Σελίδα 408 από 408
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 04 Απρ 2025, 18:31
από Dwarven Blacksmith
enaon έγραψε: 04 Απρ 2025, 18:29
ναι αλλά πέρα απο την πλάκα με τις Κινεζιές, δεν ειναι λίγο απίστευτο; Οκ νομίζω ειναι λιγο πιο ακριβη η πορσε στην Κινα απο όσο πρέπει, ας πουμε 200 χιλιαδες η πόρσε και 75 το χιαομι. Πώς γίνεται να ειναι πιο γρήγορο απο την πόρσε στην πράξη, με την πρώτη προσπάθεια;
Έχει ενδιαφέρον το "ντοκυμαντέρ" του asianometry. Δεν πραγματεύεται τεχνικές λεπτομέρειες βέβαια αλλά επιχειρηματικές αποφάσεις.
https://youtu.be/IYz9kxLHj7g
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 04 Απρ 2025, 19:37
από Ερμής
Ασέβαστος έγραψε: 04 Απρ 2025, 17:52
Ερμής έγραψε: 04 Απρ 2025, 16:32
Ασέβαστος έγραψε: 04 Απρ 2025, 10:25
ποιες ηταν οι ενδοξες εποχες; ποτε εβγαζε η αγγλια οχηματα που δεν ηταν τριμπουρδελα;
Jag, Lotus, RR, Bentley;
Ακόμη και τα Ροβερ στα 80 και παραπίσω είχαν το έτσι.
πριν γεννηθουμε λοιπον, οκ, τοτε ναι.
αν και, πλην rr, που επαιζε σε κατηγορια χωρις ανταγωνισμο, οι λοιποι δεν στεκονταν με αξιωσεις απεναντι στον ανταγωνισμο, ειδικα στην αξιοπιστια, ακομη και τοτε.
ενδοξες εποχες ηταν τα σιξτις, και πριν, οταν ηταν πρωτοποροι και ουσιαστικα δεν ειχαν ανταγωνισμο. οταν τους εκανε ανθρωπους ο σερ αλεκ ισιγονης, ο χαλουμης.
Για τα ροβερ είπα από τα 80 και πίσω.
Τα άλλα μέχρι τα 00's κράταγαν πολύ γερά.
Ξέχασα άλλη μια που ήταν μια κατηγορία μόνη της, την Aston.
Πιστεύεις πως υπάρχει πραγματικός λάτρης της αυτοκίνησης που να τον νοιάζει τόσο η αξιοπιστία; όχι βέβαια.
Δεν είμαι βέβαιος πως υπάρχει πλέον πραγματικό βρετανικό αυτοκίνητο.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 05 Απρ 2025, 12:33
από Ασέβαστος
Ερμής έγραψε: 04 Απρ 2025, 19:37
Πιστεύεις πως υπάρχει πραγματικός λάτρης της αυτοκίνησης που να τον νοιάζει τόσο η αξιοπιστία; όχι βέβαια.
εδω θα τσακωθουμε.
πραγματικη λατρεια στην αυτοκινηση σημαινει επιδοσεις και αξιοπιστια.
μη-πραγματικη ειναι οταν μπαινει στη μεση η ομορφια, το στατους, ο "χαρακτηρας" και λοιπα μη-μετρησιμα στοιχεια.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 05 Απρ 2025, 12:47
από Ερμής
Ασέβαστος έγραψε: 05 Απρ 2025, 12:33
Ερμής έγραψε: 04 Απρ 2025, 19:37
Πιστεύεις πως υπάρχει πραγματικός λάτρης της αυτοκίνησης που να τον νοιάζει τόσο η αξιοπιστία; όχι βέβαια.
εδω θα τσακωθουμε.
πραγματικη λατρεια στην αυτοκινηση σημαινει επιδοσεις και αξιοπιστια.
μη-πραγματικη ειναι οταν μπαινει στη μεση η ομορφια, το στατους, ο "χαρακτηρας" και λοιπα μη-μετρησιμα στοιχεια.
Συμφωνώ μόνο στο στάτους. Στο θεμα ομορφιάς διαφωνώ οριζόντια, κάθετα, διαγώνια, εντός εκτός και επί ταύτα.
ΣΥΝ ότι ο πραγματικά λάτρης της αυτοκίνησης ξέρει τι χρειάζεται και που. Ψιλοστημπουτσα μας τόσο η αξιοπιστία, όταν κάτι το αγαπας του δίνεις φροντίδα και προδερμ όταν πρέπει και του τα χώνεις όταν πάλι πρέπει, δε το πας καροτσάκι συνέχεια πετώντας του ένα ξεροκομματο και νερό
Πραγματική λατρεία είναι οι επιδόσεις και η ομορφιά.
Τα άλλα είναι για όποιον θέλει ένα αμάξι ταυτόχρονα να το πατάει, να φορτώνει εργαλεία, να πηγαίνει για κυνήγι.
Ε αυτό δεν υπάρχει.
Βάσικα υπάρχει δλδ υπήρχε, το Rs audi και το forester.
Αλλά τα γαμησε και αυτά ο καιρός.
Η ομορφιά για εμένα είναι μετά τις επιδόσεις.
Ρε συ σκέψου. Θα πηδαγες γκόμενά που ήταν μπαζο μόνο και μόνο επειδή έχεις ακούσει ότι γαμιεται καλά;

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 05 Απρ 2025, 13:02
από Ασέβαστος
Ερμής έγραψε: 05 Απρ 2025, 12:47
Ασέβαστος έγραψε: 05 Απρ 2025, 12:33
Ερμής έγραψε: 04 Απρ 2025, 19:37
Πιστεύεις πως υπάρχει πραγματικός λάτρης της αυτοκίνησης που να τον νοιάζει τόσο η αξιοπιστία; όχι βέβαια.
εδω θα τσακωθουμε.
πραγματικη λατρεια στην αυτοκινηση σημαινει επιδοσεις και αξιοπιστια.
μη-πραγματικη ειναι οταν μπαινει στη μεση η ομορφια, το στατους, ο "χαρακτηρας" και λοιπα μη-μετρησιμα στοιχεια.
Συμφωνώ μόνο στο στάτους. Στο θεμα ομορφιάς διαφωνώ οριζόντια, κάθετα, διαγώνια, εντός εκτός και επί ταύτα.
ΣΥΝ ότι ο πραγματικά λάτρης της αυτοκίνησης ξέρει τι χρειάζεται και που. Ψιλοστημπουτσα μας τόσο η αξιοπιστία, όταν κάτι το αγαπας του δίνεις φροντίδα και προδερμ όταν πρέπει και του τα χώνεις όταν πάλι πρέπει, δε το πας καροτσάκι συνέχεια πετώντας του ένα ξεροκομματο και νερό
Πραγματική λατρεία είναι οι επιδόσεις και η ομορφιά.
Τα άλλα είναι για όποιον θέλει ένα αμάξι ταυτόχρονα να το πατάει, να φορτώνει εργαλεία, να πηγαίνει για κυνήγι.
Ε αυτό δεν υπάρχει.
Βάσικα υπάρχει δλδ υπήρχε, το Rs audi και το forester.
Αλλά τα γαμησε και αυτά ο καιρός.
Η ομορφιά για εμένα είναι μετά τις επιδόσεις.
Ρε συ σκέψου. Θα πηδαγες γκόμενά που ήταν μπαζο μόνο και μόνο επειδή έχεις ακούσει ότι γαμιεται καλά;
ναι, θα την πηδαγα.
οπως θα οδηγουσα rallycar, f1, monstertruck, drag racer, rock crawler και ολα τα υπολοιπα που απο ομορφια ειναι στο απολυτο μηδεν.
οκ, δεν θα την παντρευομουν, οπως δεν θα αγοραζα ενα απο τα παραπανω για καθημερινη χρηση.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 05 Απρ 2025, 13:07
από Ερμής
Ε να βλέπεις; εγώ ούτε καν θα την κοίταγα
F1 και τα περισσότερα rally όπως και τα του lemans είναι πανέμορφα.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 05 Απρ 2025, 14:35
από stergiosbik
enaon έγραψε: 04 Απρ 2025, 18:29
ναι αλλά πέρα απο την πλάκα με τις Κινεζιές, δεν ειναι λίγο απίστευτο; Οκ νομίζω ειναι λιγο πιο ακριβη η πορσε στην Κινα απο όσο πρέπει, ας πουμε 200 χιλιαδες η πόρσε και 75 το χιαομι. Πώς γίνεται να ειναι πιο γρήγορο απο την πόρσε στην πράξη, με την πρώτη προσπάθεια;
Με 500 άλογα διάφορα καλύπτει εύκολα την υστέρηση στις στροφές.
Εκτός αν είναι τελείως για τον πουτσο στα κρατήματα.
Αν το κινέζικο είχε τα ίδια άλογα με την Πόρσε δε νομίζω ότι θα έγραφε τον ίδιο χρόνο με αυτήν.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 07 Απρ 2025, 10:41
από Ασέβαστος
stergiosbik έγραψε: 05 Απρ 2025, 14:35
enaon έγραψε: 04 Απρ 2025, 18:29
ναι αλλά πέρα απο την πλάκα με τις Κινεζιές, δεν ειναι λίγο απίστευτο; Οκ νομίζω ειναι λιγο πιο ακριβη η πορσε στην Κινα απο όσο πρέπει, ας πουμε 200 χιλιαδες η πόρσε και 75 το χιαομι. Πώς γίνεται να ειναι πιο γρήγορο απο την πόρσε στην πράξη, με την πρώτη προσπάθεια;
Με 500 άλογα διάφορα καλύπτει εύκολα την υστέρηση στις στροφές.
Εκτός αν είναι τελείως για τον πουτσο στα κρατήματα.
Αν το κινέζικο είχε τα ίδια άλογα με την Πόρσε δε νομίζω ότι θα έγραφε τον ίδιο χρόνο με αυτήν.
μα λεμε οτι ο κιτρινιαρης με 2 χρονια ιστορια, παιζει μπαλα εκει που οι αλλοι εχουν 100.
δεν ειναι τοσο απλο, εχω 500 παραπανω αρα θα κερδαω.
το να καταληξουν τα αλογα στο δρομο δεν ειναι καθολου απλο. ουτε να διαχειριστει το εξτρα βαρος.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 07 Απρ 2025, 10:44
από stergiosbik
Ασέβαστος έγραψε: 07 Απρ 2025, 10:41
stergiosbik έγραψε: 05 Απρ 2025, 14:35
enaon έγραψε: 04 Απρ 2025, 18:29
ναι αλλά πέρα απο την πλάκα με τις Κινεζιές, δεν ειναι λίγο απίστευτο; Οκ νομίζω ειναι λιγο πιο ακριβη η πορσε στην Κινα απο όσο πρέπει, ας πουμε 200 χιλιαδες η πόρσε και 75 το χιαομι. Πώς γίνεται να ειναι πιο γρήγορο απο την πόρσε στην πράξη, με την πρώτη προσπάθεια;
Με 500 άλογα διάφορα καλύπτει εύκολα την υστέρηση στις στροφές.
Εκτός αν είναι τελείως για τον πουτσο στα κρατήματα.
Αν το κινέζικο είχε τα ίδια άλογα με την Πόρσε δε νομίζω ότι θα έγραφε τον ίδιο χρόνο με αυτήν.
μα λεμε οτι ο κιτρινιαρης με 2 χρονια ιστορια, παιζει μπαλα εκει που οι αλλοι εχουν 100.
δεν ειναι τοσο απλο, εχω 500 παραπανω αρα θα κερδαω.
το να καταληξουν τα αλογα στο δρομο δεν ειναι καθολου απλο. ουτε να διαχειριστει το εξτρα βαρος.
Φυσικα και δεν ειναι απλο.
Εξτρα βαρος δεν εχει γιατι και η Ταΐκαν ειναι ηλεκτρικη.
Οποτε ειναι λογικο οτι κερδιζει η Ταΐκαν στις στροφες,να το χανει στην παραμικρη ευθεια με 500 αλογα λιγοτερα.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 07 Απρ 2025, 10:50
από Ασέβαστος
stergiosbik έγραψε: 07 Απρ 2025, 10:44
Ασέβαστος έγραψε: 07 Απρ 2025, 10:41
stergiosbik έγραψε: 05 Απρ 2025, 14:35
Με 500 άλογα διάφορα καλύπτει εύκολα την υστέρηση στις στροφές.
Εκτός αν είναι τελείως για τον πουτσο στα κρατήματα.
Αν το κινέζικο είχε τα ίδια άλογα με την Πόρσε δε νομίζω ότι θα έγραφε τον ίδιο χρόνο με αυτήν.
μα λεμε οτι ο κιτρινιαρης με 2 χρονια ιστορια, παιζει μπαλα εκει που οι αλλοι εχουν 100.
δεν ειναι τοσο απλο, εχω 500 παραπανω αρα θα κερδαω.
το να καταληξουν τα αλογα στο δρομο δεν ειναι καθολου απλο. ουτε να διαχειριστει το εξτρα βαρος.
Φυσικα και δεν ειναι απλο.
Εξτρα βαρος δεν εχει γιατι και η Ταΐκαν ειναι ηλεκτρικη.
Οποτε ειναι λογικο οτι κερδιζει η Ταΐκαν στις στροφες,να το χανει στην παραμικρη ευθεια με 500 αλογα λιγοτερα.
ναι, μαλακια ειπα, δεν ειδα οτι λεγαμε για την ταικαν.
αναμενομενο να στριβει καλυτερα η πορσε, οπως ειπα, εχει ιστορια, τεχνογνωσια.
αλλα οχι τοσο ωστε να μην χασει. επισης δεν την εμποδιζει κανεις να βγαλει 500 αλογα παραπανω, μαζι με τα απαραιτητα ωστε αυτα να καταληξουν στον δρομο.
αυτο που μενει να δουμε, ειναι αν ο κινεζος θα σκορπαει μακροπροθεσμα.

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 07 Απρ 2025, 10:59
από stergiosbik
Ασέβαστος έγραψε: 07 Απρ 2025, 10:50
stergiosbik έγραψε: 07 Απρ 2025, 10:44
Ασέβαστος έγραψε: 07 Απρ 2025, 10:41
μα λεμε οτι ο κιτρινιαρης με 2 χρονια ιστορια, παιζει μπαλα εκει που οι αλλοι εχουν 100.
δεν ειναι τοσο απλο, εχω 500 παραπανω αρα θα κερδαω.
το να καταληξουν τα αλογα στο δρομο δεν ειναι καθολου απλο. ουτε να διαχειριστει το εξτρα βαρος.
Φυσικα και δεν ειναι απλο.
Εξτρα βαρος δεν εχει γιατι και η Ταΐκαν ειναι ηλεκτρικη.
Οποτε ειναι λογικο οτι κερδιζει η Ταΐκαν στις στροφες,να το χανει στην παραμικρη ευθεια με 500 αλογα λιγοτερα.
ναι, μαλακια ειπα, δεν ειδα οτι λεγαμε για την ταικαν.
αναμενομενο να στριβει καλυτερα η πορσε, οπως ειπα, εχει ιστορια, τεχνογνωσια.
αλλα οχι τοσο ωστε να μην χασει. επισης δεν την εμποδιζει κανεις να βγαλει 500 αλογα παραπανω, μαζι με τα απαραιτητα ωστε αυτα να καταληξουν στον δρομο.
αυτο που μενει να δουμε, ειναι αν ο κινεζος θα σκορπαει μακροπροθεσμα.
Για την μακροπροθεσμη αξιοπιστια εχω πολλες αμφιβολιες.
Απο την αλλη βεβαια,εχω πει πολλες φορες την αποψη μου για την Πορσε και τις υπερκοστολογημενες τιμες της.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 22 Απρ 2025, 12:35
από Dwarven Blacksmith