Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους! https://dev.phorum.com.gr/
Εμπεδοκλής έγραψε: 24 Οκτ 2018, 23:14
Ξέρει κανείς πόσες ανεμογεννήτριες, ηλιακά πάνελ, τόνοι λιγνίτη ή λίτρα πετρελαίου χρειάζονται για να φορτίσουν ένα όχημα που θα κάνει 300χλμ;
στο παλιό είχαμε μια σχετική συζήτηση για την well to wheel efficiency .
Απο τη μυτη του γεωτρύπανου στο πηγάδι στον περσικό κολπο ως την αποληξη της εξάτμισης του αυτοκινήτου και απο το δοντι του εκσκαφέα στο λιγνιτικό πεδίο πτολεμαϊδας ως τα ηλεκτρόνια των eddie currents.
Οτι και να λέμε και να βάζουμε στην εξίσωση, ο κινητήρας εσωτερικής καύσης έχει απόδοση το πολύ 30% και ο ηλεκτροκινητήρας έχει χαλαρά 70%
Εκεί προκύπτει η μεγάλη διαφορά
(+θόρυβος, +καυσαέρια +regenerating στην επιβράδυνση +ροπή +απουσία κιβωτίου μετάδοσης +μικρές απαιτήσεις ψύξης κ.λ.π.)
Το πρόβλημα είναι μόνο οι μπαταρίες, μικρό energy density, βαττ ανα κιλό ανα ώρα σε σχέση με βενζίνη και δηζελ
Εμπεδοκλής έγραψε: 24 Οκτ 2018, 23:14
Ξέρει κανείς πόσες ανεμογεννήτριες, ηλιακά πάνελ, τόνοι λιγνίτη ή λίτρα πετρελαίου χρειάζονται για να φορτίσουν ένα όχημα που θα κάνει 300χλμ;
στο παλιό είχαμε μια σχετική συζήτηση για την well to wheel efficiency .
Απο τη μυτη του γεωτρύπανου στο πηγάδι στον περσικό κολπο ως την αποληξη της εξάτμισης του αυτοκινήτου και απο το δοντι του εκσκαφέα στο λιγνιτικό πεδίο πτολεμαϊδας ως τα ηλεκτρόνια των eddie currents.
Οτι και να λέμε και να βάζουμε στην εξίσωση, ο κινητήρας εσωτερικής καύσης έχει απόδοση το πολύ 30% και ο ηλεκτροκινητήρας έχει χαλαρά 70%
Εκεί προκύπτει η μεγάλη διαφορά
(+θόρυβος, +καυσαέρια +regenerating στην επιβράδυνση +ροπή +απουσία κιβωτίου μετάδοσης +μικρές απαιτήσεις ψύξης κ.λ.π.)
Το πρόβλημα είναι μόνο οι μπαταρίες, μικρό energy density, βαττ ανα κιλό ανα ώρα σε σχέση με βενζίνη και δηζελ
Πόσο κοστίζει στον τελικό αποδέκτη που θα είναι ο χρήστης να κινηθεί με ηλεκτρικό αυτοκίνητο;
Σε βενζίνη ξέρουμε, πχ 6 λίτρα τα 100χιλ που κοστίζουν τόσο. Με το ρεύμα τι γίνεται;
Πάνας έγραψε: 25 Οκτ 2018, 00:33
Σε μια εποχή που το ρεύμα αυξάνεται είναι κουταμάρα μια τέτοια αγορά.
Υπολογίστε το κόστος της μετακίνησης με ηλεκτρικό και με βενζίνη στα 100χιλ. για να βγει κάποια άκρη.
Μετά τις 1600 κιλοβατώρες έχει άλλη χρέωση ακριβότερη και δεν ξέρω αν από εκεί και απάνω έχει και άλλη.
Με 4-5 200άρια πάνελς στην ταράτσα φορτίζεις ένα Tesla σε μερικές ώρες ή τρίχες;
Δεν ξέρω τι ρεύμα μπορείς να πάρεις από τα πάνελ, εδώ μιλάμε ότι η πρίζα είναι λίγη και το ρεύμα αυξάνεται. Αυτά τα δεδομένα έχω μέχρι στιγμής. Δεν ξέρω καν το κόστος που χρειάζεται για μια νορμάλ χρήση.
Αυτά πρέπει να μάθουμε.
Spoiler
enaon κάνε σαμπσκράημπ
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 25 Οκτ 2018, 01:27
από Μηχανικός
Η μεγάλη διαφορά είναι στο ρεύμα περίπου το 20% είναι φόροι, ενώ στην βενζίνη είναι περίπου 65% φόροι.
Άμα πάρουν όλοι ηλεκτρικά, θα δεχτεί ο Καρανίκας να του μειωθεί ο μισθός;
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 25 Οκτ 2018, 01:32
από Πάνας
Μηχανικός έγραψε: 25 Οκτ 2018, 01:27
Η μεγάλη διαφορά είναι στο ρεύμα περίπου το 20% είναι φόροι, ενώ στην βενζίνη είναι περίπου 65% φόροι.
Άμα πάρουν όλοι ηλεκτρικά, θα δεχτεί ο Καρανίκας να του μειωθεί ο μισθός;
Αν πάρουν όλοι ηλεκτρικά θα βάλουν τους φόρους στο ρεύμα ρε γατάκι...
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 25 Οκτ 2018, 01:35
από dna replication
Πάνας έγραψε: 25 Οκτ 2018, 01:14
Πόσο κοστίζει στον τελικό αποδέκτη που θα είναι ο χρήστης να κινηθεί με ηλεκτρικό αυτοκίνητο;
Σε βενζίνη ξέρουμε, πχ 6 λίτρα τα 100χιλ που κοστίζουν τόσο. Με το ρεύμα τι γίνεται;
για ίδιο σχετικά αυτοκίνητο μιλάμε ε?
το BMW 2 active tourer που ξεκίνησε η συζήτηση βγαίνει και σε βενζίνη με μεικτό κυκλο 5,8 λιτρα στα 100χλμ
Δηλαδή με 2,2 λίρες κάνεις 18 μίλια δηλαδή 28 χιλιόμετρα.
Και βενζίνη κόστους 1,3 λιρών το λίτρο κάνεις 17,2 χιλιόμετρα + 0,9 λίρες πάμε περίπου 28 χιλιόμετα.
Τα λέω σωστά;
πάνα έχει μπαταρία 7.5kwh, 5.8 ωφέλημα, δηλαδή δεν την αφήνει το bms να αδειάσει πολύ, οπότε 5.8. Άρα κοστίζει 5.8 επί όσο κάνει η κιλοβατώρα, και απώλειες και τέλη κλπ, άρα περίπου 80 λεπτά.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 25 Οκτ 2018, 02:01
από Πάνας
ε;
Μαζί με τους φόρους και την αύξηση μετά τις 1600KW