360 μοιρες επιτοπια λεμε . ( βεβαια οταν τα εκανα με το μ113 στην καστορια αυτα το 2002 τα κινεζια ηταν στις βελανιδιες . )
!!! DEVELOPMENT MODE !!!
η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Η μια πλευρα της ερπυστριας φρεναρισμενη και η αλλη μπροστα κινηση η πισω
- EKPLIKTIKOS
- Δημοσιεύσεις: 13077
- Εγγραφή: 18 Οκτ 2019, 00:15
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Μου κάνει εντύπωση η παντελής απουσία της MG, δεδομένης της επιτυχίας της στις άλλες αγορές (ειδικά στις ευρωπαϊκές)Dwarven Blacksmith έγραψε: 05 Φεβ 2025, 17:55 Στην Τουρκία, μέσα σε ένα χρόνο η BYD σκαρφάλωσε από το μηδέν στην 6η θέση. Η BYD έχει εξαιρεθεί από τους δασμούς εισαγωγής γιατί επένδυσε σε εργοστάσιο. Η TOGG στο 14 είναι Τουρκική μάρκα EVs, να αναφέρουμε.
https://twitter.com/tphuang/status/1887107250289889623
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Προφανως ο κοσμος την εχει στο μυαλο του συνδεμενη ( αξιοπιστια ) με τα εσωτερικης καυσης που βαραγαν ολα φλατζα στα 40-60 χιλιαδες χιλιομετρα.
- EKPLIKTIKOS
- Δημοσιεύσεις: 13077
- Εγγραφή: 18 Οκτ 2019, 00:15
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Ναι, τα παλιά MG τέρατα αξιοπιστίας δεν ήταν. Είχαν κληρονομήσει κ κατι κινητήρες της Rover (k series νομίζω) που είχαν και τα Land Rover 1.8 αν δεν απατώμαι, που είχαν κατασκευαστικό θέμα, ανέβαζαν θερμοκρασία, με συνέπεια όντως να καίνε. Όχι ότι κατά τα άλλα το αμάξι ήταν αξιόπιστο. Αγγλικά τριμπουρδελα που δε θύμιζαν σε τίποτε τις ένδοξες εποχές της αγγλικής αυτοκινητοβιομηχανίας.Νon4me έγραψε: 04 Απρ 2025, 09:08 Προφανως ο κοσμος την εχει στο μυαλο του συνδεμενη ( αξιοπιστια ) με τα εσωτερικης καυσης που βαραγαν ολα φλατζα στα 40-60 χιλιαδες χιλιομετρα.
Όμως η MG πλέον τα πάει καλά. Ακόμα και στη Βρετανία, αλλά και στη χώρα μας. Απορίας άξιον γιατί οι Τούρκοι τα φτύνουν
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Είχαν συνεργασία με την honda και κατάφεραν να αντιγράψουν μοτέρ που χαλάγανε μόνο αν το άφηνες χώρις λάδι... Ενώ η κόπια στις 50 χιλιάδες φλάντζα .
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Νon4me την 04 Απρ 2025, 09:44, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Μετά πήγαν να κλείσουν και την bmw κ τους έδωσε και αυτή πούλο
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
ποιες ηταν οι ενδοξες εποχες; ποτε εβγαζε η αγγλια οχηματα που δεν ηταν τριμπουρδελα;EKPLIKTIKOS έγραψε: 04 Απρ 2025, 09:34Ναι, τα παλιά MG τέρατα αξιοπιστίας δεν ήταν. Είχαν κληρονομήσει κ κατι κινητήρες της Rover (k series νομίζω) που είχαν και τα Land Rover 1.8 αν δεν απατώμαι, που είχαν κατασκευαστικό θέμα, ανέβαζαν θερμοκρασία, με συνέπεια όντως να καίνε. Όχι ότι κατά τα άλλα το αμάξι ήταν αξιόπιστο. Αγγλικά τριμπουρδελα που δε θύμιζαν σε τίποτε τις ένδοξες εποχές της αγγλικής αυτοκινητοβιομηχανίας.Νon4me έγραψε: 04 Απρ 2025, 09:08 Προφανως ο κοσμος την εχει στο μυαλο του συνδεμενη ( αξιοπιστια ) με τα εσωτερικης καυσης που βαραγαν ολα φλατζα στα 40-60 χιλιαδες χιλιομετρα.
Όμως η MG πλέον τα πάει καλά. Ακόμα και στη Βρετανία, αλλά και στη χώρα μας. Απορίας άξιον γιατί οι Τούρκοι τα φτύνουν
To be old and wise, you must first be young and stupid.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
- EKPLIKTIKOS
- Δημοσιεύσεις: 13077
- Εγγραφή: 18 Οκτ 2019, 00:15
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Τα παλιά MG είχαν μια αίγλη. Όχι των 90s, εννοώ εποχές που εμείς δεν προλάβαμε. Τώρα αν χάλαγαν πιο συχνά από τοὺς σκαραβαίους τι να σου πω, τον καιρό εκείνο τα πιο πολλά αμάξια αναξιόπιστα ήταν με σύγχρονα δεδομέναΑσέβαστος έγραψε: 04 Απρ 2025, 10:25ποιες ηταν οι ενδοξες εποχες; ποτε εβγαζε η αγγλια οχηματα που δεν ηταν τριμπουρδελα;EKPLIKTIKOS έγραψε: 04 Απρ 2025, 09:34Ναι, τα παλιά MG τέρατα αξιοπιστίας δεν ήταν. Είχαν κληρονομήσει κ κατι κινητήρες της Rover (k series νομίζω) που είχαν και τα Land Rover 1.8 αν δεν απατώμαι, που είχαν κατασκευαστικό θέμα, ανέβαζαν θερμοκρασία, με συνέπεια όντως να καίνε. Όχι ότι κατά τα άλλα το αμάξι ήταν αξιόπιστο. Αγγλικά τριμπουρδελα που δε θύμιζαν σε τίποτε τις ένδοξες εποχές της αγγλικής αυτοκινητοβιομηχανίας.Νon4me έγραψε: 04 Απρ 2025, 09:08 Προφανως ο κοσμος την εχει στο μυαλο του συνδεμενη ( αξιοπιστια ) με τα εσωτερικης καυσης που βαραγαν ολα φλατζα στα 40-60 χιλιαδες χιλιομετρα.
Όμως η MG πλέον τα πάει καλά. Ακόμα και στη Βρετανία, αλλά και στη χώρα μας. Απορίας άξιον γιατί οι Τούρκοι τα φτύνουν
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Jag, Lotus, RR, Bentley;Ασέβαστος έγραψε: 04 Απρ 2025, 10:25ποιες ηταν οι ενδοξες εποχες; ποτε εβγαζε η αγγλια οχηματα που δεν ηταν τριμπουρδελα;EKPLIKTIKOS έγραψε: 04 Απρ 2025, 09:34Ναι, τα παλιά MG τέρατα αξιοπιστίας δεν ήταν. Είχαν κληρονομήσει κ κατι κινητήρες της Rover (k series νομίζω) που είχαν και τα Land Rover 1.8 αν δεν απατώμαι, που είχαν κατασκευαστικό θέμα, ανέβαζαν θερμοκρασία, με συνέπεια όντως να καίνε. Όχι ότι κατά τα άλλα το αμάξι ήταν αξιόπιστο. Αγγλικά τριμπουρδελα που δε θύμιζαν σε τίποτε τις ένδοξες εποχές της αγγλικής αυτοκινητοβιομηχανίας.Νon4me έγραψε: 04 Απρ 2025, 09:08 Προφανως ο κοσμος την εχει στο μυαλο του συνδεμενη ( αξιοπιστια ) με τα εσωτερικης καυσης που βαραγαν ολα φλατζα στα 40-60 χιλιαδες χιλιομετρα.
Όμως η MG πλέον τα πάει καλά. Ακόμα και στη Βρετανία, αλλά και στη χώρα μας. Απορίας άξιον γιατί οι Τούρκοι τα φτύνουν
Ακόμη και τα Ροβερ στα 80 και παραπίσω είχαν το έτσι.
"Chiedi a un bambino di disegnare una macchina e sicuramente la farà rossa"
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
το πιο γρήγορο αυτοκίνητο παραγωγής πλέον το χιαομι, με την πρώτη τους προσπάθεια, πήρε και μπράβο απο την πορσε. Με οδηγο εναν μηχανικό τους, ακόμα δεν έχουν βάλει επαγγελματία.


Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Και στη Σαλονίκη τα ίδια.Dwarven Blacksmith έγραψε: 14 Φεβ 2025, 20:50 https://twitter.com/ShangguanJiewen/sta ... 1170365514
Small numbers, but still
ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΤΟΝ ΛΑΟ ΤΗΣ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΗΣ
.
.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
πριν γεννηθουμε λοιπον, οκ, τοτε ναι.Ερμής έγραψε: 04 Απρ 2025, 16:32Jag, Lotus, RR, Bentley;Ασέβαστος έγραψε: 04 Απρ 2025, 10:25ποιες ηταν οι ενδοξες εποχες; ποτε εβγαζε η αγγλια οχηματα που δεν ηταν τριμπουρδελα;EKPLIKTIKOS έγραψε: 04 Απρ 2025, 09:34
Ναι, τα παλιά MG τέρατα αξιοπιστίας δεν ήταν. Είχαν κληρονομήσει κ κατι κινητήρες της Rover (k series νομίζω) που είχαν και τα Land Rover 1.8 αν δεν απατώμαι, που είχαν κατασκευαστικό θέμα, ανέβαζαν θερμοκρασία, με συνέπεια όντως να καίνε. Όχι ότι κατά τα άλλα το αμάξι ήταν αξιόπιστο. Αγγλικά τριμπουρδελα που δε θύμιζαν σε τίποτε τις ένδοξες εποχές της αγγλικής αυτοκινητοβιομηχανίας.
Όμως η MG πλέον τα πάει καλά. Ακόμα και στη Βρετανία, αλλά και στη χώρα μας. Απορίας άξιον γιατί οι Τούρκοι τα φτύνουν
Ακόμη και τα Ροβερ στα 80 και παραπίσω είχαν το έτσι.
αν και, πλην rr, που επαιζε σε κατηγορια χωρις ανταγωνισμο, οι λοιποι δεν στεκονταν με αξιωσεις απεναντι στον ανταγωνισμο, ειδικα στην αξιοπιστια, ακομη και τοτε.
ενδοξες εποχες ηταν τα σιξτις, και πριν, οταν ηταν πρωτοποροι και ουσιαστικα δεν ειχαν ανταγωνισμο. οταν τους εκανε ανθρωπους ο σερ αλεκ ισιγονης, ο χαλουμης.
To be old and wise, you must first be young and stupid.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δεν ειναι απίστευτο αυτο που έκανε η χιομι σε 3-4 χρόνια; Οκ μοιάζει λιγάκι εντελώς κόπια της πορσε cayene turbo GT, αλλά τι να κάνουμε, αυτοι ειναι οι καλύτεροι.
Αλλά σε 4 χρόνια, 1/4 του κόστους στην αγορά της Κίνας, και πιο γρήγοροι στην πίστα απο την πορσε; Δεν ειναι τρελό που τα κατάφεραν;

Αλλά σε 4 χρόνια, 1/4 του κόστους στην αγορά της Κίνας, και πιο γρήγοροι στην πίστα απο την πορσε; Δεν ειναι τρελό που τα κατάφεραν;

-
stergiosbik
- Δημοσιεύσεις: 18863
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 13:22
- Τοποθεσία: Λαρισα-Ορεινη Καλαμπακα
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Αν είχα τα 275 χιλιάρικα για την Πόρσε,πολύ πιθανό να δοκιμ;Ζα να πάρω το κινέζικο.
Άμα χαλάσει,χάλασε.
Στ αρχιδια μου.
Αλλά αν είχα μόνο 73 χιλιάρικα για να πάρω ένα αμάξι,σιγά μην έπαιρνα την κινεζιά.
Άμα χαλάσει,χάλασε.
Στ αρχιδια μου.
Αλλά αν είχα μόνο 73 χιλιάρικα για να πάρω ένα αμάξι,σιγά μην έπαιρνα την κινεζιά.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
ναι αλλά πέρα απο την πλάκα με τις Κινεζιές, δεν ειναι λίγο απίστευτο; Οκ νομίζω ειναι λιγο πιο ακριβη η πορσε στην Κινα απο όσο πρέπει, ας πουμε 200 χιλιαδες η πόρσε και 75 το χιαομι. Πώς γίνεται να ειναι πιο γρήγορο απο την πόρσε στην πράξη, με την πρώτη προσπάθεια;
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
- 3 Απαντήσεις
- 218 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από The Rebel
-
- 2 Απαντήσεις
- 395 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Ληστοσυμμορίτης
-
- 12 Απαντήσεις
- 468 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Kauldron
-
- 35 Απαντήσεις
- 554 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Δημοκράτης