Σελίδα 44 από 70

Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.

Δημοσιεύτηκε: 02 Ιαν 2025, 18:24
από Κόκκορας
hellegennes έγραψε: 02 Ιαν 2025, 18:09
Κόκκορας έγραψε: 02 Ιαν 2025, 01:26
jason0 έγραψε: 02 Ιαν 2025, 01:24

Το 90% της Σαλονικης, αν κλείσει αυριο και δεν το πουν τα ΜΜΕ χαμπάρι δεν θα παρουμε
οντως :lol:
Ούτε και θα λείψει σε κανέναν. Αλλά το να λες "ας το κλείσουμε τότε", αφού χτίστηκε, δείχνει ότι είσαι καθυστερημένος.
με επεκτασεις θα ειναι χρησιμο ή εστω με συνδεση με (υποθετικο)προαστιακο κ.λπ
τωρα ειναι και λιγο παιδικο τρενακι!ατραξιον ερχονται και οι εκτος θεσσαλονικης να μπουνε,να εχουν την εμπειρια.

Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.

Δημοσιεύτηκε: 02 Ιαν 2025, 18:28
από nostromos
Κόκκορας έγραψε: 02 Ιαν 2025, 18:24
hellegennes έγραψε: 02 Ιαν 2025, 18:09
Κόκκορας έγραψε: 02 Ιαν 2025, 01:26

οντως :lol:
Ούτε και θα λείψει σε κανέναν. Αλλά το να λες "ας το κλείσουμε τότε", αφού χτίστηκε, δείχνει ότι είσαι καθυστερημένος.
με επεκτασεις θα ειναι χρησιμο ή εστω με συνδεση με (υποθετικο)προαστιακο κ.λπ
τωρα ειναι και λιγο παιδικο τρενακι!ατραξιον ερχονται και οι εκτος θεσσαλονικης να μπουνε,να εχουν την εμπειρια.
τελη 1990ς στη Λεωφορο Βουλιαγμενης λιγο πριν τη Δφνη οι μισοι καταστηματαρχες εκαναν εικονικες αποπειρες αυτοκτονιας για ζημια στα μαγαζια τους λογο των των εργασιων κατασκευης του μετρο ... αυτη τη στιγμη εχουν τεραστια υπεραξια οι επιχειρησεις τους ... γενικα το μετρο θα δειχνει την αξια του καθως θα επεκτεινεται

Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.

Δημοσιεύτηκε: 02 Ιαν 2025, 18:29
από Libre arbitre
Ωραίο θα είναι να πηγαίνει και στο Παπαγεωργίου αλλά θα αργήσει αυτό. Προηγείται η Μίκρα.

Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.

Δημοσιεύτηκε: 02 Ιαν 2025, 18:42
από Κόκκορας
nostromos έγραψε: 02 Ιαν 2025, 18:28
Κόκκορας έγραψε: 02 Ιαν 2025, 18:24
hellegennes έγραψε: 02 Ιαν 2025, 18:09

Ούτε και θα λείψει σε κανέναν. Αλλά το να λες "ας το κλείσουμε τότε", αφού χτίστηκε, δείχνει ότι είσαι καθυστερημένος.
με επεκτασεις θα ειναι χρησιμο ή εστω με συνδεση με (υποθετικο)προαστιακο κ.λπ
τωρα ειναι και λιγο παιδικο τρενακι!ατραξιον ερχονται και οι εκτος θεσσαλονικης να μπουνε,να εχουν την εμπειρια.
τελη 1990ς στη Λεωφορο Βουλιαγμενης λιγο πριν τη Δφνη οι μισοι καταστηματαρχες εκαναν εικονικες αποπειρες αυτοκτονιας για ζημια στα μαγαζια τους λογο των των εργασιων κατασκευης του μετρο ... αυτη τη στιγμη εχουν τεραστια υπεραξια οι επιχειρησεις τους ... γενικα το μετρο θα δειχνει την αξια του καθως θα επεκτεινεται
καλα στην Θεσσαλονικη τοσα χρονια εχουν κλεισει πολλες επιχειρησεις!μην συγκρινεις,ειχε καθυστερησει πολυ το μετρο
αλλα καλως που εγινε,ναι τωρα θα παρουν αξια οι επιχειρησεις που ανοιξαν ή μπορεσαν να παραμεινουν σε εκεινα τα μερη
ωστοσο και πολλες χρησης θα αλλαξουν χερια ετσι κι αλλιως,διοτι τα νοικια θα εκτοξευτουν.

Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.

Δημοσιεύτηκε: 02 Ιαν 2025, 18:43
από nostromos
Libre arbitre έγραψε: 02 Ιαν 2025, 18:29 Ωραίο θα είναι να πηγαίνει και στο Παπαγεωργίου αλλά θα αργήσει αυτό. Προηγείται η Μίκρα.
το σκεπτικο ειναι να φυγουν τα ιχ απο τα κεντρα των πολεων ... για να γινει αυτο χρειαζονται μμμεταφορας που να αλληλοκαλυπτονται ...

Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.

Δημοσιεύτηκε: 02 Ιαν 2025, 18:46
από nostromos
Κόκκορας έγραψε: 02 Ιαν 2025, 18:42
nostromos έγραψε: 02 Ιαν 2025, 18:28
Κόκκορας έγραψε: 02 Ιαν 2025, 18:24

με επεκτασεις θα ειναι χρησιμο ή εστω με συνδεση με (υποθετικο)προαστιακο κ.λπ
τωρα ειναι και λιγο παιδικο τρενακι!ατραξιον ερχονται και οι εκτος θεσσαλονικης να μπουνε,να εχουν την εμπειρια.
τελη 1990ς στη Λεωφορο Βουλιαγμενης λιγο πριν τη Δφνη οι μισοι καταστηματαρχες εκαναν εικονικες αποπειρες αυτοκτονιας για ζημια στα μαγαζια τους λογο των των εργασιων κατασκευης του μετρο ... αυτη τη στιγμη εχουν τεραστια υπεραξια οι επιχειρησεις τους ... γενικα το μετρο θα δειχνει την αξια του καθως θα επεκτεινεται
καλα στην Θεσσαλονικη τοσα χρονια εχουν κλεισει πολλες επιχειρησεις!μην συγκρινεις,ειχε καθυστερησει πολυ το μετρο
αλλα καλως που εγινε,ναι τωρα θα παρουν αξια οι επιχειρησεις που ανοιξαν ή μπορεσαν να παραμεινουν σε εκεινα τα μερη
ωστοσο και πολλες χρησης θα αλλαξουν χερια ετσι κι αλλιως,διοτι τα νοικια θα εκτοξευτουν.
αυτο ειναι αναποφευκτο ... το μετρο με τις επεκτασεις προβαλει την εξυπηρετηση μιας πολης σε βαθος 30-50 ετων ... απευθυνεται σε μια Θεσσαλονικη με περισσοτερο πληθυσμο και απαιτησεις ...

Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.

Δημοσιεύτηκε: 02 Ιαν 2025, 18:49
από Κόκκορας
nostromos έγραψε: 02 Ιαν 2025, 18:46
Κόκκορας έγραψε: 02 Ιαν 2025, 18:42
nostromos έγραψε: 02 Ιαν 2025, 18:28

τελη 1990ς στη Λεωφορο Βουλιαγμενης λιγο πριν τη Δφνη οι μισοι καταστηματαρχες εκαναν εικονικες αποπειρες αυτοκτονιας για ζημια στα μαγαζια τους λογο των των εργασιων κατασκευης του μετρο ... αυτη τη στιγμη εχουν τεραστια υπεραξια οι επιχειρησεις τους ... γενικα το μετρο θα δειχνει την αξια του καθως θα επεκτεινεται
καλα στην Θεσσαλονικη τοσα χρονια εχουν κλεισει πολλες επιχειρησεις!μην συγκρινεις,ειχε καθυστερησει πολυ το μετρο
αλλα καλως που εγινε,ναι τωρα θα παρουν αξια οι επιχειρησεις που ανοιξαν ή μπορεσαν να παραμεινουν σε εκεινα τα μερη
ωστοσο και πολλες χρησης θα αλλαξουν χερια ετσι κι αλλιως,διοτι τα νοικια θα εκτοξευτουν.
αυτο ειναι αναποφευκτο ... το μετρο με τις επεκτασεις προβαλει την εξυπηρετηση μιας πολης σε βαθος 30-50 ετων ... απευθυνεται σε μια Θεσσαλονικη με περισσοτερο πληθυσμο και απαιτησεις ...
αυτο θα ισχυε αν ηταν τωρα ετοιμες ολες οι επεκτασεις :lol:

Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.

Δημοσιεύτηκε: 02 Ιαν 2025, 18:49
από Beria
Στην Αθήνα το 2000 παραδόθηκε το τμήμα Σύνταγμα - Εθνική Άμυνα, 6 χιλιόμετρα στο πιο άχρηστο από πλευράς πληθυσμιακού φόρτου τμήματος της πόλης.

Μετά από 3 χρόνια έφτασε Μοναστηράκι και συνδέθηκε με τον Ηλεκτρικό και το 2004 έφτασε στο Χαλάνδρι.

Χρειάστηκαν πολλά χρόνια για να πάει Δυτικά και να εξυπηρετήσει πυκνοκατοικημένες περιοχές

Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.

Δημοσιεύτηκε: 02 Ιαν 2025, 18:51
από nostromos
Κόκκορας έγραψε: 02 Ιαν 2025, 18:49
nostromos έγραψε: 02 Ιαν 2025, 18:46
Κόκκορας έγραψε: 02 Ιαν 2025, 18:42
καλα στην Θεσσαλονικη τοσα χρονια εχουν κλεισει πολλες επιχειρησεις!μην συγκρινεις,ειχε καθυστερησει πολυ το μετρο
αλλα καλως που εγινε,ναι τωρα θα παρουν αξια οι επιχειρησεις που ανοιξαν ή μπορεσαν να παραμεινουν σε εκεινα τα μερη
ωστοσο και πολλες χρησης θα αλλαξουν χερια ετσι κι αλλιως,διοτι τα νοικια θα εκτοξευτουν.
αυτο ειναι αναποφευκτο ... το μετρο με τις επεκτασεις προβαλει την εξυπηρετηση μιας πολης σε βαθος 30-50 ετων ... απευθυνεται σε μια Θεσσαλονικη με περισσοτερο πληθυσμο και απαιτησεις ...
αυτο θα ισχυε αν ηταν τωρα ετοιμες ολες οι επεκτασεις :lol:
για να ηταν ετοιμες τωρα οι επεκτασεις θα επρεπε η βασικη γραμμη να ηταν ετοιμη πριν 10 χρονια ... πριν 10 χρονια η πατριδα ειχε περιπετειες με μνημονια και πτωχευσεις ... δεν ειχε τη δυνατοτητα να το κατασκευασει

Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.

Δημοσιεύτηκε: 02 Ιαν 2025, 20:34
από Κόκκορας
εννοω ηδη ο φορτος ειναι τεραστιος και η Θεσσαλονικη εχει μοναχα ενα ΜΜΜ

οποτε το χτιζουν για τα επομενα 50 χρονια δεν ειναι ακριβως δοκιμο

Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.

Δημοσιεύτηκε: 02 Ιαν 2025, 20:44
από nostromos
Κόκκορας έγραψε: 02 Ιαν 2025, 20:34 εννοω ηδη ο φορτος ειναι τεραστιος και η Θεσσαλονικη εχει μοναχα ενα ΜΜΜ

οποτε το χτιζουν για τα επομενα 50 χρονια δεν ειναι ακριβως δοκιμο

φυσικα και χτιζεται με σκοπο να καλυψει υπαρκτες και μελλοντικες αναγκες ... ο φορτος ειναι τεραστιος αλλα η χωρα περασε μια τεραστια οικονομικη περιπετεια και τα κουκια ηταν μετρημενα ... μην κακομοιριαζεται και μην το παιζεται υπερανω ... ειναι εργο πνοης και οσο περναει ο καιρος θα το αντιληφθειται καλυτερα

Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.

Δημοσιεύτηκε: 02 Ιαν 2025, 20:55
από Iced Earth
Πάλι προβλήματα η νέας μας Εβραϊκή πρωτεύουσα.

https://www.grtimes.gr/ellada/metro-the ... eitoyrgias

Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.

Δημοσιεύτηκε: 02 Ιαν 2025, 21:04
από OANNHSEA
Σε λίγα χρόνια, η Θεσσαλονίκη θα χρειαστεί ακόμα ένα μετρό, παράλληλο του ήδη υπάρχοντος, λόγω μεγάλου φόρτου...
Έχουμε το δείγμα από την Αθήνα.
Το πως θα γίνει όμως αυτό...

.

Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.

Δημοσιεύτηκε: 02 Ιαν 2025, 21:06
από nostromos
ενα εργο που ειναι βιωσιμο θα βρει χρηματοδοτηση ... οι επεκτασεις ειναι πιο ευκολες απο το βασικο αρχικο κορμο

Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.

Δημοσιεύτηκε: 02 Ιαν 2025, 21:24
από hellegennes
Δημοκράτης έγραψε: 02 Ιαν 2025, 18:12
hellegennes έγραψε: 02 Ιαν 2025, 18:08
Δημοκράτης έγραψε: 02 Ιαν 2025, 00:11
Στο να μην ακούμε τις μαλακιες σας κυρίως
Μπορείς να κλείσεις το Ίντερνετ αντ' αυτού, να μην ακούς τίποτα. Το να λες μαλακίες, γιατί εσύ είσαι αυτός που λες χοντρομαλακίες, δεν βοηθάει σε κάτι. Είπες μια παπαριά, πήρες απάντηση, δεν σου άρεσε, τελειώνει εκεί.
Άκου λίγο εισαι τόσο βλακας ππυ περίμενες ότι το μετρο θα ανοίξει με έκταση από τα τρένα μέχρι την Αγία τριάδα και επειδή δεν άνοιξε τόσο μεγάλο λες μαλακιες ότι είναι άχρηστο γιατί πιάνει μόνο ένα μικρό κομματι της πόλης

Ε μη περιμένεις κάποιος να απαντήσει σοβαρά στις μαλακιες σου . Συνεχίστε την κλαψα γκιοζηδες
Από την αρχή, ρε καραγκιόζη, όταν σχεδιάστηκε πριν 20 χρόνια, αυτό ήταν το πλάνο. Τι «δεν άνοιξε τόσο μεγάλο», λες; Αυτή ήταν η σχεδιασμένη διαδρομή του, γι' αυτήν δημοπρατήθηκε.

Κατάλαβε κάτι, ηλίθιε. Η Θεσσαλονίκη έχει εξαιρετικά μικρό κέντρο και η δόμησή της είναι τέτοια που δεν προσφέρεται για σύστημα μετρό. Ίσως ένα ακτινωτό μετρό, που είναι πρακτικά αδύνατον να φτιαχτεί, να είχε σημασία, αλλά μια λωρίδα στο κέντρο της πόλης ήταν, είναι και θα είναι άχρηστη.

Να απαντήσεις σοβαρά ούτε ποτέ μπορούσες ούτε ποτέ θα μπορέσεις, Alexanime. Εδώ να γράψεις σωστά δεν μπορείς.