Σελίδα 407 από 408

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 02 Απρ 2025, 17:55
από Νon4me
enaon έγραψε: 19 Ιαν 2025, 16:14 άσχετο λίγο με τα ηλεκτρικά μαλλον,
360 μοιρες επιτοπια λεμε . ( βεβαια οταν τα εκανα με το μ113 στην καστορια αυτα το 2002 τα κινεζια ηταν στις βελανιδιες . )
Spoiler
Η μια πλευρα της ερπυστριας φρεναρισμενη και η αλλη μπροστα κινηση η πισω :lol:
https://www.youtube.com/watch?v=dkROmU9Bxbw

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 04 Απρ 2025, 08:59
από EKPLIKTIKOS
Dwarven Blacksmith έγραψε: 05 Φεβ 2025, 17:55 Στην Τουρκία, μέσα σε ένα χρόνο η BYD σκαρφάλωσε από το μηδέν στην 6η θέση. Η BYD έχει εξαιρεθεί από τους δασμούς εισαγωγής γιατί επένδυσε σε εργοστάσιο. Η TOGG στο 14 είναι Τουρκική μάρκα EVs, να αναφέρουμε.

https://twitter.com/tphuang/status/1887107250289889623
Μου κάνει εντύπωση η παντελής απουσία της MG, δεδομένης της επιτυχίας της στις άλλες αγορές (ειδικά στις ευρωπαϊκές)

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 04 Απρ 2025, 09:08
από Νon4me
Προφανως ο κοσμος την εχει στο μυαλο του συνδεμενη ( αξιοπιστια ) με τα εσωτερικης καυσης που βαραγαν ολα φλατζα στα 40-60 χιλιαδες χιλιομετρα.

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 04 Απρ 2025, 09:34
από EKPLIKTIKOS
Νon4me έγραψε: 04 Απρ 2025, 09:08 Προφανως ο κοσμος την εχει στο μυαλο του συνδεμενη ( αξιοπιστια ) με τα εσωτερικης καυσης που βαραγαν ολα φλατζα στα 40-60 χιλιαδες χιλιομετρα.
Ναι, τα παλιά MG τέρατα αξιοπιστίας δεν ήταν. Είχαν κληρονομήσει κ κατι κινητήρες της Rover (k series νομίζω) που είχαν και τα Land Rover 1.8 αν δεν απατώμαι, που είχαν κατασκευαστικό θέμα, ανέβαζαν θερμοκρασία, με συνέπεια όντως να καίνε. Όχι ότι κατά τα άλλα το αμάξι ήταν αξιόπιστο. Αγγλικά τριμπουρδελα που δε θύμιζαν σε τίποτε τις ένδοξες εποχές της αγγλικής αυτοκινητοβιομηχανίας.

Όμως η MG πλέον τα πάει καλά. Ακόμα και στη Βρετανία, αλλά και στη χώρα μας. Απορίας άξιον γιατί οι Τούρκοι τα φτύνουν

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 04 Απρ 2025, 09:39
από Νon4me
Είχαν συνεργασία με την honda και κατάφεραν να αντιγράψουν μοτέρ που χαλάγανε μόνο αν το άφηνες χώρις λάδι... Ενώ η κόπια στις 50 χιλιάδες φλάντζα .

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 04 Απρ 2025, 09:40
από Νon4me
Μετά πήγαν να κλείσουν και την bmw κ τους έδωσε και αυτή πούλο

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 04 Απρ 2025, 10:25
από Ασέβαστος
EKPLIKTIKOS έγραψε: 04 Απρ 2025, 09:34
Νon4me έγραψε: 04 Απρ 2025, 09:08 Προφανως ο κοσμος την εχει στο μυαλο του συνδεμενη ( αξιοπιστια ) με τα εσωτερικης καυσης που βαραγαν ολα φλατζα στα 40-60 χιλιαδες χιλιομετρα.
Ναι, τα παλιά MG τέρατα αξιοπιστίας δεν ήταν. Είχαν κληρονομήσει κ κατι κινητήρες της Rover (k series νομίζω) που είχαν και τα Land Rover 1.8 αν δεν απατώμαι, που είχαν κατασκευαστικό θέμα, ανέβαζαν θερμοκρασία, με συνέπεια όντως να καίνε. Όχι ότι κατά τα άλλα το αμάξι ήταν αξιόπιστο. Αγγλικά τριμπουρδελα που δε θύμιζαν σε τίποτε τις ένδοξες εποχές της αγγλικής αυτοκινητοβιομηχανίας.

Όμως η MG πλέον τα πάει καλά. Ακόμα και στη Βρετανία, αλλά και στη χώρα μας. Απορίας άξιον γιατί οι Τούρκοι τα φτύνουν
ποιες ηταν οι ενδοξες εποχες; ποτε εβγαζε η αγγλια οχηματα που δεν ηταν τριμπουρδελα;

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 04 Απρ 2025, 11:28
από EKPLIKTIKOS
Ασέβαστος έγραψε: 04 Απρ 2025, 10:25
EKPLIKTIKOS έγραψε: 04 Απρ 2025, 09:34
Νon4me έγραψε: 04 Απρ 2025, 09:08 Προφανως ο κοσμος την εχει στο μυαλο του συνδεμενη ( αξιοπιστια ) με τα εσωτερικης καυσης που βαραγαν ολα φλατζα στα 40-60 χιλιαδες χιλιομετρα.
Ναι, τα παλιά MG τέρατα αξιοπιστίας δεν ήταν. Είχαν κληρονομήσει κ κατι κινητήρες της Rover (k series νομίζω) που είχαν και τα Land Rover 1.8 αν δεν απατώμαι, που είχαν κατασκευαστικό θέμα, ανέβαζαν θερμοκρασία, με συνέπεια όντως να καίνε. Όχι ότι κατά τα άλλα το αμάξι ήταν αξιόπιστο. Αγγλικά τριμπουρδελα που δε θύμιζαν σε τίποτε τις ένδοξες εποχές της αγγλικής αυτοκινητοβιομηχανίας.

Όμως η MG πλέον τα πάει καλά. Ακόμα και στη Βρετανία, αλλά και στη χώρα μας. Απορίας άξιον γιατί οι Τούρκοι τα φτύνουν
ποιες ηταν οι ενδοξες εποχες; ποτε εβγαζε η αγγλια οχηματα που δεν ηταν τριμπουρδελα;
Τα παλιά MG είχαν μια αίγλη. Όχι των 90s, εννοώ εποχές που εμείς δεν προλάβαμε. Τώρα αν χάλαγαν πιο συχνά από τοὺς σκαραβαίους τι να σου πω, τον καιρό εκείνο τα πιο πολλά αμάξια αναξιόπιστα ήταν με σύγχρονα δεδομένα

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 04 Απρ 2025, 16:32
από Ερμής
Ασέβαστος έγραψε: 04 Απρ 2025, 10:25
EKPLIKTIKOS έγραψε: 04 Απρ 2025, 09:34
Νon4me έγραψε: 04 Απρ 2025, 09:08 Προφανως ο κοσμος την εχει στο μυαλο του συνδεμενη ( αξιοπιστια ) με τα εσωτερικης καυσης που βαραγαν ολα φλατζα στα 40-60 χιλιαδες χιλιομετρα.
Ναι, τα παλιά MG τέρατα αξιοπιστίας δεν ήταν. Είχαν κληρονομήσει κ κατι κινητήρες της Rover (k series νομίζω) που είχαν και τα Land Rover 1.8 αν δεν απατώμαι, που είχαν κατασκευαστικό θέμα, ανέβαζαν θερμοκρασία, με συνέπεια όντως να καίνε. Όχι ότι κατά τα άλλα το αμάξι ήταν αξιόπιστο. Αγγλικά τριμπουρδελα που δε θύμιζαν σε τίποτε τις ένδοξες εποχές της αγγλικής αυτοκινητοβιομηχανίας.

Όμως η MG πλέον τα πάει καλά. Ακόμα και στη Βρετανία, αλλά και στη χώρα μας. Απορίας άξιον γιατί οι Τούρκοι τα φτύνουν
ποιες ηταν οι ενδοξες εποχες; ποτε εβγαζε η αγγλια οχηματα που δεν ηταν τριμπουρδελα;
Jag, Lotus, RR, Bentley;
Ακόμη και τα Ροβερ στα 80 και παραπίσω είχαν το έτσι.

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 04 Απρ 2025, 17:10
από enaon
το πιο γρήγορο αυτοκίνητο παραγωγής πλέον το χιαομι, με την πρώτη τους προσπάθεια, πήρε και μπράβο απο την πορσε. Με οδηγο εναν μηχανικό τους, ακόμα δεν έχουν βάλει επαγγελματία.


Εικόνα
Spoiler

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 04 Απρ 2025, 17:38
από sys3x
Dwarven Blacksmith έγραψε: 14 Φεβ 2025, 20:50 https://twitter.com/ShangguanJiewen/sta ... 1170365514

Small numbers, but still
Και στη Σαλονίκη τα ίδια.

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 04 Απρ 2025, 17:52
από Ασέβαστος
Ερμής έγραψε: 04 Απρ 2025, 16:32
Ασέβαστος έγραψε: 04 Απρ 2025, 10:25
EKPLIKTIKOS έγραψε: 04 Απρ 2025, 09:34

Ναι, τα παλιά MG τέρατα αξιοπιστίας δεν ήταν. Είχαν κληρονομήσει κ κατι κινητήρες της Rover (k series νομίζω) που είχαν και τα Land Rover 1.8 αν δεν απατώμαι, που είχαν κατασκευαστικό θέμα, ανέβαζαν θερμοκρασία, με συνέπεια όντως να καίνε. Όχι ότι κατά τα άλλα το αμάξι ήταν αξιόπιστο. Αγγλικά τριμπουρδελα που δε θύμιζαν σε τίποτε τις ένδοξες εποχές της αγγλικής αυτοκινητοβιομηχανίας.

Όμως η MG πλέον τα πάει καλά. Ακόμα και στη Βρετανία, αλλά και στη χώρα μας. Απορίας άξιον γιατί οι Τούρκοι τα φτύνουν
ποιες ηταν οι ενδοξες εποχες; ποτε εβγαζε η αγγλια οχηματα που δεν ηταν τριμπουρδελα;
Jag, Lotus, RR, Bentley;
Ακόμη και τα Ροβερ στα 80 και παραπίσω είχαν το έτσι.
πριν γεννηθουμε λοιπον, οκ, τοτε ναι.

αν και, πλην rr, που επαιζε σε κατηγορια χωρις ανταγωνισμο, οι λοιποι δεν στεκονταν με αξιωσεις απεναντι στον ανταγωνισμο, ειδικα στην αξιοπιστια, ακομη και τοτε.

ενδοξες εποχες ηταν τα σιξτις, και πριν, οταν ηταν πρωτοποροι και ουσιαστικα δεν ειχαν ανταγωνισμο. οταν τους εκανε ανθρωπους ο σερ αλεκ ισιγονης, ο χαλουμης. :003:

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 04 Απρ 2025, 17:57
από enaon
Δεν ειναι απίστευτο αυτο που έκανε η χιομι σε 3-4 χρόνια; Οκ μοιάζει λιγάκι εντελώς κόπια της πορσε cayene turbo GT, αλλά τι να κάνουμε, αυτοι ειναι οι καλύτεροι.

Αλλά σε 4 χρόνια, 1/4 του κόστους στην αγορά της Κίνας, και πιο γρήγοροι στην πίστα απο την πορσε; Δεν ειναι τρελό που τα κατάφεραν;

Εικόνα

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 04 Απρ 2025, 18:15
από stergiosbik
Αν είχα τα 275 χιλιάρικα για την Πόρσε,πολύ πιθανό να δοκιμ;Ζα να πάρω το κινέζικο.
Άμα χαλάσει,χάλασε.
Στ αρχιδια μου.
Αλλά αν είχα μόνο 73 χιλιάρικα για να πάρω ένα αμάξι,σιγά μην έπαιρνα την κινεζιά.

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 04 Απρ 2025, 18:29
από enaon
ναι αλλά πέρα απο την πλάκα με τις Κινεζιές, δεν ειναι λίγο απίστευτο; Οκ νομίζω ειναι λιγο πιο ακριβη η πορσε στην Κινα απο όσο πρέπει, ας πουμε 200 χιλιαδες η πόρσε και 75 το χιαομι. Πώς γίνεται να ειναι πιο γρήγορο απο την πόρσε στην πράξη, με την πρώτη προσπάθεια;