Σελίδα 43 από 117

Re: The Lord of the Rings Amazon series

Δημοσιεύτηκε: 03 Σεπ 2022, 06:38
από Bazoomba
Ο ναυτικος στο τελος ειναι ο Elendil.
Ο Meteor Man ειναι 99% ο Γκανταλφ. Ενας απο.τους ρουνους που ζωγραφησε ειναι ςυτος που ζωγραφιζει ο Γκανταλφ στην πορτα του μπιλμπο.
Ο Meteor Man μπορει να ειναι οτιδηποτε εκτος απο.τον Σαουρον. Πρακτικα μιλωντας.
Το γεγονος οτι οι Ισταρι σταλθηκαν απο τον ουρανο, για εμενα, ειναι πιο.συμβατο με τον ιδιο τον ρολο τους.

Re: The Lord of the Rings Amazon series

Δημοσιεύτηκε: 03 Σεπ 2022, 07:56
από Λεγεών
στο τέλος θα σας αρέσει και σε λίγα χρόνια θα κλαίτε που τελειώνει

Re: The Lord of the Rings Amazon series

Δημοσιεύτηκε: 03 Σεπ 2022, 08:58
από Bazoomba
Εικόνα

Re: The Lord of the Rings Amazon series

Δημοσιεύτηκε: 03 Σεπ 2022, 09:14
από nemo
ειδα και τα δυο επεισοδια -πολυ καλη σειρα ειδικα απο την αλλη του θρονου που δεν βλεπετε

Re: The Lord of the Rings Amazon series

Δημοσιεύτηκε: 03 Σεπ 2022, 10:27
από Πορφύριος Εξαρχίδης
Γιατί να μην είναι ο Σάουρον; Μπορεί έτσι να αναγεννιέται και να επιστρέφει η δύναμή του. Καταλαβαίνετε έτσι; Γιατί να είναι ο Γκάνταλφ; Επειδή έχει μούσι; Μπορεί κι ο Σαουρόν κάποτε να είχε μούσι; Υποψιάζομαι ότι ο Σαουρόν όπως θα μας εξηγήσει αργότερα η σειρά είχε πολύ κακή παιδική ηλικία. Τον κακοποιούσαν στο σπίτι η μαμά φαντασία κι ο μπαμπάς τρόμος. Για να είμαστε για λίγο ξεκάθαροι αυτό δεν είναι επική φαντασία για αποδέκτες ανθρώπους πάνω από τα 12 έτη. Θυμάμαι στο λοτρ του Τζάκσον κομμένα κεφάλια και μάχες ρεαλιστικές. Κανείς από τους ήρωες δεν ήταν υπεράνθρωπος. Οι δυνάμεις ήταν μοιρασμένες. Στο χόμπιτ που φυσικά δεν ήταν λοτρ τα ίδια.

το κυριότερο όμως. Οι νίκες ήταν αποτέλεσμα συνργασίας. Εδώ φαίνεται πως η γκαλάντριελ μόνη της κάνει ότι δεν μπορούσε να κάνει όλο το φέλοουσιπ. Κοινώς μαλακίες. Για μια ακόμα φορά θα επιβεβαιώσω έχοντας δει 10 λεπτά από το 2ο επεισόδιο ότι είναι εντυπωσιακό. Η δουλειά είναι επαγγελματική και παρά τα προβληματάκια της φαντάζομαι θα βρει τον ρυθμό της μέχρι το τρίτο τέταρτο επεισόδιο. Σε αυτό είναι έτη φωτός από τα τελευταία της ντίσνευ ή το πουτσότριχες του δράκου, μα αν δεν κάνουν κάτι με τους αξιολύπητους χαρακτήρες την επανάληψη και με τα με το στανιό μηνύματα ε τότε θα πάρει κι αυτή η σειρά τον δρόμο για τα αζήτητα. Για μένα να προσθέσω ότι δεν έχει να κάνει με πιστότητα στο αρχικό υλικό αφού βλέποντας τη σειρά καταλαβαίνει κανείς πως τέτοιο δεν υπάρχει, μα με την κακοφορμισμένη συνταγή ενός προγράμματος που δεν θέλει να στεναχωρήσει κανένα, δεν θέλει να λοξοδρομίσει ούτε εκατοστό από την πολιτική ορθότητα των καιρών.

Ελπίζω να διαψευστώ και η σειρά να βρει έναν έντιμο τρόπο να προχωρήσει επειδή πραγματικά λυπάμαι πάντα τα εκατομμύρια που ρίχνονται σε κάτι άψυχο. Κλαίω για τις χαμένες ευκαιρίες. Ο χρόνος θα δείξει μα είμαι απαισιόδοξος φίλοι μου.

Re: The Lord of the Rings Amazon series

Δημοσιεύτηκε: 03 Σεπ 2022, 10:43
από Gherschaagk
Bazoomba έγραψε: 03 Σεπ 2022, 06:38 Ο ναυτικος στο τελος ειναι ο Elendil.
Ο Meteor Man ειναι 99% ο Γκανταλφ. Ενας απο.τους ρουνους που ζωγραφησε ειναι ςυτος που ζωγραφιζει ο Γκανταλφ στην πορτα του μπιλμπο.
Ο Meteor Man μπορει να ειναι οτιδηποτε εκτος απο.τον Σαουρον. Πρακτικα μιλωντας.
Το γεγονος οτι οι Ισταρι σταλθηκαν απο τον ουρανο, για εμενα, ειναι πιο.συμβατο με τον ιδιο τον ρολο τους.
Συμφωνούμε και στα δύο.

Re: The Lord of the Rings Amazon series

Δημοσιεύτηκε: 03 Σεπ 2022, 10:48
από Gherschaagk
Bazoomba έγραψε: 03 Σεπ 2022, 08:58 Εικόνα
Εν τω μεταξύ έτσι όπως τους απορρόφησε το φως είχε κάτι το ζοφερό και ανησυχητικό σαν σκηνή. Σαν να τους απορροφούσε το μάτι του Σάουρον.

Re: The Lord of the Rings Amazon series

Δημοσιεύτηκε: 03 Σεπ 2022, 10:50
από Bazoomba
Πορφύριος Εξαρχίδης έγραψε: 03 Σεπ 2022, 10:27 Γιατί να μην είναι ο Σάουρον; Μπορεί έτσι να αναγεννιέται και να επιστρέφει η δύναμή του. Καταλαβαίνετε έτσι; Γιατί να είναι ο Γκάνταλφ; Επειδή έχει μούσι; Μπορεί κι ο Σαουρόν κάποτε να είχε μούσι; Υποψιάζομαι ότι ο Σαουρόν όπως θα μας εξηγήσει αργότερα η σειρά είχε πολύ κακή παιδική ηλικία. Τον κακοποιούσαν στο σπίτι η μαμά φαντασία κι ο μπαμπάς τρόμος. Για να είμαστε για λίγο ξεκάθαροι αυτό δεν είναι επική φαντασία για αποδέκτες ανθρώπους πάνω από τα 12 έτη. Θυμάμαι στο λοτρ του Τζάκσον κομμένα κεφάλια και μάχες ρεαλιστικές. Κανείς από τους ήρωες δεν ήταν υπεράνθρωπος. Οι δυνάμεις ήταν μοιρασμένες. Στο χόμπιτ που φυσικά δεν ήταν λοτρ τα ίδια.

το κυριότερο όμως. Οι νίκες ήταν αποτέλεσμα συνργασίας. Εδώ φαίνεται πως η γκαλάντριελ μόνη της κάνει ότι δεν μπορούσε να κάνει όλο το φέλοουσιπ. Κοινώς μαλακίες. Για μια ακόμα φορά θα επιβεβαιώσω έχοντας δει 10 λεπτά από το 2ο επεισόδιο ότι είναι εντυπωσιακό. Η δουλειά είναι επαγγελματική και παρά τα προβληματάκια της φαντάζομαι θα βρει τον ρυθμό της μέχρι το τρίτο τέταρτο επεισόδιο. Σε αυτό είναι έτη φωτός από τα τελευταία της ντίσνευ ή το πουτσότριχες του δράκου, μα αν δεν κάνουν κάτι με τους αξιολύπητους χαρακτήρες την επανάληψη και με τα με το στανιό μηνύματα ε τότε θα πάρει κι αυτή η σειρά τον δρόμο για τα αζήτητα. Για μένα να προσθέσω ότι δεν έχει να κάνει με πιστότητα στο αρχικό υλικό αφού βλέποντας τη σειρά καταλαβαίνει κανείς πως τέτοιο δεν υπάρχει, μα με την κακοφορμισμένη συνταγή ενός προγράμματος που δεν θέλει να στεναχωρήσει κανένα, δεν θέλει να λοξοδρομίσει ούτε εκατοστό από την πολιτική ορθότητα των καιρών.

Ελπίζω να διαψευστώ και η σειρά να βρει έναν έντιμο τρόπο να προχωρήσει επειδή πραγματικά λυπάμαι πάντα τα εκατομμύρια που ρίχνονται σε κάτι άψυχο. Κλαίω για τις χαμένες ευκαιρίες. Ο χρόνος θα δείξει μα είμαι απαισιόδοξος φίλοι μου.
Eσύ δηλαδή βλέποντας την σειρά αυτό κατάλαβες; Οτι πάνε να βγάλουν τον Σαουρον γκεη;
Η Γκαλάντριελ είναι ουσιωδώς αυτό που περιγράφεται στην σειρά, απλώς όχι με τον τρόπο που απεικονίζεται. Ο Τολκίν ο ίδιος αναφέρει πως ήταν το δεύτερο ισχυρότερο ξωτικό, μόνο πίσω από τον Φέανορ. Στην Βάλινορ ως αμαζόνα την περιγράφει. Γενικά καλό θα είναι να διαβάσεις τα βιβλία, ώστε τουλάχιστον η κριτική (που σαφέστατα θα κάνει οποιοσδήποτε γνωρίζει το lore) να έχει και κάποια βαρύτητα.

Την τριλογία του PJ την αναφέρεις ως παράδειγμα βάθους; Που αναπαρέστησε την κοινωνία των Χόμπιτ πιο επίπεδη και από μπάρες γραφένιου;
Και λες το ίδιο και για το fan fiction parody του '13 ; Ήμαρτον!

Η απόσταση από τα κείμενα του Τολκίν εδώ εδράζεται όχι μονο σε επιλογές αλλά κυριως σε περιορισμούς δικαιωμάτων. Δεν χρεώνω (ακόμα ) τίποτα στην παραγωγή διότι έδειξε ότι όπου είχε υλικό έφτιαξε πράγματα καλύτερα από σημεία της τριλογίας. Αναφέρομαι φυσικά στους νάνους, στους οποίου δυστυχώς διατήρησε το comic relief που εγκαινίασε ο PJ αλλά το έκανε απείρως αρτιότερα από την καρικατούρα του Γκίμλι.

Re: The Lord of the Rings Amazon series

Δημοσιεύτηκε: 03 Σεπ 2022, 10:53
από Bazoomba
Gherschaagk έγραψε: 03 Σεπ 2022, 10:48
Bazoomba έγραψε: 03 Σεπ 2022, 08:58 Εικόνα
Εν τω μεταξύ έτσι όπως τους απορρόφησε το φως είχε κάτι το ζοφερό και ανησυχητικό σαν σκηνή. Σαν να τους απορροφούσε το μάτι του Σάουρον.
Είναι οι πύλες της Αμαν. Ο κήπος της Εδεμ σε μια υπάρχουσα αναλογία.
Είναι από τα πράγματα που μου άρεσαν λιγότερο στην σειρά: το πως ένας τυπάς στο Λιντον αποφασίζει πότε ανοίγουν οι πύλες του παραδείσου. υποτίθεται οτι η Γκαλάντριελ κερδίζει την αθανασία όταν απαρνιέται το δαχτυλίδι. Οι Βαλαρ έχουν άτυπο μπαν σε όσα ξωτικά συμμετείχαν στον εμφύλιο υπό τον Φέανορ.

Re: The Lord of the Rings Amazon series

Δημοσιεύτηκε: 03 Σεπ 2022, 11:15
από George_V
Bazoomba έγραψε: 03 Σεπ 2022, 10:50
Αναφέρομαι φυσικά στους νάνους, στους οποίου δυστυχώς διατήρησε το comic relief που εγκαινίασε ο PJ αλλά το έκανε απείρως αρτιότερα από την καρικατούρα του Γκίμλι.
H καρικατουρα του Γκίμλι παραδοξως εχει μια vague βαση στον Τολκιεν.

Ο Γκίμλι ειναι περιπου 60 χρονων οταν ερχεται στο Συμβουλιο του Ελροντ με τον πατέρα του.

Δεδομενης της διαφορας ηλικιας μεταξυ ανθρώπων και νανων ενας 60χρονος νανος ειναι το ισοδυναμο ενος 18χρονου ανθρώπου, Και η αποστολη του Fellowship of the Ring ηταν ουσιαστικα η πρωτη του περιπετεια ως νεαρου ενηλικα (για τα δεδομενα των νανων) μονος του και unsupervised.

Οποτε ειναι λογικο να συμπεριφέρεται σαν καβλωμενος 18αρης και ως καρικατουρα γιατι ουσιαστικα ειναι ενας 18χρονος που φευγει πρωτη φορα απο το σπιτι για να δει τον κοσμο και συμπεριφέρεται εντελως παρορμητικα οπως θα εκανε ενας εφηβος σε μια παρομοια κατασταση.

Re: The Lord of the Rings Amazon series

Δημοσιεύτηκε: 03 Σεπ 2022, 11:56
από Keyser Soze
Bazoomba έγραψε: 03 Σεπ 2022, 06:38 Ο ναυτικος στο τελος ειναι ο Elendil.
Ο Meteor Man ειναι 99% ο Γκανταλφ. Ενας απο.τους ρουνους που ζωγραφησε ειναι ςυτος που ζωγραφιζει ο Γκανταλφ στην πορτα του μπιλμπο.
Ο Meteor Man μπορει να ειναι οτιδηποτε εκτος απο.τον Σαουρον. Πρακτικα μιλωντας.
Το γεγονος οτι οι Ισταρι σταλθηκαν απο τον ουρανο, για εμενα, ειναι πιο.συμβατο με τον ιδιο τον ρολο τους.
Spoiler
Ο ρουνος είναι ανάποδα από αυτόν που έγραψε ο Γκάνταλφ στην πορτα ;) Επίσης είναι γεμάτος από την κρύα φλόγα που υποδηλώνει Evil όπως δηλώνουν στην σκηνή με το ice troll ! Επίσης οι πυγολαμπίδες πεθαίνουν στο τέλος .
Πάντως ο Sauron θα είναι οποίος επισκέφθει σαν φίλος τον Celebrimbor όταν φτιάξει τελικά το Forge.
Το ότι θα μπορούσε να είναι ο Isildur το βρήκα διαβάζοντας το casting info που υποδηλώνει ότι ο Isildur στην σειρά είναι ναύτης αλλά μπορεί να είναι και ο πατέρας του ;) Υποθέτω πάντα !

Re: The Lord of the Rings Amazon series

Δημοσιεύτηκε: 03 Σεπ 2022, 12:10
από Bazoomba
Ναι και εμενα με προβληματισε αλλα μπορει να ειναι mention στο κατοπτρικο αντιστοιχο: την φλογα του Ανορ, που αναφερει ο Γκανταλφ στην σκηνη με το Balrog

Re: The Lord of the Rings Amazon series

Δημοσιεύτηκε: 03 Σεπ 2022, 12:47
από Πορφύριος Εξαρχίδης
Bazoomba έγραψε: 03 Σεπ 2022, 10:50
Πορφύριος Εξαρχίδης έγραψε: 03 Σεπ 2022, 10:27 Γιατί να μην είναι ο Σάουρον; Μπορεί έτσι να αναγεννιέται και να επιστρέφει η δύναμή του. Καταλαβαίνετε έτσι; Γιατί να είναι ο Γκάνταλφ; Επειδή έχει μούσι; Μπορεί κι ο Σαουρόν κάποτε να είχε μούσι; Υποψιάζομαι ότι ο Σαουρόν όπως θα μας εξηγήσει αργότερα η σειρά είχε πολύ κακή παιδική ηλικία. Τον κακοποιούσαν στο σπίτι η μαμά φαντασία κι ο μπαμπάς τρόμος. Για να είμαστε για λίγο ξεκάθαροι αυτό δεν είναι επική φαντασία για αποδέκτες ανθρώπους πάνω από τα 12 έτη. Θυμάμαι στο λοτρ του Τζάκσον κομμένα κεφάλια και μάχες ρεαλιστικές. Κανείς από τους ήρωες δεν ήταν υπεράνθρωπος. Οι δυνάμεις ήταν μοιρασμένες. Στο χόμπιτ που φυσικά δεν ήταν λοτρ τα ίδια.

το κυριότερο όμως. Οι νίκες ήταν αποτέλεσμα συνργασίας. Εδώ φαίνεται πως η γκαλάντριελ μόνη της κάνει ότι δεν μπορούσε να κάνει όλο το φέλοουσιπ. Κοινώς μαλακίες. Για μια ακόμα φορά θα επιβεβαιώσω έχοντας δει 10 λεπτά από το 2ο επεισόδιο ότι είναι εντυπωσιακό. Η δουλειά είναι επαγγελματική και παρά τα προβληματάκια της φαντάζομαι θα βρει τον ρυθμό της μέχρι το τρίτο τέταρτο επεισόδιο. Σε αυτό είναι έτη φωτός από τα τελευταία της ντίσνευ ή το πουτσότριχες του δράκου, μα αν δεν κάνουν κάτι με τους αξιολύπητους χαρακτήρες την επανάληψη και με τα με το στανιό μηνύματα ε τότε θα πάρει κι αυτή η σειρά τον δρόμο για τα αζήτητα. Για μένα να προσθέσω ότι δεν έχει να κάνει με πιστότητα στο αρχικό υλικό αφού βλέποντας τη σειρά καταλαβαίνει κανείς πως τέτοιο δεν υπάρχει, μα με την κακοφορμισμένη συνταγή ενός προγράμματος που δεν θέλει να στεναχωρήσει κανένα, δεν θέλει να λοξοδρομίσει ούτε εκατοστό από την πολιτική ορθότητα των καιρών.

Ελπίζω να διαψευστώ και η σειρά να βρει έναν έντιμο τρόπο να προχωρήσει επειδή πραγματικά λυπάμαι πάντα τα εκατομμύρια που ρίχνονται σε κάτι άψυχο. Κλαίω για τις χαμένες ευκαιρίες. Ο χρόνος θα δείξει μα είμαι απαισιόδοξος φίλοι μου.
Eσύ δηλαδή βλέποντας την σειρά αυτό κατάλαβες; Οτι πάνε να βγάλουν τον Σαουρον γκεη;
Η Γκαλάντριελ είναι ουσιωδώς αυτό που περιγράφεται στην σειρά, απλώς όχι με τον τρόπο που απεικονίζεται. Ο Τολκίν ο ίδιος αναφέρει πως ήταν το δεύτερο ισχυρότερο ξωτικό, μόνο πίσω από τον Φέανορ. Στην Βάλινορ ως αμαζόνα την περιγράφει. Γενικά καλό θα είναι να διαβάσεις τα βιβλία, ώστε τουλάχιστον η κριτική (που σαφέστατα θα κάνει οποιοσδήποτε γνωρίζει το lore) να έχει και κάποια βαρύτητα.

Την τριλογία του PJ την αναφέρεις ως παράδειγμα βάθους; Που αναπαρέστησε την κοινωνία των Χόμπιτ πιο επίπεδη και από μπάρες γραφένιου;
Και λες το ίδιο και για το fan fiction parody του '13 ; Ήμαρτον!

Η απόσταση από τα κείμενα του Τολκίν εδώ εδράζεται όχι μονο σε επιλογές αλλά κυριως σε περιορισμούς δικαιωμάτων. Δεν χρεώνω (ακόμα ) τίποτα στην παραγωγή διότι έδειξε ότι όπου είχε υλικό έφτιαξε πράγματα καλύτερα από σημεία της τριλογίας. Αναφέρομαι φυσικά στους νάνους, στους οποίου δυστυχώς διατήρησε το comic relief που εγκαινίασε ο PJ αλλά το έκανε απείρως αρτιότερα από την καρικατούρα του Γκίμλι.
Μια στιγμή Μπαζούμπα γιατί ούτε καν αναφέρθηκες στο κύριο επιχείρημά μου.
Σε παρακαλώ λοιπόν για τη συνέπεια της συζήτησης να μιλάμε πάνω σε αποδεκτές βάσεις με συνοχή. Η Γκαλάντριελ εδώ εμφανίζεται σαν μεσσίας. Στα πρώτα δέκα λεπτά εξουδετερώνει σχεδόν μόνη της ένα τρολ, τη στιγμή που, εικάζω, οι ιδιαίτερα ικανοί μα και αβοήθητοι σύντροφοί της διαλύονται ένας προς έναν. Αυτό το κάνει ακολουθώντας παρά την επιμονή της ομάδας της ένα μαγικό τέρας που θα σημάνει την καταστροφή των πάντων με κυριολεκτικά μόνο τη δική της θέληση. Η υπεροχή της μας παρουσιάζεται με ωραία μεν γραφικά μα με τον πιο άκομψο δυνατό τρόπο. Εντελώς δηλαδή μη ρεαλιστικά. Ο χαρακτήρας είναι κενός από οτιδήποτε άλλο εκτός από μια εμμονή να κυνηγήσει κάτι που μόνο αυτή αισθάνεται ως απειλή. Γιατί εσύ ή εγώ, ακόμα κι αν δεν έχουμε διαβάσει τόλκιν (που σα συγγραφέας έτσι κι αλλιώς δεν έχει ενδιαφέρον μα έχει κάποιες παραδοσιακές ηθικές συναινετικές αξίες μαζί με μια απέχθεια για την εκβιομηχάνιση και καταστροφή της φύσης. Οι ιδέες του είναι απλές και συνοψίζονται στο εξής: Είναι η θέση του βασιλιά στον θρόνο. Ενός βασιλιά όμως δίκαιου και έτοιμου να κάνει υποχωρήσεις. Θυμίζω τη θαυμάσια (ότι και να πεις για το Χόμπιτ) σκηνή του νάνου βασιλιά στην χρυσή καρδιά του βουνού και πως από κι και μετά ο νάνος βασιλιάς μεταμορφώθηκε) να ταυτιστούμε ποτέ με ένα τέτοιο πλάσμα.
Στην γκάλαντριελ βλέπουμε σχεδόν μια υπερδύναμη που αποφασίζει ακόμα και να αρνηθεί το ταξίδι στο νησί των μακάρων. Καταρχάς, φαίνεται πολύ εύκολο να αποφύγεις την αθανασία (φαντάζομαι ο Τόλκιν άντλησε ετούτη την αιώνια ουτοπία από κάποια ηλύσια πεδία, όχι από κάποια εδέμ) απλά βουτάς στη θάλασσα. Και πάλι τέτοια κακόγουστη σκηνή σπάνια θα βρεις σε μεγάλες παλιές παραγωγές. Ποια είναι αυτή η υπερδύναμη που δρα μόνη της, είναι ένα πολύ γενναίο, πολύ δυνατό, πολύ επίμονο κοριτσάκι. Μα μετά από 1,5 επεισόδιο που είδα, δε διατηρεί άλλα χαρακτηριστικά ενώ αυτό που διατηρεί την κάνει το λιγότερο ανθρώπινη. Ένα ρομποτικό κατασκεύασμα. Τι όμως αντιπροσωπεύει ο άφαντος ακόμα σάουρον ως εκεί που είδα Μπαζούμπα; Τίποτα άλλο από ένα κενό δοχείο που οι παραγωγοί θα γεμίσουν με ότι ασυνέπεια και ασάφεια υπάρχει στον κόσμο.
Πρόσεξε τώρα, η γκάλαντριελ δεν είναι η μόνη που διαθέτει μια μονοδιάστατη προσωπικότητα. Είναι και όλοι οι υπόλοιποι χαρακτήρες που η σειρά διάλεξε να χώσει βιαστικά και χωρίς ειρμό από το 1ο επεισόδιο. Κανείς δεν διατηρεί κανένα βάρος. Όλοι ασχολούνται συνεχώς με ένα πράγμα. Το μικρό μαύρο χόμπιτ που πιστεύει πως κάτι συμβαίνει, το κατσαρό φροντοχόμπιτ που θέλει να δει τον κόσμο. Η θεραπεύτρια, το μαύρο ελφ που δε χάνει ευκαιρία να ποζάρει λες και βγαίνει από κατάλογο του Βογκ. Όλα αυτά συντελούν στην μη ταύτιση με τον χαρακτήρα. Ταύτιση που ακόμα και στο χόμπιτ ήταν απτή.
Η πρωταγωνίστρια είναι καλή ηθοποιός. Γιατί η ερμηνεία της είναι τόσο άσχημη; Λόγω του μονοδιάστατου του χαρακτήρα της. Πως μπορώ εγώ να βυθιστώ σε ένα χαρακτήρα όταν αυτός δεν κάνει τίποτα άλλο μέσα σε μια ώρα απ’ το να τραγουδά ένα μάντρα. Και το ίδιο ισχύει και για τους υπόλοιπους.
Μιλάς για τα χόμπιτ. Δε ξέρω αν η εισαγωγή στα χόμπιτ αντιπροσωπεύει τα γραπτά του τόλκιν, μα ήταν εντελώς ηλίθια. Πέρα από τη σπιλπεργκική της συνέχεια, που είναι κάτι που απολαμβάνεις στη σειρά, στερείται αληθοφάνειας. Είναι δύσκολο να μιλάς για ένα φάντασυ με τέτοιους όρους μα όχι άτοπο. Ο ρεαλισμός πρέπει να κατοικεί στην καρδιά κάθε έργου. Μια κοινωνία που κρύβεται όταν περνούν δυο κυνηγοί δεν είναι κοινωνία που μπορούμε να υιοθετήσουμε λογικά σαν κοινωνία ανθρώπων (ίσως σαν κοινωνία τρωκτικών) αφού και τα χόμπιτ και οι άνθρωποι και ο σάουρον όλοι είμαστε από το ίδιο υλικό φτιαγμένοι. Ενώ τα χόμπιτ έχουν μια επιπλέον (εκεί είναι το πραγματικά υπεράνθρωπο) αφύσικη ανοχή στην διαφθορά της εξουσίας. Φυσικά κι αυτά έχουν στιγμές αδυναμίας. Εκεί είναι η τραγικότητα που φαντάζομαι απαντάται και στο έργο του τόλκιν που έχεις αναμφίβολα διαβάσει. Εδώ δε βλέπουμε όντα με αδυναμίες. Όλοι οι πρωταγωνιστές μέχρι τώρα έχουν μόνο αρετές.

Re: The Lord of the Rings Amazon series

Δημοσιεύτηκε: 03 Σεπ 2022, 14:25
από hellegennes
George_V έγραψε: 03 Σεπ 2022, 11:15
Bazoomba έγραψε: 03 Σεπ 2022, 10:50
Αναφέρομαι φυσικά στους νάνους, στους οποίου δυστυχώς διατήρησε το comic relief που εγκαινίασε ο PJ αλλά το έκανε απείρως αρτιότερα από την καρικατούρα του Γκίμλι.
H καρικατουρα του Γκίμλι παραδοξως εχει μια vague βαση στον Τολκιεν.

Ο Γκίμλι ειναι περιπου 60 χρονων οταν ερχεται στο Συμβουλιο του Ελροντ με τον πατέρα του.

Δεδομενης της διαφορας ηλικιας μεταξυ ανθρώπων και νανων ενας 60χρονος νανος ειναι το ισοδυναμο ενος 18χρονου ανθρώπου, Και η αποστολη του Fellowship of the Ring ηταν ουσιαστικα η πρωτη του περιπετεια ως νεαρου ενηλικα (για τα δεδομενα των νανων) μονος του και unsupervised.

Οποτε ειναι λογικο να συμπεριφέρεται σαν καβλωμενος 18αρης και ως καρικατουρα γιατι ουσιαστικα ειναι ενας 18χρονος που φευγει πρωτη φορα απο το σπιτι για να δει τον κοσμο και συμπεριφέρεται εντελως παρορμητικα οπως θα εκανε ενας εφηβος σε μια παρομοια κατασταση.
Το να είναι ο Γκίμλι comic relief δεν ήταν απόφαση που πάρθηκε ελαφρά τη καρδία. Δεν ήταν έτσι σε όλες τις εκδοχές του σεναρίου. Η απόφαση πάρθηκε γιατί οι ταινίες είναι πολύωρες και αρκετά βαριές. Ο κινηματογράφος είναι μέσο που χρειάζεται ανάσες. Γι' αυτό λέγεται comic relief αυτό το σχήμα. Το βιβλίο το αφήνεις κάτω και το συνεχίζεις αργότερα, η ταινία έχει ροή. Οι καταλληλότεροι χαρακτήρες για αυτόν τον ρόλο κρίθηκε ότι ήταν ο Πίπιν και ο Γκίμλι.

Επιπροσθέτως, δεν υπήρχε ο απαραίτητος χρόνος για να δοθεί το απαραίτητο βάθος στους χαρακτήρες του Γκίμλι και του Λέγκολας κι έτσι είναι μονοδιάστατοι ή λένε κάποιες ατάκες που δεν φαίνεται να συμβαδίζουν με το τι παρουσιάζεται ως προσωπικότητα.

Re: The Lord of the Rings Amazon series

Δημοσιεύτηκε: 03 Σεπ 2022, 15:04
από George_V
hellegennes έγραψε: 03 Σεπ 2022, 14:25
George_V έγραψε: 03 Σεπ 2022, 11:15
Bazoomba έγραψε: 03 Σεπ 2022, 10:50
Αναφέρομαι φυσικά στους νάνους, στους οποίου δυστυχώς διατήρησε το comic relief που εγκαινίασε ο PJ αλλά το έκανε απείρως αρτιότερα από την καρικατούρα του Γκίμλι.
H καρικατουρα του Γκίμλι παραδοξως εχει μια vague βαση στον Τολκιεν.

Ο Γκίμλι ειναι περιπου 60 χρονων οταν ερχεται στο Συμβουλιο του Ελροντ με τον πατέρα του.

Δεδομενης της διαφορας ηλικιας μεταξυ ανθρώπων και νανων ενας 60χρονος νανος ειναι το ισοδυναμο ενος 18χρονου ανθρώπου, Και η αποστολη του Fellowship of the Ring ηταν ουσιαστικα η πρωτη του περιπετεια ως νεαρου ενηλικα (για τα δεδομενα των νανων) μονος του και unsupervised.

Οποτε ειναι λογικο να συμπεριφέρεται σαν καβλωμενος 18αρης και ως καρικατουρα γιατι ουσιαστικα ειναι ενας 18χρονος που φευγει πρωτη φορα απο το σπιτι για να δει τον κοσμο και συμπεριφέρεται εντελως παρορμητικα οπως θα εκανε ενας εφηβος σε μια παρομοια κατασταση.
Το να είναι ο Γκίμλι comic relief δεν ήταν απόφαση που πάρθηκε ελαφρά τη καρδία. Δεν ήταν έτσι σε όλες τις εκδοχές του σεναρίου. Η απόφαση πάρθηκε γιατί οι ταινίες είναι πολύωρες και αρκετά βαριές. Ο κινηματογράφος είναι μέσο που χρειάζεται ανάσες. Γι' αυτό λέγεται comic relief αυτό το σχήμα. Το βιβλίο το αφήνεις κάτω και το συνεχίζεις αργότερα, η ταινία έχει ροή. Οι καταλληλότεροι χαρακτήρες για αυτόν τον ρόλο κρίθηκε ότι ήταν ο Πίπιν και ο Γκίμλι.

Επιπροσθέτως, δεν υπήρχε ο απαραίτητος χρόνος για να δοθεί το απαραίτητο βάθος στους χαρακτήρες του Γκίμλι και του Λέγκολας κι έτσι είναι μονοδιάστατοι ή λένε κάποιες ατάκες που δεν φαίνεται να συμβαδίζουν με το τι παρουσιάζεται ως προσωπικότητα.
Προφανώς.

Εγώ αναφέρθηκα στο γεγονός πως και ο ίδιος ο Τολκιεν είχε δώσει περίπου ανάλογο χαρακτήρα καθώς ηλικιακά σε ανθρώπινα χρόνια ο Γκιμλι είναι έφηβος οπότε είναι αναμενόμενο να είναι παρορμητικος και comic relief.