Σελίδα 43 από 150

Re: Γερμανία vs Ιαπωνία

Δημοσιεύτηκε: 14 Φεβ 2019, 14:29
από stergiosbik
Ασέβαστος έγραψε: 14 Φεβ 2019, 14:28
stergiosbik έγραψε: 14 Φεβ 2019, 13:42
enterprise-psi έγραψε: 14 Φεβ 2019, 12:45 Τα λεφτά που εξοικονομώ , από το να μην πατάω σχεδόν πότε στον μάστορα, γίνονται ακριβά λάστιχα, λάδια, και ανταλλακτικά :D
Κατσε μισο.
Τι εννοεις δεν πατας στον μαστορα;
Service δεν κανεις;
εχω 5 μ.ε.κ. στην ιδιοκτησια μου, καμμια δεν την εχει δει μαστορας, περα απο αλλαγη ελαστικων η οτι αλλο δεν εχω απαραιτητο μηχανημα. και αμορτισερ, και φλατζες κεφαλης, και χρονισμους, και σασμαν εχω λυσει, και ταπανταολα.
Εσυ θα μου φανεις χρησιμος! :003:

Re: Γερμανία vs Ιαπωνία

Δημοσιεύτηκε: 14 Φεβ 2019, 14:30
από Ασέβαστος
ST48410 έγραψε: 14 Φεβ 2019, 13:57 fiesta. Νομίζω το ίδιο είχε και ο enterprise-psi γιαυτό ρώτησα. Τιμή αντιπροσωπείας εννοείται.
κοιτα στο νετ για σετ ιμαντα χρονισμου, δες αν θα σου αλλαξει μονο τον ιμαντα η και αντλια, ρουλεμαν κλπ. προσθεσε οχι πανω απο 100 ευρω εργατικα, και δες αν σε γδερνει η οχι.

Re: Γερμανία vs Ιαπωνία

Δημοσιεύτηκε: 14 Φεβ 2019, 14:36
από ritzeri
enterprise-psi έγραψε: 14 Φεβ 2019, 12:45 Τα λεφτά που εξοικονομώ , από το να μην πατάω σχεδόν πότε στον μάστορα, γίνονται ακριβά λάστιχα, λάδια, και ανταλλακτικά :D
Ειναι κι αυτό μια άποψη.
Από την άλλη προτιμώ να έχω σε ισχύ την εγγύηση, γιατί ποτέ δε ξερεις

Re: Γερμανία vs Ιαπωνία

Δημοσιεύτηκε: 14 Φεβ 2019, 14:41
από ritzeri
Ερμής έγραψε: 14 Φεβ 2019, 13:39 και χιουντάι και ψευτοσουβ; γιατι ρε ριτζερι;
Γιατί έχει τους χώρους που θέλω.
Την τιμή που θέλω.
Την αξιοπιστία που θέλω.
Τα φτηνά ανταλλακτικά που θέλω.
Έχει καδένα και όχι ιμάντες.
Και 5 χρόνια εγγύηση για απεριόριστα χιλιομετρα, κάνε σου λένε αμα γουστάρεις 1.000.000 χιλιόμετρα.

Και γιατί προβλέπω πως σε μια δεκαετια η χιουντάι θα είναι για τα αυτοκίνητα ο, τι και η σαμσουνγκ για τα κινητά.

Re: Γερμανία vs Ιαπωνία

Δημοσιεύτηκε: 14 Φεβ 2019, 14:44
από enaon
stergiosbik έγραψε: 14 Φεβ 2019, 14:17
enaon έγραψε: 14 Φεβ 2019, 14:13 λογικά χρήματα ειναι για το φιέστα, αλλάζει δύσκολα ο ιμάντας αν θυμάμαι καλά.
Κλοπη λεμε.
Δες εδω τιμες.

https://www.fordvehicles.gr/offers_d/8/ ... ismou.html
αλλάζουν και την αντλία νερού μαζί κανονικά, καλά είναι τα 500 νομίζω

https://www.ford.gr/owner/service-and-m ... ming-belts

Re: Γερμανία vs Ιαπωνία

Δημοσιεύτηκε: 14 Φεβ 2019, 14:49
από stergiosbik
Αντε να σου βαλω κι ενα 80αρι,που δεν εχει τοσο αλλα λεμε τωρα,για μια καλη αντλια νερου.
Η εργασια δεν χρεωνεται γιατι ειναι ακριβως ιδια.
Πως στο καλο φτανεις το 500αρικο;Λεφτα για πεταμα εχετε;
Τελος παντων.
Ο καθενας ας κανει οτι θεωρει σωστο.

Re: Γερμανία vs Ιαπωνία

Δημοσιεύτηκε: 14 Φεβ 2019, 14:51
από enaon
δεν τα λέω εγώ, η φορντ τα λέει. Και λέει οτι αλλαγή ιμάντα σε φιεστα ειναι πιο ακριβή απο οτι σε μοντέο. Γενικά θυμάμαι οτι το φιέστα ειναι χάλια για να του αλλάξεις ιμάντα, μπέρδεμα.

Re: Γερμανία vs Ιαπωνία

Δημοσιεύτηκε: 14 Φεβ 2019, 14:56
από enaon
θυμάμαι επίσης οτι αν σου βγάλει το odb οτι ο αισθητήρας ο λάμδα ο κάτω και πέριξ έχει θέμα, έμπλεξες χοντρά, κοιτάγαμε με ένα φίλο τι μπορεί να σημαίνει και τι εργασίες θέλει για να το βρεις, και οκ, το έχουν φτιάξει χάλια το φιέστα ό,τι και να λέμε.

Re: Γερμανία vs Ιαπωνία

Δημοσιεύτηκε: 14 Φεβ 2019, 15:03
από stergiosbik
enaon έγραψε: 14 Φεβ 2019, 14:51 δεν τα λέω εγώ, η φορντ τα λέει. Και λέει οτι αλλαγή ιμάντα σε φιεστα ειναι πιο ακριβή απο οτι σε μοντέο. Γενικά θυμάμαι οτι το φιέστα ειναι χάλια για να του αλλάξεις ιμάντα, μπέρδεμα.
Η Ford μπορει να λεει οτι θελει και να χρεωνει οτι θελει.
Ρωτηστε και λιγο παραεξω ρε παιδια και μην πεφτετε με τα μουτρα στις αντιπροσωπειες.

Re: Γερμανία vs Ιαπωνία

Δημοσιεύτηκε: 14 Φεβ 2019, 15:06
από enaon
στεργιο, το ζήτημα ειναι απλά αν το φιέστα ειναι πιο ακριβό απο ένα μέσο αυτοκίνητο στην αλλαγή ιμάντα. Νομίζω ειναι αρκετά, εσύ ξέρεις ή λές γενικά;


ρώτα αυτούς αν θες στ για κόστος μαζί με αντλία, να πάρεις μία ακόμα τιμή.
http://fshgaehdxf.blogspot.com/2016/02/ ... iesta.html

Re: Γερμανία vs Ιαπωνία

Δημοσιεύτηκε: 14 Φεβ 2019, 15:41
από enterprise-psi
ST48410 έγραψε: 14 Φεβ 2019, 13:57 fiesta. Νομίζω το ίδιο είχε και ο enterprise-psi γιαυτό ρώτησα. Τιμή αντιπροσωπείας εννοείται.
Τόσα μου ειχε πει και μενα η αντιπροσωπεία. Μην ξεχνάς οτι υπάρχει τιμοκατάλογος. Λάδια = 1 ώρα = τόσα ευρώ. Και η Ford είναι ακριβότερη της Volvo σε εργατοώρες.
Επίσης αλλάζουν και κάτι αντλίες, δυστυχώς είναι ολόκληρη ιστορία.

Χρεώνουν ιμάντα χρονισμού 6 ώρες επι κανα 60 ευρω = 360 τα εργατικά μονο :lol:
Toyota Ακριβότερη και από τους δυο.
Τα σκασα και εγώ , γιατί είχε κλείσει 10ετια και ήθελα να το δουν επίσημα, και να πάρει σφραγίδες, γιατι το πήγαινα για πούλημα, αλλά τελικά δεν , τα λεφτά πήγαν σε μηχανάκι :lol:
ritzeri έγραψε: 14 Φεβ 2019, 14:36
enterprise-psi έγραψε: 14 Φεβ 2019, 12:45 Τα λεφτά που εξοικονομώ , από το να μην πατάω σχεδόν πότε στον μάστορα, γίνονται ακριβά λάστιχα, λάδια, και ανταλλακτικά :D
Ειναι κι αυτό μια άποψη.
Από την άλλη προτιμώ να έχω σε ισχύ την εγγύηση, γιατί ποτέ δε ξερεις

Σε αυτό έχεις δίκιο, και την μηχανή όσο ήταν εγγύηση την πήγα για την , για μένα μη απαραίτητη ρύθμιση βαλβίδων, στα 24.000 , για να μείνει στην εγγύηση.
Αλλά η Ευρωπαϊκή Ένωση και το μανουαλ Honda , λέει οτι αν έχεις τα εργαλεία, σε αλλαγές λαδιών και τέτοια δεν χάνεται η εγγύηση.
Γιαυτό πήρα 150 ευρώ ροπόκλειδο :lol:

Re: Γερμανία vs Ιαπωνία

Δημοσιεύτηκε: 14 Φεβ 2019, 15:45
από enterprise-psi
Δυστυχώς το φιεστα έχει τέτοιες μαλακίες. Καλό χρυσο, μηδέν βλάβες αλλά.

Ενα φίλτρο αέρα να αλλάξεις, ξεβιδώνεις 25 βίδες.



Θες να αλλάξεις στέρεο; Πρέπει να βγει όλο το σαλόνι σχεδόν, βγάζεις πλαστικά κάτω απο το τιμονι, βγάζεις το ντουλάπι συνοδηγού.

Να αλλάξεις φίλτρο καμπίνας; Δεν πειράζει λες θα πεθάνω :lol:

Re: Γερμανία vs Ιαπωνία

Δημοσιεύτηκε: 14 Φεβ 2019, 20:03
από alekhine
εγω παντως που αλλαξα περσι ιμαντα εκκεντροφορου στο fiesta εσκασα 240 σε εμπιστο μαστρομητσο

Re: Γερμανία vs Ιαπωνία

Δημοσιεύτηκε: 14 Φεβ 2019, 21:23
από stergiosbik
enaon έγραψε: 14 Φεβ 2019, 15:06 στεργιο, το ζήτημα ειναι απλά αν το φιέστα ειναι πιο ακριβό απο ένα μέσο αυτοκίνητο στην αλλαγή ιμάντα. Νομίζω ειναι αρκετά, εσύ ξέρεις ή λές γενικά;


ρώτα αυτούς αν θες στ για κόστος μαζί με αντλία, να πάρεις μία ακόμα τιμή.
http://fshgaehdxf.blogspot.com/2016/02/ ... iesta.html
Αυτο που εβαλα το ειδες καθολου;

https://www.fordvehicles.gr/offers_d/8/ ... ismou.html

Αν εχει δικιο η Ford πως σκατα κανουν αυτοι αλλαγη σετ ιμαντες με 200-250 ευρω;
Μπαινουν μεσα;
Μη τρωτε ρε την παραμυθα των αντιπροσωπειων.
Πατε το αμαξι σε αυτες οσο ισχυει η εγγυηση.Μολις ληξει κουνηστε μαντηλι.
Εξω υπαρχουν γατονια μαστορες που χρεωνουν λογικες τιμες και δεν σου εχουν το μαθητευομενο μηχανικο με 3 κι 60 να μαθαινει στο δικο σου αμαξι.
Το χουμε δει το εργο πολλες φορες.
Στο κατω κατω καντε μια ερωτηση σε εξουσιοδοτημενο συνεργειο να δειτε τι παιζει.
Δεν εχετε να χασετε τιποτα.

Re: Γερμανία vs Ιαπωνία

Δημοσιεύτηκε: 14 Φεβ 2019, 21:32
από stergiosbik
ritzeri έγραψε: 14 Φεβ 2019, 14:41
Ερμής έγραψε: 14 Φεβ 2019, 13:39 και χιουντάι και ψευτοσουβ; γιατι ρε ριτζερι;
Γιατί έχει τους χώρους που θέλω.
Την τιμή που θέλω.
Την αξιοπιστία που θέλω.
Τα φτηνά ανταλλακτικά που θέλω.
Έχει καδένα και όχι ιμάντες.
Και 5 χρόνια εγγύηση για απεριόριστα χιλιομετρα, κάνε σου λένε αμα γουστάρεις 1.000.000 χιλιόμετρα.

Και γιατί προβλέπω πως σε μια δεκαετια η χιουντάι θα είναι για τα αυτοκίνητα ο, τι και η σαμσουνγκ για τα κινητά.
Θα καταληξεις τελικα τι θελεις;
Μια μας λες θελω σεντερ φορ.Την αλλη θες λιμπερο και την παραλλη θες αριστερο χαφ!