Πάνας έγραψε: 01 Μαρ 2019, 19:30
Εγώ πιστεύω πως όταν βρεθεί αξιόπιστη πηγή ενέργειας με ταχεία φόρτιση τότε θα μπουν οι μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες σοβαρά στον χώρο του ηλεκτρικού.Μέχρι τότε θα βγάζουν κανένα ηλεκτρικό για τους ηλεκτρογκατζετάηδες.
Εχεις μεινει πισω
Τα μεγαθηρια της αυτοκινησης θα εχουν στην γκαμα τους παρα πολλα μοντελα στο αμεσο μελλον
Ο Ελον ο Μασκ με τα δυο μοντελα τον ηπιε
Αρκεί πάντα η αλλαγή ενέργειας να είναι ο ηλεκτρισμός. Το μέγα εμπόδιο του είναι ο ανεφοδιασμός. Το υδρογόνο φαντάζει πιο προσιτό. Όταν μιλάμε για καθαρή ενέργεια, αλλιώς το βιοκαύσιμο είναι μονόδρομος.
Το πιο σκληρό εμπόδιο του υδρογόνου είναι η αποτελεσματικότητα αποθήκευσης. Για να αποθηκεύσεις και να "κάψεις" 90Kwh σε μπαταρία χρειάζεσαι να παράγεις 100Kwh καθαρής ηλεκτρικής ενέργειας.
Η ίδια ηλεκτρική ενέργεια (100Kwh) αν την κάνεις υδρογόνο και την κάψεις, θα είναι μόνο 20-30Kwh.
Που σημαίνει ότι με το υδρογόνο θα πρέπει να παράγουμε πολύ περισσότερη ενέργεια απ΄ ότι "πραγματικά χρειαζόμαστε".
There are decades where you fuck around and days where you find out
Πάνας έγραψε: 01 Μαρ 2019, 22:15
Αρκεί πάντα η αλλαγή ενέργειας να είναι ο ηλεκτρισμός. Το μέγα εμπόδιο του είναι ο ανεφοδιασμός. Το υδρογόνο φαντάζει πιο προσιτό. Όταν μιλάμε για καθαρή ενέργεια, αλλιώς το βιοκαύσιμο είναι μονόδρομος.
Mονο η Mercedes θα εχει 10 αμιγως ηλεκτρικα μοντελα μεχρρι το 2022 και σχεδιαζει να εχει πληρως ηλεκτρικη εκδοση για 50 μοντεα μεχρι το 2025 αν θυμαμαι καλα
Η επλογη εχει γινει
Για υδρογονο απευθυνσου σε εκεινον τον παρμπα απο την Κρητη που εκανε πατεντα στο παπακι του
Αρίστος for Tsirpas Eχουμε ΔΙΠΛΗ πολιτειακη εκτροπη
Μια γιατι ο πρωθυπουργος επραξε αντιθετα στο ΟΧΙ του δημοψηφισματος...
Και δευτερη γιατι μεσω του Ταμειου Ξεπουληματος Χωρας παρεδωσε την εθνικη κυριαρχια και τον εθνικο πλουτο στους δανειστες
The Polestar 2, like cars from Link & Co, will be offered on a subscription basis, with monthly tariffs that cover rental, servicing and insurance over two or three years. Thomas Ingenlath, Polestar’s chief executive officer, explained: “In generations to come I can see they will not be happy to pay €60,000 on an object they have to sell again. The modern way is not to do that – there are better ways.
“The way you own a Polestar, we believe is a appealing to people, as you have a much more precise idea of what it actually costs to own. It is a very clear and committed price per month and is hassle free.”
ενδιαφέρον, θα κάνουν ο,τι κάνουν με το αυτόνομο, αν τα καταφέρουν θα βγάλουν εκτός μεγάλο τμήμα της υποδομής, εμπόρους και συνεργεία.
Εχεις μεινει πισω
Τα μεγαθηρια της αυτοκινησης θα εχουν στην γκαμα τους παρα πολλα μοντελα στο αμεσο μελλον
Ο Ελον ο Μασκ με τα δυο μοντελα τον ηπιε
Αρκεί πάντα η αλλαγή ενέργειας να είναι ο ηλεκτρισμός. Το μέγα εμπόδιο του είναι ο ανεφοδιασμός. Το υδρογόνο φαντάζει πιο προσιτό. Όταν μιλάμε για καθαρή ενέργεια, αλλιώς το βιοκαύσιμο είναι μονόδρομος.
Το πιο σκληρό εμπόδιο του υδρογόνου είναι η αποτελεσματικότητα αποθήκευσης. Για να αποθηκεύσεις και να "κάψεις" 90Kwh σε μπαταρία χρειάζεσαι να παράγεις 100Kwh καθαρής ηλεκτρικής ενέργειας.
Η ίδια ηλεκτρική ενέργεια (100Kwh) αν την κάνεις υδρογόνο και την κάψεις, θα είναι μόνο 20-30Kwh.
Που σημαίνει ότι με το υδρογόνο θα πρέπει να παράγουμε πολύ περισσότερη ενέργεια απ΄ ότι "πραγματικά χρειαζόμαστε".
Αυτό υφίσταται τώρα γιατί οι κινητήρες υδρογόνου είναι τζετ, στην εσωτερική καύση που είναι οικονομική μόνο ερασιτέχνες έχουν προσπαθήσει και οι λόγοι είναι αυτονόητοι (πετρέλαιο).
Πάνας έγραψε: 01 Μαρ 2019, 22:15
Αρκεί πάντα η αλλαγή ενέργειας να είναι ο ηλεκτρισμός. Το μέγα εμπόδιο του είναι ο ανεφοδιασμός. Το υδρογόνο φαντάζει πιο προσιτό. Όταν μιλάμε για καθαρή ενέργεια, αλλιώς το βιοκαύσιμο είναι μονόδρομος.
Mονο η Mercedes θα εχει 10 αμιγως ηλεκτρικα μοντελα μεχρρι το 2022 και σχεδιαζει να εχει πληρως ηλεκτρικη εκδοση για 50 μοντεα μεχρι το 2025 αν θυμαμαι καλα
Η επλογη εχει γινει
ετσι ειναι, αυτά που λέει ο πάνας ειναι προβλήματα μικρών αγορών, ευρωπαιών και αμερικάνικων. Η αγορά της Κίνας, η μεγάλη αγορά, είναι έτοιμη με τις μπρίζες της και περιμένει. Οποιος θέλει να μπει μέσα, θα είναι ηλεκτρικός.
Πάνας έγραψε: 01 Μαρ 2019, 22:15
Αρκεί πάντα η αλλαγή ενέργειας να είναι ο ηλεκτρισμός. Το μέγα εμπόδιο του είναι ο ανεφοδιασμός. Το υδρογόνο φαντάζει πιο προσιτό. Όταν μιλάμε για καθαρή ενέργεια, αλλιώς το βιοκαύσιμο είναι μονόδρομος.
Mονο η Mercedes θα εχει 10 αμιγως ηλεκτρικα μοντελα μεχρρι το 2022 και σχεδιαζει να εχει πληρως ηλεκτρικη εκδοση για 50 μοντεα μεχρι το 2025 αν θυμαμαι καλα
Η επλογη εχει γινει
Για υδρογονο απευθυνσου σε εκεινον τον παρμπα απο την Κρητη που εκανε πατεντα στο παπακι του
Πρόκειται για μια παλιά κι ενδιαφέρουσα ιστορία. Εδώ και 183 χρόνια γνωρίζουμε το Νο 13 Δημοσίευμα τύπου για ηλεκτρικά αυτοκίνητα του 1908ηλεκτρικό αυτοκίνητο, αλλά άλλοι λόγοι δεν το άφησαν να εξελιχθεί. Από το 1920 χιλιάδες ηλεκτρικά αυτοκίνητα κυκλοφορούσαν στην Καλιφόρνια και την Ευρώπη. Η εξέλιξή τους είχε εξαίσιες προοπτικές, αλλά γρήγορα «πέθανε» , αφήνοντας το δρόμο ανοιχτό στα υγρά καύσιμα. Οι γυναίκες και οι γιατροί ήταν αυτοί που προτιμούσαν περισσότερο τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, διότι δεν εξέπεμπαν «βρώμικα καυσαέρια» και εθεωρούντο γενικότερα πιο εύχρηστα και φιλικά.
Πάνας έγραψε: 01 Μαρ 2019, 22:15
Αρκεί πάντα η αλλαγή ενέργειας να είναι ο ηλεκτρισμός. Το μέγα εμπόδιο του είναι ο ανεφοδιασμός. Το υδρογόνο φαντάζει πιο προσιτό. Όταν μιλάμε για καθαρή ενέργεια, αλλιώς το βιοκαύσιμο είναι μονόδρομος.
Το πιο σκληρό εμπόδιο του υδρογόνου είναι η αποτελεσματικότητα αποθήκευσης. Για να αποθηκεύσεις και να "κάψεις" 90Kwh σε μπαταρία χρειάζεσαι να παράγεις 100Kwh καθαρής ηλεκτρικής ενέργειας.
Η ίδια ηλεκτρική ενέργεια (100Kwh) αν την κάνεις υδρογόνο και την κάψεις, θα είναι μόνο 20-30Kwh.
Που σημαίνει ότι με το υδρογόνο θα πρέπει να παράγουμε πολύ περισσότερη ενέργεια απ΄ ότι "πραγματικά χρειαζόμαστε".
Αυτό υφίσταται τώρα γιατί οι κινητήρες υδρογόνου είναι τζετ, στην εσωτερική καύση που είναι οικονομική μόνο ερασιτέχνες έχουν προσπαθήσει και οι λόγοι είναι αυτονόητοι (πετρέλαιο).
Όχι. Το μεγαλύτερο μέρος της ενέργειας χάνεται κατά τη μετατροπή από ηλεκτρισμό σε υδρογόνο, όχι από υδρογόνο σε κίνηση.
There are decades where you fuck around and days where you find out
ΣΑΤΑΝΙΚΟΣ ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ έγραψε: 01 Μαρ 2019, 22:32
Αποκλείεται να κάνει 50 χιλ. μόνο. Κανένα σουβ της βόλβο δεν ξεκινάει τόσο χαμηλά
και όμως η νέα ακριβή μπραντ που προσπαθούν να λατσάρουν απο την ίδια μητρική, με τα ίδια μέρη με της βόλβο κλπ, το έδεινε πιο χαμηλά. Όχι τέτοιο τέρας βέβαια. Πλάκα έχουν οι Κινέζοι, κάνουν και μετά τα μαθαίνουμε, ανάποδα απο ο,τι έχουμε συνηθίσει.
Dwarven Blacksmith έγραψε: 01 Μαρ 2019, 22:22
Το πιο σκληρό εμπόδιο του υδρογόνου είναι η αποτελεσματικότητα αποθήκευσης. Για να αποθηκεύσεις και να "κάψεις" 90Kwh σε μπαταρία χρειάζεσαι να παράγεις 100Kwh καθαρής ηλεκτρικής ενέργειας.
Η ίδια ηλεκτρική ενέργεια (100Kwh) αν την κάνεις υδρογόνο και την κάψεις, θα είναι μόνο 20-30Kwh.
Που σημαίνει ότι με το υδρογόνο θα πρέπει να παράγουμε πολύ περισσότερη ενέργεια απ΄ ότι "πραγματικά χρειαζόμαστε".
Αυτό υφίσταται τώρα γιατί οι κινητήρες υδρογόνου είναι τζετ, στην εσωτερική καύση που είναι οικονομική μόνο ερασιτέχνες έχουν προσπαθήσει και οι λόγοι είναι αυτονόητοι (πετρέλαιο).
Όχι. Το μεγαλύτερο μέρος της ενέργειας χάνεται κατά τη μετατροπή από ηλεκτρισμό σε υδρογόνο, όχι από υδρογόνο σε κίνηση.
Ήδη τα budget έγιναν
Πολλές εταιρείες έθεσαν υψηλούς στόχους. Για παράδειγμα το group VW έχει θέσει ως στόχο μέχρι το 2025 να πουλά στην Κινεζική αγορά 1.000.000 ηλεκτρικά οχήματα. Νο 11 Tama electric του 1947Επιπλέον, έως το 2025 θα πρέπει να έχουν πουληθεί περισσότερα από 3,5 ηλεκτρικά οχήματα στις ΗΠΑ απ' όλους τους κατασκευαστές. Ο όμιλος Renault-Nissan (πλέον και Opel) πρωτοπορούν στην ηλεκτροκίνηση στην Ευρώπη. Επιστρέφουμε από εκεί που ξεκινήσαμε: στο ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Σήμερα, 183 χρόνια μετά τα πάντα αλλάζουν! Σημαντικές αλλαγές έως ότου το υδρογόνο σαν καύσιμο θα έχει τον τελευταίο λόγο.
Μέχρι τότε όμως θα χρειαστεί χρόνος και πολύ υψηλές επενδύσεις.
Πάνας έγραψε: 01 Μαρ 2019, 22:26
Αυτό υφίσταται τώρα γιατί οι κινητήρες υδρογόνου είναι τζετ, στην εσωτερική καύση που είναι οικονομική μόνο ερασιτέχνες έχουν προσπαθήσει και οι λόγοι είναι αυτονόητοι (πετρέλαιο).
Όχι. Το μεγαλύτερο μέρος της ενέργειας χάνεται κατά τη μετατροπή από ηλεκτρισμό σε υδρογόνο, όχι από υδρογόνο σε κίνηση.
Ήδη τα budget έγιναν
Πολλές εταιρείες έθεσαν υψηλούς στόχους. Για παράδειγμα το group VW έχει θέσει ως στόχο μέχρι το 2025 να πουλά στην Κινεζική αγορά 1.000.000 ηλεκτρικά οχήματα. Νο 11 Tama electric του 1947Επιπλέον, έως το 2025 θα πρέπει να έχουν πουληθεί περισσότερα από 3,5 ηλεκτρικά οχήματα στις ΗΠΑ απ' όλους τους κατασκευαστές. Ο όμιλος Renault-Nissan (πλέον και Opel) πρωτοπορούν στην ηλεκτροκίνηση στην Ευρώπη. Επιστρέφουμε από εκεί που ξεκινήσαμε: στο ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Σήμερα, 183 χρόνια μετά τα πάντα αλλάζουν! Σημαντικές αλλαγές έως ότου το υδρογόνο σαν καύσιμο θα έχει τον τελευταίο λόγο.
Μέχρι τότε όμως θα χρειαστεί χρόνος και πολύ υψηλές επενδύσεις.
Dwarven Blacksmith έγραψε: 01 Μαρ 2019, 22:33
Όχι. Το μεγαλύτερο μέρος της ενέργειας χάνεται κατά τη μετατροπή από ηλεκτρισμό σε υδρογόνο, όχι από υδρογόνο σε κίνηση.
Ήδη τα budget έγιναν
Πολλές εταιρείες έθεσαν υψηλούς στόχους. Για παράδειγμα το group VW έχει θέσει ως στόχο μέχρι το 2025 να πουλά στην Κινεζική αγορά 1.000.000 ηλεκτρικά οχήματα. Νο 11 Tama electric του 1947Επιπλέον, έως το 2025 θα πρέπει να έχουν πουληθεί περισσότερα από 3,5 ηλεκτρικά οχήματα στις ΗΠΑ απ' όλους τους κατασκευαστές. Ο όμιλος Renault-Nissan (πλέον και Opel) πρωτοπορούν στην ηλεκτροκίνηση στην Ευρώπη. Επιστρέφουμε από εκεί που ξεκινήσαμε: στο ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Σήμερα, 183 χρόνια μετά τα πάντα αλλάζουν! Σημαντικές αλλαγές έως ότου το υδρογόνο σαν καύσιμο θα έχει τον τελευταίο λόγο.
Μέχρι τότε όμως θα χρειαστεί χρόνος και πολύ υψηλές επενδύσεις.
Άποψη του συγγραφέα;
Αυτό που έγραψα εγώ είναι πραγματικότητα της σημερινής φυσικής πάντως.
Οι απόψεις στηρίζονται σε γεγονότα, το 2020 και μετά θα παράγονται μόνο κινητήρες υδρογόνου για τα αεροσκάφη, μέχρι στιγμής ο ηλεκτρισμός δεν μπορεί να κινήσει ένα Μπόνικ 737 με τις ανάλογες ταχύτητες που αιτούν τζετ κινητήρες και όχι έλικες..
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Πάνας την 01 Μαρ 2019, 22:49, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Πάνας έγραψε: 01 Μαρ 2019, 22:33
Πρόκειται για μια παλιά κι ενδιαφέρουσα ιστορία. Εδώ και 183 χρόνια γνωρίζουμε το Νο 13 Δημοσίευμα τύπου για ηλεκτρικά αυτοκίνητα του 1908ηλεκτρικό αυτοκίνητο, αλλά άλλοι λόγοι δεν το άφησαν να εξελιχθεί. Από το 1920 χιλιάδες ηλεκτρικά αυτοκίνητα κυκλοφορούσαν στην Καλιφόρνια και την Ευρώπη. Η εξέλιξή τους είχε εξαίσιες προοπτικές, αλλά γρήγορα «πέθανε» , αφήνοντας το δρόμο ανοιχτό στα υγρά καύσιμα. Οι γυναίκες και οι γιατροί ήταν αυτοί που προτιμούσαν περισσότερο τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, διότι δεν εξέπεμπαν «βρώμικα καυσαέρια» και εθεωρούντο γενικότερα πιο εύχρηστα και φιλικά.
πάνα η ηλεκτροκίνηση είναι ακόμα ασύμφορη, δεν είναι ώριμη η αγορά. Γι'αυτό πολύ λογικά όλοι οι μεγάλοι την είχαν για κάποτε, και ο ταλαίπωρος μας έλεγε στο παλιό φόρουμ ότι το μέλλον ειναι το πετρέλαιο.
Το μόνο που έχει αλλάξει είναι η ισορροπία δυνάμεων. Οι κινέζοι μπορούν να επιβάλουν την μετάβαση τώρα με το ζόρι, το έκαναν, είπαν αν δεν έχετε ηλεκτρικά στον στόλο δεν εισάγετε στην χώρα, για να πλασαριστούν και να γίνουν οι νέοι μεγάλοι.
Θα είναι όπως όταν πήγαμε στα ψηφιακά απο το βιντεο. Στην αρχή θα μας σπάσει τα νεύρα, θα ειναι χειρότερα, μετά δεν θα υπάρχει σύγκριση.