Σελίδα 41 από 408
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 24 Οκτ 2018, 11:10
από Ασέβαστος
Μηχανικός έγραψε: 24 Οκτ 2018, 10:07
Άμα πάω Καλαμάτα-Αθήνα, δεν θα μπορώ να γυρίσω ούτε την άλλη μέρα γιατί δεν θα έχει φορτίσει το αυτοκίνητο.
Δεύτερο αυτοκίνητο πόλης, τίποτα άλλο για τα επόμενα χρόνια τα ηλεκτρικά.
αυτοκινητο αγοραζεις αναλογα με τις αναγκες σου. για σενα, σημερα, προφανως δεν κανει το ηλεκτρικο. αυριο, θα κανει, αλλα ας περιμενουμε να δουμε.
και για μενα, σημερα, δεν κανει. κι εγω περιμενω το αυριο.
οπως λες ομως, για δευτερο αυτοκινητο πολης, κανει. οπως το βλεπω για την παρτη μου, σε λιγοτερο απο 5ετια θα εχω. οι τιμες ακομη μου φαινονται ακριβες, και η ποικιλια περιορισμενη.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 24 Οκτ 2018, 11:18
από Chilloutbuddy
Μηχανικός έγραψε: 24 Οκτ 2018, 10:50
Chilloutbuddy έγραψε: 24 Οκτ 2018, 10:32
Μηχανικός έγραψε: 24 Οκτ 2018, 10:14
Αυτό το τέλος θα αργήσει πολλά χρόνια, δεν θα ζω ούτε να το δω να πλησιάζει.
Εδώ στις πόλεις δεν έχουμε νόμιμες θέσεις παρκαρίσματος για όλα τα αυτοκίνητα
θα φτιάξουμε θέσεις και με παροχές μερικών εκατοντάδων αμπέρ για κάθε αυτοκίνητο.
Με συγχωρείς.
Πες ότι είσαι εξωγήϊνος και μας βλέπεις από ψηλά αυτή τη στιγμή.
Αυτό που θα δεις είναι κάτι ανθρωπάκια που πάνε και στήνουνε πλωτές πλατφόρμες στον ωκεανό, από τις οποίες βγαίνει ένα τεράστιο τρυπάνι που πάει και τρυπάει το βυθό του ωκεανού, και βγάζει από τα έγκατα της γης ένα μαύρο ζουμί και το φέρνει πάνω στην πλατφόρμα. Μετά έρχεται ένα καράβι και το παίρνει και το πάει σε κάτι τεράστιες δεξαμενές όπου το καθαρίζουμε και το τροποποιούμε με διάφορες χημικές διαδικασίες, και από εκεί το παίρνουμε και το μοιράζουμε σε εκατομμύρια μικρές εγκαταστάσεις σε όλο τον κόσμο που λέγονται βενζινάδικα. Από εκεί το βάζουμε με κάτι αντλίες σε ένα σωρό από σίδερα και πλαστικά το οποίο έχει μπροστά μια μηχανή που το καίει, και κάνει μικρές ελεγχόμενες εκρηξούλες που τις μετατρέπει σε κίνηση με κάτι ελαστικούς φουσκωμένους τροχούς. Και μετά καθόμαστε μέσα στο σωρό από σίδερα και πλαστικά, και κάνουμε απ'την καρέκλα μας με κάτι χειριστήρια διάφορους χειρισμούς που απαιτούν μήνες εκπαίδευση να τους μάθεις, ώστε να κατευθύνουμε το σωρό μας προς τα εκεί που θέλουμε χωρίς να χτυπάμε πάνω στους σωρούς των άλλων.
Όλα αυτά προκειμένου να μπορούμε πάμε στη δουλειά μας κάθε πρωί.
Και εσένα αυτό σου φαίνεται νορμάλ, αλλά σου φαίνεται αστείο να φτιάξουμε θέσεις πάρκινγκ με μπρίζα
Γιατί δεν λες ότι πήγαμε στο φεγγάρι πριν 50 χρόνια.
Αλλά ακόμη δεν έχουμε ούτε ιπτάμενα αλλά ούτε ταπεινά ηλεκτρικά αυτοκίνητα.
Μα το φεγγάρι ήταν δύσκολο πράμα, τα πλήρωνε όλα ένα κράτος και ο περισσότερος κόσμος ήταν στ'αρχίδια του
Το αυτοκίνητο είναι τεράστια αγορά που συμμετέχουν και τα σκάνε καθημερινά και με χαμόγελο όλοι.
Μιλάμε για μια τεράστια αγορά που κινεί ουρανό και γη.
Άμα πέσει το σύνθημα και αποφασίσει ο κόσμος ότι γουστάρει όλα τα υπόλοιπα με τις μπρίζες είναι λεπτομέρειες.
Εξάλλου δε θα τις φτιάξουμε εμείς, οι Γερμανοί θα τις φτιάξουν με κόστος 80 τη μία, οι Αμερικάνοι θα μας τις πουλήσουν με τιμή 280, και εμείς θα τις δώσουμε στον Μπόμπολα να τις εγκαταστήσει με αμοιβή 1.580
Έτσι γίνεται συνήθως.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 24 Οκτ 2018, 23:14
από Εμπεδοκλής
Ξέρει κανείς πόσες ανεμογεννήτριες, ηλιακά πάνελ, τόνοι λιγνίτη ή λίτρα πετρελαίου χρειάζονται για να φορτίσουν ένα όχημα που θα κάνει 300χλμ;
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 24 Οκτ 2018, 23:26
από Athos
Ασέβαστος έγραψε: 24 Οκτ 2018, 11:10
για δευτερο αυτοκινητο πολης, κανει
ποδήλατο, σκουτεράκι, δοκιμασμένες λύσεις.
δεύτερο τουτού για άνω των 60 ή handicapped
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 24 Οκτ 2018, 23:31
από Μηχανικός
Εννοείται ότι για να κάνει για δεύτερο αυτοκίνητο πόλης
θα πρέπει να έχει μια αυτονομία κάπου 100 χιλιόμετρα
και να στοιχίζει κάτω από 15.000 ευρώ.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 24 Οκτ 2018, 23:35
από sys3x
Μηχανικός έγραψε: 24 Οκτ 2018, 23:31
Εννοείται ότι για να κάνει για δεύτερο αυτοκίνητο πόλης
θα πρέπει να έχει μια αυτονομία κάπου 100 χιλιόμετρα
και να στοιχίζει κάτω από 15.000 ευρώ.
Όλα θα τα ζήσεις, μη φοβάσαι.

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 24 Οκτ 2018, 23:39
από Μηχανικός
sys3x έγραψε: 24 Οκτ 2018, 23:35
Όλα θα τα ζήσεις, μη φοβάσαι.
Πόσα αυτοκίνητα παρκάρουν σε δικό τους γκαράζ που μπορούν να βάλουν πρίζα, 1 στα 100;
Στην γειτονιά μου κανένα.

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 24 Οκτ 2018, 23:40
από sys3x
Μηχανικός έγραψε: 24 Οκτ 2018, 23:39
sys3x έγραψε: 24 Οκτ 2018, 23:35
Όλα θα τα ζήσεις, μη φοβάσαι.
Πόσα αυτοκίνητα παρκάρουν σε δικό τους γκαράζ που θα βάλουν πρίζα, 1 στα 100;
Στην γειτονιά μου κανένα.
Όλο το Πανόραμα.
Από κει θα ξεκινήσει η επανάσταση.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 24 Οκτ 2018, 23:45
από Μηχανικός
Από τους γύφτους θα αρχίσει η επανάσταση αν βγουν φορτηγάκια ηλεκτρικά.
Θα πάρουν όλοι γιατί θα τα φορτίζουν από τις κολώνες της ΔΕΗ τραβώντας 1000 αμπέρ παροχή.

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 25 Οκτ 2018, 00:12
από Μηχανικός
Ο φορτιστής που μετατρέπει τα 220V σε συνεχές και φορτίζει τις μπαταρίες είναι ενσωματωμένος στο αυτοκίνητο;
Γιατί αν είναι εξωτερικός πρέπει να τον κουβαλάς μαζί σου όπου θέλεις να φορτίσεις το αυτοκίνητο.
enaon υπάρχουν πρίζες και φις 32+ αμπέρ που παίρνουν 3Χ6 καλώδιο;
Εγώ ξέρω μόνο τριφασικές τέτοιες.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 25 Οκτ 2018, 00:28
από Πάνας
sys3x έγραψε: 24 Οκτ 2018, 23:35
Μηχανικός έγραψε: 24 Οκτ 2018, 23:31
Εννοείται ότι για να κάνει για δεύτερο αυτοκίνητο πόλης
θα πρέπει να έχει μια αυτονομία κάπου 100 χιλιόμετρα
και να στοιχίζει κάτω από 15.000 ευρώ.
Όλα θα τα ζήσεις, μη φοβάσαι.
Έχει και κάτι σαρδελοκούτια κάτω από 10000 καινούργια
https://www.car.gr/classifieds/cars/?fs ... uel_type=3
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 25 Οκτ 2018, 00:29
από ST48410
Να πω και εγώ την κουταμάρα μου. Δεν έχει σημασία τι θέλουμε, τι μας αρέσει ή τι μπορούμε να πληρώσουμε. Όταν υπάρχουν αγορές σαν της Κίνας με 130 φορές περισσότερους ανθρώπους από την Ελλάδα, αυτές θα κρίνουν την εξέλιξη. Μια, δυο τεχνολογικές λύσεις στον τομέα της μπαταρίας ας πούμε μπορεί να φέρουν τα πάνω κάτω σε μερικά χρόνια και να είναι πολύ ευκολότερα τα περισσότερα που συζητάμε τώρα.
Το θέμα με τις μπρίζες μου φαίνεται λεπτομέρεια. Επίσης το αυτοκίνητο είναι γεμάτο συνεχείς ομαλές επιφάνειες. Τι θα γίνει αν καλυφθούν αρκετές από αυτές με φωτοβολταϊκά; Πόσο θα μειωθεί η απαίτηση σε ρεύμα και χρόνο φόρτισης; Μήπως τα πάρκινγκ του μέλλοντος έχουν τεράστια πάνελς στην οροφή;
Ακόμα είναι για λίγους όπως για λίγους ήταν οι περισσότερες τεχνολογικές καινοτομίες όταν πρωτοεμφανίστηκαν. Πόσοι είχατε έγχρωμη TV όταν πρωτοβγήκε στην αγορά; Πόσοι θα πιστεύατε το πλήθος των δυνατοτήτων ενός σημερινού κινητού πριν 15-20 χρόνια;
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 25 Οκτ 2018, 00:33
από Πάνας
Σε μια εποχή που το ρεύμα αυξάνεται είναι κουταμάρα μια τέτοια αγορά.
Υπολογίστε το κόστος της μετακίνησης με ηλεκτρικό και με βενζίνη στα 100χιλ. για να βγει κάποια άκρη.
Μετά τις 1600 κιλοβατώρες έχει άλλη χρέωση ακριβότερη και δεν ξέρω αν από εκεί και απάνω έχει και άλλη.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 25 Οκτ 2018, 00:36
από ST48410
Πάνας έγραψε: 25 Οκτ 2018, 00:33
Σε μια εποχή που το ρεύμα αυξάνεται είναι κουταμάρα μια τέτοια αγορά.
Υπολογίστε το κόστος της μετακίνησης με ηλεκτρικό και με βενζίνη στα 100χιλ. για να βγει κάποια άκρη.
Μετά τις 1600 κιλοβατώρες έχει άλλη χρέωση ακριβότερη και δεν ξέρω αν από εκεί και απάνω έχει και άλλη.
Με 4-5 200άρια πάνελς στην ταράτσα φορτίζεις ένα Tesla σε μερικές ώρες ή τρίχες;
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 25 Οκτ 2018, 00:39
από Πάνας
ST48410 έγραψε: 25 Οκτ 2018, 00:36
Πάνας έγραψε: 25 Οκτ 2018, 00:33
Σε μια εποχή που το ρεύμα αυξάνεται είναι κουταμάρα μια τέτοια αγορά.
Υπολογίστε το κόστος της μετακίνησης με ηλεκτρικό και με βενζίνη στα 100χιλ. για να βγει κάποια άκρη.
Μετά τις 1600 κιλοβατώρες έχει άλλη χρέωση ακριβότερη και δεν ξέρω αν από εκεί και απάνω έχει και άλλη.
Με 4-5 200άρια πάνελς στην ταράτσα φορτίζεις ένα Tesla σε μερικές ώρες ή τρίχες;
Δεν ξέρω τι ρεύμα μπορείς να πάρεις από τα πάνελ, εδώ μιλάμε ότι η πρίζα είναι λίγη και το ρεύμα αυξάνεται. Αυτά τα δεδομένα έχω μέχρι στιγμής. Δεν ξέρω καν το κόστος που χρειάζεται για μια νορμάλ χρήση.
Αυτά πρέπει να μάθουμε.