Σελίδα 45 από 70
Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.
Δημοσιεύτηκε: 02 Ιαν 2025, 21:28
από hellegennes
Beria έγραψε: 02 Ιαν 2025, 18:49
Στην Αθήνα το 2000 παραδόθηκε το τμήμα Σύνταγμα - Εθνική Άμυνα, 6 χιλιόμετρα στο πιο άχρηστο από πλευράς πληθυσμιακού φόρτου τμήματος της πόλης.
Μετά από 3 χρόνια έφτασε Μοναστηράκι και συνδέθηκε με τον Ηλεκτρικό και το 2004 έφτασε στο Χαλάνδρι.
Χρειάστηκαν πολλά χρόνια για να πάει Δυτικά και να εξυπηρετήσει πυκνοκατοικημένες περιοχές
Στην Αθήνα πάντα το πλάνο ήταν ένα μετρό τύπου Λονδίνου. Στην Θεσσαλονίκη αυτό δεν γίνεται.
Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.
Δημοσιεύτηκε: 02 Ιαν 2025, 21:29
από Aitwlos
nostromos έγραψε: 02 Ιαν 2025, 20:44
Κόκκορας έγραψε: 02 Ιαν 2025, 20:34
εννοω ηδη ο φορτος ειναι τεραστιος και η Θεσσαλονικη εχει μοναχα ενα ΜΜΜ
οποτε το χτιζουν για τα επομενα 50 χρονια δεν ειναι ακριβως δοκιμο
φυσικα και χτιζεται με σκοπο να καλυψει υπαρκτες και μελλοντικες αναγκες ... ο φορτος ειναι τεραστιος αλλα η χωρα περασε μια τεραστια οικονομικη περιπετεια και τα κουκια ηταν μετρημενα ... μην κακομοιριαζεται και μην το παιζεται υπερανω ... ειναι εργο πνοης και οσο περναει ο καιρος θα το αντιληφθειται καλυτερα
Μέχρι να έρθει η επόμενη οικονομική περιπέτεια θα πω εγώ

Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.
Δημοσιεύτηκε: 02 Ιαν 2025, 21:30
από Λευκός Λύκος
Κόκκορας έγραψε: 02 Ιαν 2025, 18:42
nostromos έγραψε: 02 Ιαν 2025, 18:28
Κόκκορας έγραψε: 02 Ιαν 2025, 18:24
με επεκτασεις θα ειναι χρησιμο ή εστω με συνδεση με (υποθετικο)προαστιακο κ.λπ
τωρα ειναι και λιγο παιδικο τρενακι!ατραξιον ερχονται και οι εκτος θεσσαλονικης να μπουνε,να εχουν την εμπειρια.
τελη 1990ς στη Λεωφορο Βουλιαγμενης λιγο πριν τη Δφνη οι μισοι καταστηματαρχες εκαναν εικονικες αποπειρες αυτοκτονιας για ζημια στα μαγαζια τους λογο των των εργασιων κατασκευης του μετρο ... αυτη τη στιγμη εχουν τεραστια υπεραξια οι επιχειρησεις τους ... γενικα το μετρο θα δειχνει την αξια του καθως θα επεκτεινεται
καλα στην Θεσσαλονικη τοσα χρονια εχουν κλεισει πολλες επιχειρησεις!μην συγκρινεις,ειχε καθυστερησει πολυ το μετρο
αλλα καλως που εγινε,ναι τωρα θα παρουν αξια οι επιχειρησεις που ανοιξαν ή μπορεσαν να παραμεινουν σε εκεινα τα μερη
ωστοσο και πολλες χρησης θα αλλαξουν χερια ετσι κι αλλιως,διοτι τα νοικια θα εκτοξευτουν.
Ότι βρίσκεται κοντά στις στάσεις και γύρω γύρω,ήδη η αξία τους ανέβηκε. Με τις στάσεις αυτές, μπορεί να πάει ο κόσμος και κάποια βόλτα,να δει την αγορά της εκάστοτε περιοχής γύρω από την στάση,και να στηρίξει οικονομικά.
Ξέρω κάποια μαγαζιά,που βρίσκονται σε στάσεις,ότι έχουν ήδη μια αύξηση 15-20% στον τζίρο.
Θα δούμε.
Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.
Δημοσιεύτηκε: 02 Ιαν 2025, 21:30
από SeaHawk
hellegennes έγραψε: 02 Ιαν 2025, 21:24
Α ρε καραγκιόζη,
ηλίθιε.
Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.
Δημοσιεύτηκε: 02 Ιαν 2025, 21:31
από Beria
hellegennes έγραψε: 02 Ιαν 2025, 21:28
Beria έγραψε: 02 Ιαν 2025, 18:49
Στην Αθήνα το 2000 παραδόθηκε το τμήμα Σύνταγμα - Εθνική Άμυνα, 6 χιλιόμετρα στο πιο άχρηστο από πλευράς πληθυσμιακού φόρτου τμήματος της πόλης.
Μετά από 3 χρόνια έφτασε Μοναστηράκι και συνδέθηκε με τον Ηλεκτρικό και το 2004 έφτασε στο Χαλάνδρι.
Χρειάστηκαν πολλά χρόνια για να πάει Δυτικά και να εξυπηρετήσει πυκνοκατοικημένες περιοχές
Στην Αθήνα πάντα το πλάνο ήταν ένα μετρό τύπου Λονδίνου. Στην Θεσσαλονίκη αυτό δεν γίνεται.
Παρόλα αυτά ένα μέτρο που θα διασχίζει τη Θεσσαλονίκη από Σίνδο μέχρι αεροδρόμιο θα είναι εξαιρετικά χρήσιμο
Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.
Δημοσιεύτηκε: 02 Ιαν 2025, 21:35
από Kauldron
hellegennes έγραψε: 02 Ιαν 2025, 21:24
Δημοκράτης έγραψε: 02 Ιαν 2025, 18:12
hellegennes έγραψε: 02 Ιαν 2025, 18:08
Μπορείς να κλείσεις το Ίντερνετ αντ' αυτού, να μην ακούς τίποτα. Το να λες μαλακίες, γιατί εσύ είσαι αυτός που λες χοντρομαλακίες, δεν βοηθάει σε κάτι. Είπες μια παπαριά, πήρες απάντηση, δεν σου άρεσε, τελειώνει εκεί.
Άκου λίγο εισαι τόσο βλακας ππυ περίμενες ότι το μετρο θα ανοίξει με έκταση από τα τρένα μέχρι την Αγία τριάδα και επειδή δεν άνοιξε τόσο μεγάλο λες μαλακιες ότι είναι άχρηστο γιατί πιάνει μόνο ένα μικρό κομματι της πόλης
Ε μη περιμένεις κάποιος να απαντήσει σοβαρά στις μαλακιες σου . Συνεχίστε την κλαψα γκιοζηδες
Από την αρχή, ρε καραγκιόζη, όταν σχεδιάστηκε πριν 20 χρόνια, αυτό ήταν το πλάνο. Τι «δεν άνοιξε τόσο μεγάλο», λες; Αυτή ήταν η σχεδιασμένη διαδρομή του, γι' αυτήν δημοπρατήθηκε.
Κατάλαβε κάτι, ηλίθιε. Η Θεσσαλονίκη έχει εξαιρετικά μικρό κέντρο και η δόμησή της είναι τέτοια που δεν προσφέρεται για σύστημα μετρό. Ίσως ένα ακτινωτό μετρό, που είναι πρακτικά αδύνατον να φτιαχτεί, να είχε σημασία, αλλά μια λωρίδα στο κέντρο της πόλης ήταν, είναι και θα είναι άχρηστη.
Να απαντήσεις σοβαρά ούτε ποτέ μπορούσες ούτε ποτέ θα μπορέσεις,
Alexanime. Εδώ να γράψεις σωστά δεν μπορείς.
Αυτός είναι?
Και μας το 'παιζε επιτυχημένος.
Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.
Δημοσιεύτηκε: 02 Ιαν 2025, 21:36
από Zundapp
SeaHawk έγραψε: 02 Ιαν 2025, 21:30
hellegennes έγραψε: 02 Ιαν 2025, 21:24
Α ρε καραγκιόζη,
ηλίθιε.
κοψε την κοπτοραπτικη
δε θα σε βγει σε καλο (προβλεπω)
Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.
Δημοσιεύτηκε: 02 Ιαν 2025, 21:37
από hellegennes
Beria έγραψε: 02 Ιαν 2025, 21:31
Παρόλα αυτά ένα μέτρο που θα διασχίζει τη Θεσσαλονίκη από Σίνδο μέχρι αεροδρόμιο θα είναι εξαιρετικά χρήσιμο
Θα ήταν, αλλά δεν έχει καμμιά σχέση με αυτό που έχουμε τώρα.
Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.
Δημοσιεύτηκε: 02 Ιαν 2025, 21:39
από sharp
hellegennes έγραψε: 02 Ιαν 2025, 21:28
Beria έγραψε: 02 Ιαν 2025, 18:49
Στην Αθήνα το 2000 παραδόθηκε το τμήμα Σύνταγμα - Εθνική Άμυνα, 6 χιλιόμετρα στο πιο άχρηστο από πλευράς πληθυσμιακού φόρτου τμήματος της πόλης.
Μετά από 3 χρόνια έφτασε Μοναστηράκι και συνδέθηκε με τον Ηλεκτρικό και το 2004 έφτασε στο Χαλάνδρι.
Χρειάστηκαν πολλά χρόνια για να πάει Δυτικά και να εξυπηρετήσει πυκνοκατοικημένες περιοχές
Στην Αθήνα πάντα το πλάνο ήταν ένα μετρό τύπου Λονδίνου. Στην Θεσσαλονίκη αυτό δεν γίνεται.
Στο Λονδίνο οι στάσεις απέχουν 500μ. μεταξύ τους. Στην Αθήνα 1 χλμ.
Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.
Δημοσιεύτηκε: 02 Ιαν 2025, 21:40
από hellegennes
Μου κάνει εντύπωση που δεν το ξέρεις.
Λευκός Λύκος έγραψε: 02 Ιαν 2025, 21:30
Ξέρω κάποια μαγαζιά,που βρίσκονται σε στάσεις,ότι έχουν ήδη μια αύξηση 15-20% στον τζίρο
Μήνας δεν πέρασε καλά-καλά και έβγαλαν στατιστικά και σου τα είπαν;
Δεν μ' αρέσει να αμφισβητώ έτσι για την πλάκα, αλλά δυσκολεύομαι να πιστέψω αυτό που λες έτσι όπως το λες. Ξέρω, δεν σε νοιάζει. Απλά είναι αντίθετο και σε κάθε λογική ότι τα μαγαζιά που βρίσκονται σε στάσεις συγκεκριμένα θα είχαν αύξηση στον τζίρο τους, λες και μιλάμε για στάσεις που απέχουν περισσότερο από 2 λεπτά περπάτημα η καθεμιά και λες και όποιος βγαίνει απ' το μετρό σκέφτεται "ας μπω σ' αυτό το πρώτο μαγαζί που είναι δίπλα στην στάση για να ψωνίσω".
Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.
Δημοσιεύτηκε: 02 Ιαν 2025, 21:42
από Λευκός Λύκος
hellegennes έγραψε: 02 Ιαν 2025, 21:40
Μου κάνει εντύπωση που δεν το ξέρεις.
Λευκός Λύκος έγραψε: 02 Ιαν 2025, 21:30
Ξέρω κάποια μαγαζιά,που βρίσκονται σε στάσεις,ότι έχουν ήδη μια αύξηση 15-20% στον τζίρο
Μήνας δεν πέρασε καλά-καλά και έβγαλαν στατιστικά και σου τα είπαν;
Δεν μ' αρέσει να αμφισβητώ έτσι για την πλάκα, αλλά δυσκολεύομαι να πιστέψω αυτό που λες έτσι όπως το λες. Ξέρω, δεν σε νοιάζει. Απλά είναι αντίθετο και σε κάθε λογική ότι τα μαγαζιά που βρίσκονται σε στάσεις συγκεκριμένα θα είχαν αύξηση στον τζίρο τους, λες και μιλάμε για στάσεις που απέχουν περισσότερο από 2 λεπτά περπάτημα η καθεμιά και λες και όποιος βγαίνει απ' το μετρό σκέφτεται "ας μπω σ' αυτό το πρώτο μαγαζί που είναι δίπλα στην στάση για να ψωνίσω".
Εγώ αναφέρομαι σε συγκεκριμένα μαγαζιά στην ανάληψη,στο Παπάφειο και στην Μαρτίου.
Αν μου λένε μαλακίες σου λέω μαλακίες.
Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.
Δημοσιεύτηκε: 02 Ιαν 2025, 21:43
από hellegennes
sharp έγραψε: 02 Ιαν 2025, 21:39
hellegennes έγραψε: 02 Ιαν 2025, 21:28
Beria έγραψε: 02 Ιαν 2025, 18:49
Στην Αθήνα το 2000 παραδόθηκε το τμήμα Σύνταγμα - Εθνική Άμυνα, 6 χιλιόμετρα στο πιο άχρηστο από πλευράς πληθυσμιακού φόρτου τμήματος της πόλης.
Μετά από 3 χρόνια έφτασε Μοναστηράκι και συνδέθηκε με τον Ηλεκτρικό και το 2004 έφτασε στο Χαλάνδρι.
Χρειάστηκαν πολλά χρόνια για να πάει Δυτικά και να εξυπηρετήσει πυκνοκατοικημένες περιοχές
Στην Αθήνα πάντα το πλάνο ήταν ένα μετρό τύπου Λονδίνου. Στην Θεσσαλονίκη αυτό δεν γίνεται.
Στο Λονδίνο οι στάσεις απέχουν 500μ. μεταξύ τους. Στην Αθήνα 1 χλμ.
Nope.
Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.
Δημοσιεύτηκε: 02 Ιαν 2025, 21:45
από SeaHawk
Zundapp έγραψε: 02 Ιαν 2025, 21:36
SeaHawk έγραψε: 02 Ιαν 2025, 21:30
hellegennes έγραψε: 02 Ιαν 2025, 21:24
Α ρε καραγκιόζη,
ηλίθιε.
κοψε την κοπτοραπτικη
δε θα σε βγει σε καλο (προβλεπω)
Δεν φταιω εγω αν καθε μερα αποκαλει 3-4 μελη ετσι
Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.
Δημοσιεύτηκε: 02 Ιαν 2025, 21:49
από hellegennes
Λευκός Λύκος έγραψε: 02 Ιαν 2025, 21:42
Εγώ αναφέρομαι σε συγκεκριμένα μαγαζιά στην ανάληψη,στο Παπάφειο και στην Μαρτίου.
Αν μου λένε μαλακίες σου λέω μαλακίες.
Μπορεί να μην σου λένε μαλακίες, μπορεί να μην ξέρουν τι τους γίνεται και απλά να είναι αισιόδοξοι (καλό γι' αυτούς). Προσωπικά δεν ξέρω κανένα μαγαζί που να κρατάει αναλυτικά y-o-y στατιστικά που να μπορεί να τα παραθέσει ανά πάσα στιγμή (εκτός από τον εαυτό μου).
Αυτήν την στιγμή η αγορά γενικά βρίσκεται σε crash. Δεν αμφιβάλλω ότι αυτές τις μέρες το κέντρο μπορεί να είδε παραπάνω κίνηση από περιέργεια, αλλά ότι αυτό μεταφράζεται σε τόσο μεγαλύτερο τζίρο το βρίσκω αμφίβολο*. Ξέρω πολύ κόσμο που κατέβηκε κέντρο μόνο και μόνο για να δει το μετρό. Φυσικά κατέβηκαν με λεωφορείο ως το κέντρο για να μπουν στο μετρό.
* 20% y-o-y αύξηση είναι πολύ μεγάλη εκτός αν μιλάμε για μαγαζιά με ετήσιο τζίρο μερικών δεκάδων χιλιάδων ευρώ, δηλαδή πολύ μικρά, ή καινούργια μαγαζιά.
Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.
Δημοσιεύτηκε: 02 Ιαν 2025, 21:49
από hellegennes
SeaHawk έγραψε: 02 Ιαν 2025, 21:45
Δεν φταιω εγω αν καθε μερα αποκαλει 3-4 μελη ετσι
Όταν φτιάξεις δικό σου φόρουμ, να αρχίσει να σε απασχολεί. Δεν έχω χαρακτηρίσει ποτέ κανέναν χωρίς να με χαρακτηρίσει πρώτος, οπότε κλώσα τα αβγά σου.