Σελίδα 46 από 150

Re: Γερμανία vs Ιαπωνία

Δημοσιεύτηκε: 15 Φεβ 2019, 12:05
από stergiosbik
enaon έγραψε: 15 Φεβ 2019, 11:00
stergiosbik έγραψε: 14 Φεβ 2019, 21:23 Αυτο που εβαλα το ειδες καθολου;
Αν εχει δικιο η Ford πως σκατα κανουν αυτοι αλλαγη σετ ιμαντες με 200-250 ευρω;
Μπαινουν μεσα;
το είδα, έχει ίδιες τιμές με της φορντ αν δεν αλλάξεις αντλία. Τεσπα, πές αν ξέρεις απο φιέστα που έλεγε και ο βέγκος, να μην λέμε άσχετα. :)
Ρε σεις μην βγαζουμε λαδι τους αγιογδυτες.
Ας μας πει ο συμφορουμιτης ποιο Fiesta εχει,χρονολογια και κυβισμο, κι εγω δεσμευομαι να επικοινωνησω με το δικο μου εξουσιοδοτημενο συνεργειο της Ford και να σας πω τι τιμη μου δινει για αλλαγη σετ ιμαντες και αντλια.

Re: Γερμανία vs Ιαπωνία

Δημοσιεύτηκε: 15 Φεβ 2019, 12:13
από stergiosbik
https://www.antallaktikaexpert.gr/ford- ... roy?page=5

Για ενα απο τα πιο καλοπουλημενα Fiesta (1,4cc και 97ps) οι αντλιες νερου ξεκινανε απο τα 25 ευρω και φτανουν τα 85 ευρω.
Τωρα πως τα βρισκετε εσεις τα 500αρια φυσιολογικη τιμη,ο θεος και η ψυχη του.

Re: Γερμανία vs Ιαπωνία

Δημοσιεύτηκε: 15 Φεβ 2019, 12:18
από enterprise-psi
Οπως έγραψα και πριν , η επίσημη αντιπροσωπεία , χρεώνει εργατοώρες, τα λάδια 1 ώρα, το ένα 2 ώρες το άλλο 4 ώρες . ιμάντες και τέτοια είναι 5-6 ώρες αν θυμάμαι καλά, από τα 500 τα 250 και βάλε είναι εργατοώρες.

Δηλαδή για απλό σερβις λάδι φίλτρο στην αντιπροσωπία θέλεις κανα 100 ευρώ :lol:

Re: Γερμανία vs Ιαπωνία

Δημοσιεύτηκε: 15 Φεβ 2019, 12:20
από stergiosbik
Αφου εγραψα και πιο πανω οτι οι αντιπροσωπειες γδερνουν.
Το θεμα δεν ειναι αυτο.
Το θεμα ειναι οτι καποιοι θεωρουν φυσιολογικες τις τιμες αυτες.

Re: Γερμανία vs Ιαπωνία

Δημοσιεύτηκε: 15 Φεβ 2019, 12:24
από urbilum
εννοήται δεν είναι φυσιολογικές αλλά έχει μπει στο υποσυνείδητό και έχουμε αποδεχθεί ότι σε γδέρνουν όπως και ότι τις αποφεύγουμε από ένα σημείο και μετά, όπως και ότι κάνουμε παζάρια πριν πάμε (πχ μου κάνουν αλλαγή λαδιών με τα original λάδια με τόσο εσείς θα μου κάνετε καμία έκπτωση;)

Re: Γερμανία vs Ιαπωνία

Δημοσιεύτηκε: 15 Φεβ 2019, 12:26
από Chilloutbuddy
Ερμής έγραψε: 15 Φεβ 2019, 11:25 Κάτι άλλο παίζει, δε μπορει να θέλει αλλαγή δίσκου στα 37Κ.
53.662 για την ακρίβεια

Re: Γερμανία vs Ιαπωνία

Δημοσιεύτηκε: 15 Φεβ 2019, 12:28
από enaon
stergiosbik έγραψε: 15 Φεβ 2019, 12:13 Για ενα απο τα πιο καλοπουλημενα Fiesta (1,4cc και 97ps) οι αντλιες νερου ξεκινανε απο τα 25 ευρω και φτανουν τα 85 ευρω.
Τωρα πως τα βρισκετε εσεις τα 500αρια φυσιολογικη τιμη,ο θεος και η ψυχη του.
πάρα πολύ ακριβά, το μέταλο κοστίζει ούτε 1 ευρώ, πώς τους αφήνεις να σε κλέβουν έτσι, δεν το καταλαβαίνω. :003:

Βρς φίλε ένα καλό συνεργείο φόρντ για τον στ που να του αλλάξει αυτά που θέλει και να κάνει 200, όλοι θα χαρούμε, τα άλλα γιατί τα λέμε; :)

Re: Γερμανία vs Ιαπωνία

Δημοσιεύτηκε: 15 Φεβ 2019, 12:30
από urbilum
Chilloutbuddy έγραψε: 15 Φεβ 2019, 12:26
Ερμής έγραψε: 15 Φεβ 2019, 11:25 Κάτι άλλο παίζει, δε μπορει να θέλει αλλαγή δίσκου στα 37Κ.
53.662 για την ακρίβεια
επίσης στο προηγούμενο σέρβις έπρεπε να σου πούνε πχ., φίλε ξέρεις τα τακάκια σου είναι για 15Κ ακόμα, δεν στα αλλάζω ακόμα αλλά να το θυμάσαι

Re: Γερμανία vs Ιαπωνία

Δημοσιεύτηκε: 15 Φεβ 2019, 12:30
από stergiosbik
enaon έγραψε: 15 Φεβ 2019, 12:28
stergiosbik έγραψε: 15 Φεβ 2019, 12:13 Για ενα απο τα πιο καλοπουλημενα Fiesta (1,4cc και 97ps) οι αντλιες νερου ξεκινανε απο τα 25 ευρω και φτανουν τα 85 ευρω.
Τωρα πως τα βρισκετε εσεις τα 500αρια φυσιολογικη τιμη,ο θεος και η ψυχη του.
πάρα πολύ ακριβά, το μέταλο κοστίζει ούτε 1 ευρώ, πώς τους αφήνεις να σε κλέβουν έτσι, δεν το καταλαβαίνω. :003:

Βρς φίλε ένα καλό συνεργείο φόρντ για τον στ που να του αλλάξει αυτά που θέλει και να κάνει 200, όλοι θα χαρούμε, τα άλλα γιατί τα λέμε; :)
Σωστα.
Καλυτερα να παρω ενα ηλεκτρικο πατινι ε;

Re: Γερμανία vs Ιαπωνία

Δημοσιεύτηκε: 15 Φεβ 2019, 12:31
από enterprise-psi
stergiosbik έγραψε: 15 Φεβ 2019, 12:20 Αφου εγραψα και πιο πανω οτι οι αντιπροσωπειες γδερνουν.
Το θεμα δεν ειναι αυτο.
Το θεμα ειναι οτι καποιοι θεωρουν φυσιολογικες τις τιμες αυτες.
Το ξέρουμε ρε άνθρωπε οτι γδερουν οι αντιπροσωπείες. Οχι δεν είναι φυσιολογικές οι τιμές. Αλλά πας για να κρατήσεις την 5 ετη εγγύηση ή όπως στην περίπτωση μου, να φαίνεται στο βιβλίο σφραγίδες απο αντιπροσωπεία, γιατί ο ΕΛ θέλει μεταχειρισμένο απο αντιπροσωπεία, με μηδέν χιλιάδες χιλιόμετρα, και 1000 ευρώ. :lol:

Re: Γερμανία vs Ιαπωνία

Δημοσιεύτηκε: 15 Φεβ 2019, 12:31
από Chilloutbuddy
urbilum έγραψε: 15 Φεβ 2019, 11:22
Chilloutbuddy έγραψε: 15 Φεβ 2019, 11:02 Ε ναι φχαριστώ, και μέχρι να το φέρω εδώ και να το περάσω τελωνείο θα κάνει 10.000Ε, αυτό είναι το πρόστιμο του να ζεις Αυστραλία.
Βρήκα και την απόδειξη, από τα $1,729 τα $540 ήταν εργατικά. Μια μέρα δουλειά τόσο κάνει, νορμάλ.
Τα τακάκια ήταν $120, και το μεγάλο καυλί ήταν ότι μαζί με τα τακάκια έπρεπε να αλλάξει και τα rotors που κάνανε $300 τα μπροστά και $360 τα πίσω, σύνολο $660. Τώρα τι διάολο είναι τα rotors στα ελληνικά δεν έχω ιδέα (φαντάζομαι δίσκοι;), και γιατί έπρεπε να τ'αλλάξει επίσης δεν κατάλαβα αλλά απ'ότι είπε έτσι έπρεπε :102:
έπρεπε να του πεις που φαγώθηκαν για να σου δείξει, έστω και χωρίς να ξέρεις, θα είχε σκάλωμα με το νύχι, όχι φαγώθηκαν, τα αλλάζω, και τέλος
πάντως αυτές οι τιμές είναι κλασσικές για αυτά που σου άλλαξε όπως και στην ελλάδα όλοι οι μάστορες, παντός τύπου, προ κρίσης, είχαν το μότο, όσα είναι τα ανταλλακτικά άλλα τόσα είναι τα εργατικά, αν και είναι εύκολη δουλειά
έπρεπε αλλά ούτε καταλάβαινα τί μου έλεγε εκείνη τη στιγμή, ούτε θυμόμουνα τι σημαίνει rotors να σου πώ την αλήθεια, τώρα που το έψαξα λίγο και είδα φωτογραφίες μου ήρθαν όλα. Kαι ήμουνα και τόσο πτώμα εκείνη τη στιγμή που σταρχίδια μου, ήθελα απλά το αμάξι μου να πάω σπίτι.

Το μόνο που τον ρώτησα είναι αν πρόκειται να πληρώνω τόσα από δω και στο εξής γιατί αν είναι έτσι το πουλάω. Και έψαξε και βρήκε τί θα πρέπει να αλλάξω και να πληρώσω στα επόμενα δύο σέρβις και βγαίνει $350 και $500. Απλά απ'ότι κατάλαβα είναι μια στάνταρ πούτσα που τρως με το συγκεκριμένο για κάποιο λόγο.

Re: Γερμανία vs Ιαπωνία

Δημοσιεύτηκε: 15 Φεβ 2019, 12:32
από Ερμής
Chilloutbuddy έγραψε: 15 Φεβ 2019, 12:26
Ερμής έγραψε: 15 Φεβ 2019, 11:25 Κάτι άλλο παίζει, δε μπορει να θέλει αλλαγή δίσκου στα 37Κ.
53.662 για την ακρίβεια
Κάτι άλλο παίζει, στο Citroen μου το ζήτησε στα 180Κ

Re: Γερμανία vs Ιαπωνία

Δημοσιεύτηκε: 15 Φεβ 2019, 12:34
από enaon
stergiosbik έγραψε: 15 Φεβ 2019, 12:30 Σωστα.
Καλυτερα να παρω ενα ηλεκτρικο πατινι ε;
οχι βλακεία είναι, μονόκυκλο να πάρεις. Άσχετο και αυτο με τα φιέστα πάντως. :e040:

Re: Γερμανία vs Ιαπωνία

Δημοσιεύτηκε: 15 Φεβ 2019, 12:35
από urbilum
Chilloutbuddy έγραψε: 15 Φεβ 2019, 12:31 Απλά απ'ότι κατάλαβα είναι μια στάνταρ πούτσα που τρως με το συγκεκριμένο για κάποιο λόγο.
όχι δεν είναι στάνταρ να αλλάζεις δίσκους, κάπου έγινε λάθος ή σε κορόιδεψε

Re: Γερμανία vs Ιαπωνία

Δημοσιεύτηκε: 15 Φεβ 2019, 12:43
από stergiosbik
enterprise-psi έγραψε: 15 Φεβ 2019, 12:31
stergiosbik έγραψε: 15 Φεβ 2019, 12:20 Αφου εγραψα και πιο πανω οτι οι αντιπροσωπειες γδερνουν.
Το θεμα δεν ειναι αυτο.
Το θεμα ειναι οτι καποιοι θεωρουν φυσιολογικες τις τιμες αυτες.
Το ξέρουμε ρε άνθρωπε οτι γδερουν οι αντιπροσωπείες. Οχι δεν είναι φυσιολογικές οι τιμές. Αλλά πας για να κρατήσεις την 5 ετη εγγύηση ή όπως στην περίπτωση μου, να φαίνεται στο βιβλίο σφραγίδες απο αντιπροσωπεία, γιατί ο ΕΛ θέλει μεταχειρισμένο απο αντιπροσωπεία, με μηδέν χιλιάδες χιλιόμετρα, και 1000 ευρώ. :lol:
Απο αυτα που εγραψες μονο αυτο για την εγγυηση θεωρω λογικο.
Τα υπολοιπα νομιζω οτι ειναι εντελως λαθος.
Ενα εξουσιοδοτημενο με την αντιπροσωπεια δεν εχει καμμια μα καμμια διαφορα.
Θα καθισω να μου πιανει τον κωλο η αντιπροσωπεια για να κερδισω ,που δεν αλλα λεμε τωρα,500-1000 ευρω παραπανω αν το πουλησω;
Θα τα εχω πληρωσει πολλαπλασια στην αντιπροσωπεια! :smt005:
Το αυτοκινητο το παιρνεις πρωτιστως για την παρτη σου και να το χαιρεσαι.
Η αντιπροσωπεια εχει νοημα μετα την εγγυηση μονο αν εχεις ενα ακριβο αυτοκινητο που δεν πολυκυκλοφορει και δεν υπαρχει εμπειρια στα συνεργεια εξω.
Αν δηλαδη παρω μια Giulia Quadrifoglio,εννοειται οτι θα πηγαινω μονο στην αντιπροσωπεια και μαλιστα οχι στην πολη μου αλλα κατευθειαν στην Αθηνα οπου ειναι πολυ πιο πιθανο να υπαρχει ενας εξειδικευμενος τεχνικος και να εχει πιασει στα χερια του το συγκεκριμενο αμαξι μιας και τα περισσοτερα θα κυκλοφορουν εκει.