Antigeist έγραψε: 22 Ιουν 2019, 18:32
...
Για μένα ξέρεις τι τα λέει όλα; Το ότι ο Bua κάνει γενικόλογες κατηγορίες για την αξιοπιστία μιας πηγής πληροφοριών και μετά αντιδρά με τον πλέον παιδικό τρόπο στη λέξη "κατηγορία". Και εσύ συμφωνείς μεν με τον Bua στο ότι κάνει "κριτική", όχι ότι απλώς κατηγορεί-συκοφαντεί (στην πραγματικότητα είναι απλά ένας ελαφροϊσκιωτος Αλβανός εθνικιστής του οποίου η "κριτική" δεν προχωράει πιο πέρα από ό,τι θεωρεί ότι αντιτίθεται στον εθνικισμό του), αλλά παράλληλα λες ότι ο Σμερδαλέος "κρύβεται πίσω από το μπλογκ του". Ξέρεις τι είναι αυτό; Μια ηθικολογική κατηγορία είναι και οι ηθικολογίες είναι ένας φτηνός τρόπος να εμφανίζεται ο αντίπαλος αξιοπεριφρόνητος, δεν αποδεικνύουν λοιπόν τίποτε πέρα από την ελαφρότητα αυτού που τις χρησιμοποιεί. Έχεις σοβαρούς λόγους εσύ και ο Αλβανός να πιστεύεις ότι ο Σμερδ έχει κάπου λάθος; Πάτε στο μπλογκ του, παραθέστε τις πηγές σας και συζητείστε τα γιατί εγώ μια χαρά ομιλητικό και υπομονετικό τον βλέπω με τον κάθε διερχόμενο στο στέκι του άσχετα τι θα πει αυτός.
Κλαψουρίσματα...
Τα παρακάτω δεν αφορούν τον χρήστη Antigeist αλλά τους υπόλοιπους που διαβάζουν την ανάρτηση.
Προσωπικά, παρακολουθώ (χωρίς ωστόσο να συμμετέχω) αυτό το νήμα αρκετό καιρό. Τον τελευταίο μάλιστα διάστημα παρακολουθώ κυρίως τις αναρτήσεις των χρηστών "Ζαποτέκος" και "Chronicle" και την αντιπαράθεση τους με τον χρήστη "Pertinax", οι ιδέες του οποίου μου είναι γνωστές από το "παλιό". Συγκεκριμένα, στο "παλιό" παρακολουθούσα την αντιπαράθεση του, κυρίως με τον παλιό χρήστη "Αρχικλέφταρο".
Και ξαφνικά, χωρίς να υπάρχει και κάποιο ιδιαίτερα μεγάλο "στρίμωγμα" του "Pertinax", εμφανίζεται ο Antigeist. Και αρχίζει να μιλάει, με οίηση και ex cathedra, για "ανοησίες περί "ελληνικότητας" του Βυζαντίου και πίπες γαλανόλευκες" και για "τουριστικές σαχλαμάρες" και άλλα τέτοια παρόμοια που μπορεί κανείς να τα διαβάσει στην αυθεντική τους μορφή σε ένα
blog του διαδικτύου.
Και όχι μόνο.
Ο ίδιος χρήστης, άμεσα με την πρώτη του ανάρτηση, άρχισε ένα είδος αδικαιολόγητου bullying σε εκείνους που ήδη συμμετείχαν στην συζήτηση. Κάποιον μάλιστα τον "κατηγόρησε" και για "ξιπασμένη υπεραναπλήρωση". Και στην συγκεκριμένη περίπτωση πρόκειται μάλιστα για χρήστη με τον οποίο δεν είχα και τις καλύτερες "στιγμές" στο παρελθόν.
Ολα τα παραπάνω, ex cathera φυσικά, χωρίς καμμία δική του τεκμηρίωση. Και το πράγμα δεν σταματάει εδώ. Σε ένα, μάλλον παραληρηματικό κείμενο, αρχίζει να αποδίδει τις εθνικές "κακοτυχίες" στον "αποικιακό" μοντέλο του κράτους, στους υποτιθέμενα δοσίλογους αξιωματικούς, στους εφοπλιστές που δεν μας δίνουν τα λεφτά τους να τα φάμε, στο ξεπούλημα ξεπούλημα δημόσιας περιουσίας και μάλλον και στον εμφύλιο που το έχασαν οι "ομοιδεάτες" του και δεν καταφέραμε να γίνουμε τελικά Αλβανία του Χότζα. Παραβλέποντας φυσικά το περίεργο και μονάδικό στον κόσμο "μοντέλο" της Ελληνικής εκπαίδευσης, την έλλειψη αξιολόγησης στα ελληνικά σχολεία, την μη σύνδεση τους με τις παραγωγικές διαδικασίες και άλλα πολλά προβλήματα, το οποία φυσικά στο μυαλό του "Antigeist" δεν έχουν προφανώς και μεγάλη σημασία.
Όσοι με γνωρίζετε από το παλιό, θα θυμάστε πως το τελευταίο πράγμα που προσωπικά με χαρακτηρίζει είναι η έλλειψη αυτοπεποίθεσης. Ωστόσο, την ίδια ακριβώς στιγμή που αναφέρομαι σε κάτι φροντίζω ο ίδιος να το τεκμηριώνω. Η οίηση και οι ex cathedra ισχυρισμοί με ενοχλούν και σε αυτό αντέδρασα σε όλα τα παραπάνω.
Λίγα λόγια για τον Σμερδαλέο και το blog του: στο διαδίκτυο κυκλοφορούν πολλοί άνθρωποι με πολύ διαφορετικές ιδέες και απόψεις και φυσικά ένας από αυτούς είναι και ο Σμερδαλέος. Δυστυχώς, ο συγκεκριμένος άνθρωπος "βασανίζεται" απο ιδεοληψίες αλλά και οίηση που σε μεγάλο βαθμό εμποδίζουν την κρίση του. Αυτό θα ήταν αποδεκτό σε ένα βαθμό και συμβαίνει πολύ συχνά ακόμη και σε αναγνωρισμένους ακαδημαικούς. Ωστόσο, η συγκεκριμένη ιδιότητα του Σμερδαλέου συνοδεύεται με ένα ακόμη χαρακτηριστικό: την έλλειψη επαρκών γνώσεων για τα θέματα με τα οποία καταπιάνεται. Και αυτό τον οδηγεί σε κορυφαία λάθη και σε ένα από αυτά (το απλούστερο και εμφανέστερο) αναφέρθηκα στα προηγούμενα. Συγκεριμένα, άσκησα κριτική στο πώς χειρίστηκε ένα κορυφαίο επιχείρημα του Noel Malcolm, το οποίο περιλαμβάνεται στο βιβλίο του "Kosovo, A Short History", κατηγορώντας τον N. Malcolm για
Προπαγανδιστική ψευδογλωσσολογία.
Προσωπικά, θεωρώ το συγκεκριμένο επιχείρημα του N. Malcolm ιδιοφυές, εστω και αν δεν συμφωνώ με τον συγκεκριμένο ακαδημαικό σε άλλα, πολλά θέματα. Ο Σμερδαλέος έξακολουθεί πιστεύω να τον θεωρεί κομπογιανίτη. Ας του δώσουμε ωστόσο λίγο χρόνο να το ξαναδεί το θέμα και ίσως αναθεωρήσει. Τα ξαναλέμε..