Re: Quiz: θα απογειωθεί ή όχι;
Δημοσιεύτηκε: 09 Σεπ 2024, 14:59
το κανετε επιτηδες για να δειξετε οτι ακομα κι ευφυιες σα το Νευτωνα κανουν λαθη, δε σας βγαινει καλα ομως

Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους!
https://dev.phorum.com.gr/
Δε νομίζω ότι υπαιρβαίνεται η τριβή κύλισης κατά την απογείωση. Απλά χάνει επαφή επειδή ακριβώς απογειώνεται.Imperium έγραψε: 09 Σεπ 2024, 14:24 Εγώ αναρωτιέμαι το εξής:
Η στιγμή που υπερβαίνεται η τριβή κύλισης κατα την απογείωση, μας γίνεται αισθητή;
Την νοιώθουμε κατα κάποιο τρόπο ή μπα; Ίσως επειδή δεν την έχουμε προσέξει να έχει δημιουργηθεί η εσφαλμένη εντύπωση οτι η φάση απογείωσης είναι μια αμιγής ενότητα, και αυτό να οδήγησε στα "μαργαριτάρια" του νήματος.
Στην επόμενη πτήση θα κοιτάξω να το προσέξω.
Και εδώ που τά λέμε, πόση ώθηση θέλει για φτάσει σε αυτό το σημείο; Αν πούμε οτι κάθε τουρμπίνα βγάζει ξερωγω, 5 τόνους, αρα πες 10 συνολικά, πόσο χρόνο θέλει κατα την απογείωση ωστέ η τριβή κύλισης να μην μετράει;
Οχι μηδέν βέβαια, μηδέν ποτέ δεν γίνεται, πάντα υπάρχει, αλλά ασήμαντη σε σχέση με την την ώθηση που χρειάζεται για απογείωση.mao mao έγραψε: 09 Σεπ 2024, 15:22 Όταν λες υπέρβαση τριβής κύλισης τι ακριβώς εννοείς ; Ότι έχει γίνει μηδέν;
Αν δεν γίνει αυτό - νομίζω οτι είπαμε - τότε οι ρόδες δεν τσουλάν ελευθερες, και έχουμε να κάνουμε με τουτού, όχι με αρεόπλανο.nyxtovios έγραψε: 09 Σεπ 2024, 15:11Δε νομίζω ότι υπαιρβαίνεται η τριβή κύλισης κατά την απογείωση. Απλά χάνει επαφή επειδή ακριβώς απογειώνεται.Imperium έγραψε: 09 Σεπ 2024, 14:24 Εγώ αναρωτιέμαι το εξής:
Η στιγμή που υπερβαίνεται η τριβή κύλισης κατα την απογείωση, μας γίνεται αισθητή;
Την νοιώθουμε κατα κάποιο τρόπο ή μπα; Ίσως επειδή δεν την έχουμε προσέξει να έχει δημιουργηθεί η εσφαλμένη εντύπωση οτι η φάση απογείωσης είναι μια αμιγής ενότητα, και αυτό να οδήγησε στα "μαργαριτάρια" του νήματος.
Στην επόμενη πτήση θα κοιτάξω να το προσέξω.
Και εδώ που τά λέμε, πόση ώθηση θέλει για φτάσει σε αυτό το σημείο; Αν πούμε οτι κάθε τουρμπίνα βγάζει ξερωγω, 5 τόνους, αρα πες 10 συνολικά, πόσο χρόνο θέλει κατα την απογείωση ωστέ η τριβή κύλισης να μην μετράει;
Δε χρειάζεται να υπερβεί την τριβή κύλισης για να απογειωθεί. Εκτός και αν δεν καταλαβαίνω τι λες.Imperium έγραψε: 09 Σεπ 2024, 16:16Αν δεν γίνει αυτό - νομίζω οτι είπαμε - τότε οι ρόδες δεν τσουλάν ελευθερες, και έχουμε να κάνουμε με τουτού, όχι με αρεόπλανο.nyxtovios έγραψε: 09 Σεπ 2024, 15:11Δε νομίζω ότι υπαιρβαίνεται η τριβή κύλισης κατά την απογείωση. Απλά χάνει επαφή επειδή ακριβώς απογειώνεται.Imperium έγραψε: 09 Σεπ 2024, 14:24 Εγώ αναρωτιέμαι το εξής:
Η στιγμή που υπερβαίνεται η τριβή κύλισης κατα την απογείωση, μας γίνεται αισθητή;
Την νοιώθουμε κατα κάποιο τρόπο ή μπα; Ίσως επειδή δεν την έχουμε προσέξει να έχει δημιουργηθεί η εσφαλμένη εντύπωση οτι η φάση απογείωσης είναι μια αμιγής ενότητα, και αυτό να οδήγησε στα "μαργαριτάρια" του νήματος.
Στην επόμενη πτήση θα κοιτάξω να το προσέξω.
Και εδώ που τά λέμε, πόση ώθηση θέλει για φτάσει σε αυτό το σημείο; Αν πούμε οτι κάθε τουρμπίνα βγάζει ξερωγω, 5 τόνους, αρα πες 10 συνολικά, πόσο χρόνο θέλει κατα την απογείωση ωστέ η τριβή κύλισης να μην μετράει;
Αν πω Ωθηση(Ν) > Τριβή Κύλισης(Ν) βοηθάει;nyxtovios έγραψε: 09 Σεπ 2024, 16:18 Δε χρειάζεται να υπερβεί την τριβή κύλισης για να απογειωθεί. Εκτός και αν δεν καταλαβαίνω τι λες.
μη μπερδευεσαι με τα βιντεάκια, στα βιντεάκια ο διάδρομος έχει σαφή χρονοκαθυστέρηση σε σχέση με την ώση των αεροπλάνων (έλξη γιατί είναι ελικοφόρα)Imperium έγραψε: 09 Σεπ 2024, 15:57 Όπως στο βιντεάκι που βλέπεις το μοντέλο να κάνει πίσω για μια στιγμή, πριν αποκτήσει αρκετή ταχύτητα.
η εκφωνηση λεει οτι ο διαδρομμος θα γυρίσει για να ματσαρει τον τροχό, εννοει θα γυρίσει για να ματσαρει την κινηση, εχουμε μετατόπιση του αεροπλάνου στον χώρο απο την αρχη, ειναι ο λογος που ο διάδρομος κινήθηκε.Imperium έγραψε: 09 Σεπ 2024, 15:57 Για αυτό το όριο αναρωτιέμαι. Το σημείο που η άτρακτος του τζετ χάνει πρόσφυση με το διάδρομο. Όχι το σημείο απογείωσης, αυτό αργεί ακόμα.
Αυτό το σημείο είναι και το κλειδί στο κόλπο της ερώτησης.
(Δηλαδή, στην αρχική ερώτηση, η ελάχιστη δύναμη που θα έπρεπε να βάλει το τζετ, για να μην "κυλίσει πίσω" στον ιμάντα)
εμείς αρχικά φανταζόμασταν έναν διάδρομο που κινούνταν ταυτόχρονα με τις ρόδες, "perfectly match" σα να ήταν γραναζωμένα μαζί.enaon έγραψε: 09 Σεπ 2024, 16:38 η εκφωνηση λεει οτι ο διαδρομμος θα γυρίσει για να ματσαρει τον τροχό, εννοει θα γυρίσει για να ματσαρει την κινηση, εχουμε μετατόπιση του αεροπλάνου στον χώρο απο την αρχη, ειναι ο λογος που ο διάδρομος κινήθηκε.
εκει ηταν το κλειδι ναι, να μην φανταστείς ενα διαδρομο να γυρναει χωρίς την αιτία που τον γυρισε.