χρόνια μπροστά.
Μόνο στις μεγαλουπόλεις τις Ευρώπης και των ΗΠΑ πουλάνε αυτοί αυτοκίνητα;
Εσύ λες στην Αφρική ας πούμε ή στην Αλβανία, το 2026 θα έχουν πρίζες που θα φορτίζουν ηλεκτρικά αυτοκίνητα;
Ούτε στην Ελλάδα θα υπάρχουν πολλές πρίζες για αυτοκίνητα το 2026.
Μην το σκέφτεσαι έτσι - η οικονομία είναι το κλειδί.Μηχανικός έγραψε: 06 Δεκ 2018, 18:48Ναι για κάθε αυτοκίνητο στην Αίγυπτο, στην Αλγερία, ... θα έχουν μια παροχή 200 αμπέρ για να το φορτίζουν.enterprise-psi έγραψε: 06 Δεκ 2018, 18:45 Σωστά, σε όλη την Αφρική δεν έχουν ρεύμα, στο σκοτάδι Αιγυπτος ,Αλγερία,Λιβύη,Νιγηρία κλπ κλπ![]()
![]()
Αμα θέλουν να φορτίζουν 3 Τεσλα το κάθε σπίτι, τότε ναι , μιας και 60Α φτάνουν.Μηχανικός έγραψε: 06 Δεκ 2018, 18:48Ναι για κάθε αυτοκίνητο στην Αίγυπτο, στην Αλγερία, ... θα έχουν μια παροχή 200 αμπέρ για να το φορτίζουν.enterprise-psi έγραψε: 06 Δεκ 2018, 18:45 Σωστά, σε όλη την Αφρική δεν έχουν ρεύμα, στο σκοτάδι Αιγυπτος ,Αλγερία,Λιβύη,Νιγηρία κλπ κλπ![]()
![]()
ποσο χρονο χρειαζεται για να μπει μια πριζα, σε μερος που υπαρχει δικτυο;Μηχανικός έγραψε: 06 Δεκ 2018, 18:42Αν η VW σταματήσει τους κινητήρες εσωτερικής καύσης το 2026 τρύπα μου την μύτη. Ούτε το 2036.enterprise-psi έγραψε: 06 Δεκ 2018, 12:38 Τι παραμύθια ρε μηχανικέ, τελειώνει το πετρέλαιο λέμε. Τέτοιες εταιρείες , κοιτάνε 100 χρόνια μπροστά.
Μόνο στις μεγαλουπόλεις τις Ευρώπης και των ΗΠΑ πουλάνε αυτοί αυτοκίνητα;
Εσύ λες στην Αφρική ας πούμε ή στην Αλβανία, το 2026 θα έχουν πρίζες που θα φορτίζουν ηλεκτρικά αυτοκίνητα;
Ούτε στην Ελλάδα θα υπάρχουν πολλές πρίζες για αυτοκίνητα το 2026.