Re: Τραγωδία στα Τέμπη
Δημοσιεύτηκε: 01 Μαρ 2023, 16:52
Φοιτητές τα πιο πολλά θύματα
Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους!
https://dev.phorum.com.gr/
Μπορεί όμως άνετα να έγινε λανθασμένη αγορά, ασύμβατο σύστημα ή κάτι τέτοιο, όπως είχε γίνει παλιότερα με τον οδοντωτό όπου είχαν αγοράσει τραίνα με λάθος διαστάσεις.Cecily Anne έγραψε: 01 Μαρ 2023, 16:44 Μα τώρα σοβαρα μιλάτε ότι δεν έβρισκαν προσωπικό να το συνδέουν και τα χαφτετε? Τι έπρεπε να συνδέσουν πυρηνικό αντιδραστήρα ? Ημαρτον δηλαδή, η εταιρία πώλησης όταν σου παρέχει ένα σύστημα, σου δίνει τις σχετικές πληροφορίες εγκατάστασης ή στέλνει προσωπικό.
Κόστισαν τα έργα για το τρενάκι του Βουραϊκού, ωστόσο προς το παρόν θα λειτουργήσει... όπως παλιά
την ανακατασκευή της γραμμής και την αγορά νέων συρμών», δηλώνει από την πλευρά του ο πρόεδρος των εργαζομένων του ΟΣΕ στην Πελοπόννησο Αντώνης Πετράκος. Τα νέα βαγόνια, που μαζί με τα έργα ανακατασκευής στοίχισαν 40 εκατ. ευρώ, δεν τα «αντέχουν» οι ράγες λόγω βάρους αλλά δεν διέρχονται και από σήραγγες εξαιτίας του μεγέθους τους: είναι πλατύτερα απ΄ ό,τι πρέπει για να μπορούν να περάσουν από τη στοά που βρίσκεται στη διαδρομή!
https://www.tanea.gr/2008/11/12/greece/ ... a-bagonia/Τα βαγόνια παραγγέλθηκαν πριν από οκτώ χρόνια για να τεθούν σε λειτουργία στη μοναδική διαδρομή του οδοντωτού- αλλά από τότε που μεταφέρθηκαν στην Ελλάδα παραμένουν στο αμαξοστάσιο του ΟΣΕ στο Διακοπτό. Ο δήμαρχος Καλαβρύτων Αθαν. Παπαδόπουλος είπε στα «ΝΕΑ» ότι «έχει μεγάλες ευθύνες ο ΟΣΕ για την καθυστέρηση, οι παλαιοί συρμοί δεν πρόκειται να λειτουργήσουν σε ικανοποιητικούς ρυθμούς και επαρκή αριθμό δρομολογίων».
Το "δε φταίει μόνο ο σταθμάρχης" είναι δεδομένο. Μιλάμε για σειρά πραγμάτων που μπορεί να πάνε στραβά. Από ανθρώπινο λάθος μέχρι κακο δίκτυο κλπ.vantono έγραψε: 01 Μαρ 2023, 16:31 Λουτρό αλήθειας μόλις τώρα στον γνωστό υπερφιλοκυβερνητικό ΣΚΑΙ, για το ότι δεν φταιει μόνο ο σταθμάρχης.
Αλλά τι ξέρουν αυτοί, το πχορουμ ξέρει καλύτερα!
ε αφου παραιτηθηκε ολα καλαGeorge_V έγραψε: 01 Μαρ 2023, 16:53 τουλάχιστον ένας Υπουργος έχει και λίγο φιλότιμο να παραιτηθει.
είχαμε πήξει στους χοντροπετσους τελευταία που και η Αποκαλυψη του Ιωάννη να γινόταν δεν παραιτουνταν κάνεις.
Έχεις χαμηλά ποσοστά γιατί ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΔΡΟΜΟΛΌΓΙΑ!Otto Weininger έγραψε: 01 Μαρ 2023, 16:56Το "δε φταίει μόνο ο σταθμάρχης" είναι δεδομένο. Μιλάμε για σειρά πραγμάτων που μπορεί να πάνε στραβά. Από ανθρώπινο λάθος μέχρι κακο δίκτυο κλπ.vantono έγραψε: 01 Μαρ 2023, 16:31 Λουτρό αλήθειας μόλις τώρα στον γνωστό υπερφιλοκυβερνητικό ΣΚΑΙ, για το ότι δεν φταιει μόνο ο σταθμάρχης.
Αλλά τι ξέρουν αυτοί, το πχορουμ ξέρει καλύτερα!
Στην Γερμανία που συμβαίνουν 30 φορές περισσότερα ατυχήματα τραίνων από ότι στην Ελλάδα ποτέ δεν είναι ίδιος ο λόγος.
Το τελευταίο (θανατηφόρο) στην Γερμανία που έγινε το καλοκαίρι του 2022 είναι ίδιας φύσης με αυτό. Δύο τρένα συγκρούστηκαν μετωπικά. Σε εκείνη την φάση έφταιγε ο Σταθμάρχης αν δεν κάνω λάθος και του γαμησαν τα πρεκια. Και δεν ήταν το μόνο εκείνης της χρονιάς με νεκρό.
Δεδομένου ότι μόνο το 2021 σκοτώθηκαν κοντά 700 άτομα σε ατυχήματα τρένων στην Ευρώπη, είναι θέμα χρόνου να συμβεί ένα ατύχημα πολύνεκρο.
Το δε 2019 ήταν ακόμη περισσότεροι οι νεκροί με τα πρωτεία να τα έχει η Γερμανία ξανά.
Απορώ πως με τέτοιο δίκτυο όπως λένε ήμασταν σε τόσο χαμηλή θέση ατυχημάτων σε σχέση με τις άλλες χώρες.
Το κακο όμως είναι ότι τα δικά μας μοιάζουν να είναι αρκετα θανατηφόρα αφού (τουλάχιστον όπως έγραψαν οι NYT) την διετία 2018-2020 είχαμε το υψηλότερο death rate στην Ευρώπη.
Τώρα όμως συνέβη κάτι τόσο τραγικό που δεν γίνεται να χωνευτεί με τίποτα. Τόσοι άνθρωποι νεκροί.
Οι ευθύνες θα πρέπει να αποδοθούν από τον πρώτο μέχρι τον τελευταίο.
Προσωπικά οι παραιτήσεις για λόγους ευθιξίας δεν μου λένε τίποτα γιατί δεν προσφέρουν και τίποτα. Το ένιωσες, το έκανες. Οκ, αλλά μηδέν εις το πηλίκο.
Αλλού αυτά.sys3x έγραψε: 01 Μαρ 2023, 16:50Εδώ υπάρχει μία ειδοποιός διαφορά, εγώ δεν είμαι φιλικά προκείμενος σε κανέναν Πούτιν, εσύ είσαι της υπόγας, μπουτς, πως το λένε, καρκίνος της κοινωνίας, κομματόσκυλο.Libre arbitre έγραψε: 01 Μαρ 2023, 15:11Όσο ξέρεις, τόσο ρουφιανεύεις. Δεν περίμενα κάτι καλύτερο από ένα πουτλεροφιλο.sys3x έγραψε: 01 Μαρ 2023, 15:08
Θεωρείς ότι σε ρουφιάνεψα;
Ακόμη καλλίτερα.
Και ακόμη καλλίτερα αν γνώριζες και τι σημαίνει ρουφιάνος νουδογαβγάβ μου.
Αυτά.
τίποτα δεν είναι καλά αλλά είναι μια αρχή για να αποδοθούν ευθύνες ξεκινώντας από ψηλά.Eθνικοκοινωνιστης έγραψε: 01 Μαρ 2023, 16:57ε αφου παραιτηθηκε ολα καλαGeorge_V έγραψε: 01 Μαρ 2023, 16:53 τουλάχιστον ένας Υπουργος έχει και λίγο φιλότιμο να παραιτηθει.
είχαμε πήξει στους χοντροπετσους τελευταία που και η Αποκαλυψη του Ιωάννη να γινόταν δεν παραιτουνταν κάνεις.
κυριε παναθηναικακια,ολα καλα?![]()
ειναι σαν τον αριθμο των τροχαιων που μειωθηκαν συμφωνα με τα νδουλικα λογω των πολιτικων που ασκησανCecily Anne έγραψε: 01 Μαρ 2023, 16:57Έχεις χαμηλά ποσοστά γιατί ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΔΡΟΜΟΛΌΓΙΑ!Otto Weininger έγραψε: 01 Μαρ 2023, 16:56Το "δε φταίει μόνο ο σταθμάρχης" είναι δεδομένο. Μιλάμε για σειρά πραγμάτων που μπορεί να πάνε στραβά. Από ανθρώπινο λάθος μέχρι κακο δίκτυο κλπ.vantono έγραψε: 01 Μαρ 2023, 16:31 Λουτρό αλήθειας μόλις τώρα στον γνωστό υπερφιλοκυβερνητικό ΣΚΑΙ, για το ότι δεν φταιει μόνο ο σταθμάρχης.
Αλλά τι ξέρουν αυτοί, το πχορουμ ξέρει καλύτερα!
Στην Γερμανία που συμβαίνουν 30 φορές περισσότερα ατυχήματα τραίνων από ότι στην Ελλάδα ποτέ δεν είναι ίδιος ο λόγος.
Το τελευταίο (θανατηφόρο) στην Γερμανία που έγινε το καλοκαίρι του 2022 είναι ίδιας φύσης με αυτό. Δύο τρένα συγκρούστηκαν μετωπικά. Σε εκείνη την φάση έφταιγε ο Σταθμάρχης αν δεν κάνω λάθος και του γαμησαν τα πρεκια. Και δεν ήταν το μόνο εκείνης της χρονιάς με νεκρό.
Δεδομένου ότι μόνο το 2021 σκοτώθηκαν κοντά 700 άτομα σε ατυχήματα τρένων στην Ευρώπη, είναι θέμα χρόνου να συμβεί ένα ατύχημα πολύνεκρο.
Το δε 2019 ήταν ακόμη περισσότεροι οι νεκροί με τα πρωτεία να τα έχει η Γερμανία ξανά.
Απορώ πως με τέτοιο δίκτυο όπως λένε ήμασταν σε τόσο χαμηλή θέση ατυχημάτων σε σχέση με τις άλλες χώρες.
Το κακο όμως είναι ότι τα δικά μας μοιάζουν να είναι αρκετα θανατηφόρα αφού (τουλάχιστον όπως έγραψαν οι NYT) την διετία 2018-2020 είχαμε το υψηλότερο death rate στην Ευρώπη.
Τώρα όμως συνέβη κάτι τόσο τραγικό που δεν γίνεται να χωνευτεί με τίποτα. Τόσοι άνθρωποι νεκροί.
Οι ευθύνες θα πρέπει να αποδοθούν από τον πρώτο μέχρι τον τελευταίο.
Προσωπικά οι παραιτήσεις για λόγους ευθιξίας δεν μου λένε τίποτα γιατί δεν προσφέρουν και τίποτα. Το ένιωσες, το έκανες. Οκ, αλλά μηδέν εις το πηλίκο.
σοβαρα τωρα?George_V έγραψε: 01 Μαρ 2023, 16:58τίποτα δεν είναι καλά αλλά είναι μια αρχή για να αποδοθούν ευθύνες ξεκινώντας από ψηλά.Eθνικοκοινωνιστης έγραψε: 01 Μαρ 2023, 16:57ε αφου παραιτηθηκε ολα καλαGeorge_V έγραψε: 01 Μαρ 2023, 16:53 τουλάχιστον ένας Υπουργος έχει και λίγο φιλότιμο να παραιτηθει.
είχαμε πήξει στους χοντροπετσους τελευταία που και η Αποκαλυψη του Ιωάννη να γινόταν δεν παραιτουνταν κάνεις.
κυριε παναθηναικακια,ολα καλα?![]()
Το άλλο δεν νομίζω να πήγαινε τόσο πολύ.vantono έγραψε: 01 Μαρ 2023, 16:51Και το επιβατικο πήγαινε με 166, απ'οτι άκουσα στο Σκάι πριν λίγο. Δεν ξέρω αν ισχύει.alekhine έγραψε: 01 Μαρ 2023, 16:47 τωρα ελεγε ενας στις ειδησεις οτι το οριο ταχυτητας των τρενων στο σημειο που εγινε η συγκρουση ειναι 160 χλμ
ουτε θελω να φανταζομαι με τι δυναμη τρακαρανε τα τρενα και πως θα ηταν να εισαι εκει μεσα
ποιος σου είπε ότι θα παραμείνει εκεί η τιμωρία? ευχή και επιθυμία όλων είναι να τιμωρηθούν όλοι οι υπεύθυνοι όσο ψηλά και αν είναι.Eθνικοκοινωνιστης έγραψε: 01 Μαρ 2023, 17:00μιλαμε για τεραστια τιμωριαGeorge_V έγραψε: 01 Μαρ 2023, 16:58τίποτα δεν είναι καλά αλλά είναι μια αρχή για να αποδοθούν ευθύνες ξεκινώντας από ψηλά.Eθνικοκοινωνιστης έγραψε: 01 Μαρ 2023, 16:57
ε αφου παραιτηθηκε ολα καλα
κυριε παναθηναικακια,ολα καλα?![]()
![]()