SeaHawk έγραψε: 10 Απρ 2025, 11:48
Δεν ισχυουν αυτα περι πενταπλασιου κοστους αυτα τα λενε ατομα τα οποια δεν εχουν καλη εμπειρια με ντιζελ
Εγω εχω πολυ μεγαλη εμπερια και σε επαγγελματικα και σε ιχ
Καταρχας να πτω οτι αυτην την στιγμη το Mito 1.6 diesel του 2009 εχει φτασει τις 340.000 χλμ και φερει ακομη το αρχικο dpf το οποιο σε ολους τους ελεγχους ειναι βουλωμενο απο 20-30%
Και το ΒΜW E60 diesel κοντευει τις 900.000 χλμ με το δευτερι DPF το οποιο κοστισε κοντα στα 2 χιλιαρικα
Η χρηση diesel ιχ εχει ορισμενες ιδιαιτεροτητες
1.Επιπλεον κραδασμοΙ του κινητηρα κυριως στο ρελαντι
2.Οδηγηση σε χαμηλοτερες στροφες μεγαλη ροπη με δυναμη απο πολυ χαμηλα αλλα χωρις δυνατη επιταχυνηση
3.Πρεπει να μην περιοριζεσαι εντος πολης δηλαδη πρεπει να γραφεις καποια χιλιομετρα εκτος
4.Πρεπει να βαζεις το ακριβο πετρελαιο και να προσεχεις που βαζεις καυσιμο δηλαδη μονο σε εταιρικα πρατηρια και οσο το δυνατον σε πρατηρια που εχεις δοκιμασει
5.Δεν πρεπει να σβηνεις τον κινητηρα ενω το dpf κανει αναγεννηση
6.Οταν κανει αναγεννηση πρεπει να οδηγεις κοντα στις 3.000 στροφες αν μπορεις και εισαι σε ανοιχτο δρομο
7.Nα κανεις παντα προθερμανση πριν την εκκινση
8.Να μην το πατας στα πρωτα 5 χλμ
9.Αν δεν ειναι σενταν εχεις μυρωδια στην καμπινα οταν κανει αναγεννηση αν εχουν φθαρει σκληρυνει τα λαστιχα του πορτ μπαγκαζ
κτλ κτλ κτλ
Εχει ορισμενες ακριβες βλαβες οπως μπεκ αντλια πετρελαιου και dpf
Αν γραψεις σεβαστα χιλιομετρα ειναι μονοδρομος
Συνεργεια υπαρχουν
Οχι πολλα
Για παραδειγμα μοντελα που εχουν κυκλοφορησει σε ταξι η μοντελα με παρομοια μηχανικα μερη ειναι η καλυτερη περιπτωση
Για τα υπολοιπα πας λιγο στα τυφλα με τα μαστορια
Για μενα ειναι γολγοθας να γυρισω σε βενζινα εχοντας συνηθισει στην απεριοριστη ροπη του ντιζελ
Τωρα με τα hybrid κατι γινεται αλλα εκτος απο την toyotan οπλα τα mild hybrid ειναι για τον πεοντα
Εχω κλεισει test drive για το 3008 plug in hybrid θα μεταφερω εντυπωσεις
Το CHR mild Jybrid στο οποιο επισης εκαναν test drive δεν μου αρεσε.
Ας δουμε τωρα ενα παραδειγμα με βαση τα 100.000χλμ
Ενα βενζινοκινητο με καταναλωση 7 λιτρα στα 100 θα καψει 7.000 λιτρα βενζινης Χ 1.715=12.000€ σε καυσιμα
Ενα ιδιο μοντελο με ντιζελ καεει 4.5 λιτρα στα 100 και θα καψει 4.500 λιτρα πετρελαιου Χ 1.49= 6.705€ σε καυσιμα
Μονοδρομος το diesel για νεο αυτοκινητο στα πρωτα 100.000 χλμ μιλαμε για κερδος 5.300€