Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους! https://dev.phorum.com.gr/
Στύξ έγραψε: 27 Δεκ 2024, 18:01
Κουφάλες ,δε ξοφλήσαμε . Στο παλιό astra με υγραέριο + βενζίνη, αυτονομία κοντά 1200 χλμ.
Και τι μπενζινα,στο 1.7 ευρω ανα λιτρο,ουχι στο 1.2 οπως ειχαμε καλομαθει καποτε.ΑΛΛΑ το υγραεριο κιτ θα χρειαστει να ΞΗΛΩΘΕΙΣ για BRC,PRINS και τοπ κλας προμηθευτες,αν πας σε Τσοπελογιαννηδες,κλαφτα χαραλαμπε.
Λιτόχωρο που πήγαινα σχολείο 150 χλμ συνολικά , ήθελα 10 ευρώ με υγραέριο.Συνέφερε.
Και τι μπενζινα,στο 1.7 ευρω ανα λιτρο,ουχι στο 1.2 οπως ειχαμε καλομαθει καποτε.ΑΛΛΑ το υγραεριο κιτ θα χρειαστει να ΞΗΛΩΘΕΙΣ για BRC,PRINS και τοπ κλας προμηθευτες,αν πας σε Τσοπελογιαννηδες,κλαφτα χαραλαμπε.
Λιτόχωρο που πήγαινα σχολείο 150 χλμ συνολικά , ήθελα 10 ευρώ με υγραέριο.Συνέφερε.
Το Corsair τι κατανάλωση είχε, τύπε;
Υποηχητικό ήταν,αυτό οικονομικό υπήρξε.
Δεν ήταν Φάντομ να ξερνάει χιλιάρικα απ' τους 2 J79
Feindflug έγραψε: 27 Δεκ 2024, 15:22
Πώς υπολογίζει την κατανάλωση μπαταρίας ρε τύπε, αφού ο καθένας μπορεί να οδηγήσει όπως θέλει; Άλλος θα πάει με 180, άλλος με 120, άλλος θα επιταχύνει ομαλά, άλλος θα το πατάει τέρμα και θα φρενάρει απότομα...
Εκτός και αν έχει full auto mode, που το βάζεις και φροντίζεις μόνο να κρατάς πορεία με το τιμόνι και να βγάζεις κανένα φλας.
Ε όπως το οδηγας υπολογίζει ανάλογα αλλά οι αποκλίσεις είναι μικρές.
Τώρα πως το κάνει δε ξέρω, δεν είμαι ο ηλον
Έχω οδηγήσει ηλεκτρικό αρκετές φορές, τύπε και η κατανάλωση και η αυτονομία αλλάζει πολύ, ανάλογα πόσο τρέχεις, πόσο απότομα πατάς γκάζι και φρενάρεις, το φορτίο, την θέρμανση και άλλα. Όπως συμπεριφέρεται δηλαδή μια ΜΕΚ, μόνο που εκεί δεν σε απασχολεί πολύ η κατανάλωση και η αυτονομία και εκεί μπορείς να ρίξεις την κατανάλωση επιλέγοντας μεγαλύτερη σχέση στο κιβώτιο.
Όλα αυτά βέβαια, δεν θα είχαν καμμία σημασία, αν υπήρχαν παντού ταχυφορτιστές.
Στο τεσλα δεν αλλάζει τόσο γρήγορα πάντως. Αντε ένα 5-10% διαφορά να έχει αν από εκει που το πας χαλαρά ξεκινήσεις να το πηγαίνεις τσιμπούκι. Δοκιμασμένο.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 28 Δεκ 2024, 05:54
από Chilloutbuddy
πρώτη φορά στη ζωή μου ψήνομαι για καινούργιο αυτοκίνητο με το 5N, είναι τόσο καλό.
αλλά ξέρω ότι είναι λάθος να πάρω καινούργιο, δεν έχω καμμία όρεξη να χάσω τα μισά μου λεφτά σε 4 χρόνια όπως γίνεται στα EV. Θα περιμένω να δω τι πιάνουν στην αγορά όταν αρχίσουν να βγαίνουν μεταχειρισμένα γιατί παίζει να είναι το πρώτο EV που δε θα πέσει η τιμή του κατακόρυφα μόλις βγει απ'την εγγύηση, την έχουν στημένη να το ψωνίσουν όλοι οι καυλόγκαζοι της πιάτσας. Aλλά ποτέ δεν ξέρεις, μπορεί μέχρι τότε να έχουνε βγάλει οι κορεάτες ακόμα καλύτερο και να μείνουν σε μας οι ευκαιρίες.
Πάντως σαν αυτοκίνητο είναι γαμάτο, το κοντινότερο που το πλησιάζει χωρίς να πας σε κατηγορία 911 turbo S είναι η quadrifoglio, αλλά και πάλι μιλάμε σχεδόν τα διπλά λεφτά, και μετά χέζεσαι πάνω σου κάθε φορά που ανάβει λαμπάκι, σου φοράνε καπέλο σε κάθε σέρβις κλπ. Ενώ στο 5Ν βασικά αλλάζεις φίλτρο καμπίνας, συμπληρώνεις υγρά στους υαλοκαθαριστήρες, όλα αυτά μόνος σου στο σπίτι, και καθάρισες για άλλο ένα χρόνο. Βασικά το μόνο σοβαρό έξοδο είναι λάστιχα/φρένα που τρώγονται πιό γρήγορα λόγω βάρους.
Ρεαλιστικά η πιθανότητα να πετύχεις πιό γρήγορο αυτοκίνητο στο δρόμο τείνει προς το μηδέν. Χαβαλές ατέλειωτος στα φανάρια. Και δεν είναι μόνο γρήγορο, στρίβει κιόλας.
Στη συγκεκριμένη περίπτωση φταίνε οι της byd που εντός της έκθεσης άφησαν να μπει το αμαξι σε λειτουργία
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 28 Δεκ 2024, 19:05
από stergiosbik
Chilloutbuddy έγραψε: 27 Δεκ 2024, 16:41
έχει βγει το ιονικ Ν με τα 600 αλογάκια στις αντιπροσωπείες
60χιλ καινούργιο
δεν έχω δει ακόμα κανένα στο δρόμο αλλά πρέπει να έχει πολύ χαβαλέ αυτό
Στην ευθεία "σκοτώνει"
Για τα υπόλοιπα κράτα μικρό καλάθι.
Chilloutbuddy έγραψε: 27 Δεκ 2024, 16:41
έχει βγει το ιονικ Ν με τα 600 αλογάκια στις αντιπροσωπείες
60χιλ καινούργιο
δεν έχω δει ακόμα κανένα στο δρόμο αλλά πρέπει να έχει πολύ χαβαλέ αυτό
Στην ευθεία "σκοτώνει"
Για τα υπόλοιπα κράτα μικρό καλάθι.
κοίτα δεν το έχω οδηγήσει, δεν το έχω δει καν στο δρόμο, αλλά χάζεψε εδώ λίγο
το τέλστρα plaid για παράδειγμα στις ίδιες ακριβώς συνθήκες απλά δε μαζεύεται
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 29 Δεκ 2024, 01:08
από SeaHawk
Chilloutbuddy έγραψε: 29 Δεκ 2024, 00:58
δεν έχω δει ακόμα κανένα στο δρόμο αλλά πρέπει να έχει πολύ χαβαλέ αυτό
Chilloutbuddy έγραψε: 27 Δεκ 2024, 16:41
έχει βγει το ιονικ Ν με τα 600 αλογάκια στις αντιπροσωπείες
60χιλ καινούργιο
δεν έχω δει ακόμα κανένα στο δρόμο αλλά πρέπει να έχει πολύ χαβαλέ αυτό
Στην ευθεία "σκοτώνει"
Για τα υπόλοιπα κράτα μικρό καλάθι.
κοίτα δεν το έχω οδηγήσει, δεν το έχω δει καν στο δρόμο, αλλά χάζεψε εδώ λίγο
το τέλστρα plaid για παράδειγμα στις ίδιες ακριβώς συνθήκες απλά δε μαζεύεται
Δεν έχω καμμιά αμφιβολία ότι για ηλεκτρικό είναι κορυφαίο.
Ιδίως στα λεφτά που πωλείται είναι σα να κλέβει εκκλησία σε σχέση με κάτι "επώνυμα" και καλά ηλεκτρικά.
Δεν παύει όμως να είναι ένα βαρύ αυτοκίνητο με ότι συνεπάγεται αυτό σε θέματα οδικής συμπεριφοράς,φρεναρίσματος κλπ.
Πέραν αυτού όμως η ένσταση μου για αυτό,όπως και για όλα τα ηλεκτρικά άλλωστε,είναι ότι δεν σου δίνει την αυτονομία ενός κανονικού αυτοκινήτου ούτε την ελευθερία να γεμίσεις το ρεζερβουάρ σε 2' και να ξεκινήσεις καπάκι.
Κάθεσαι σα μαλακας και περιμένεις.
Αυτό που έγινε προχθές π.χ. στην Αράχωβα με τα συμβατικά αυτοκίνητα δεν θα συνέβαινε.
Μιλάω για το ότι έμειναν από μπαταρία και όχι για τις αλυσίδες.
Θα πήγαινε ένα περιπολικό ή μια οδική και με 2-3 μπιτόνια βενζίνη θα εβαζε καύσιμο σε αυτά που έμειναν και γεια σας.
Άντε να τους δω να το κάνουν αυτό με τα ηλεκτρικά.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 29 Δεκ 2024, 14:11
από Chilloutbuddy
stergiosbik έγραψε: 29 Δεκ 2024, 11:18
Δεν έχω καμμιά αμφιβολία ότι για ηλεκτρικό είναι κορυφαίο.
Ιδίως στα λεφτά που πωλείται είναι σα να κλέβει εκκλησία σε σχέση με κάτι "επώνυμα" και καλά ηλεκτρικά.
Δεν παύει όμως να είναι ένα βαρύ αυτοκίνητο με ότι συνεπάγεται αυτό σε θέματα οδικής συμπεριφοράς,φρεναρίσματος κλπ.
Πέραν αυτού όμως η ένσταση μου για αυτό,όπως και για όλα τα ηλεκτρικά άλλωστε,είναι ότι δεν σου δίνει την αυτονομία ενός κανονικού αυτοκινήτου ούτε την ελευθερία να γεμίσεις το ρεζερβουάρ σε 2' και να ξεκινήσεις καπάκι.
Κάθεσαι σα μαλακας και περιμένεις.
Αυτό που έγινε προχθές π.χ. στην Αράχωβα με τα συμβατικά αυτοκίνητα δεν θα συνέβαινε.
Μιλάω για το ότι έμειναν από μπαταρία και όχι για τις αλυσίδες.
Θα πήγαινε ένα περιπολικό ή μια οδική και με 2-3 μπιτόνια βενζίνη θα εβαζε καύσιμο σε αυτά που έμειναν και γεια σας.
Άντε να τους δω να το κάνουν αυτό με τα ηλεκτρικά.
A καλά ναι, εννοείται.
Αλλά εμένα συγκεκριμένα δε με νοιάζουν αυτά, έχω γκαράζ στο σπίτι να φορτίζω κάθε βράδυ, φωτοβολταϊκά στην ταράτσα, χιόνια δεν έχει εδώ, και όταν έρθει η ώρα για ταξίδια μπαίνω στο αεροπλάνο και αλλάζω χώρα, το αμάξι το έχω για εδώ γύρω γύρω, 50-60χλμ τη μέρα το πολύ. Κι αν τύχει τίποτα υπάρχει και της γυναίκας μου.
Τώρα το βαρύ αυτοκίνητο που λες γενικά συμφωνώ αλλά με το 5Ν έχουνε κάνει κάτι μάγια οι κορεάτες. Ότι θα τρώει λάστιχα και φρένα για πρωϊνό θα τρώει, αλλά πάντως στρίβει, φρενάρει, μαζεύεται, απόλα. Δεν ξέρω, μία ψήνομαι μια δεν ψήνομαι, μάλλον θα περιμένω να βγουν μεταχειρισμένα να δω τι παίζει με τις τιμές.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 29 Δεκ 2024, 16:16
από enterprise-psi
Γιατί κλειδώνουν οι ροδες στα ηλεκτρικά όταν μείνει;
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 29 Δεκ 2024, 17:16
από enaon
enterprise-psi έγραψε: 29 Δεκ 2024, 16:16
Γιατί κλειδώνουν οι ροδες στα ηλεκτρικά όταν μείνει;
Δεν κλειδώνουν ακριβώς αν μείνουν, αλλά δεν εχουν κιβώτιο να βαλεις πραγματική νεκρά, οπότε πρέπει να νικήσεις την δύναμη απο τους μαγνήτες για να το τσουλήσεις, ειναι γεννήτρια εκείνη την ωρα.
απο τα τεσλα πρεπει να εχει βγει η παρανόηση οτι οι ρόδες κλειδώνουν αν δεν εχουν ρευμα, εκεινα νομιζω οταν δεν βλεπουν οδηγο μεσα ειναι παντα στο παρκινγ μοδε, πρεπει να το βγαλεις απο την οθόνη.
stergiosbik έγραψε: 29 Δεκ 2024, 11:18
Δεν έχω καμμιά αμφιβολία ότι για ηλεκτρικό είναι κορυφαίο.
Ιδίως στα λεφτά που πωλείται είναι σα να κλέβει εκκλησία σε σχέση με κάτι "επώνυμα" και καλά ηλεκτρικά.
Δεν παύει όμως να είναι ένα βαρύ αυτοκίνητο με ότι συνεπάγεται αυτό σε θέματα οδικής συμπεριφοράς,φρεναρίσματος κλπ.
Πέραν αυτού όμως η ένσταση μου για αυτό,όπως και για όλα τα ηλεκτρικά άλλωστε,είναι ότι δεν σου δίνει την αυτονομία ενός κανονικού αυτοκινήτου ούτε την ελευθερία να γεμίσεις το ρεζερβουάρ σε 2' και να ξεκινήσεις καπάκι.
Κάθεσαι σα μαλακας και περιμένεις.
Αυτό που έγινε προχθές π.χ. στην Αράχωβα με τα συμβατικά αυτοκίνητα δεν θα συνέβαινε.
Μιλάω για το ότι έμειναν από μπαταρία και όχι για τις αλυσίδες.
Θα πήγαινε ένα περιπολικό ή μια οδική και με 2-3 μπιτόνια βενζίνη θα εβαζε καύσιμο σε αυτά που έμειναν και γεια σας.
Άντε να τους δω να το κάνουν αυτό με τα ηλεκτρικά.
A καλά ναι, εννοείται.
Αλλά εμένα συγκεκριμένα δε με νοιάζουν αυτά, έχω γκαράζ στο σπίτι να φορτίζω κάθε βράδυ, φωτοβολταϊκά στην ταράτσα, χιόνια δεν έχει εδώ, και όταν έρθει η ώρα για ταξίδια μπαίνω στο αεροπλάνο και αλλάζω χώρα, το αμάξι το έχω για εδώ γύρω γύρω, 50-60χλμ τη μέρα το πολύ. Κι αν τύχει τίποτα υπάρχει και της γυναίκας μου.
Τώρα το βαρύ αυτοκίνητο που λες γενικά συμφωνώ αλλά με το 5Ν έχουνε κάνει κάτι μάγια οι κορεάτες. Ότι θα τρώει λάστιχα και φρένα για πρωϊνό θα τρώει, αλλά πάντως στρίβει, φρενάρει, μαζεύεται, απόλα. Δεν ξέρω, μία ψήνομαι μια δεν ψήνομαι, μάλλον θα περιμένω να βγουν μεταχειρισμένα να δω τι παίζει με τις τιμές.
Mα ναι,το έχουμε ξαναπεί.
Για μέσα στην πόλη είναι οκ αρκεί να έχεις τις υποδομές στο σπίτι.
Πάρκινγκ,ρεύμα κλπ.
Φυσικά είναι και το κόστος.Αν κάποιος μπορεί να ικανοποιήσει αυτές τις προϋποθέσεις μια χαρά είναι ένα μικρό ηλεκτρικό.