Σελίδα 5 από 6
Re: Θεσσαλονίκη: Μαθητές έκαναν κατάληψη για να διώξουν συμμαθητή τους από το σχολείο!
Δημοσιεύτηκε: 05 Φεβ 2019, 17:44
από Ασέβαστος
Eθνικοκοινωνιστης έγραψε: 04 Φεβ 2019, 16:23
σωστα,γιαυτο αν πας σε ενα μεσο σχολειο γαμανε μονο οι νταηδες αρα αναπαραγεται η γυναικοκεντρικη πραγματικοτητα οποτε καταρριπτεται αυτο που λες
στο μεσο σχολειο γαμανε ολοι. αγαμητοι μενουν μονο οι ακοινωνητοι και οι θεουσες.
Re: Θεσσαλονίκη: Μαθητές έκαναν κατάληψη για να διώξουν συμμαθητή τους από το σχολείο!
Δημοσιεύτηκε: 05 Φεβ 2019, 17:47
από Ασέβαστος
Highlander έγραψε: 04 Φεβ 2019, 17:24
Δεν είναι ρατσιστική η συμπεριφορά των μαθητών εφόσον πράγματι έχει τέτοια προβλήματα το συγκεκριμένο παιδί που το καθιστούν επικίνδυνο για τους γύρω του.
Θα μπορούσε να γίνει με πιο διακριτικό τρόπο η διαμαρτυρία, πχ από την πλευρά των γονέων και χωρίς να στοχοποιηθεί το παιδί, αυτό ναι.
σωστο, αν και δεν ξερουμε τι εχει γινει ως τωρα. αν πρωτα πηγαν στους εκπαιδευτικους, στους γονεις κλπ, δεν εβγαλαν ακρη, και αυτη ηταν η τελευταια τους (ανοητη, να σημειωσω) λυση.
Re: Θεσσαλονίκη: Μαθητές έκαναν κατάληψη για να διώξουν συμμαθητή τους από το σχολείο!
Δημοσιεύτηκε: 05 Φεβ 2019, 17:52
από Ασέβαστος
Nito έγραψε: 04 Φεβ 2019, 17:36
Ποδιά, βέργα και επαναφορά σχολικού επιθεωρητή χθες. Οτιδήποτε άλλο είναι συνενοχή στο λίμπεραλ έγκλημα στην εκπαίδευση.
"Τα κόκαλα δικά μου και το κρέας δικό σου", έλεγαν παλιά οι γονείς όταν πήγαιναν τα παιδιά στο δάσκαλο.
οποιος ενηλικας σηκωνει χερι σε παιδι, θελει δυνατο βρωμοξυλο να τρωει κανα τριμηνο απο σωληνακι να στρωσει χαρακτηρα, ας ειναι κι ο πατερας του.
αν ειναι δε εκπαιδευτικος, κρεμασμα στην κεντρικη εισοδο του σχολειου, και να κανουν παρτι τα κορακια, για παραδειγματισμο.
Re: Θεσσαλονίκη: Μαθητές έκαναν κατάληψη για να διώξουν συμμαθητή τους από το σχολείο!
Δημοσιεύτηκε: 05 Φεβ 2019, 18:28
από foscilis
ΓΑΛΗ έγραψε: 05 Φεβ 2019, 17:06
foscilis έγραψε: 05 Φεβ 2019, 16:46
ΓΑΛΗ έγραψε: 04 Φεβ 2019, 16:24
Το πράγμα είναι πιο απλό.
Το λίνκ που ανέβασα γράφει ότι "
Ένα παιδί με διαγνωσμένη γενετική παρέκκλιση έχει ενταχθεί σε εξατομικευμένη υποστήριξη, όμως η διευθύντρια και μερίδα μαθητών του 2ου Γυμνασίου δεν κάνουν εύκολη την ένταξή του στο σχολικό περιβάλλον, όπως καταγγέλλουν στη «ΜτΚ» οι γονείς του"
Επειδή δεν υπάρχουν αντίστοιχες δομές,
η εξατομικευμένη υποστήριξη 
πρέπει να γίνει από το σχολείο αλλά κανείς δεν εξηγεί πως.
εξατομικευμένη υποστήριξη σημαίνει ότι υπάρχει δάσκαλος ειδικής αγωγής που τον συνοδεύει
παντού και τον υποστηρίζει στις ειδικές του ανάγκες, μαθησιακές ή άλλες. Και είναι το στάνταρ εδώ και 10+ χρόνια όχι για λόγους οικονομίας -αντιθέτως είναι ακριβότερο- αλλά επειδή έχει αποδειχθεί πως είναι ό,τι καλύτερο και για τα "ειδικά" παιδιά που εντάσσονται καλύτερα στην κοινωνία αντί να ιδρυματοποιούνται και για τα "κανονικά" που έχουν μια ελπίδα να μην καταντήσουν σαν τους γονείς αυτών των κωλόπαιδων.
Ναι αλλά δεν μου εξήγησες που βλέπεις
την ένταξη σε εξατομικευμένη υποστήριξη που υποστηρίζουν οι γονείς σ' αυτήν τη φάση. Ποιος είναι αυτός που την έχει αναλάβει; Είναι κάποιο μεμονωμένο άτομο ή φορέας εκτός σχολείου, υπάρχει κάποιο ειδικό πρόγραμμα στο συγκεκριμένο σχολείο ή "θα έπρεπε" να υπάρχει γενικώς και αορίστως και από τη στιγμή που δεν υφίσταται κάποιος καθ' ύλην αρμόδιος, οφείλει να την παράσχει το σχολείο;
Δεν διακρίνεις κάποια ασάφεια στο όλο θέμα;
όχι γιατί ξέρω τι σημαίνει, υπάρχει τμήμα ένταξης στο σχολείο του γιου μου και τουλάχιστον 2 παιδιά με εξατομικευμένη υποστήριξη στο σχολείο της κόρης μου.
Και στις δύο περιπτώσεις προσλαμβάνονται εκπαιδευτικοί με γνώσεις ειδικής παιδείας με μια διαδικασία παρόμοια με των αναπληρωτών. Στην ένταξη είναι 1 που έχει το τμήμα ένταξης με 4-5 παιδιά (δεν ξέρω αν προσλαμβάνουν κι άλλον πάνω από ένα νούμερο γιατί δεν έχει τύχει) και στην εξατομικευμένη υποστήριξη είναι 1 ανά παιδί. Και στις δύο περιπτώσεις τα "ειδικά" παιδιά κάνουν κανονικά μάθημα με τα υπόλοιπα, το τμήμα ένταξης δηλαδή λειτουργεί μέσα στην κανονική τάξη όχι μόνο του -αν και κάποιοι παρακμιακοί προϊστάμενοι το στέλνουν όντως μόνο του
παράνομα. Το ίδιο συμβαίνει και στην εξατομικευμένη υποστήριξη όπου η ειδική δασκάλα είναι μέσα στην τάξη μαζί με την κανονική.
Επίσης η εκατομικευμένη υποστήριξη είναι πρόγραμμα ΕΣΠΑ, ο σχεδιασμός είναι ευρωπαϊκός, η χρηματοδότηση κάποιο ποσοστό ΕΣΠΑ και κάποιο Δημόσιο (δεν ξέρω ακριβως, φαντάζομαι όχι πολύ διαφορετικό από 50-50 κρίνοντας γενικά από το ΕΣΠΑ).
Προσωπικά είμαι πάρα πολύ ικανοποιημένος από το θεσμό, όταν πήγαινε η κόρη μου είχε 4 ειδικά παιδιά που ήταν και τμήμα ένταξης και εξατομικευμένη υποστήριξη. Όλες οι ηλίθιες απέφευγαν αυτό το νηπιαγωγείο για αυτό τον λόγο, εγώ ξέρω ότι η κόρη μου πέρασε μια κορυφαίου επιπέδου χρονιά με 5 δασκάλες για 16 παιδιά (όλες με μεταπτυχιακά και τέτοια) και μου έκανε και προσωπικά καλό γιατί ήμουν ρατσιστής με αυτά τα παιδάκια πιο πριν (όχι ότι θα έφτανα ποτέ στο σημείο να θέλω να φύγουν, απλώς μέσα μου δεν ένιωθα άνετα).
Re: Θεσσαλονίκη: Μαθητές έκαναν κατάληψη για να διώξουν συμμαθητή τους από το σχολείο!
Δημοσιεύτηκε: 05 Φεβ 2019, 20:39
από hellegennes
foscilis έγραψε: 05 Φεβ 2019, 16:46
ΓΑΛΗ έγραψε: 04 Φεβ 2019, 16:24
Το πράγμα είναι πιο απλό.
Το λίνκ που ανέβασα γράφει ότι "
Ένα παιδί με διαγνωσμένη γενετική παρέκκλιση έχει ενταχθεί σε εξατομικευμένη υποστήριξη, όμως η διευθύντρια και μερίδα μαθητών του 2ου Γυμνασίου δεν κάνουν εύκολη την ένταξή του στο σχολικό περιβάλλον, όπως καταγγέλλουν στη «ΜτΚ» οι γονείς του"
Επειδή δεν υπάρχουν αντίστοιχες δομές,
η εξατομικευμένη υποστήριξη 
πρέπει να γίνει από το σχολείο αλλά κανείς δεν εξηγεί πως.
εξατομικευμένη υποστήριξη σημαίνει ότι υπάρχει δάσκαλος ειδικής αγωγής που τον συνοδεύει
παντού και τον υποστηρίζει στις ειδικές του ανάγκες, μαθησιακές ή άλλες. Και είναι το στάνταρ εδώ και 10+ χρόνια όχι για λόγους οικονομίας -αντιθέτως είναι ακριβότερο- αλλά επειδή έχει αποδειχθεί πως είναι ό,τι καλύτερο και για τα "ειδικά" παιδιά που εντάσσονται καλύτερα στην κοινωνία αντί να ιδρυματοποιούνται και για τα "κανονικά" που έχουν μια ελπίδα να μην καταντήσουν σαν τους γονείς αυτών των κωλόπαιδων.
Προβλέπεται σε συγκεκριμένες περιπτώσεις για συγκεκριμένους λόγους. Όχι γιατί είναι καλύτερο, αλλά γιατί στις συγκεκριμένες περιπτώσεις είναι απαραίτητο.
Re: Θεσσαλονίκη: Μαθητές έκαναν κατάληψη για να διώξουν συμμαθητή τους από το σχολείο!
Δημοσιεύτηκε: 05 Φεβ 2019, 20:51
από foscilis
Πρέπει ΠΑΝΤΑ να πετάγεσαι για πράγματα στα οποία έχεις μηδενική εμπειρία;
Re: Θεσσαλονίκη: Μαθητές έκαναν κατάληψη για να διώξουν συμμαθητή τους από το σχολείο!
Δημοσιεύτηκε: 05 Φεβ 2019, 21:56
από hellegennes
Δεν έχω καθόλου μηδενική εμπειρία, εξυπνάκια. Η γυναίκα του κολλητού μου είναι καθηγήτρια ειδικής αγωγής και έχω βοηθήσει και αυτήν και την κουμπάρα της (επίσης καθηγήτρια ειδικής αγωγής) να τελειώσουν τις μεταπτυχιακές τους εργασίες στον τομέα. Εργάζονται καμμιά 10ετία στον τομέα και έχουν κάνει και οι δυο εξατομικευμένη υποστήριξη, κατ' οίκον εκμάθηση, διδασκαλία σε ειδικά τμήματα, κτλ.
Στον υπολογιστή μου έχω καμμιά 10αριά συνεντεύξεις, με συνολική διάρκεια πάνω από 6 ώρες, που έχω απομαγνητοφωνήσει ο ίδιος, από καθηγητές ειδικής αγωγής κάθε τύπου, που αναλύουν εξαντλητικά όλο το σύστημα ειδικής εκπαίδευσης στην Ελλάδα, καθώς και το σύστημα -το τότε τουλάχιστον- αντιμετώπισης παραβατικής συμπεριφοράς.
Αλλά εντάξει, η κόρη σου είχε στο τμήμα της καθηγήτρια εξατομικευμένης υποστήριξης, άρα ξέρεις πολύ περισσότερα.
Re: Θεσσαλονίκη: Μαθητές έκαναν κατάληψη για να διώξουν συμμαθητή τους από το σχολείο!
Δημοσιεύτηκε: 06 Φεβ 2019, 09:57
από ΓΑΛΗ
Φόσι, όταν ρώτησα για την εξατομικευμένη υποστήριξη εννοούσα την περίπτωση του παιδιού για το οποίο συζητάμε. Ξέρω τι είναι και πως λειτουργεί. Και αν δεν κάνω λάθος, μπορούν να κάνουν μεταπτυχιακό σ' αυτήν και πτυχιούχοι άλλων ειδικοτήτων και ότι είναι ένα από τα πεδία στα οποία υπάρχει προσφορά γιατί μπορεί να χρησιμοποιηθεί ακόμη και σε ιδιωτικά μαθήματα κατ' οίκον για παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες.
Στην συγκεκριμένη όμως περίπτωση, τι πιστεύεις ότι έχει γίνει; Υπήρχε ή δεν υπήρχε;
Γιατί νομίζω ότι είτε υπήρχε είτε όχι, κάτι δεν κολλάει, έτσι δεν είναι;
Re: Θεσσαλονίκη: Μαθητές έκαναν κατάληψη για να διώξουν συμμαθητή τους από το σχολείο!
Δημοσιεύτηκε: 06 Φεβ 2019, 15:53
από Papa John
Δημοκράτης έγραψε: 05 Φεβ 2019, 02:59
Eθνικοκοινωνιστης έγραψε: 04 Φεβ 2019, 16:10
καποιοι εδω μεσα ξεπλενουν και σχετικοποιουν την βια τυπου δολοφωνων του γιακουμακη
μεχρι να ερθει η σειρα του δικου τους παιδιου
τυπικη αμερικανοποιημενη κατασταση,μικρογραφια τριτοκοσμικη της αμερικανοποιημενης πραγματικοτητας
αν θεωρείς ότι η αμερική είναι 3ος κόσμος, τι ακριβώς θεωρείς πρώτο;
Νομίζω πως δεν λέει αυτό που γράφεις.
Re: Θεσσαλονίκη: Μαθητές έκαναν κατάληψη για να διώξουν συμμαθητή τους από το σχολείο!
Δημοσιεύτηκε: 06 Φεβ 2019, 16:42
από Nito
Ασέβαστος έγραψε: 05 Φεβ 2019, 17:52
Nito έγραψε: 04 Φεβ 2019, 17:36
Ποδιά, βέργα και επαναφορά σχολικού επιθεωρητή χθες. Οτιδήποτε άλλο είναι συνενοχή στο λίμπεραλ έγκλημα στην εκπαίδευση.
"Τα κόκαλα δικά μου και το κρέας δικό σου", έλεγαν παλιά οι γονείς όταν πήγαιναν τα παιδιά στο δάσκαλο.
οποιος ενηλικας σηκωνει χερι σε παιδι, θελει δυνατο βρωμοξυλο να τρωει κανα τριμηνο απο σωληνακι να στρωσει χαρακτηρα, ας ειναι κι ο πατερας του.
αν ειναι δε εκπαιδευτικος, κρεμασμα στην κεντρικη εισοδο του σχολειου, και να κανουν παρτι τα κορακια, για παραδειγματισμο.
Εννοώ αυστηρότητα με την καλή έννοια. Η αντίληψη ότι ο μικρός Τάκης δε θα βγει κωλόπαιδο χωρίς πειθαρχία και επιτήρηση είναι το ίδιο παράλογη με το να αφήσει ο οινοποιός τα αμπέλια του απότιστα και ακλάδευτα και να περιμένει ότι θα βγάλουν cabernet sauvignon του ΄57.
Re: Θεσσαλονίκη: Μαθητές έκαναν κατάληψη για να διώξουν συμμαθητή τους από το σχολείο!
Δημοσιεύτηκε: 07 Φεβ 2019, 09:21
από Ασέβαστος
Nito έγραψε: 06 Φεβ 2019, 16:42
Ασέβαστος έγραψε: 05 Φεβ 2019, 17:52
Nito έγραψε: 04 Φεβ 2019, 17:36
Ποδιά, βέργα και επαναφορά σχολικού επιθεωρητή χθες. Οτιδήποτε άλλο είναι συνενοχή στο λίμπεραλ έγκλημα στην εκπαίδευση.
"Τα κόκαλα δικά μου και το κρέας δικό σου", έλεγαν παλιά οι γονείς όταν πήγαιναν τα παιδιά στο δάσκαλο.
οποιος ενηλικας σηκωνει χερι σε παιδι, θελει δυνατο βρωμοξυλο να τρωει κανα τριμηνο απο σωληνακι να στρωσει χαρακτηρα, ας ειναι κι ο πατερας του.
αν ειναι δε εκπαιδευτικος, κρεμασμα στην κεντρικη εισοδο του σχολειου, και να κανουν παρτι τα κορακια, για παραδειγματισμο.
Εννοώ αυστηρότητα με την καλή έννοια. Η αντίληψη ότι ο μικρός Τάκης δε θα βγει κωλόπαιδο χωρίς πειθαρχία και επιτήρηση είναι το ίδιο παράλογη με το να αφήσει ο οινοποιός τα αμπέλια του απότιστα και ακλάδευτα και να περιμένει ότι θα βγάλουν cabernet sauvignon του ΄57.
η λεξη "βεργα" με εκανε triggered.
πειθαρχια, επιτηρηση, αυστηροτητα κλπ, ολα καλα. σωματικη βια κακο, και πρεπει να απαντιεται με απειρως μεγαλυτερη σωματικη βια.
Re: Θεσσαλονίκη: Μαθητές έκαναν κατάληψη για να διώξουν συμμαθητή τους από το σχολείο!
Δημοσιεύτηκε: 07 Φεβ 2019, 09:29
από stergiosbik
Δε μου λες ρε Ασεβαστε,τον μικρο Τακη που ειναι κωλοπαιδο και επιδεικνυει απαραδεκτη συμπεριφορα,βριζοντας,χτυπωντας συμμαθητες,παρενοχλωντας τους κλπ κλπ αφου ειναι απαραδεκτο οπως λες να σηκωσει χερι ο δασκαλος αν φτασει στο αμην,ειναι κακο αν ενας ντουκι συμμαθητης του τουλουμιαζει στο ξυλο τον μικρο Τακη καθε φορα που θα μαλακιζεται;
Re: Θεσσαλονίκη: Μαθητές έκαναν κατάληψη για να διώξουν συμμαθητή τους από το σχολείο!
Δημοσιεύτηκε: 07 Φεβ 2019, 09:45
από Gherschaagk
stergiosbik έγραψε: 07 Φεβ 2019, 09:29
Δε μου λες ρε Ασεβαστε,τον μικρο Τακη που ειναι κωλοπαιδο και επιδεικνυει απαραδεκτη συμπεριφορα,βριζοντας,χτυπωντας συμμαθητες,παρενοχλωντας τους κλπ κλπ αφου ειναι απαραδεκτο οπως λες να σηκωσει χερι ο δασκαλος αν φτασει στο αμην,ειναι κακο αν ενας ντουκι συμμαθητης του τουλουμιαζει στο ξυλο τον μικρο Τακη καθε φορα που θα μαλακιζεται;
Συνήθως ο μικρός Τάκης είναι παιδί προβληματικής οικογένειας, έχει από κοντά 2-3 άλλους μικρούς Τάκηδες οι οποίοι κάνουν ότι τους πει και δεν τολμανε ούτε οι δάσκαλοι να πολυανακατευτούν γιατί ξέρουν τον πατέρα του και τον φοβούνται λίγο.
Re: Θεσσαλονίκη: Μαθητές έκαναν κατάληψη για να διώξουν συμμαθητή τους από το σχολείο!
Δημοσιεύτηκε: 07 Φεβ 2019, 10:12
από stergiosbik
Gherschaagk έγραψε: 07 Φεβ 2019, 09:45
stergiosbik έγραψε: 07 Φεβ 2019, 09:29
Δε μου λες ρε Ασεβαστε,τον μικρο Τακη που ειναι κωλοπαιδο και επιδεικνυει απαραδεκτη συμπεριφορα,βριζοντας,χτυπωντας συμμαθητες,παρενοχλωντας τους κλπ κλπ αφου ειναι απαραδεκτο οπως λες να σηκωσει χερι ο δασκαλος αν φτασει στο αμην,ειναι κακο αν ενας ντουκι συμμαθητης του τουλουμιαζει στο ξυλο τον μικρο Τακη καθε φορα που θα μαλακιζεται;
Συνήθως ο μικρός Τάκης είναι παιδί προβληματικής οικογένειας, έχει από κοντά 2-3 άλλους μικρούς Τάκηδες οι οποίοι κάνουν ότι τους πει και δεν τολμανε ούτε οι δάσκαλοι να πολυανακατευτούν γιατί ξέρουν τον πατέρα του και τον φοβούνται λίγο.
Υπαρχουν κι αυτες οι περιπτωσεις.
Νομιζω ομως οτι η πλειοψηφια εχει να κανει με αδιαφορους ή υπερπροστατευτικους γονεις.
Στο σχολειο των παιδιων μου και πιο συγκεριμενα στην ταξη του μεγαλου μου γιου υπαρχει ενα παιδι που δημιουργει συνεχως προβληματα.
Τον πατερα του τον ξερω απο μικρο παιδι,δεν καναμε ποτε παρεα,και ηταν ο κλασσικος τυπος του μαγκακου με το τσιγαρακι,τα μηχανακια και τα ψευτονταβατζιλικια ενω ηταν και ειναι τσιλιβιθρας.
Δεν ειχε ομως παραβατικη συμπεριφορα.Απλα το επαιζε μαγκας.
Ο γιος του λοιπον βαδιζει στον ιδιο δρομο.
Ενω μεχρι τωρα αυτο το παιδι δεν πειραζε τον γιο μου,φετος αρχισε να του κανει μαγκιες παρ' οτι ο δικος μου του ριχνει ενα κεφαλι και ειναι πολυ γυμνασμενο παιδι λογω αθλητισμου.
Τους δικους μου τους εχω μαθει να μην χτυπανε ποτε εκτος μονο αν τους πειραξουν πρωτοι οι αλλοι και φτασει η κατασταση στο απροχωρητο.
Ολα αυτα τα χρονια το τηρουσαν με ευλαβεια.
Φετος λοιπον,μου παραπονεθηκε 2-3 φορες οτι τον πειραζει το συγκεκριμενο παιδι.
Του ειπα να μην ασχοληθει και την επομενη φορα να το πει στην δασκαλα.
Μου απαντησε οτι ηδη το εχει κανει,του εκανε παρατηρηση αλλα αποτελεσμα μηδεν.
Στην αρχη σκεφτηκα να πιασω τον πατερα του και να τον προειδοποιησω οτι την επομενη φορα που θα συμβει κατι,τοτε θα τις αρπαξει αυτος και μαλιστα ασχημα.
Θεωρησα ομως λαθος να περασω το παραδειγμα στον γιο μου οτι θα "καθαριζω" εγω για ενα προβλημα που μπορει να λυσει μονος του.
Του ειπα λοιπον οτι αν τον ξαναπειραξει,να τον κανει μαυρο στο ξυλο.
Ετσι κι εγινε και τις αρπαξε για τα καλα αυτος και ενα αλλο κωλοπαιδο μαζι που κανανε παρεα τις μαγκιες.
Απο τοτε οχι μονο δεν τον ξαναπειραξε αλλα επιδιωκει και να παιζουν μαζι αλλα ο δικος μου τον γραφει στ αρχιδια του μιας και δεν εχουν καμμια σχεση οι χαρακτηρες τους και οι συμπεριφορες τους.
Re: Θεσσαλονίκη: Μαθητές έκαναν κατάληψη για να διώξουν συμμαθητή τους από το σχολείο!
Δημοσιεύτηκε: 07 Φεβ 2019, 11:18
από Gherschaagk
Για το ξύλο που παίχτηκε δε γνωρίζω. Αλλά για το ότι δεν ανακατεύτηκες και τον προέτρεψες να καθαρίσει μόνος του, έκανες πολύ καλά. Για τι ηλικίες μιλάμε.