Σελίδα 41 από 150

Re: Γερμανία vs Ιαπωνία

Δημοσιεύτηκε: 14 Φεβ 2019, 12:38
από talaipwros
Μόνο πιτσιλιτηρι, οτιδήποτε άλλο στην αντιπροσωπεία

Re: Γερμανία vs Ιαπωνία

Δημοσιεύτηκε: 14 Φεβ 2019, 12:39
από Ερμής
talaipwros έγραψε: 14 Φεβ 2019, 12:38 Μόνο πιτσιλιτηρι, οτιδήποτε άλλο στην αντιπροσωπεία
πιτσιλιστίρι, λάδια, νερό στο ψυγείο. Αυτά.

Re: Γερμανία vs Ιαπωνία

Δημοσιεύτηκε: 14 Φεβ 2019, 12:45
από enterprise-psi
Τα λεφτά που εξοικονομώ , από το να μην πατάω σχεδόν πότε στον μάστορα, γίνονται ακριβά λάστιχα, λάδια, και ανταλλακτικά :D

Re: Γερμανία vs Ιαπωνία

Δημοσιεύτηκε: 14 Φεβ 2019, 12:49
από ST48410
Μια που λέμε για πιτσιλιστίρι και για να μην ανοίγω άλλα νήμα. Στο ετήσιο service μου έδωσαν δώρο ένα μπουκάλι υγρό υαλοκαθαριστήρων. Το μπουκάλι έγραφε απέξω ότι το χρησιμοποιώ χωρίς διάλυση όπως είναι αλλά στην πράξη βλέπω πάρα πολύ αφρό και κάπως κολλάνε οι υαλοκαθαριστήρες λες και έριξα σιρόπι. Να το αραιώσω λίγο με απιονισμένο νερό;

Re: Γερμανία vs Ιαπωνία

Δημοσιεύτηκε: 14 Φεβ 2019, 12:58
από enterprise-psi
Δεν ξέρω αν είναι το ίδιο , αλλά εμένα μου είχαν πει ένα καπάκι υγρό αν γέμισμα δοχείου. Και παίρνει 3 λίτρα νερό. Και δεν έχω βάλει σχεδόν πότε :lol:

Re: Γερμανία vs Ιαπωνία

Δημοσιεύτηκε: 14 Φεβ 2019, 13:00
από ST48410
enterprise-psi έγραψε: 14 Φεβ 2019, 12:58 Δεν ξέρω αν είναι το ίδιο , αλλά εμένα μου είχαν πει ένα καπάκι υγρό αν γέμισμα δοχείου. Και παίρνει 3 λίτρα νερό. Και δεν έχω βάλει σχεδόν πότε :lol:
Τι βάζεις; Νερό βρύσης λένε δεν κάνει γιατί αφήνει άλατα.

Re: Γερμανία vs Ιαπωνία

Δημοσιεύτηκε: 14 Φεβ 2019, 13:08
από enterprise-psi
Νερό βρύσης από το 2005 και δεν έχει πάθει τίποτα μέχρι στιγμής.

Re: Γερμανία vs Ιαπωνία

Δημοσιεύτηκε: 14 Φεβ 2019, 13:24
από ritzeri
Ερμής έγραψε: 14 Φεβ 2019, 12:23 ritzeri μη σκας, το μόνο που ξέρω να κάνω στο αυτοκίνητο απο επισκευές είναι η αλλαγή στο λάστιχο.
Τωρα αυτα που ακούω να κάνεις αλλαγή λαδιών μόνος σου κλπ είναι λιγο της πλάκας γιατί όπου πας επιλέγεις μόνος τα λάδια και στα αλλάζουν στο τζάμπα ενώ πίνεις τον καφέ σου.
Ούτε λάστιχο ξέρω να αλλαζω
:oops:

Μια φορά το άλλαξα σε κατάσταση τραγικός μέθης γιατί δεν είχα την ικανότητα να περιμένω οδική. Αλλά δεν θυμάμαι πως τα κατάφερα.

Κι άλλη μια που μου έδινε οδηγίες από το τηλέφωνο ο μηχανικός και έριξα τις Παναγιες της ζωής μου γιατί νόμιζα ότι μιλάω με μαλακα. Μου έλεγε να γυρίσω τον γρυλλο πχ δεξιόστροφα και επειδή είχαν κολλήσει οι ρόδες λόγω σκουριάς δεν μπορούσα να τον γυρίσω δεξιά οση δύναμη κι αν έβαζα.
Πίστεψα λοιπόν ότι μιλάω με βλαμμένο, έκλεισα το τηλ και προσπαθούσα κάνα μισάωρο να τον γυρίσω αριστερόστροφα.

Τραγικές καταστάσεις.

Δεν πρέπει να υπάρχει πιο άχρηστος από εμένα στο θέμα αυτοκίνητο.
Σε αυτό που έχω τώρα δεν ξέρω αν έχω ρεζέρβα, που είναι κλπ

Στο φόκους που κοιταξα την προηγούμενη εβδομάδα επιχείρησε να μου εξηγήσει το νέο σύστημα, χωρίς ρεζέρβα, με κομπρεσερακι κι αφρό. Παραλίγο να ξεράσω πάνω του

Re: Γερμανία vs Ιαπωνία

Δημοσιεύτηκε: 14 Φεβ 2019, 13:37
από stergiosbik
ritzeri έγραψε: 14 Φεβ 2019, 12:14
stergiosbik έγραψε: 14 Φεβ 2019, 11:40
ritzeri έγραψε: 14 Φεβ 2019, 11:33 Έπεσα σε μαστροχαλαστες, την κάνω με ελαφρά.

Βασικά σήμερα μπήκα εδώ για να αποκαταστήσω κάτι που έγραψα και δεν ήταν αληθές, αλλά παρασύρθηκα.

Λοιπόν η Φορντ δεν δίνει 2 χρόνια στο φόκους, όπως έγραψα.
Ο Έλληνας αντιπρόσωπος πλέον θα δίνει 8 χρόνια.
Ντάξει, δεν είναι εργοστασιακή, αλλά έπρεπε να επαναρθωσω
Κατεληξες στο Focus τελικα;
Οχι.
Περιμένω κάτι από τη χιουνται για το τουσον.
Αν μου το κάνουν θα πάω σε αυτό.

Αλλοιως θα περιμένω να δω και το κορολα για να επιλέξω μεταξύ αυτού και του φοκους
:smt126

Re: Γερμανία vs Ιαπωνία

Δημοσιεύτηκε: 14 Φεβ 2019, 13:39
από Ερμής
και χιουντάι και ψευτοσουβ; γιατι ρε ριτζερι;

Re: Γερμανία vs Ιαπωνία

Δημοσιεύτηκε: 14 Φεβ 2019, 13:42
από stergiosbik
enterprise-psi έγραψε: 14 Φεβ 2019, 12:45 Τα λεφτά που εξοικονομώ , από το να μην πατάω σχεδόν πότε στον μάστορα, γίνονται ακριβά λάστιχα, λάδια, και ανταλλακτικά :D
Κατσε μισο.
Τι εννοεις δεν πατας στον μαστορα;
Service δεν κανεις;

Re: Γερμανία vs Ιαπωνία

Δημοσιεύτηκε: 14 Φεβ 2019, 13:50
από enterprise-psi
Ολα τα σέρβις γίνονται με τα χεράκια μου, σύμφωνα με το service manual. Ολα τα φίλτρα , λαδιού , βενζίνης, αέρα, αλλάζονται ανα χρόνο, ακόμα και τα τελευταία 4 χρόνια που το αμάξι κάνει ~800 χιλιόμετρα ανα χρόνο.

Σε μάστορα πήγε για δίσκο συμπλέκτη, και ιμάντα χρονισμού, και προσεχώς για αμορτισέρ , είπαμε μονοί μας αλλά μέχρι ενα σημείο

Re: Γερμανία vs Ιαπωνία

Δημοσιεύτηκε: 14 Φεβ 2019, 13:52
από ST48410
enterprise-psi έγραψε: 14 Φεβ 2019, 13:50 Ολα τα σέρβις γίνονται με τα χεράκια μου, σύμφωνα με το service manual. Ολα τα φίλτρα , λαδιού , βενζίνης, αέρα, αλλάζονται ανα χρόνο, ακόμα και τα τελευταία 4 χρόνια που το αμάξι κάνει ~800 χιλιόμετρα ανα χρόνο.

Σε μάστορα πήγε για δίσκο συμπλέκτη, και ιμάντα χρονισμού, και προσεχώς για αμορτισέρ , είπαμε μονοί μας αλλά μέχρι ενα σημείο
Αν θυμάσαι τι περίπου πλήρωσες για τον ιμάντα; Μου είπαν 500+ και δεν ξέρω αν είναι λογική τιμή.

Re: Γερμανία vs Ιαπωνία

Δημοσιεύτηκε: 14 Φεβ 2019, 13:54
από Ερμής
ST48410 έγραψε: 14 Φεβ 2019, 13:52
enterprise-psi έγραψε: 14 Φεβ 2019, 13:50 Ολα τα σέρβις γίνονται με τα χεράκια μου, σύμφωνα με το service manual. Ολα τα φίλτρα , λαδιού , βενζίνης, αέρα, αλλάζονται ανα χρόνο, ακόμα και τα τελευταία 4 χρόνια που το αμάξι κάνει ~800 χιλιόμετρα ανα χρόνο.

Σε μάστορα πήγε για δίσκο συμπλέκτη, και ιμάντα χρονισμού, και προσεχώς για αμορτισέρ , είπαμε μονοί μας αλλά μέχρι ενα σημείο
Αν θυμάσαι τι περίπου πλήρωσες για τον ιμάντα; Μου είπαν 500+ και δεν ξέρω αν είναι λογική τιμή.
τι αυτοκίνητο;

Re: Γερμανία vs Ιαπωνία

Δημοσιεύτηκε: 14 Φεβ 2019, 13:54
από stergiosbik
Ειπα κι εγω.
Αυτα ναι.
Καποιος που εχει χωρο και πιανουν λιγο τα χερια του,μπορει να τα κανει.