sharp έγραψε: 07 Φεβ 2025, 14:07
Επίσης διαπιστώνω ότι από το σενάριο του παράνομου φορτίου, αμβλύνεται κατά πολύ η ευθύνη της ελλιπούς τηλεδιοίκησης, του διορισμού του σταθμάρχη και του γενικώτερου μπάχαλου του ΟΣΕ. Δηλαδή κοντεύουμε να φτάσουμε στην παράνοια που λέει, ότι αν δεν υπήρχε το φορτίο, δεν θα είχε πάθει κανείς τίποτε.
Είπαμε ότι ο πολιτικός στόχος του ελληνικού συστήματος - διότι οι λεγόμενοι αντισυστημικοί είναι οι πραγματικοί συστημικοί - είναι : 1) να αθωωθεί ο κρατικός ΟΣΕ και οι υπάλληλοί του όπως και η οργάνωσή του,η διοίκησή του και ο τρόπος λειτουργίας του 2) να επιρριφθούν ευθύνες στην Ηellenic Train με τον απώτερο σκοπό να την επανακρατικοποιήσουν.
Πως ακριβώς αθωωνεται το βύσμα ο σταθμάρχης.και πως αθωώνεται η απουσία τηλεδιοικησης αν υπήρχε ΚΑΙ παράνομο φορτίο;
Οι ευθύνες βαραίνουν την κυβέρνηση από όπου και να το πιάσεις. Και τη βαραίνουν ακόμα περισσότερο γιατί ξέρουμε πως γνώριζε οτι τα τρένα δεν είναι ασφαλή πριν το δυστύχημα και έκανε χοντροκομμένες προσπάθειες συγκάλυψης στο ανώτατο επίπεδο μετά το δυστύχημα
Κρύβε λόγια για το τι υπήρχε και δεν υπήρχε, ποιος κατηργησε τι κλπ.
Άκου με μια φορά.
Let them make the first mistake. We make the last move.
sharp έγραψε: 07 Φεβ 2025, 14:07
Επίσης διαπιστώνω ότι από το σενάριο του παράνομου φορτίου, αμβλύνεται κατά πολύ η ευθύνη της ελλιπούς τηλεδιοίκησης, του διορισμού του σταθμάρχη και του γενικώτερου μπάχαλου του ΟΣΕ. Δηλαδή κοντεύουμε να φτάσουμε στην παράνοια που λέει, ότι αν δεν υπήρχε το φορτίο, δεν θα είχε πάθει κανείς τίποτε.
Είπαμε ότι ο πολιτικός στόχος του ελληνικού συστήματος - διότι οι λεγόμενοι αντισυστημικοί είναι οι πραγματικοί συστημικοί - είναι : 1) να αθωωθεί ο κρατικός ΟΣΕ και οι υπάλληλοί του όπως και η οργάνωσή του,η διοίκησή του και ο τρόπος λειτουργίας του 2) να επιρριφθούν ευθύνες στην Ηellenic Train με τον απώτερο σκοπό να την επανακρατικοποιήσουν.
Πως ακριβώς αθωωνεται το βύσμα ο σταθμάρχης.και πως αθωώνεται η απουσία τηλεδιοικησης αν υπήρχε ΚΑΙ παράνομο φορτίο;
Οι ευθύνες βαραίνουν την κυβέρνηση από όπου και να το πιάσεις. Και τη βαραίνουν ακόμα περισσότερο γιατί ξέρουμε πως γνώριζε οτι τα τρένα δεν είναι ασφαλή πριν το δυστύχημα και έκανε χοντροκομμένες προσπάθειες συγκάλυψης στο ανώτατο επίπεδο μετά το δυστύχημα
ΕΝ ΟΨΕΙ ΕΚΛΟΓΩΝ, μην ξεχνιόμαστε, είναι κρίσιμο στοιχείο και αυτό
Είπαμε ότι ο πολιτικός στόχος του ελληνικού συστήματος - διότι οι λεγόμενοι αντισυστημικοί είναι οι πραγματικοί συστημικοί - είναι : 1) να αθωωθεί ο κρατικός ΟΣΕ και οι υπάλληλοί του όπως και η οργάνωσή του,η διοίκησή του και ο τρόπος λειτουργίας του 2) να επιρριφθούν ευθύνες στην Ηellenic Train με τον απώτερο σκοπό να την επανακρατικοποιήσουν.
Πως ακριβώς αθωωνεται το βύσμα ο σταθμάρχης.και πως αθωώνεται η απουσία τηλεδιοικησης αν υπήρχε ΚΑΙ παράνομο φορτίο;
Οι ευθύνες βαραίνουν την κυβέρνηση από όπου και να το πιάσεις. Και τη βαραίνουν ακόμα περισσότερο γιατί ξέρουμε πως γνώριζε οτι τα τρένα δεν είναι ασφαλή πριν το δυστύχημα και έκανε χοντροκομμένες προσπάθειες συγκάλυψης στο ανώτατο επίπεδο μετά το δυστύχημα
Κρύβε λόγια για το τι υπήρχε και δεν υπήρχε, ποιος κατηργησε τι κλπ.
Άκου με μια φορά.
Γιατί να κρύψει λόγια ρε συ Όττο μου. Δω μέσα δεν τα λέμε όλα όλοι τόσα εικοσιτετράωρα μεταξύ μας? Γιατί θες τους άσους της ενημέρωσης κρυμμένους στο μανίκι σου? Από εμας βρε????
Saturn έγραψε: 07 Φεβ 2025, 14:45
Όχι ρε Όττο, δεν θα μπορούσα. Κάνω και άλλα πράγματα παράλληλα, γράφω και άλλα πράγματα, ακούω και άλλα πράγματα, έχω να δω και τί θα φαω και κανω καμια βολτα στο ψυγείο, δεν με πλήρωσε κανείς για να βαράω οχτάωρο με την υποχρέωση να μην μου ξεφύγει τίποτα. Απλό δεν είναι?
Ποιός το παρέδωσε τελικά?
Επίσης, θα ήθελα και μία απάντηση για το άλλο που ρώτησα
Ε, άμα έχεις χρόνο να γράφεις το ένα ποστ πίσω από το άλλο, αλλά όχι 4 λεπτά να δεις ένα βίντεο, πρόβλημα σου.
Ούτε εμένα με πληρώνει κανεις να βαράω οκτάωρο, αλλά τις μαλακίες και τα ψέματα τα έχετε ετοιμα.
Το οκτάωρο στο συγκεκριμένο ποστ το ανέφερα ΜΟΝΟ για εμένα (δεν κρύβομαι, για εσένα αν θυμάμαι , σου τα έχω πει αλλού) ακριβώς για να σου εξηγήσω πως ΟΧΙ, ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΚΟΥΣΩ ΒΙΝΤΕΟ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΑ ΩΡΑ ΑΚΟΜΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ. Φυσικά και ειναι δικό μου πρόβλημα πόσο την παλεύω, δικό σου "πρόβλημα" είναι, εφόσον συμμετέχεις στην συζήτηση, να με διευκολύνεις εφοσον θες , γι αυτό που ρωτάω.
Πως ακριβώς αθωωνεται το βύσμα ο σταθμάρχης.και πως αθωώνεται η απουσία τηλεδιοικησης αν υπήρχε ΚΑΙ παράνομο φορτίο;
Οι ευθύνες βαραίνουν την κυβέρνηση από όπου και να το πιάσεις. Και τη βαραίνουν ακόμα περισσότερο γιατί ξέρουμε πως γνώριζε οτι τα τρένα δεν είναι ασφαλή πριν το δυστύχημα και έκανε χοντροκομμένες προσπάθειες συγκάλυψης στο ανώτατο επίπεδο μετά το δυστύχημα
Κρύβε λόγια για το τι υπήρχε και δεν υπήρχε, ποιος κατηργησε τι κλπ.
Άκου με μια φορά.
Γιατί να κρύψει λόγια ρε συ Όττο μου. Δω μέσα δεν τα λέμε όλα όλοι τόσα εικοσιτετράωρα μεταξύ μας? Γιατί θες τους άσους της ενημέρωσης κρυμμένους στο μανίκι σου? Από εμας βρε????
Κάθε φορά που κάνεις login πέφτει ο μ.ο. IQ στο φόρουμ.
Let them make the first mistake. We make the last move.
Saturn έγραψε: 07 Φεβ 2025, 14:47
Τα άλλα βιντεάκια κυκλοφορούν πόσο καιρό, αυτό λέω.
Τεσπα, αλήθεια, ποιόν εκπροσωπεί ο Καπερνάρος?? Όχι! Δεν την παλεύω τουλάχιστον για κανα μισάωρο ακόμη να ακούσω αλλα βίντεο!!!!!!!!!!!!
Εκπροσωπεί την εταιρία Interstar Securities που έχει αναλάβει τη φύλαξη των εγκαταστάσεων του ΟΣΕ και προφανώς θορυβήθηκε από την ατμόσφαιρα που δημιουργήθηκε ότι υπήρχε παράνομο φορτίο και άρα δεν φύλαγε καλά και έτσι ο Καπερνάρος έβγαλε στη φόρα ότι έχει καταθέσει βιντεάκια που δείχνουν ότι τα τρία πρώτα βαγόνια της εμπορικής αμαξοστοιχίας ήσαν άδεια.
Αυτά τα βιντεάκια μόνο αυτός και ο ανακριτής ξέρουν ότι υπάρχουν.Οι άλλοι διάδικοι θα λάβουν γνώση όταν ολοκληρωθεί η δικογραφία σύμφωνα με τους νομικούς κανόνες και τότε θα τα κρίνουν.Έτσι είναι η δικονομία.
Αυτό που γίνεται τώρα είναι η μάχη εντυπώσεων της κοινής γνώμης.
Κρύβε λόγια για το τι υπήρχε και δεν υπήρχε, ποιος κατηργησε τι κλπ.
Άκου με μια φορά.
Γιατί να κρύψει λόγια ρε συ Όττο μου. Δω μέσα δεν τα λέμε όλα όλοι τόσα εικοσιτετράωρα μεταξύ μας? Γιατί θες τους άσους της ενημέρωσης κρυμμένους στο μανίκι σου? Από εμας βρε????
Κάθε φορά που κάνεις login πέφτει ο μ.ο. IQ στο φόρουμ.
Δεν ανησυχώ, έχουμε εσένα να αντισταθμίζεις για όλους μας.
Saturn έγραψε: 07 Φεβ 2025, 14:47
Τα άλλα βιντεάκια κυκλοφορούν πόσο καιρό, αυτό λέω.
Τεσπα, αλήθεια, ποιόν εκπροσωπεί ο Καπερνάρος?? Όχι! Δεν την παλεύω τουλάχιστον για κανα μισάωρο ακόμη να ακούσω αλλα βίντεο!!!!!!!!!!!!
Εκπροσωπεί την εταιρία Interstar Securities που έχει αναλάβει τη φύλαξη των εγκαταστάσεων του ΟΣΕ και προφανώς θορυβήθηκε από την ατμόσφαιρα που δημιουργήθηκε ότι υπήρχε παράνομο φορτίο και άρα δεν φύλαγε καλά και έτσι ο Καπερνάρος έβγαλε στη φόρα ότι έχει καταθέσει βιντεάκια που δείχνουν ότι τα τρία πρώτα βαγόνια της εμπορικής αμαξοστοιχίας ήσαν άδεια.
Αυτά τα βιντεάκια μόνο αυτός και ο ανακριτής ξέρουν ότι υπάρχουν.Οι άλλοι διάδικοι θα λάβουν γνώση όταν ολοκληρωθεί η δικογραφία σύμφωνα με τους νομικούς κανόνες και τότε θα τα κρίνουν.Έτσι είναι η δικονομία.
Αυτό που γίνεται τώρα είναι η μάχη εντυπώσεων της κοινής γνώμης.
Εντάξει μερσί. Γνωρίζεις αν λέει κι όλας οτι έχει εικόνες/βίντεο από όλους τους σταθμούς που πέρασε το τραίνο?
Πολύ φοβάμαι ότι με βαθιά υποκριτική τέχνη, ξεγέλασαν το γραφείο τύπου της ΔΕΣΦΑ.
Εδώ ολόκληρο πρωθυπουργό ξεγέλασαν, στην ΔΕΣΦΑ θα κωλώσουν;
Να ρωτήσω κάτι τελείως άσχετο, που χρόνια θέλω αλλά πάντα το ξεχνάω: πως και διάλεξες το nrg σαν nickname;
Ρε συ, το θέμα είναι σοβαρό.
Εδώ οι γερανοί πατούσαν πάνω στον αγωγό που ήταν έτοιμος να σκάσει.
Κοίτα φωτογραφία που ο άλλος έσκαβε με την φαγάνα ακριβώς πάνω από τον αγωγό.
Από θαύμα δεν έσκασε.
Ευτυχώς τους ενημέρωσε η ΔΕΣΦΑ κάποια στιγμή αργότερα και αφού τα μάζεψαν όλα, είπαν να μπαζώσουν για τα καλά.
Έχουμε παραδώσει την λειτουργία του κράτους στο παρακράτος.
Μαρία Καρυστιανού
Saturn έγραψε: 07 Φεβ 2025, 14:47
Τα άλλα βιντεάκια κυκλοφορούν πόσο καιρό, αυτό λέω.
Τεσπα, αλήθεια, ποιόν εκπροσωπεί ο Καπερνάρος?? Όχι! Δεν την παλεύω τουλάχιστον για κανα μισάωρο ακόμη να ακούσω αλλα βίντεο!!!!!!!!!!!!
Εκπροσωπεί την εταιρία Interstar Securities που έχει αναλάβει τη φύλαξη των εγκαταστάσεων του ΟΣΕ και προφανώς θορυβήθηκε από την ατμόσφαιρα που δημιουργήθηκε ότι υπήρχε παράνομο φορτίο και άρα δεν φύλαγε καλά και έτσι ο Καπερνάρος έβγαλε στη φόρα ότι έχει καταθέσει βιντεάκια που δείχνουν ότι τα τρία πρώτα βαγόνια της εμπορικής αμαξοστοιχίας ήσαν άδεια.
Αυτά τα βιντεάκια μόνο αυτός και ο ανακριτής ξέρουν ότι υπάρχουν.Οι άλλοι διάδικοι θα λάβουν γνώση όταν ολοκληρωθεί η δικογραφία σύμφωνα με τους νομικούς κανόνες και τότε θα τα κρίνουν.Έτσι είναι η δικονομία.
Αυτό που γίνεται τώρα είναι η μάχη εντυπώσεων της κοινής γνώμης.
Εντάξει μερσί. Γνωρίζεις αν λέει κι όλας οτι έχει εικόνες/βίντεο από όλους τους σταθμούς που πέρασε το τραίνο?
Iced Earth έγραψε: 07 Φεβ 2025, 14:26
Χαχα, ο αγωγός είναι τουλάχιστον 5 μέτρα μέσα στην γη.
Μας ειπανε οτι εκει εχει αγωγο.
Εμεις τους ειπαμε οτι λενε ψεμματα και οτι ο αγωγος ειναι 100 μετρα μακρια
Και μετα μας τρομπονιασε η ΔΕΣΦΑ και μας ειπε οτι ο αγωγος ειναι εκει ακριβως
Ε και υστερα εμεις σχεφτηκαμε να πουμε οτι ειναι 5 μετρα μεσα στην γη και αρχισαμε να χαζογελαμε