Re: Poll. Συμφωνείτε με το γάμο ατόμων του ίδιου φυλου;
Δημοσιεύτηκε: 13 Ιούλ 2023, 09:51
Δεν άφησα να εννοηθεί απολύτως τίποτα, άνθρωπέ μου, είπα ξεκάθαρα ότι ο θεσμός του πολιτικού γάμου αφορά σε δικαίωμα δικαιοπραξίας των Ελλήνων πολιτών και, κατ' εφαρμογήν του άρθρου 4Σ, όλοι οι Έλληνες πολίτες είναι ίσοι έναντι του νόμου.BILLO έγραψε: 12 Ιούλ 2023, 20:25Αφησες να εννοηθει οτι καποιοι εχουμε παρει θεση καταχρηστικα για το τι αναγνωριση απο το κρατος θα λαβουν καποιοι συμπολιτες μας. Δεν ηρθε λες κανενας γκει να απαιτησει τον αποκλεισμο των υπολοιπων απο το θεσμο του γαμου. Και σου απαντησα. Δεν ειμαστε ο περιεργος γειτονας που παει να μπει στο σπιτι του γειτονα του να του πει τι θα κανει. Ειμαστε πολιτες, κομματι ενος κρατους, εχουμε θεση και αποψη, ερχεται μια κοινωνικη ομαδα και ζηταει κατι απο το κρατος αρα το θεμα μας αφορα. Εχουμε αποψη οπως εχουμε αποψη για οποιοδηποτε κρατικο ζητημα. Ειναι δικαιωμα μας να πουμε αν συμφωνουμε η δεν συμφωνουμε με τον πολιτικο γαμο. Ας κραταμε λοιπον μια ροη στην κουβεντα.Ναύτης έγραψε: 11 Ιούλ 2023, 18:24Τι "ερήμην του κράτους" γράφεις;BILLO έγραψε: 11 Ιούλ 2023, 16:12
Φίλε ερήμην του κράτους μπορείς να κάνεις αν θες και βασιλική στέψη μαζί με τους φίλους σου όχι μόνο γάμο. Αν όμως χτυπάς την πόρτα του κράτους και ζητάς κρατική αναγνώριση θα αναγκαστείς να υποστείς αξιολόγηση του αιτήματος σου από το κράτος. Εντάξει; Αυτά είναι εντελώς αυτονόητα πράγματα και το διάλογο γύρω από το θεμα δεν το άνοιξαν "ναζιδια" αλλά όλο το δημοκρατικό τόξο εδώ και πολλά χρόνια. Είναι δηλαδή ένα θέμα που αφορά την ίδια την κοινωνία που έχει λόγο και θέση. Το ότι βαράνε στα πραιντ νταούλια για να χορεύουμε οι υπόλοιποι, είναι στρατηγική που όπως ξέρεις τελικά δεν πιάνει. Μπορεί να πιάνει σε εσένα αλλά όχι στους περισσότερους.
Δια στόματος ΠΘ είναι δεδηλωμένη η πρόθεση της πολιτείας να αναγνωρίσει στους ομοφυλόφιλους ίσα δικαιώματα έναντι του νόμου, κατ' εφαρμογήν του άρθρου 4Σ, να τους δώσει δηλαδή το δικαίωμα της δικαιοπραξίας σε μια αστική σύμβαση, όπως είναι ο πολιτικός γάμος.
Αυτά είναι τα αυτονόητα πράγματα σε μια φιλελεύθερη και δημοκρατική, δυτική κοινωνία και (κανονικά) δεν τίθενται υπό συζήτηση.
Θυμάμαι ακόμα όλο εκείνο το τζέρτζελο που είχαν ξεσηκώσει οι ζηλωτές και οι αντιδραστικοί για την αποποινικοποίηση της μοιχείας το '82 (σημειωτέον ότι η νουδού είχε καταψηφίσει), και τότε πάνω-κάτω τα ίδια αράδιαζαν, ότι καταστρέφεται το "κύτταρο του έθνους", η πατροπαράδοτος ελληνική οικογένεια, ή με τη θέσπιση του πολιτικού γάμου, το '83, ο οποίος για τους ημέτερους αγιατολάδες συνιστούσε "βλασφημίαν" και casus belli, ο Καλλίνικος μάλιστα απειλούσε με ακοινωνησία όσους προέβαιναν σε πολιτικό γάμο, ο περιβόητος Καντιώτης με αφορισμό κι ο Σεραφείμ με λαϊκή εξέγερση.
Ωστόσο, και οι δυο ρυθμίσεις πέρασαν τελικά και σήμερα για την συντριπτική πλειονότητα των Ελλήνων φαντάζει αδιανόητη η εποχή που η μοιχεία θεωρείτο ποινικό αδίκημα (!) και ο θρησκευτικός γάμος υποχρεωτικός. Εξελίσσεται, ευτυχώς, η κοινωνία μας και σταδιακά αποδεσμεύεται από τον αναχρονισμό και τον σκοταδισμό των παπάδων.
Απ' εκεί και πέρα, η μόνη επιφύλαξη που προσωπικά διατηρώ σε σχέση με την τεκνοθεσία από ομόφυλα ζευγάρια που έχουν τελέσει πολιτική ένωση, είναι η βίαιη αντίδραση και το ψυχικό τραύμα που ενδεχομένως θα βιώσουν τα τεκνοθετημένα αυτά παιδιά από τον κοινωνικό τους περίγυρο και τους συνομήλικους τους, ακριβώς λόγω της καθυστέρησης της ελληνικής κοινωνίας πάνω στο ζήτημα. Αυτό είναι το μόνο θέμα που πράγματι σηκώνει κουβέντα, γιατί δεν είναι εύκολο πράγμα να ξεβλαχέψει ο βλάχος, ούτε να λογικευτεί ο ζηλωτής, και δεν είναι σωστό να πληρώσουν τα παιδάκια τα κόμπλεξ των ελληναράδων.
Η ιστορικη αναδρομη στον παραλογο συντηρητισμο σαν ταυτιση με αυτο που συμβαινει στην προκειμενη περιπτωση δεν ειναι καθολου ευστοχη. Καθονται οι κοινωνιες σημερα και αναρωτιουνται το πως θα πρεπει να οριζεται ο αντρας και η γυναικα απο δω και περα, βγαινουμε καποιοι και λεμε ειναι λυμενο το ζητημα (ΧΧ,ΧΥ) με το βιολογικο ορισμο και ειμαστε οι μαλακες της υποθεσης.
Κατα τα αλλα, ελληναραδες, βλαχοι, ζηλωτες κτλ. Αλλα λογια να αγαπιωμαστε.
Καμιά άποψη δεν δικαιούστε να έχετε επ' αυτού, απολύτως κανένας λόγος δεν σας πέφτει για τις ζωές των άλλων, ούτε επηρεάζει σε κάτι τις δικές σας ζωές η πολιτική ένωση των ομόφυλων ζευγαριών.

