Σελίδα 45 από 53

Re: Poll. Συμφωνείτε με το γάμο ατόμων του ίδιου φυλου;

Δημοσιεύτηκε: 11 Ιούλ 2023, 16:12
από BILLO
Ναύτης έγραψε: 11 Ιούλ 2023, 10:27
nemo έγραψε: 11 Ιούλ 2023, 10:25
Ναύτης έγραψε: 10 Ιούλ 2023, 21:20
Δυστυχώς, αν και διάγουμε τον 21ο αιώνα, η κοινωνία μας δεν έχει καταφέρει ακόμη να χωνέψει κάτι ζηλωτές σαν και λόγου σου.
ακριβως το αντιθετο συμβαινει εσεις μεινατε στις δεκαετιες του 50 και του 70
η κοινωνια εχει προοδευσει απο τοτε σεβομαστε τους γκει και απαιτουμε τον ιδιο σεβασμο

αλλα αντε τωρα να καταλαβει η μελισσα γιατι η μυγα προτιμαει τα σκατα αντι για το μελι
ετσι και σεις και συ
Ποιον "σεβασμό" απαιτείτε, ναζίδιο, και από ποιους;
Ήρθε κάνας γκέι να απαιτήσει τον αποκλεισμό των ετεροφυλόφιλων από τον θεσμό του πολιτικού γάμου;
Φίλε ερήμην του κράτους μπορείς να κάνεις αν θες και βασιλική στέψη μαζί με τους φίλους σου όχι μόνο γάμο. Αν όμως χτυπάς την πόρτα του κράτους και ζητάς κρατική αναγνώριση θα αναγκαστείς να υποστείς αξιολόγηση του αιτήματος σου από το κράτος. Εντάξει; Αυτά είναι εντελώς αυτονόητα πράγματα και το διάλογο γύρω από το θεμα δεν το άνοιξαν "ναζιδια" αλλά όλο το δημοκρατικό τόξο εδώ και πολλά χρόνια. Είναι δηλαδή ένα θέμα που αφορά την ίδια την κοινωνία που έχει λόγο και θέση. Το ότι βαράνε στα πραιντ νταούλια για να χορεύουμε οι υπόλοιποι, είναι στρατηγική που όπως ξέρεις τελικά δεν πιάνει. Μπορεί να πιάνει σε εσένα αλλά όχι στους περισσότερους.

Re: Poll. Συμφωνείτε με το γάμο ατόμων του ίδιου φυλου;

Δημοσιεύτηκε: 11 Ιούλ 2023, 17:00
από Γράφων
Ναύτης έγραψε: 10 Ιούλ 2023, 19:04
Γράφων έγραψε: 10 Ιούλ 2023, 16:49
Ναύτης έγραψε: 10 Ιούλ 2023, 13:06
Spoiler
[...]
Στο δια ταύτα, αγαπητέ μου, ισχύει εκείνο που σου έγραψα: η ομοφυλοφιλία στην αρχαία Ελλάδα όχι μόνον δεν ήταν καταδικαστέα, αλλά ήταν μια μάλλον συνήθης και γενικά αποδεκτή σεξουαλική συμπεριφορά, σε αντίθεση με την ανδρική πορνεία αλλά και τη θηλυπρέπεια.
Πώς τεκμαίρεται αυτό; Θα ήθελες να παραθέσεις τα σχετικά χωρία;
Υπάρχει νόμος του Σόλωνα, ο οποίος περιγράφεται στο "Κατά Τιμάρχου" και κυριολεκτικά προβλέπει ποινές για όποιον συνάψει ομοφυλοφιλική σχέση
Σου τον παραθέτω:
Εικόνα

Επίσης, επειδή νομίζω ότι αναφέρθηκε ο Πλάτων, στους "Νόμους" του, υπάρχει το εξής χωρίο (636c):

Εικόνα
Ρε παιδιά, συνεννοημένοι είστε για να με βάζετε να γράφω συνέχεια τα ίδια και τα ίδια;
Φίλε μου, παρέθεσες έναν νόμο του Σόλωνα. Δεν ξέρω από πού πήρες το κείμενο, αλλά η απόδοση στη νεοελληνική είναι λανθασμένη.
Γράφει το αυθεντικό κείμενο: "Αν τις Αθηναίος εταιρήσει (...), κι ο μεταφραστής το αποδίδει στη νεοελληνική ως: "Αν κάποιος Αθηναίος πολίτης συνάψει ερωτική σχέση με άλλον (...)".
Το εταιρήσω, όμως, είναι ο μέλλοντας του ρ. εταιρέω, που σημαίνει εκπορνεύομαι, εξ' ου και το "εταίρα".
Το αποσαφηνίζει μάλιστα:

Εικόνα

Οι δε "Νόμοι" του Πλάτωνα ήταν ένας πλατωνικός διάλογος, που ο Πλάτωνας συνέγραψε στα ύστερα της ζωής του.
Πρωτύτερα είχε συγγράψει έναν άλλον διάλογο, το "Συμπόσιο". Κάνε έναν κόπο να το διαβάσεις.
Πέρα από μερικά χαριτωμένα, όπως την καψούρα του Σωκράτη για τον Αλκιβιάδη (έχει γράψει κι ο Διογένης ο Λαέρτιος κάτι νόστιμα κι εξόχως σκανδαλιστικά περί του Αλκιβιάδη), εκεί θα βρεις και τον πλατωνικό μύθο (δια στόματος Αριστοφάνη) για τα ανδρόγυνα και θα διαπιστώσεις, φαντάζομαι με έκπληξη, ότι εκεί ο Πλάτων όχι μόνον παρουσιάζει την ομοφυλοφιλία ως απολύτως φυσιολογική, αλλά και ως αρετή των ανδρείων (διπλά αρσενικά), που μόνον "κατ' έθιμον" συνάπτουν ερωτικές σχέσεις με τις γυναίκες κι αυτό προς τεκνοποίηση. Και πού να σου πω, τι λέει ο Πλάτωνας (δια στόματος Αριστοφάνη) για την παιδεραστία...θα φρίξεις.
Σ' έναν άλλον διάλογο, τον "Φαιδρό", ο Πλάτωνας γράφει ότι ο μόνος αληθινός έρωτας είναι εκείνος μεταξύ ανδρών.
Μήπως όλα αυτά σημαίνουν ότι οι αρχαίοι Έλληνες ήσαν τίποτα θηλυπρεπείς ντιγκιντάγκες, που κυκλοφορούσαν με δωδεκάποντες γόβες, μίνι φούστες και τσαντάκια και πηδούσαν όποιο παιδάκι έβρισκαν μπροστά τους;
Ουδόλως. Η θηλυπρέπεια ήταν απολύτως καταδικαστέα, όπως και η ανδρική πορνεία. Μια δε από τις κατηγορίες εναντίον του Σωκράτη ήταν ότι διέφθειρε τους νέους στα Γυμναστήρια (σαν να λέμε σήμερα, στα δημοτικά σχολεία).
Ούτε βέβαια σημαίνει ότι όλοι οι αρχαίοι Έλληνες, ή η πλειονότητά τους, ήσαν ομοφυλόφιλοι.
Απλά οι άνθρωποι είχαν άλλα ήθη, ήταν μια εντελώς διαφορετική κοινωνία με εντελώς διαφορετικό ηθικό κώδικα.
Κατ' αρχάς, ευχαριστώ για την απάντηση. Δεν έχω παρακολουθήσει την συζήτηση και δεν ξέρω τι έχει ειπωθεί για το συγκεκριμένο θέμα
Για το ρήμα εταιρέω βρήκα τα εξής:
Greek (Liddell-Scott)
ἑταιρέω: ἐπὶ παιδὸς ἄρρενος ἢ θήλεος, χρησιμεύω πρὸς ἀσελγῆ σκοπὸν ἐπὶ μισθῷ, μισθαρνῶ ἐπὶ τῷ σώματι ἔχων ἐραστήν, Αἰσχίν. κατὰ Τιμάρχ. 5. 2, κ. ἀλλ., Φοινικίδης ἐν Ἀδήλ. 1. 2· τινί, μέ τινα, Ἀνδοκ. 13. 28, κλ.· φιλία ἑταιροῦσα, ψευδής, ἐπίπλαστος ἢ πορνικὴ φιλία, Πλούτ. 2. 62D· πρβλ. πορνεύω, καὶ περὶ τῆς διαφορᾶς μεταξὺ αὐτῶν ἴδε Ἀνδοκ. 8. 16. ΙΙ. Μέσ., = ἑταιρεύομαι, Θεόπομπ. παρ’ Ἀθην. 260Ε. ― Κατὰ τὸν Θωμᾶν Μάγιστρον (σ. 375 κἑξ.) «ἑταιρῶ δὲ... τὸ τοὺς ἄνδρας πάσχειν τὰ τῶν ἑταιρῶν. ἑταιρεῖ μὲν οὖν καὶ πορνεύεται ὁ πασχητιῶν, ἀλλ’ ἑταιρεῖ μὲν ὑπὸ ἐραστοῦ, πορνεύεται δὲ ὑπὸ τοῦ τυχόντος».
Φαίνεται ότι υπάρχει διαφορά μεταξύ "πορνεύω" και "εταιρέω"
Και στο χωρίο, όμως, που μου παραθέτεις χρησιμοποιούνται δύο λέξεις από τον Αισχίνη: "πεπορνευμένος" και "ἡταιρηκώς". Στην μετάφραση του Αραπόπουλου βλέπω να αποδίδονται στα Νέα Ελληνικά ως εξής:
«Ἢ πεπορνευμένος», φησίν, «ἢ ἡταιρηκώς»·
τὸν γὰρ τὸ σῶμα τὸ ἑαυτοῦ ἐφ’ ὕβρει πεπρακότα, καὶ τὰ
κοινὰ τῆς πόλεως ῥᾳδίως ἡγήσατο ἀποδώσεσθαι.
Κ. Αραπόπουλος:
Περί εκείνων, οι οποίοι έχουν παραδοθή εις την πορνείαν ή έχουν συνάψει αισχράς σχέσεις· διότι εκείνος, ο οποίος έχει πωλήσει το σώμα του δι' αισχρούς σκοπούς, ενόμισεν ο νομοθέτης ότι ευκόλως θα πωλήση και τα συμφέροντα της πόλεως
Τέλος πάντων, σταματώ εδώ για αυτό, γιατί δεν γνωρίζω πολλά.

Οσον αφορά τον Πλάτωνα, δεν βλέπω πώς το γεγονός ότι οι "Νόμοι" είναι το τελευταίο του έργο που έγραψε προς το τέλος της ζωής του καθιστά το έργο αυτό υποδεέστερο των άλλων του έργων. Και στο χωρίο που σου παρέθεσα, είναι ξεκάθαρο ότι η ομοφυλοφιλία θεωρείται "παρά φύσιν"
καί εΐτε στά αστεία είτε στά σοβαρά
πρέπει νά λαμβάνει κανείς υπόψη του τά πράγματα τοϋ
είδους αυτού, οφείλει νά καταλάβει Οτι επειδή είναι στή φύση
τοϋ θηλυκού καί τών αρσενικών νά έρχονται σέ αφροδίσια επαφή
χάριν τής τεκνοποίησης, ή σχετική ηδονή κρίνεται εύλογο ν'
αποδίδεται στή φύση, ενώ ή συνεύρεση αρσενικών μέ αρσενικούς
ή θηλυκών μέ θηλυκά θεωρείται παρά φύσιν καί Οτι τών
πρώτων τό άποτόλμημα είναι αποτέλεσμα τής ακράτειας προς
τήν ηδονή.
Στο "Συμπόσιο", θες να μου παραθέσεις τα σχετικά χωρία για τον Αλκιβιάδη και τον Σωκράτη που δείχνουν αυτό που λες;
Οσον αφορά τον μύθο που αναφέρει ο Αριστοφάνης, προσπαθεί να εξηγήσει και την ύπαρξη της ομοφυλοφιλίας. Στα επόμενα αποσπάσματα:
ὅσοι δὲ ἄρρενος τμῆμά εἰσι, τὰ ἄρρενα διώκουσι, καὶ τέως μὲν ἂν παῖδες ὦσιν, ἅτε τεμάχια ὄντα τοῦ ἄρρενος, φιλοῦσι τοὺς ἄνδρας καὶ χαίρουσι συγκατακείμενοι καὶ [192a] συμπεπλεγμένοι τοῖς ἀνδράσι, καί εἰσιν οὗτοι βέλτιστοι τῶν παίδων καὶ μειρακίων, ἅτε ἀνδρειότατοι ὄντες φύσει.
Τέλος όσοι είναι το μισό από ολόκληρον άντρα, κυνηγούν τους αρσενικούς, και στην αρχή, όσο είναι παιδιά, καθώς είναι κομμάτι από αρσενικόν, αγαπάνε τους άντρες και χαίρονται να πλαγιάζουν μαζί και [192a] να βρίσκονται στην αγκαλιά αντρών, και αυτά είναι τα πιο προκομμένα αγόρια και παλικαράκια, αφού από τη φύση τους είναι εξαιρετικά αντρειωμένα.
(Μετάφραση Η. Σπυρόπουλου)
Πράγματι, λέει ότι έχουν ανδρισμό από την φύση τους, αλλά, για να είμαι ειλικρινής, εδώ μου φαίνεται ότι ο Αριστοφάνης δεν σοβαρολογεί, όπως τον παρουσιάζει ο Πλάτων.
Φασὶ δὲ δή τινες αὐτοὺς ἀναισχύντους εἶναι, ψευδόμενοι· οὐ γὰρ ὑπ᾽ ἀναισχυντίας τοῦτο δρῶσιν ἀλλ᾽ ὑπὸ θάρρους καὶ ἀνδρείας καὶ ἀρρενωπίας, τὸ ὅμοιον αὐτοῖς ἀσπαζόμενοι. μέγα δὲ τεκμήριον· καὶ γὰρ τελεωθέντες μόνοι ἀποβαίνουσιν εἰς τὰ πολιτικὰ ἄνδρες οἱ τοιοῦτοι. ἐπειδὰν δὲ ἀνδρωθῶσι, [192b] παιδεραστοῦσι καὶ πρὸς γάμους καὶ παιδοποιίας οὐ προσέχουσι τὸν νοῦν φύσει, ἀλλ᾽ ὑπὸ τοῦ νόμου ἀναγκάζονται·
Μερικοί λένε ότι τα αγόρια αυτά είναι ξετσίπωτα· αυτοί πέφτουν έξω· γιατί τα παιδιά αυτά ό,τι κάνουν δεν το κάνουν από ξετσιπωσιά, το κάνουν ίσα ίσα γιατί έχουν θάρρος και αντρειοσύνη και αρρενωπότητα, δείχνοντας τον ενθουσιασμό τους για το όμοιό τους. Θέλετε απόδειξη γι᾽ αυτό; όταν μεγαλώσουν, μόνο αυτοί δείχνονται άντρες με αξιοσύνη στα πολιτικά. Όμως, όταν πια αντρωθούν, [192b] γίνονται παιδεραστές και το φυσικό τους τούς κάνει να μη νοιάζονται για γάμο και πατρότητα, κι αν το κάνουν είναι που τους υποχρεώνει το έθιμο·
Ναι, και εδώ φαίνεται να λέει ότι το κάνουν από θάρρος και ανδρειοσύνη. Μετά, όντως λέει ότι κάνουν λευκούς γάμους και γίνονται παιδεραστές.
Ναύτης έγραψε: 10 Ιούλ 2023, 13:06 [...]
η ομοφυλοφιλία στην αρχαία Ελλάδα όχι μόνον δεν ήταν καταδικαστέα, αλλά ήταν μια μάλλον συνήθης και γενικά αποδεκτή σεξουαλική συμπεριφορά, σε αντίθεση με την ανδρική πορνεία αλλά και τη θηλυπρέπεια.
Από περιέργεια, θα μπορούσες να παραθέσεις κάποια ιστορική πηγή για το επισημασμένο;

Re: Poll. Συμφωνείτε με το γάμο ατόμων του ίδιου φυλου;

Δημοσιεύτηκε: 11 Ιούλ 2023, 18:24
από Ναύτης
BILLO έγραψε: 11 Ιούλ 2023, 16:12
Ναύτης έγραψε: 11 Ιούλ 2023, 10:27
nemo έγραψε: 11 Ιούλ 2023, 10:25
ακριβως το αντιθετο συμβαινει εσεις μεινατε στις δεκαετιες του 50 και του 70
η κοινωνια εχει προοδευσει απο τοτε σεβομαστε τους γκει και απαιτουμε τον ιδιο σεβασμο

αλλα αντε τωρα να καταλαβει η μελισσα γιατι η μυγα προτιμαει τα σκατα αντι για το μελι
ετσι και σεις και συ
Ποιον "σεβασμό" απαιτείτε, ναζίδιο, και από ποιους;
Ήρθε κάνας γκέι να απαιτήσει τον αποκλεισμό των ετεροφυλόφιλων από τον θεσμό του πολιτικού γάμου;
Φίλε ερήμην του κράτους μπορείς να κάνεις αν θες και βασιλική στέψη μαζί με τους φίλους σου όχι μόνο γάμο. Αν όμως χτυπάς την πόρτα του κράτους και ζητάς κρατική αναγνώριση θα αναγκαστείς να υποστείς αξιολόγηση του αιτήματος σου από το κράτος. Εντάξει; Αυτά είναι εντελώς αυτονόητα πράγματα και το διάλογο γύρω από το θεμα δεν το άνοιξαν "ναζιδια" αλλά όλο το δημοκρατικό τόξο εδώ και πολλά χρόνια. Είναι δηλαδή ένα θέμα που αφορά την ίδια την κοινωνία που έχει λόγο και θέση. Το ότι βαράνε στα πραιντ νταούλια για να χορεύουμε οι υπόλοιποι, είναι στρατηγική που όπως ξέρεις τελικά δεν πιάνει. Μπορεί να πιάνει σε εσένα αλλά όχι στους περισσότερους.
Τι "ερήμην του κράτους" γράφεις;
Δια στόματος ΠΘ είναι δεδηλωμένη η πρόθεση της πολιτείας να αναγνωρίσει στους ομοφυλόφιλους ίσα δικαιώματα έναντι του νόμου, κατ' εφαρμογήν του άρθρου 4Σ, να τους δώσει δηλαδή το δικαίωμα της δικαιοπραξίας σε μια αστική σύμβαση, όπως είναι ο πολιτικός γάμος.
Αυτά είναι τα αυτονόητα πράγματα σε μια φιλελεύθερη και δημοκρατική, δυτική κοινωνία και (κανονικά) δεν τίθενται υπό συζήτηση.
Θυμάμαι ακόμα όλο εκείνο το τζέρτζελο που είχαν ξεσηκώσει οι ζηλωτές και οι αντιδραστικοί για την αποποινικοποίηση της μοιχείας το '82 (σημειωτέον ότι η νουδού είχε καταψηφίσει), και τότε πάνω-κάτω τα ίδια αράδιαζαν, ότι καταστρέφεται το "κύτταρο του έθνους", η πατροπαράδοτος ελληνική οικογένεια, ή με τη θέσπιση του πολιτικού γάμου, το '83, ο οποίος για τους ημέτερους αγιατολάδες συνιστούσε "βλασφημίαν" και casus belli, ο Καλλίνικος μάλιστα απειλούσε με ακοινωνησία όσους προέβαιναν σε πολιτικό γάμο, ο περιβόητος Καντιώτης με αφορισμό κι ο Σεραφείμ με λαϊκή εξέγερση.
Ωστόσο, και οι δυο ρυθμίσεις πέρασαν τελικά και σήμερα για την συντριπτική πλειονότητα των Ελλήνων φαντάζει αδιανόητη η εποχή που η μοιχεία θεωρείτο ποινικό αδίκημα (!) και ο θρησκευτικός γάμος υποχρεωτικός. Εξελίσσεται, ευτυχώς, η κοινωνία μας και σταδιακά αποδεσμεύεται από τον αναχρονισμό και τον σκοταδισμό των παπάδων.
Απ' εκεί και πέρα, η μόνη επιφύλαξη που προσωπικά διατηρώ σε σχέση με την τεκνοθεσία από ομόφυλα ζευγάρια που έχουν τελέσει πολιτική ένωση, είναι η βίαιη αντίδραση και το ψυχικό τραύμα που ενδεχομένως θα βιώσουν τα τεκνοθετημένα αυτά παιδιά από τον κοινωνικό τους περίγυρο και τους συνομήλικους τους, ακριβώς λόγω της καθυστέρησης της ελληνικής κοινωνίας πάνω στο ζήτημα. Αυτό είναι το μόνο θέμα που πράγματι σηκώνει κουβέντα, γιατί δεν είναι εύκολο πράγμα να ξεβλαχέψει ο βλάχος, ούτε να λογικευτεί ο ζηλωτής, και δεν είναι σωστό να πληρώσουν τα παιδάκια τα κόμπλεξ των ελληναράδων.

Re: Poll. Συμφωνείτε με το γάμο ατόμων του ίδιου φυλου;

Δημοσιεύτηκε: 11 Ιούλ 2023, 18:36
από Ναύτης
Γράφων έγραψε: 11 Ιούλ 2023, 17:00
Spoiler
Ναύτης έγραψε: 10 Ιούλ 2023, 19:04
Γράφων έγραψε: 10 Ιούλ 2023, 16:49
Πώς τεκμαίρεται αυτό; Θα ήθελες να παραθέσεις τα σχετικά χωρία;
Υπάρχει νόμος του Σόλωνα, ο οποίος περιγράφεται στο "Κατά Τιμάρχου" και κυριολεκτικά προβλέπει ποινές για όποιον συνάψει ομοφυλοφιλική σχέση
Σου τον παραθέτω:
Εικόνα

Επίσης, επειδή νομίζω ότι αναφέρθηκε ο Πλάτων, στους "Νόμους" του, υπάρχει το εξής χωρίο (636c):

Εικόνα
Ρε παιδιά, συνεννοημένοι είστε για να με βάζετε να γράφω συνέχεια τα ίδια και τα ίδια;
Φίλε μου, παρέθεσες έναν νόμο του Σόλωνα. Δεν ξέρω από πού πήρες το κείμενο, αλλά η απόδοση στη νεοελληνική είναι λανθασμένη.
Γράφει το αυθεντικό κείμενο: "Αν τις Αθηναίος εταιρήσει (...), κι ο μεταφραστής το αποδίδει στη νεοελληνική ως: "Αν κάποιος Αθηναίος πολίτης συνάψει ερωτική σχέση με άλλον (...)".
Το εταιρήσω, όμως, είναι ο μέλλοντας του ρ. εταιρέω, που σημαίνει εκπορνεύομαι, εξ' ου και το "εταίρα".
Το αποσαφηνίζει μάλιστα:

Εικόνα

Οι δε "Νόμοι" του Πλάτωνα ήταν ένας πλατωνικός διάλογος, που ο Πλάτωνας συνέγραψε στα ύστερα της ζωής του.
Πρωτύτερα είχε συγγράψει έναν άλλον διάλογο, το "Συμπόσιο". Κάνε έναν κόπο να το διαβάσεις.
Πέρα από μερικά χαριτωμένα, όπως την καψούρα του Σωκράτη για τον Αλκιβιάδη (έχει γράψει κι ο Διογένης ο Λαέρτιος κάτι νόστιμα κι εξόχως σκανδαλιστικά περί του Αλκιβιάδη), εκεί θα βρεις και τον πλατωνικό μύθο (δια στόματος Αριστοφάνη) για τα ανδρόγυνα και θα διαπιστώσεις, φαντάζομαι με έκπληξη, ότι εκεί ο Πλάτων όχι μόνον παρουσιάζει την ομοφυλοφιλία ως απολύτως φυσιολογική, αλλά και ως αρετή των ανδρείων (διπλά αρσενικά), που μόνον "κατ' έθιμον" συνάπτουν ερωτικές σχέσεις με τις γυναίκες κι αυτό προς τεκνοποίηση. Και πού να σου πω, τι λέει ο Πλάτωνας (δια στόματος Αριστοφάνη) για την παιδεραστία...θα φρίξεις.
Σ' έναν άλλον διάλογο, τον "Φαιδρό", ο Πλάτωνας γράφει ότι ο μόνος αληθινός έρωτας είναι εκείνος μεταξύ ανδρών.
Μήπως όλα αυτά σημαίνουν ότι οι αρχαίοι Έλληνες ήσαν τίποτα θηλυπρεπείς ντιγκιντάγκες, που κυκλοφορούσαν με δωδεκάποντες γόβες, μίνι φούστες και τσαντάκια και πηδούσαν όποιο παιδάκι έβρισκαν μπροστά τους;
Ουδόλως. Η θηλυπρέπεια ήταν απολύτως καταδικαστέα, όπως και η ανδρική πορνεία. Μια δε από τις κατηγορίες εναντίον του Σωκράτη ήταν ότι διέφθειρε τους νέους στα Γυμναστήρια (σαν να λέμε σήμερα, στα δημοτικά σχολεία).
Ούτε βέβαια σημαίνει ότι όλοι οι αρχαίοι Έλληνες, ή η πλειονότητά τους, ήσαν ομοφυλόφιλοι.
Απλά οι άνθρωποι είχαν άλλα ήθη, ήταν μια εντελώς διαφορετική κοινωνία με εντελώς διαφορετικό ηθικό κώδικα.
Κατ' αρχάς, ευχαριστώ για την απάντηση. Δεν έχω παρακολουθήσει την συζήτηση και δεν ξέρω τι έχει ειπωθεί για το συγκεκριμένο θέμα
Για το ρήμα εταιρέω βρήκα τα εξής:
Greek (Liddell-Scott)
ἑταιρέω: ἐπὶ παιδὸς ἄρρενος ἢ θήλεος, χρησιμεύω πρὸς ἀσελγῆ σκοπὸν ἐπὶ μισθῷ, μισθαρνῶ ἐπὶ τῷ σώματι ἔχων ἐραστήν, Αἰσχίν. κατὰ Τιμάρχ. 5. 2, κ. ἀλλ., Φοινικίδης ἐν Ἀδήλ. 1. 2· τινί, μέ τινα, Ἀνδοκ. 13. 28, κλ.· φιλία ἑταιροῦσα, ψευδής, ἐπίπλαστος ἢ πορνικὴ φιλία, Πλούτ. 2. 62D· πρβλ. πορνεύω, καὶ περὶ τῆς διαφορᾶς μεταξὺ αὐτῶν ἴδε Ἀνδοκ. 8. 16. ΙΙ. Μέσ., = ἑταιρεύομαι, Θεόπομπ. παρ’ Ἀθην. 260Ε. ― Κατὰ τὸν Θωμᾶν Μάγιστρον (σ. 375 κἑξ.) «ἑταιρῶ δὲ... τὸ τοὺς ἄνδρας πάσχειν τὰ τῶν ἑταιρῶν. ἑταιρεῖ μὲν οὖν καὶ πορνεύεται ὁ πασχητιῶν, ἀλλ’ ἑταιρεῖ μὲν ὑπὸ ἐραστοῦ, πορνεύεται δὲ ὑπὸ τοῦ τυχόντος».
Φαίνεται ότι υπάρχει διαφορά μεταξύ "πορνεύω" και "εταιρέω"
Και στο χωρίο, όμως, που μου παραθέτεις χρησιμοποιούνται δύο λέξεις από τον Αισχίνη: "πεπορνευμένος" και "ἡταιρηκώς". Στην μετάφραση του Αραπόπουλου βλέπω να αποδίδονται στα Νέα Ελληνικά ως εξής:
«Ἢ πεπορνευμένος», φησίν, «ἢ ἡταιρηκώς»·
τὸν γὰρ τὸ σῶμα τὸ ἑαυτοῦ ἐφ’ ὕβρει πεπρακότα, καὶ τὰ
κοινὰ τῆς πόλεως ῥᾳδίως ἡγήσατο ἀποδώσεσθαι.
Κ. Αραπόπουλος:
Περί εκείνων, οι οποίοι έχουν παραδοθή εις την πορνείαν ή έχουν συνάψει αισχράς σχέσεις· διότι εκείνος, ο οποίος έχει πωλήσει το σώμα του δι' αισχρούς σκοπούς, ενόμισεν ο νομοθέτης ότι ευκόλως θα πωλήση και τα συμφέροντα της πόλεως
Τέλος πάντων, σταματώ εδώ για αυτό, γιατί δεν γνωρίζω πολλά.

Οσον αφορά τον Πλάτωνα, δεν βλέπω πώς το γεγονός ότι οι "Νόμοι" είναι το τελευταίο του έργο που έγραψε προς το τέλος της ζωής του καθιστά το έργο αυτό υποδεέστερο των άλλων του έργων. Και στο χωρίο που σου παρέθεσα, είναι ξεκάθαρο ότι η ομοφυλοφιλία θεωρείται "παρά φύσιν"
καί εΐτε στά αστεία είτε στά σοβαρά
πρέπει νά λαμβάνει κανείς υπόψη του τά πράγματα τοϋ
είδους αυτού, οφείλει νά καταλάβει Οτι επειδή είναι στή φύση
τοϋ θηλυκού καί τών αρσενικών νά έρχονται σέ αφροδίσια επαφή
χάριν τής τεκνοποίησης, ή σχετική ηδονή κρίνεται εύλογο ν'
αποδίδεται στή φύση, ενώ ή συνεύρεση αρσενικών μέ αρσενικούς
ή θηλυκών μέ θηλυκά θεωρείται παρά φύσιν καί Οτι τών
πρώτων τό άποτόλμημα είναι αποτέλεσμα τής ακράτειας προς
τήν ηδονή.
Στο "Συμπόσιο", θες να μου παραθέσεις τα σχετικά χωρία για τον Αλκιβιάδη και τον Σωκράτη που δείχνουν αυτό που λες;
Οσον αφορά τον μύθο που αναφέρει ο Αριστοφάνης, προσπαθεί να εξηγήσει και την ύπαρξη της ομοφυλοφιλίας. Στα επόμενα αποσπάσματα:
ὅσοι δὲ ἄρρενος τμῆμά εἰσι, τὰ ἄρρενα διώκουσι, καὶ τέως μὲν ἂν παῖδες ὦσιν, ἅτε τεμάχια ὄντα τοῦ ἄρρενος, φιλοῦσι τοὺς ἄνδρας καὶ χαίρουσι συγκατακείμενοι καὶ [192a] συμπεπλεγμένοι τοῖς ἀνδράσι, καί εἰσιν οὗτοι βέλτιστοι τῶν παίδων καὶ μειρακίων, ἅτε ἀνδρειότατοι ὄντες φύσει.
Τέλος όσοι είναι το μισό από ολόκληρον άντρα, κυνηγούν τους αρσενικούς, και στην αρχή, όσο είναι παιδιά, καθώς είναι κομμάτι από αρσενικόν, αγαπάνε τους άντρες και χαίρονται να πλαγιάζουν μαζί και [192a] να βρίσκονται στην αγκαλιά αντρών, και αυτά είναι τα πιο προκομμένα αγόρια και παλικαράκια, αφού από τη φύση τους είναι εξαιρετικά αντρειωμένα.
(Μετάφραση Η. Σπυρόπουλου)
Πράγματι, λέει ότι έχουν ανδρισμό από την φύση τους, αλλά, για να είμαι ειλικρινής, εδώ μου φαίνεται ότι ο Αριστοφάνης δεν σοβαρολογεί, όπως τον παρουσιάζει ο Πλάτων.
Φασὶ δὲ δή τινες αὐτοὺς ἀναισχύντους εἶναι, ψευδόμενοι· οὐ γὰρ ὑπ᾽ ἀναισχυντίας τοῦτο δρῶσιν ἀλλ᾽ ὑπὸ θάρρους καὶ ἀνδρείας καὶ ἀρρενωπίας, τὸ ὅμοιον αὐτοῖς ἀσπαζόμενοι. μέγα δὲ τεκμήριον· καὶ γὰρ τελεωθέντες μόνοι ἀποβαίνουσιν εἰς τὰ πολιτικὰ ἄνδρες οἱ τοιοῦτοι. ἐπειδὰν δὲ ἀνδρωθῶσι, [192b] παιδεραστοῦσι καὶ πρὸς γάμους καὶ παιδοποιίας οὐ προσέχουσι τὸν νοῦν φύσει, ἀλλ᾽ ὑπὸ τοῦ νόμου ἀναγκάζονται·
Μερικοί λένε ότι τα αγόρια αυτά είναι ξετσίπωτα· αυτοί πέφτουν έξω· γιατί τα παιδιά αυτά ό,τι κάνουν δεν το κάνουν από ξετσιπωσιά, το κάνουν ίσα ίσα γιατί έχουν θάρρος και αντρειοσύνη και αρρενωπότητα, δείχνοντας τον ενθουσιασμό τους για το όμοιό τους. Θέλετε απόδειξη γι᾽ αυτό; όταν μεγαλώσουν, μόνο αυτοί δείχνονται άντρες με αξιοσύνη στα πολιτικά. Όμως, όταν πια αντρωθούν, [192b] γίνονται παιδεραστές και το φυσικό τους τούς κάνει να μη νοιάζονται για γάμο και πατρότητα, κι αν το κάνουν είναι που τους υποχρεώνει το έθιμο·
Ναι, και εδώ φαίνεται να λέει ότι το κάνουν από θάρρος και ανδρειοσύνη. Μετά, όντως λέει ότι κάνουν λευκούς γάμους και γίνονται παιδεραστές.
Ναύτης έγραψε: 10 Ιούλ 2023, 13:06 [...]
η ομοφυλοφιλία στην αρχαία Ελλάδα όχι μόνον δεν ήταν καταδικαστέα, αλλά ήταν μια μάλλον συνήθης και γενικά αποδεκτή σεξουαλική συμπεριφορά, σε αντίθεση με την ανδρική πορνεία αλλά και τη θηλυπρέπεια.
Από περιέργεια, θα μπορούσες να παραθέσεις κάποια ιστορική πηγή για το επισημασμένο;
Φίλε μου, όπως είδες ήδη από την πρωτόλεια έρευνα που έκανες, διαπίστωσες μόνος σου μερικά πράγματα. Αν ψάξεις ακόμα περισσότερο θα διαπιστώσεις ότι την αρχαιοελληνική κοινωνία πρέπει να την εξετάζεις με τους όρους και τις συνθήκες της εποχής της. Θα δεις ότι η ομοφυλοφιλία δεν ήταν κατακριτέα, κατακριτέα, ας πούμε, ήταν η υπερβολική διαχυτικότητα. Για παράδειγμα, τον Περικλή οι πολιτικοί του αντίπαλοι τον κατηγορούσαν δριμύτατα -κι έφτασε στο σημείο να απολογηθεί- επειδή φιλούσε δημοσίως στο στόμα την Ασπασία. Το μεγάλο ζήτημα, δηλαδή, δεν ήταν ότι η Ασπασία υπήρξε εταίρα, αλλά το ότι ο Περικλής ήταν "υπερβολικά διαχυτικός" μαζί της δημοσίως (επαναλαμβάνω: τη φιλούσε δημόσια στο στόμα). Νομίζω σήμερα ουδείς θα είχε πρόβλημα με έναν πολιτικό που θα φιλούσε δημόσια την γυναίκα του στο στόμα, αλλά για ένα μεγάλο μέρος της ελληνικής κοινωνίας θα ήταν πρωτοφανές σκάνδαλο ότι ένας πολιτικός παντρεύτηκε μια πόρνη.
Κοντολογίς: άλλες εποχές, άλλα ήθη, άλλος ηθικός κανόνας, άλλες κοινωνίες.

Re: Poll. Συμφωνείτε με το γάμο ατόμων του ίδιου φυλου;

Δημοσιεύτηκε: 12 Ιούλ 2023, 17:22
από Dorian
BILLO έγραψε: 10 Ιούλ 2023, 21:18
Dorian έγραψε: 10 Ιούλ 2023, 19:56
BILLO έγραψε: 10 Ιούλ 2023, 01:47 Αυτο που πρεπει να γινει γρηγορα σε αυτη τη χωρα, ειναι η πολιτικη να υπερασπιζεται με σοβαροτητα τα δικαιωματα των ομοφυλοφιλων και να εκφραζει τις θεσεις τους και να μην καταληγουν ανθρωποι που ειναι ενα υγιεστατο κομματι της κοινωνιας, ανθρωποι της λογικης, της συνεσης και της αξιοπρεπειας να πεφτουν στα διχτυα των υστερικων ηλιθιων της ΛΟΑΤΚΙ+.
Οι ΛΟΑΤΚΙ+ δεν εκφραζουν στην πραγματικοτητα ολους τους ομοφυλοφιλους οπως θελουν να δηλωνουν. Υπαρχουν ομοφυλοφιλοι που βρισκονται μαζι τους γιατι δεν υπαρχει τιποτε αλλο (πολλοι), υπαρχουν ομοφυλοφιλοι που διαφωνουν εντελως και τους απορριπτουν, υπαρχουν ανθρωποι που απλα δεν εχουν αποκαλυψει ανοιχτα την σεξουαλικη τους ταυτοτητα, υπαρχουν ανθρωποι που συμφωνουν με τους τρελους μερικως σε ενα υγιες πλαισιο. Η σιωπηλη πλειοψηφια δεν ειναι υστερικοι ηλιθιοι. Ειναι ανθρωποι κανονικοι που εχουν και αυτοι (οπως πολλοι αλλοι) καποια ιδιαιτεροτητα, καποια παρεκκλιση απο εναν φυσιολογικο δεικτη ΟΠΩΣ ΠΟΛΛΟΙ ΑΛΛΟΙ. Ειναι φιλοι, συνεργατες και συγγενεις μας. Ειναι ανθρωποι καθ' ολα αξιοπρεπεις και ισοτιμοι.. Ειναι δικο μας κομματι και οχι δικο τους κομματι.
Ειναι καιρος να διεκδικησουμε το κομματι των ανθρωπων που ανοικει σε εμας. Ειναι καιρος να αγκαλιασουμε τους ανθρωπους μας. Αργησαμε πραγματι πολυ να το κανουμε και αυτο ηταν και η αιτια που τους κερδισαν αλλοι. Ειναι καιρος να ενημερωσουμε και να συζητησουμε με τους ανθρωπους για τα προβληματα τους και να αναγνωρισουμε τα δικαιωματα τους.
Η ΛΟΑΚΤΙ+ κοινοτητα δεν απλα ειναι ενα ρευμα που υπερασπιζεται τα δικαιωματα των ομοφυλοφιλων. Η ΛΟΑΤΚΙ+ κοινοτητα πρωτα απ ολα ειναι πολιτικη κινηση. Ακομα χειροτερα ειναι αντιγραφο ξενων πολιτικων κινησεων η θα μπορουσε να ειναι και παραρτημα. Δημιουργει συμμαχιες με αλλες πολιτικες κινησεις που ταιριαζουν στο καδρο τους. Λειτουργει μεσα απο την υστερια, την υπερβολη και τον διχασμο. Στρεφεται επιθετικα προς την αντιθετη αποψη και κανει δικες προθεσεων. Μισει το διαλογο. Λειτουργει φασιστικα και δημιουργει τα νεα ταμπου. Τρεφεται απο τον συναισθηματισμο του πληθους. Παλευει με φαντασματα που η ιδια στηνει μπροστα της. Ουσιαστικα πληγωνει την κοινωνια με τα ιδια τα παιδια της οπως εκαναν παντα οι φασιστες. Αποστρεφεται την κοινωνικη ειρηνη.
Η ΛΟΑΤΚΙ+ κοινοτητα μιλαει για μια αλλη ομοφυλοφιλια. Μια ομοφυλοφιλια που ξεκιναει σαν μια φυσιολογικη συμπεριφορα και φτανει μεχρι τα εβδομηντα (κοινωνικα) φυλα. Φυσιολογικες συμπεριφορες ασφαλως δεν ειναι ολες ακομα και στον ετεροφυλικο ερωτα. Κανεις ομως δεν υπερασπιστηκε τη κανονικοτητα αυτων των συμπεριφορων εναντια στην κοινη λογικη και κανεις δεν θεωρει πλεον οτι οι προσωπικες σεξουαλικες επιλογες που δεν θιγουν αλλους δεν ειναι προσωπικο δικαιωμα. Η ΛΟΑΤΚΙ+ ισχυριζεται οτι ειναι σχετικος ο ορος γυναικα και ανδρας, οτι πρεπει να αλλαξει η γλωσσα για να εξυπηρετει μια υποτιθεμενη πολιτικη ορθοτητα. Η ΛΟΑΤΚΙ+ καθε μηνα εφευρισκει και κατι ακομα πιο τραβηγμενο για να επεκτεινει στο μεγιστο δυνατο τα αρχικα στρεβλα επιστημονικα συμπερασματα που η επιστημονικη κοινοτητα τους παραχωρησε πριν χρονια για να γλυτωσει απλα τους ομοφυλοφιλους απο την καταπιεση σε πρωτη φαση.
Μεσα στη διευρυμενη ατζεντα της φυσιολογικοτητας που προβαλουν υπαρχουν καθαρες νευρωσεις, διαταραχες προσωπικοτητας, σεξουαλικος εθισμος, σεξουαλικη εξαχρειωση και αλλοτριωση, σεξουαλικη εκμεταλευση,ακομα και καθαρες παραβατικες συμπεριφορες. Ολος ο κοσμος του πληρωμενου σεξ και της νυχτας εχει συνασπιστει πισω απο αυτο το ρευμα με ενα απλο +. Αν καποιος πιστευει οτι ο κοσμος της νυχτας ειναι ενας αγγελικα πλασμενος κοσμος, οτι δεν εχει θυτες και θυματα, οτι δεν εχει εκμεταλευτες και υποκριτες, οτι δεν εχει πληγωμενους και ψυχικα τραυματισμενους ανθρωπους, οτι ειναι ενας κοσμος αγγελικα πλασμενος που θα πρεπει να τον γιορταζουμε ευθυμα με παρειντ στο δρομο, δεν ξερει μαλλον καθολου απο νυχτα. Η ΛΟΑΤΚΙ αποτελει διευρυμενη κολυμβηθρα του Σιλωαμ για καθε περιπτωση για να χαιρεται ακομα και η τσατσα με τον νταβατζη.
Οποτε οχι. Οι ομοφυλοφιλοι δεν ανοικουν σε αυτους. Ανοικουν σε εμας. Η Ελληνικη κοινωνια δεν εχει εχθρο τους ομοφυλοφιλους, η Ελληνικη κοινωνια ειναι πλεον ετοιμη να τιμωρισει και οποιον δεν εχει κατανοησει οτι η ομοφυλοφιλια μπορει να μην ειναι φυσιολογικη αλλα ειναι φυσικη κατασταση και δικαιωμα. Η Ελληνικη κοινωνια δεν κανει τετοιους διαχωρισμους. Η Ελληνικη κοινωνια θα πρεπει να απαντησει στους φανατικους της ΛΟΑΤΚΙ με τη σιωπη της και την περιφρονηση των ιδεων που εκφραζει. Και ποιοι ειμαστε εμεις; Η σιωπηλη πλειοψηφια.
Καλογραμμένο κείμενο από τα παλια. Αλλά δεν έντοπίζω κάπου το διαχωρισμό σοβαροί ομοφυλόφιλοί προς στήριξη και κακοί αόριστα ΛΟΑΤΚΙ. Υπάρχει η προώθηση εως προπαγάνδιση και διαφήμιση της ομοφυλοφιλίας και έξτρα δικαιώματα συνεχώς, και η μη ποινοκοποίηση της ιδιωτικής πράξης. Εντάξει δεν ζούμε σε κοινωνία επιβίωσης (προς το παρόν) όπως πριν 500 1000 χρόνια αν θέλουν ας επιδίδονται σε τέτοιου τύπου πράξεις στον ιδιωτικό τους χώρο. Δεν βλέπω το λόγο στήριξης όπως αν κάποιος είχε άλλο σετ γούστα και βίτσια στο κρεβάτι.
Οι ομοφυλοφιλοι πρεπει να εχουν το δικαιωμα να βιωνουν την συντροφικοτητα και τον ερωτα στην πληρη εκταση του, οπως το βιωνουν και οι ετεροφυλοφιλοι. Αυτο γιατι η σεξουαλικοτητα και ερωτας αποτελουν πολυ κομβικο στοιχειο της ανθρωπινης ζωης. Η σχεση με εναν συντροφο σε πολλους ανθρωπους δινει το κεντρικο νοημα στη ζωη τους. Ζουν για να αγαπανε τον συντροφο και τα παιδια τους.
Η ομοφυλοφιλια ειναι μια μη φυσιολογικη κατασταση, ειναι ομως μια ισοβια και ακουσια θεση στην οποια βρεθηκαν καποιοι ανθρωποι, ειναι μαλιστα πολλες φορες και βασικο χαρακτηριστικο της προσωπικοτητα τους. Εμεις ως κοινωνια ειμαστε υποχρεωμενοι να προστατευσουμε το ανθρωπινο δικαιωμα τους στην αγαπη και τον ερωτα και να κανουμε οτι ειναι δυνατον για να μπορουν απροσκοπτα να το εκφραζουν.
Ολα ομως μεσα στο πλαισιο της ειδικης συνθηκης που δημιουργει μια ισοβια και ακουσια κατασταση σε ορισμενους ανθρωπους και οχι στην ψευτικη συνθηκη μιας αλλης φυσιολογικοτητας.
Για εμενα πρεπει να υπαρξει μια συνθηκη αντιστοιχης με του γαμου που να εχει ολα τα χαρακτηριστικα που εχει και ενας γαμος. Να ειναι ενας σεβαστος και αναγνωρισμενος δεσμος απο την κοινωνια που δινει δικαιωματα κοινης ζωης στα ατομα που τον συναπτουν. Η υιοθεσια απο την αλλη ειναι ενα ζητημα που θελει επιστημονικη μελετη. Η καλυτερη λυση ειναι αυτη που εκανε ο Σεργουλοπουλος, να γινει πατερας φυσικα οπου εκει δεν αξιολογειται το ιδανικο οικογενειακο πλαισιο για την υιοθετηση παιδιου γιατι ακυρωνεται αυτο σαν προαπαιτουμενο απο το δεδομενο πατρικο δικαιωμα. Στην υιοθεσια ομως γενικοτερα, αξιολογειται το ιδανικο οικογενειακο πλαισιο και σε αυτη την αξιολογηση ακομα δεν ειναι ξεκαθαρο αν το πλαισιο με δυο ομοφυλους γονεις ειναι και το ιδανικο, απαιτειται περισσοτερη διερευνηση απο την επιστημη. Οχι οτι θα καταστραφει ο κοσμος αν περασει ετσι απροβληματιστα, αλλα καλο ειναι μελετηθει πρωτα το ζητημα.
Γενικα υπαρχουν πραγματα που χρειαζεται να γινουν για τους ομοφυλοφιλους απο το κρατος αλλα συζητωντας σε μια λογικη βαση, στη βαση της ειδικης συνθηκης.
Η ΛΟΑΤΚΙ απο την αλλη κανουν αλλες δουλειες, διχαζουν πωρωνουν και αποπροσανατολιζουν τον κοσμο. Ζηταν γαμο για να χτισουν αλλα αφηγηματα επανω στα υπαρχοντα ψευτικα αφηγηματα.
Απαγορεύει κάποιος ή ένας νομος αυτή την στιγμή όποιον θέλει να συγκατοικεί με όποιν άλλο θέλει; ή είναι ποινικοποιημένη η ομοφυλοφιλία ως πράξη; Πως εμποδίζονται ως ζευγάρι. νομίζω είσαι ο ορισμός αυτού που εννοεί ο Μητσοτάκης: "έχει ωριμάσει ο κόσμος να γίνει αποδεκτός ο ομοφυλόφιλος γάμος". Πες πες, προπαγάνδα φανερή και υπόγεια απλώς συνήθισες και σιγά σιγά μετατοπίστηκες αδιόρατα χωρίς να το αντιληφθείς. Υιοθεσία σε άλλο νήμα υπήρξε μία μικρή συζήτηση, τα παιδιά προς υιοθεσία πρέπει να είναι ελάχιστα. Είναι ξεδιαντροπο ψέμα και χρηση προς προπαγάνδα αυτών των παιδιών ότι υπάρχει κοινωνικό θέμα και δεν βρίσκονται οικογένειες για αυτά τα παιδιά. Το επόμενο αίτημα θα είναι να ανοίξει για αυτά τα ζευγάρια η ανεμπόδιστη επιλογή υιοθεσίας από τρίτοκοσμικές χώρες, ενα ουσιαστικά εμπόριο παιδιων από φτωχές χώρες προς ευκατάστατα ζευγάρια ομοφυλόφιλων.
και παλι δεν εντοπίζω τον διαχωρισμό κακοι λοατκι καλοί ομοφυλόφιλοι, που λες

Re: Poll. Συμφωνείτε με το γάμο ατόμων του ίδιου φυλου;

Δημοσιεύτηκε: 12 Ιούλ 2023, 18:52
από Nandros
BILLO έγραψε: 11 Ιούλ 2023, 16:12
Ναύτης έγραψε: 11 Ιούλ 2023, 10:27
nemo έγραψε: 11 Ιούλ 2023, 10:25
ακριβως το αντιθετο συμβαινει εσεις μεινατε στις δεκαετιες του 50 και του 70
η κοινωνια εχει προοδευσει απο τοτε σεβομαστε τους γκει και απαιτουμε τον ιδιο σεβασμο

αλλα αντε τωρα να καταλαβει η μελισσα γιατι η μυγα προτιμαει τα σκατα αντι για το μελι
ετσι και σεις και συ
Ποιον "σεβασμό" απαιτείτε, ναζίδιο, και από ποιους;
Ήρθε κάνας γκέι να απαιτήσει τον αποκλεισμό των ετεροφυλόφιλων από τον θεσμό του πολιτικού γάμου;
Φίλε ερήμην του κράτους μπορείς να κάνεις αν θες και βασιλική στέψη μαζί με τους φίλους σου όχι μόνο γάμο. Αν όμως χτυπάς την πόρτα του κράτους και ζητάς κρατική αναγνώριση θα αναγκαστείς να υποστείς αξιολόγηση του αιτήματος σου από το κράτος. Εντάξει; Αυτά είναι εντελώς αυτονόητα πράγματα και το διάλογο γύρω από το θεμα δεν το άνοιξαν "ναζιδια" αλλά όλο το δημοκρατικό τόξο εδώ και πολλά χρόνια. Είναι δηλαδή ένα θέμα που αφορά την ίδια την κοινωνία που έχει λόγο και θέση. Το ότι βαράνε στα πραιντ νταούλια για να χορεύουμε οι υπόλοιποι, είναι στρατηγική που όπως ξέρεις τελικά δεν πιάνει. Μπορεί να πιάνει σε εσένα αλλά όχι στους περισσότερους.
Η κοινωνία μιλάει:

6-07-2023
Εσείς συμφωνείτε με την νομιμοποίηση του γάμου ομοφυλοφίλων;
58.78% - 33,463 ψήφοι Συμφωνώ
40.52% - 23,069 ψήφοι Διαφωνώ
0.70% - 397 ψήφοι Δεν έχω άποψη
Συνολικά έχουν ψήφισει: 56.928

https://www.newsbreak.gr/dimoskopiseis/ ... kyvernisi/

+

13/05/2015
Πολιτικός Γάμος
Εμφανώς χαμηλότερη είναι η αποδοχή του πολιτικού γάμου στα ομόφυλα ζευγάρια, η οποία ωστόσο παραμένει θετική κατά πλειοψηφία. Συγκεκριμένα το 56% του κοινού θεωρεί ότι θα έπρεπε να δοθεί το δικαίωμα του πολιτικού γάμου στα ομόφυλα ζευγάρια. Εξετάζοντας τις υποομάδες, το μικρότερο ποσοστό αποδοχής, αυτή τη φορά, καταγράφεται από τους μεγαλύτερους σε ηλικία (55+ ετών) με ποσοστό 49%.

Εικόνα
https://avmag.gr/erevna-gia-tin-omofilo ... knothesia/

Re: Poll. Συμφωνείτε με το γάμο ατόμων του ίδιου φυλου;

Δημοσιεύτηκε: 12 Ιούλ 2023, 18:55
από Αλιόσα
Nandros έγραψε: 12 Ιούλ 2023, 18:52
Η κοινωνία μιλάει:

6-07-2023
Εσείς συμφωνείτε με την νομιμοποίηση του γάμου ομοφυλοφίλων;
58.78% - 33,463 ψήφοι Συμφωνώ
40.52% - 23,069 ψήφοι Διαφωνώ
0.70% - 397 ψήφοι Δεν έχω άποψη
Συνολικά έχουν ψήφισει: 56.928

https://www.newsbreak.gr/dimoskopiseis/ ... kyvernisi/
Aυτά τα αποτελέσματα ειναι αναξιόπιστα για πολλούς λόγους.

Re: Poll. Συμφωνείτε με το γάμο ατόμων του ίδιου φυλου;

Δημοσιεύτηκε: 12 Ιούλ 2023, 18:58
από southern
Πήραμε κεφάλι

Re: Poll. Συμφωνείτε με το γάμο ατόμων του ίδιου φυλου;

Δημοσιεύτηκε: 12 Ιούλ 2023, 19:05
από Nandros
Αλιόσα έγραψε: 12 Ιούλ 2023, 18:55
Nandros έγραψε: 12 Ιούλ 2023, 18:52
Η κοινωνία μιλάει:

6-07-2023
Εσείς συμφωνείτε με την νομιμοποίηση του γάμου ομοφυλοφίλων;
58.78% - 33,463 ψήφοι Συμφωνώ
40.52% - 23,069 ψήφοι Διαφωνώ
0.70% - 397 ψήφοι Δεν έχω άποψη
Συνολικά έχουν ψήφισει: 56.928

https://www.newsbreak.gr/dimoskopiseis/ ... kyvernisi/
Aυτά τα αποτελέσματα ειναι αναξιόπιστα για πολλούς λόγους.
Και δεν θα μας αναλύσεις τους πολλούς λόγους (δεν με συμφέρουν τα αποτελέσματα)
Περιμένουμε τα δικά σου "αξιόπιστα" αποτελέσματα. :003:

Re: Poll. Συμφωνείτε με το γάμο ατόμων του ίδιου φυλου;

Δημοσιεύτηκε: 12 Ιούλ 2023, 19:08
από Nandros
...

Re: Poll. Συμφωνείτε με το γάμο ατόμων του ίδιου φυλου;

Δημοσιεύτηκε: 12 Ιούλ 2023, 19:56
από BILLO
Dorian έγραψε: 12 Ιούλ 2023, 17:22
BILLO έγραψε: 10 Ιούλ 2023, 21:18
Dorian έγραψε: 10 Ιούλ 2023, 19:56
Καλογραμμένο κείμενο από τα παλια. Αλλά δεν έντοπίζω κάπου το διαχωρισμό σοβαροί ομοφυλόφιλοί προς στήριξη και κακοί αόριστα ΛΟΑΤΚΙ. Υπάρχει η προώθηση εως προπαγάνδιση και διαφήμιση της ομοφυλοφιλίας και έξτρα δικαιώματα συνεχώς, και η μη ποινοκοποίηση της ιδιωτικής πράξης. Εντάξει δεν ζούμε σε κοινωνία επιβίωσης (προς το παρόν) όπως πριν 500 1000 χρόνια αν θέλουν ας επιδίδονται σε τέτοιου τύπου πράξεις στον ιδιωτικό τους χώρο. Δεν βλέπω το λόγο στήριξης όπως αν κάποιος είχε άλλο σετ γούστα και βίτσια στο κρεβάτι.
Οι ομοφυλοφιλοι πρεπει να εχουν το δικαιωμα να βιωνουν την συντροφικοτητα και τον ερωτα στην πληρη εκταση του, οπως το βιωνουν και οι ετεροφυλοφιλοι. Αυτο γιατι η σεξουαλικοτητα και ερωτας αποτελουν πολυ κομβικο στοιχειο της ανθρωπινης ζωης. Η σχεση με εναν συντροφο σε πολλους ανθρωπους δινει το κεντρικο νοημα στη ζωη τους. Ζουν για να αγαπανε τον συντροφο και τα παιδια τους.
Η ομοφυλοφιλια ειναι μια μη φυσιολογικη κατασταση, ειναι ομως μια ισοβια και ακουσια θεση στην οποια βρεθηκαν καποιοι ανθρωποι, ειναι μαλιστα πολλες φορες και βασικο χαρακτηριστικο της προσωπικοτητα τους. Εμεις ως κοινωνια ειμαστε υποχρεωμενοι να προστατευσουμε το ανθρωπινο δικαιωμα τους στην αγαπη και τον ερωτα και να κανουμε οτι ειναι δυνατον για να μπορουν απροσκοπτα να το εκφραζουν.
Ολα ομως μεσα στο πλαισιο της ειδικης συνθηκης που δημιουργει μια ισοβια και ακουσια κατασταση σε ορισμενους ανθρωπους και οχι στην ψευτικη συνθηκη μιας αλλης φυσιολογικοτητας.
Για εμενα πρεπει να υπαρξει μια συνθηκη αντιστοιχης με του γαμου που να εχει ολα τα χαρακτηριστικα που εχει και ενας γαμος. Να ειναι ενας σεβαστος και αναγνωρισμενος δεσμος απο την κοινωνια που δινει δικαιωματα κοινης ζωης στα ατομα που τον συναπτουν. Η υιοθεσια απο την αλλη ειναι ενα ζητημα που θελει επιστημονικη μελετη. Η καλυτερη λυση ειναι αυτη που εκανε ο Σεργουλοπουλος, να γινει πατερας φυσικα οπου εκει δεν αξιολογειται το ιδανικο οικογενειακο πλαισιο για την υιοθετηση παιδιου γιατι ακυρωνεται αυτο σαν προαπαιτουμενο απο το δεδομενο πατρικο δικαιωμα. Στην υιοθεσια ομως γενικοτερα, αξιολογειται το ιδανικο οικογενειακο πλαισιο και σε αυτη την αξιολογηση ακομα δεν ειναι ξεκαθαρο αν το πλαισιο με δυο ομοφυλους γονεις ειναι και το ιδανικο, απαιτειται περισσοτερη διερευνηση απο την επιστημη. Οχι οτι θα καταστραφει ο κοσμος αν περασει ετσι απροβληματιστα, αλλα καλο ειναι μελετηθει πρωτα το ζητημα.
Γενικα υπαρχουν πραγματα που χρειαζεται να γινουν για τους ομοφυλοφιλους απο το κρατος αλλα συζητωντας σε μια λογικη βαση, στη βαση της ειδικης συνθηκης.
Η ΛΟΑΤΚΙ απο την αλλη κανουν αλλες δουλειες, διχαζουν πωρωνουν και αποπροσανατολιζουν τον κοσμο. Ζηταν γαμο για να χτισουν αλλα αφηγηματα επανω στα υπαρχοντα ψευτικα αφηγηματα.
Απαγορεύει κάποιος ή ένας νομος αυτή την στιγμή όποιον θέλει να συγκατοικεί με όποιν άλλο θέλει; ή είναι ποινικοποιημένη η ομοφυλοφιλία ως πράξη; Πως εμποδίζονται ως ζευγάρι. νομίζω είσαι ο ορισμός αυτού που εννοεί ο Μητσοτάκης: "έχει ωριμάσει ο κόσμος να γίνει αποδεκτός ο ομοφυλόφιλος γάμος". Πες πες, προπαγάνδα φανερή και υπόγεια απλώς συνήθισες και σιγά σιγά μετατοπίστηκες αδιόρατα χωρίς να το αντιληφθείς. Υιοθεσία σε άλλο νήμα υπήρξε μία μικρή συζήτηση, τα παιδιά προς υιοθεσία πρέπει να είναι ελάχιστα. Είναι ξεδιαντροπο ψέμα και χρηση προς προπαγάνδα αυτών των παιδιών ότι υπάρχει κοινωνικό θέμα και δεν βρίσκονται οικογένειες για αυτά τα παιδιά. Το επόμενο αίτημα θα είναι να ανοίξει για αυτά τα ζευγάρια η ανεμπόδιστη επιλογή υιοθεσίας από τρίτοκοσμικές χώρες, ενα ουσιαστικά εμπόριο παιδιων από φτωχές χώρες προς ευκατάστατα ζευγάρια ομοφυλόφιλων.
και παλι δεν εντοπίζω τον διαχωρισμό κακοι λοατκι καλοί ομοφυλόφιλοι, που λες
Εμενα παντα η θεση μου ηταν αυτη που ηταν και πολυ συγκεκριμενη. Σε αυτο το θεμα τουλαχιστον. Οι ομοφυλοφιλοι δικαιουνται και προστασια και αναγνωριση αυτου που ειναι και δεν γινεται να τρωνε ουτε καζουρα, ουτε καποιος να τους συμπεριφερεται με απαξιωση. Απλα δεν γινεται οπως δεν γινεται να πειραζεις τον πολυ κοντο ξερω γω γιατι ειναι κοντος και ισως σε καποιους αυτο να φαινεται αστειο. Επισης εχουν αναγκες, κανονικες αναγκες και ιδιες με των ετεροφυλοφιλων. Ειτε μας αρεσει ειτε οχι τις εχουν. Επισης δεν εχουν επιλεξει κατα κανονα να ειναι ομοφυλοφιλοι. Ειναι γιατι ετσι τους εκατσε, θα μπορουσα δηλαδη να ειμαι και εγω και εσυ. Αυτο που εχει νοημα ειναι να συμπεριφερομαστε στους αλλους οπως θα θελαμε να μας συμπεριφερθουν και στην ουσια αυτο ειναι που λεω. Εαν θελουνε να συζητησουμε για παιδια, να το συζητησουμε, πανω κατω μαλλον βγαινει αλλα τουλαχιστον να γινει μια μελετη, να ειμαστε σιγουροι. Ολα αυτα νομιζω πως ειναι πραγματα που τα δεχεσαι και εσυ.
Για εμενα για να στο πω αλλιως αν καποιος ερθει και μου δειξει οτι ειναι λογικος ανθρωπος, να συζητησουμε οτι θελει. Ακομα και το πιο αμφιλεγομενο θεμα. Για να το αποσαφηνισω λοιπον και να το κανω πολυ καθαρο και συγκεκριμενο εγω δε δεχομαι οτι η ομοφυλοφιλια ειναι μια φυσιολογικη συμπεριφορα. Τελος. Οπως δεν δεχομαι σε καμια περιπτωση τη σταση των αντιεμβολιαστων. Αυτα τα πραγματα για μενα σημαινουν μη λογικος ανθρωπος και δεν υπαρχει κανενα περιθωριο συζητησης.
Ξερω μαλιστα σε καλο βαθμο και το πως καταληξαμε στο να βγει η ομοφυλοφιλια απο παρεκκλιση απο τα επιστημονικα εγχειριδια, ξερω τη λογικη των εγχειριδιων, ξερω τη λογικη της συγκεκριμενης αποφασης, ξερω το κοινωνικο πολιτικο υποβαθρο εκεινου του καιρου, ξερω τον τροπο με τον οποιο παρθηκε η αποφαση και δεν μπορει να ερθει ετσι απλα καποιος να μου πει οτι η επιστημη απεφανθει οποτε εισαι λαθος. Δεν ειναι ουτε συνομοσιολογικο ουτε τιποτα. Τα δεδομενα ειναι ανοιχτα και οποιος θελει τα ψαχνει και τα διαβαζει. Και προσθετω οτι μετα απο πολυ προβληματισμο αναγκαστηκα να καταληξω οτι οι ψυχιατροι εκεινο τον καιρο πηραν απλα μια καθαρα πολιτικη αποφαση γιατι σεβομαι πολυ την επιστημονικη θεση. Εγω δυο ενστασεις μονο ας πουμε στο σημερινο DSM και επικαλουμαι το δικαιωμα του πολιτη για να τις εχω με καθε επιφυλαξη, δεν εχω λογο ουτε και υποβαθρο να αμφισβητήσω τα υπολοιπα.
Να σου πω ομως τωρα με εναν πιο καθαρο τροπο τι σημαινει η δικη μου σταση στην πραξη. Η δικη μου σταση ειναι η σταση που κραταει για παραδειγμα ο πρωθυπουργος με τους Τουρκους. Λεει εμας ενα πραγμα μας χωριζει με τους Τουρκους και αυτο συζηταμε και ειναι το ζητημα των δωδεκα μιλιων. Δεν εχουμε αλλα ζητηματα να λυσουμε με τους Τουρκους. Ε το ιδιο λεω και εγω για το θεμα αυτο, τρια ζητηματα, ο αντιστοιχος γαμος, η υιοθεσια αν γινει, και ο σεβασμος αλλα κατα τον ιδιο τροπο που λειτουργει και για τους υπολοιπους.
Οι Τουρκοι κατ αντιστοιχια με τους ΛΟΑΚΤΙ δεν ενδιαφερονται να λυσουν ενα θεμα, ενδιαφερονται να δημιουργησουν εκατονταδες θεματα τα οποια ειναι παραλογα. Το ιδιο και οι ΛΟΑΤΚΙ στο δικο τους κομματι. Χτυπανε αμεσα τον ορθολογισμο με τις θεσεις τους. Σου λεει τι ειναι αραγε η γυναικα; Δεν αναγνωριζουν τη γυναικα γιατι υπαρχει και αυτος που ηταν αντρας και ξεκινησε διαδικασιες για να γινει γυναικα. Σου λεει δεν υπαρχει τεχνητη γυναικα, ειναι ανοιχτος ορος (γελοιτητες). Ενα βουνο γελοιοτητες και υπερβολες και δεν χρειαζεται να το αναπτυξω παραπανω γιατι ειναι γνωστα.
Για πανε ομως τωρα εσυ και ρωτα τον πρωθυπουργο συγκεκριμενα να σου πει τη γνωμη εχει για τις τρανσεξουαλ που παιζουν μποξ με γυναικες και τις τσακιζουν στο ξυλο και περνουν μεταλια, τι γνωμη εχει οταν εργατες του σεξ χωρις εκπαιδευτικο υποβαθρο πανε και το παιζουν νηπιαγωγοι, τι γνωμη εχει για τα πεντακοσα φυλα, τι γνωμη εχει για χιλια δυο αλλα πραγματα που ξεκιναν με την υποθεση οτι η ομοφυλοφιλια ειναι ενα πολυ φυσιολογικο πραγμα και ολη η αλλη πραγματικοτητα ειναι λαθος γυρω απο αυτο και ελα μετα να μου ξαναπεις αν εχουμε την ιδια θεση εγω και ο Μητσοτακης. Η γνωμη του ειναι οτι αν διαφωνεις εισαι φασιστας και αυτο σου απαγορευεται, σου επιτρεπεται μονο να κουνας ενθουσιασμενος το πολυχρωμο λαβαρο. Αυτη δεν ειναι η δικη μου γνωμη.

Re: Poll. Συμφωνείτε με το γάμο ατόμων του ίδιου φυλου;

Δημοσιεύτηκε: 12 Ιούλ 2023, 20:00
από BILLO
Nandros έγραψε: 12 Ιούλ 2023, 18:52
BILLO έγραψε: 11 Ιούλ 2023, 16:12
Ναύτης έγραψε: 11 Ιούλ 2023, 10:27
Ποιον "σεβασμό" απαιτείτε, ναζίδιο, και από ποιους;
Ήρθε κάνας γκέι να απαιτήσει τον αποκλεισμό των ετεροφυλόφιλων από τον θεσμό του πολιτικού γάμου;
Φίλε ερήμην του κράτους μπορείς να κάνεις αν θες και βασιλική στέψη μαζί με τους φίλους σου όχι μόνο γάμο. Αν όμως χτυπάς την πόρτα του κράτους και ζητάς κρατική αναγνώριση θα αναγκαστείς να υποστείς αξιολόγηση του αιτήματος σου από το κράτος. Εντάξει; Αυτά είναι εντελώς αυτονόητα πράγματα και το διάλογο γύρω από το θεμα δεν το άνοιξαν "ναζιδια" αλλά όλο το δημοκρατικό τόξο εδώ και πολλά χρόνια. Είναι δηλαδή ένα θέμα που αφορά την ίδια την κοινωνία που έχει λόγο και θέση. Το ότι βαράνε στα πραιντ νταούλια για να χορεύουμε οι υπόλοιποι, είναι στρατηγική που όπως ξέρεις τελικά δεν πιάνει. Μπορεί να πιάνει σε εσένα αλλά όχι στους περισσότερους.
Η κοινωνία μιλάει:

6-07-2023
Εσείς συμφωνείτε με την νομιμοποίηση του γάμου ομοφυλοφίλων;
58.78% - 33,463 ψήφοι Συμφωνώ
40.52% - 23,069 ψήφοι Διαφωνώ
0.70% - 397 ψήφοι Δεν έχω άποψη
Συνολικά έχουν ψήφισει: 56.928

https://www.newsbreak.gr/dimoskopiseis/ ... kyvernisi/

+

13/05/2015
Πολιτικός Γάμος
Εμφανώς χαμηλότερη είναι η αποδοχή του πολιτικού γάμου στα ομόφυλα ζευγάρια, η οποία ωστόσο παραμένει θετική κατά πλειοψηφία. Συγκεκριμένα το 56% του κοινού θεωρεί ότι θα έπρεπε να δοθεί το δικαίωμα του πολιτικού γάμου στα ομόφυλα ζευγάρια. Εξετάζοντας τις υποομάδες, το μικρότερο ποσοστό αποδοχής, αυτή τη φορά, καταγράφεται από τους μεγαλύτερους σε ηλικία (55+ ετών) με ποσοστό 49%.

Εικόνα
https://avmag.gr/erevna-gia-tin-omofilo ... knothesia/
Εγω δεν ειπα τι θα πει η κοινωνια, ειπα οτι η κοινωνια εχει λογο και θεση προς απαντηση στο τι σαν νοιαζει εσας τι κανει ο αλλος κτλ και αυτο ακριβως μου δειχνεις τωρα εσυ, οτι η κοινωνια εχει λογο και θεση.

Re: Poll. Συμφωνείτε με το γάμο ατόμων του ίδιου φυλου;

Δημοσιεύτηκε: 12 Ιούλ 2023, 20:25
από BILLO
Ναύτης έγραψε: 11 Ιούλ 2023, 18:24
BILLO έγραψε: 11 Ιούλ 2023, 16:12
Ναύτης έγραψε: 11 Ιούλ 2023, 10:27
Ποιον "σεβασμό" απαιτείτε, ναζίδιο, και από ποιους;
Ήρθε κάνας γκέι να απαιτήσει τον αποκλεισμό των ετεροφυλόφιλων από τον θεσμό του πολιτικού γάμου;
Φίλε ερήμην του κράτους μπορείς να κάνεις αν θες και βασιλική στέψη μαζί με τους φίλους σου όχι μόνο γάμο. Αν όμως χτυπάς την πόρτα του κράτους και ζητάς κρατική αναγνώριση θα αναγκαστείς να υποστείς αξιολόγηση του αιτήματος σου από το κράτος. Εντάξει; Αυτά είναι εντελώς αυτονόητα πράγματα και το διάλογο γύρω από το θεμα δεν το άνοιξαν "ναζιδια" αλλά όλο το δημοκρατικό τόξο εδώ και πολλά χρόνια. Είναι δηλαδή ένα θέμα που αφορά την ίδια την κοινωνία που έχει λόγο και θέση. Το ότι βαράνε στα πραιντ νταούλια για να χορεύουμε οι υπόλοιποι, είναι στρατηγική που όπως ξέρεις τελικά δεν πιάνει. Μπορεί να πιάνει σε εσένα αλλά όχι στους περισσότερους.
Τι "ερήμην του κράτους" γράφεις;
Δια στόματος ΠΘ είναι δεδηλωμένη η πρόθεση της πολιτείας να αναγνωρίσει στους ομοφυλόφιλους ίσα δικαιώματα έναντι του νόμου, κατ' εφαρμογήν του άρθρου 4Σ, να τους δώσει δηλαδή το δικαίωμα της δικαιοπραξίας σε μια αστική σύμβαση, όπως είναι ο πολιτικός γάμος.
Αυτά είναι τα αυτονόητα πράγματα σε μια φιλελεύθερη και δημοκρατική, δυτική κοινωνία και (κανονικά) δεν τίθενται υπό συζήτηση.
Θυμάμαι ακόμα όλο εκείνο το τζέρτζελο που είχαν ξεσηκώσει οι ζηλωτές και οι αντιδραστικοί για την αποποινικοποίηση της μοιχείας το '82 (σημειωτέον ότι η νουδού είχε καταψηφίσει), και τότε πάνω-κάτω τα ίδια αράδιαζαν, ότι καταστρέφεται το "κύτταρο του έθνους", η πατροπαράδοτος ελληνική οικογένεια, ή με τη θέσπιση του πολιτικού γάμου, το '83, ο οποίος για τους ημέτερους αγιατολάδες συνιστούσε "βλασφημίαν" και casus belli, ο Καλλίνικος μάλιστα απειλούσε με ακοινωνησία όσους προέβαιναν σε πολιτικό γάμο, ο περιβόητος Καντιώτης με αφορισμό κι ο Σεραφείμ με λαϊκή εξέγερση.
Ωστόσο, και οι δυο ρυθμίσεις πέρασαν τελικά και σήμερα για την συντριπτική πλειονότητα των Ελλήνων φαντάζει αδιανόητη η εποχή που η μοιχεία θεωρείτο ποινικό αδίκημα (!) και ο θρησκευτικός γάμος υποχρεωτικός. Εξελίσσεται, ευτυχώς, η κοινωνία μας και σταδιακά αποδεσμεύεται από τον αναχρονισμό και τον σκοταδισμό των παπάδων.
Απ' εκεί και πέρα, η μόνη επιφύλαξη που προσωπικά διατηρώ σε σχέση με την τεκνοθεσία από ομόφυλα ζευγάρια που έχουν τελέσει πολιτική ένωση, είναι η βίαιη αντίδραση και το ψυχικό τραύμα που ενδεχομένως θα βιώσουν τα τεκνοθετημένα αυτά παιδιά από τον κοινωνικό τους περίγυρο και τους συνομήλικους τους, ακριβώς λόγω της καθυστέρησης της ελληνικής κοινωνίας πάνω στο ζήτημα. Αυτό είναι το μόνο θέμα που πράγματι σηκώνει κουβέντα, γιατί δεν είναι εύκολο πράγμα να ξεβλαχέψει ο βλάχος, ούτε να λογικευτεί ο ζηλωτής, και δεν είναι σωστό να πληρώσουν τα παιδάκια τα κόμπλεξ των ελληναράδων.
Αφησες να εννοηθει οτι καποιοι εχουμε παρει θεση καταχρηστικα για το τι αναγνωριση απο το κρατος θα λαβουν καποιοι συμπολιτες μας. Δεν ηρθε λες κανενας γκει να απαιτησει τον αποκλεισμο των υπολοιπων απο το θεσμο του γαμου. Και σου απαντησα. Δεν ειμαστε ο περιεργος γειτονας που παει να μπει στο σπιτι του γειτονα του να του πει τι θα κανει. Ειμαστε πολιτες, κομματι ενος κρατους, εχουμε θεση και αποψη, ερχεται μια κοινωνικη ομαδα και ζηταει κατι απο το κρατος αρα το θεμα μας αφορα. Εχουμε αποψη οπως εχουμε αποψη για οποιοδηποτε κρατικο ζητημα. Ειναι δικαιωμα μας να πουμε αν συμφωνουμε η δεν συμφωνουμε με τον πολιτικο γαμο. Ας κραταμε λοιπον μια ροη στην κουβεντα.
Η ιστορικη αναδρομη στον παραλογο συντηρητισμο σαν ταυτιση με αυτο που συμβαινει στην προκειμενη περιπτωση δεν ειναι καθολου ευστοχη. Καθονται οι κοινωνιες σημερα και αναρωτιουνται το πως θα πρεπει να οριζεται ο αντρας και η γυναικα απο δω και περα, βγαινουμε καποιοι και λεμε ειναι λυμενο το ζητημα (ΧΧ,ΧΥ) με το βιολογικο ορισμο και ειμαστε οι μαλακες της υποθεσης.
Κατα τα αλλα, ελληναραδες, βλαχοι, ζηλωτες κτλ. Αλλα λογια να αγαπιωμαστε.

Re: Poll. Συμφωνείτε με το γάμο ατόμων του ίδιου φυλου;

Δημοσιεύτηκε: 12 Ιούλ 2023, 20:31
από nemo
Ναύτης έγραψε: 11 Ιούλ 2023, 18:36
η ομοφυλοφιλία στην αρχαία Ελλάδα όχι μόνον δεν ήταν καταδικαστέα, αλλά ήταν μια μάλλον συνήθης και γενικά αποδεκτή σεξουαλική συμπεριφορά, σε αντίθεση με την ανδρική πορνεία αλλά και τη θηλυπρέπεια.
.
Κοντολογίς: άλλες εποχές, άλλα ήθη, άλλος ηθικός κανόνας, άλλες κοινωνίες.
ηταν καταδικαστεα για τους ελευθερους πολιτες ..αλλα με τους δουλους ηταν διαφορετικα
και εκει γινεται το μπερδεμα οι δουλοι ανηκαν σε αλλη κατηγορια οπου ο καθενας τους εκανε οτι ηθελε
αλλα δεν απεφυγαν την κριτικη και την κατακραυγή απο τα ηθη και τα εθιμα της κοινωνιας

βαζω στην συζητηση τους δουλους γιατι κανενας δεν αναφερθηκε σε αυτους

Re: Poll. Συμφωνείτε με το γάμο ατόμων του ίδιου φυλου;

Δημοσιεύτηκε: 12 Ιούλ 2023, 20:36
από nemo
οσο για την υιοθεσια απο ομοφυλόφιλα ζευγαρια αυτο αν θα γινεται θα πρεπει να υιοθετουν σε μεγαλη ηλικια
οταν θα ειναι συνειδητοποιημένοι σαν ατομα που σημαινει οταν δεν θα αλλαζουν συντροφους σαν τα βρακια τους