Σελίδα 5 από 11
Re: Νέο Ψυχικό - 88χρονη οδηγός θέρισε κόσμο, πάτησε γκάζι αντί για φρένο
Δημοσιεύτηκε: 06 Φεβ 2025, 10:51
από micmic
Ναύτης έγραψε: 06 Φεβ 2025, 10:36
micmic έγραψε: 06 Φεβ 2025, 10:23
Ναύτης έγραψε: 06 Φεβ 2025, 10:06
Δεν έχει τόση σχέση με την αντιληπτική ικανότητα, έχει κυρίως σχέση με τα αντανακλαστικά. Μετά τα 80, λέω εγώ, ας παίρνουν ταξί. Εμείς πάντως του πατέρα μου τού πήραμε τα κλειδιά του αυτοκινήτου στα 80. Έκανε μανούρα στην αρχή, του πέρασε μετά.
Ειδικά μετά τα 60-70 οι διαφορές στα αντανακλαστικά μεταξύ δύο συνομήλικων είναι ΤΕΡΑΣΤΙΕΣ. Υπάρχουν 80άρηδες με καλύτερα αντανακλαστικά από 40ρηδες. Αλλά οκ, αυτό λέω: Ας γινόντουσαν τεστ αντανακλαστικών. Νομίζεις ότι λίγοι 30άρηδες και 40άρηδες θα κοβόντουσαν;
Και στο τέλος-τέλος μιλάει η στατιστική. Από την Αγγλία: οι άνω των 70 εμπλέκονται στο 8-10% των ατυχημάτων ενώ αποτελούν to 15% των οδηγών. Είναι πιο ασφαλείς ως οδηγοί, ναι ή όχι;
Όχι. Γιατί σχετίζεται και με την συχνότητα της οδήγησης και με άλλες παραμέτρους. Προσωπικά δεν έχω δει ηλικιωμένο, άνω των 75 τέλος πάντων, να οδηγεί και να μην είναι κίνδυνος-θάνατος.
Τι να λέμε τώρα ρε φίλε, εδώ δεν αφήνεις τη γιαγιά 88 χρονών ν' ανάψει μόνη της την κουζίνα στο σπίτι, όχι να της δώσεις και δίπλωμα για να σοφάρει. Ταξάκι, μια χαρά.
1ον, Δεν μας ενδιαφέρει αν σχετίζεται με τη συχνότητα οδήγησης. Το θέμα είναι ότι είναι πιο ασφαλείς στατιστικά.
2ον, Δεν σχετίζεται καν με την συχνότητα οδήγησης. Έβαλα και στατιστικά από Αμερική ΑΝΑ ΜΙΛΙ ΟΔΗΓΗΣΗΣ παραπάνω. Πάμε στη Γερμανία τώρα:
18-24 ετών: 47810 ατυχήματα ανά εκατομμύριο οδηγηθέντων χιλιομέτρων.
65+: 16232 ατυχήματα ανά εκατομμύριο οδηγηθέντων χιλιομέτρων.
Δεν θα βρεις χώρα παγκοσμίως που να μην ισχύουν ανάλογα νούμερα. Άρα αν η νούμερο 1 προτεραιότητα είναι η ασφάλεια, πρέπει να απαγορευτεί η οδήγηση κυρίως στους κάτω των 25.
Τί να κάνουμε τώρα, αυτά λέει η στατιστική. Τα υπόλοιπα είναι για τα πρωινάδικα.
Re: Νέο Ψυχικό - 88χρονη οδηγός θέρισε κόσμο, πάτησε γκάζι αντί για φρένο
Δημοσιεύτηκε: 06 Φεβ 2025, 10:54
από Crimson_2
Δήμευση περιουσίας χρειάζεται η κωλόγρια, για να την φάνε και τα παιδιά της που τημ αφήσαν να κυκλοφορεί με τανκς. Με κάτι τέτοια δικαιώνονται όσοι παίρνουν SUV σαν άμυνα, σου λέει βλάκας είμαι να με σκοτώσουν; Mutually Assured Destruction έχουν γίνει ο δρόμοι.
Re: Νέο Ψυχικό - 88χρονη οδηγός θέρισε κόσμο, πάτησε γκάζι αντί για φρένο
Δημοσιεύτηκε: 06 Φεβ 2025, 10:56
από EKPLIKTIKOS
micmic έγραψε: 06 Φεβ 2025, 10:51
1ον, Δεν μας ενδιαφέρει αν σχετίζεται με τη συχνότητα οδήγησης. Το θέμα είναι ότι είναι πιο ασφαλείς στατιστικά.
2ον, Δεν σχετίζεται καν με την συχνότητα οδήγησης. Έβαλα και στατιστικά από Αμερική ΑΝΑ ΜΙΛΙ ΟΔΗΓΗΣΗΣ παραπάνω. Πάμε στη Γερμανία τώρα:
18-24 ετών: 47810 ατυχήματα ανά εκατομμύριο οδηγηθέντων χιλιομέτρων.
65+: 16232 ατυχήματα ανά εκατομμύριο οδηγηθέντων χιλιομέτρων.
Δεν θα βρεις χώρα παγκοσμίως που να μην ισχύουν ανάλογα νούμερα. Άρα αν η νούμερο 1 προτεραιότητα είναι η ασφάλεια, πρέπει να απαγορευτεί η οδήγηση κυρίως στους κάτω των 25.
Τί να κάνουμε τώρα, αυτά λέει η στατιστική. Τα υπόλοιπα είναι για τα πρωινάδικα.
Θέλει προσεκτικότερη ανάγνωση το ζήτημα. Η μείωση των οδηγών και οχημάτων στον δρόμο μειώνει από μόνη της τα ποσοστά των τροχαίων, καθώς και συνεπάγεται και αλλά οφέλη ειδικά στα αστικά κέντρα, (λιγότερα καυσαέρια, καθυστερήσεις κ.α) οποτε έχει νόημα να συζητήσεις τρόπους να μειώσεις τα ποσοστά οδήγησης συνολικά, ειδικά στις μη παραγωγικές ηλικιες (κάτω των 25, άνω των 70 λίγο πολύ).
Re: Νέο Ψυχικό - 88χρονη οδηγός θέρισε κόσμο, πάτησε γκάζι αντί για φρένο
Δημοσιεύτηκε: 06 Φεβ 2025, 10:59
από Eθνικοκοινωνιστης
ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ έγραψε: 06 Φεβ 2025, 09:58
foscilis έγραψε: 06 Φεβ 2025, 09:35
vagabondo έγραψε: 05 Φεβ 2025, 20:55
Αν έβγαινε κάποιος σύνταξη στα 65, ναι.
Δεν γίνεται να ανεβάζεις το όριο συνταξιοδότησης και το δίπλωμα να λήγει στα 65, γιατι υπάρχουν και οι επαγγελματίες οδηγοί.
Και επαγγελματίες πιλότοι υπάρχουν αλλά μετά τα 40 έχουν κάθε εξάμηνο ιατρικό έλεγχο και άμα δεν είναι 20/20 σε όλα πρέπει να βρουν άλλη δουλειά.
Και δεύτερον το 99.5% των οδηγών δεν είναι επαγγελματίες οπότε δε θα εκτρέψεις τη συζήτηση.
ΥΓ κατά τη γνώμη μου θα έπρεπε να απαγορεύεται εντελώς σε άτομα άνω των 60 και σε άντρες κάτω των 30, εκτός από επαγγελματίες με επαγγελματικό δίπλωμα σε επαγγελματικό ρόλο και εφόσον έχουν περάσει αυστηρές ιατρικές εξετάσεις. Αυτά τα δύο θα μείωναν τον αριθμό των ατυχημάτων σχεδόν στο 0.
Επίσης τα SUV θα έπρεπε να αντιμετωπίζονται όπως ακριβώς τα φορτηγά σε όλα (δίπλωμα, φορολογία, διόδια).
μου αρέσει που λες για άντρες μόνο από 30 κ πάνω, λες και οι γυναίκες είναι σουμάχερ ξέρω 'γω
πριν κάνα-δυο χρόνια που ένα σμαρτάκι σε κεντρικό δρόμο της αθήνα μπροστά μου έχανε τη πορεία του διαρκώς και τελικά, προσπερνώντας είδα μια νεαρή με το ένα χερι κρατούσε το κινητό και στο άλλο ένα σάντουιτς που έτρωγε και παράλληλα διόρθωνε τη πορεία της κάθε λίγα δευτερόλεπτα με το χέρι που κρατούσε το σάντουιτς
το πρόβλημα με τους ελ οδηγούς είναι η νοοτροπία και αυτή δεν αναγνωρίζει ηλικία ή φύλο. όλοι τα ΙΔΙΑ ΣΚΑΤΑ ΕΙΝΑΙ
στην περίπτωση που συζητάμε βέβαια, θα έπρεπε ο νόμος να απαγορεύει την οδήγηση πέραν μιας ηλικίας, ιδανικα πέραν των 72-75 ξέρω 'γω
σ'αυτό που λες για τα SUV συμφωνώ απόλυτα

Re: Νέο Ψυχικό - 88χρονη οδηγός θέρισε κόσμο, πάτησε γκάζι αντί για φρένο
Δημοσιεύτηκε: 06 Φεβ 2025, 11:02
από foscilis
micmic έγραψε: 06 Φεβ 2025, 09:42
Σωστό, αλλά να προσθέσω ότι το όριο για τους άντρες πρέπει να γίνει 40, εκτός αν είναι παντρεμένοι. Τότε ναι, μπορεί να πέσει στα 30. Οι μαλακίες που κάνουν 35άρηδες για γκομενιλίκια είναι σοβαρή αιτία ατυχημάτων. Επίσης φυσικά να γίνεται διασταύρωση με τις παθήσεις του καθενός και τα φάρμακα που παίρνει ανά πάσα στιγμή, πχ δεν γίνεται να αφήνουμε να οδηγάνε άτομα στα οποία έχει συνταγογραφηθεί Xanax το οποίο αποδεδειγμένα μειώνει την οδηγική ικανότητα. Άτομα με διαγνωσμένες ψυχικές παθήσεις, εννοείται ότι αποκλείονται αυτόματα.
Και φυσικά, όποιος πιαστεί να οδηγεί χωρίς δίπλωμα σε ισχύ να μπαίνει μέσα. Ένα σωρό άτομα γράφουν στα παπάρια τους την αφαίρεση διπλώματος και συνεχίζουν να οδηγούν, δεν υπάρχει άλλος τρόπος να τους σταματήσουμε πέρα απο την φυλακή.
+1
Re: Νέο Ψυχικό - 88χρονη οδηγός θέρισε κόσμο, πάτησε γκάζι αντί για φρένο
Δημοσιεύτηκε: 06 Φεβ 2025, 11:05
από micmic
EKPLIKTIKOS έγραψε: 06 Φεβ 2025, 10:56
micmic έγραψε: 06 Φεβ 2025, 10:51
1ον, Δεν μας ενδιαφέρει αν σχετίζεται με τη συχνότητα οδήγησης. Το θέμα είναι ότι είναι πιο ασφαλείς στατιστικά.
2ον, Δεν σχετίζεται καν με την συχνότητα οδήγησης. Έβαλα και στατιστικά από Αμερική ΑΝΑ ΜΙΛΙ ΟΔΗΓΗΣΗΣ παραπάνω. Πάμε στη Γερμανία τώρα:
18-24 ετών: 47810 ατυχήματα ανά εκατομμύριο οδηγηθέντων χιλιομέτρων.
65+: 16232 ατυχήματα ανά εκατομμύριο οδηγηθέντων χιλιομέτρων.
Δεν θα βρεις χώρα παγκοσμίως που να μην ισχύουν ανάλογα νούμερα. Άρα αν η νούμερο 1 προτεραιότητα είναι η ασφάλεια, πρέπει να απαγορευτεί η οδήγηση κυρίως στους κάτω των 25.
Τί να κάνουμε τώρα, αυτά λέει η στατιστική. Τα υπόλοιπα είναι για τα πρωινάδικα.
Θέλει προσεκτικότερη ανάγνωση το ζήτημα. Η μείωση των οδηγών και οχημάτων στον δρόμο μειώνει από μόνη της τα ποσοστά των τροχαίων, καθώς και συνεπάγεται και αλλά οφέλη ειδικά στα αστικά κέντρα, (λιγότερα καυσαέρια, καθυστερήσεις κ.α) οποτε έχει νόημα να συζητήσεις τρόπους να μειώσεις τα ποσοστά οδήγησης συνολικά, ειδικά στις μη παραγωγικές ηλικιες (κάτω των 25, άνω των 70 λίγο πολύ).
Δεν είπα εγώ όχι σ'αυτό, μέσα με τα μπούνια. Εγώ είμαι από τους τύπους που για 4-5 χιλιόμετρα προτιμώ πάντα να περπατήσω αν δεν βιάζομαι. Αλλά επειδή αυτό δεν πρόκειται να γίνει ΠΟΤΕ σε μια μπουρδελοπόλη σαν την Αθήνα, δεν μπορείς να "απαγορεύεις" αν ο άλλος δεν είναι αποδεδειγμένα ανίκανος να οδηγεί. Αν του είχες επαρκή συγκοινωνία οκ, τότε να το απαγορεύσεις σε όλους, όχι μόνο στους ηλικιωμένους. Αλλά εδώ θες να κάνεις μια απόσταση λίγων χιλιομέτρων με συγκοινωνία και κάνεις 2 ώρες, θα σου απαγορεύσει ο άλλος να οδηγείς εφόσον είσαι ικανός;
Re: Νέο Ψυχικό - 88χρονη οδηγός θέρισε κόσμο, πάτησε γκάζι αντί για φρένο
Δημοσιεύτηκε: 06 Φεβ 2025, 11:06
από nyxtovios
Eθνικοκοινωνιστης έγραψε: 06 Φεβ 2025, 10:59
ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ έγραψε: 06 Φεβ 2025, 09:58
foscilis έγραψε: 06 Φεβ 2025, 09:35
Και επαγγελματίες πιλότοι υπάρχουν αλλά μετά τα 40 έχουν κάθε εξάμηνο ιατρικό έλεγχο και άμα δεν είναι 20/20 σε όλα πρέπει να βρουν άλλη δουλειά.
Και δεύτερον το 99.5% των οδηγών δεν είναι επαγγελματίες οπότε δε θα εκτρέψεις τη συζήτηση.
ΥΓ κατά τη γνώμη μου θα έπρεπε να απαγορεύεται εντελώς σε άτομα άνω των 60 και σε άντρες κάτω των 30, εκτός από επαγγελματίες με επαγγελματικό δίπλωμα σε επαγγελματικό ρόλο και εφόσον έχουν περάσει αυστηρές ιατρικές εξετάσεις. Αυτά τα δύο θα μείωναν τον αριθμό των ατυχημάτων σχεδόν στο 0.
Επίσης τα SUV θα έπρεπε να αντιμετωπίζονται όπως ακριβώς τα φορτηγά σε όλα (δίπλωμα, φορολογία, διόδια).
μου αρέσει που λες για άντρες μόνο από 30 κ πάνω, λες και οι γυναίκες είναι σουμάχερ ξέρω 'γω
πριν κάνα-δυο χρόνια που ένα σμαρτάκι σε κεντρικό δρόμο της αθήνα μπροστά μου έχανε τη πορεία του διαρκώς και τελικά, προσπερνώντας είδα μια νεαρή με το ένα χερι κρατούσε το κινητό και στο άλλο ένα σάντουιτς που έτρωγε και παράλληλα διόρθωνε τη πορεία της κάθε λίγα δευτερόλεπτα με το χέρι που κρατούσε το σάντουιτς
το πρόβλημα με τους ελ οδηγούς είναι η νοοτροπία και αυτή δεν αναγνωρίζει ηλικία ή φύλο. όλοι τα ΙΔΙΑ ΣΚΑΤΑ ΕΙΝΑΙ
στην περίπτωση που συζητάμε βέβαια, θα έπρεπε ο νόμος να απαγορεύει την οδήγηση πέραν μιας ηλικίας, ιδανικα πέραν των 72-75 ξέρω 'γω
σ'αυτό που λες για τα SUV συμφωνώ απόλυτα
Το βρωμερό ελληνιάρικο κράτος μόνο να εφαρμόσει τον έλεγχο ΚΤΕΟ αυτόματα θα έχουμε ένα 30-40% μείωση σε κυκλοφορία αυτοκινήτων και ατυχήματα.
Αλλά φυσικά δεν πρόκεται να το κάνουν ποτέ, γιατί θα χάσουν ψήφους.
Οι ψήφοι τους και οι ζωές μας μπαίνουν στην ίδια ζυγαριά.
Re: Νέο Ψυχικό - 88χρονη οδηγός θέρισε κόσμο, πάτησε γκάζι αντί για φρένο
Δημοσιεύτηκε: 06 Φεβ 2025, 11:15
από Eθνικοκοινωνιστης
nyxtovios έγραψε: 06 Φεβ 2025, 11:06
Eθνικοκοινωνιστης έγραψε: 06 Φεβ 2025, 10:59
ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ έγραψε: 06 Φεβ 2025, 09:58
μου αρέσει που λες για άντρες μόνο από 30 κ πάνω, λες και οι γυναίκες είναι σουμάχερ ξέρω 'γω
πριν κάνα-δυο χρόνια που ένα σμαρτάκι σε κεντρικό δρόμο της αθήνα μπροστά μου έχανε τη πορεία του διαρκώς και τελικά, προσπερνώντας είδα μια νεαρή με το ένα χερι κρατούσε το κινητό και στο άλλο ένα σάντουιτς που έτρωγε και παράλληλα διόρθωνε τη πορεία της κάθε λίγα δευτερόλεπτα με το χέρι που κρατούσε το σάντουιτς
το πρόβλημα με τους ελ οδηγούς είναι η νοοτροπία και αυτή δεν αναγνωρίζει ηλικία ή φύλο. όλοι τα ΙΔΙΑ ΣΚΑΤΑ ΕΙΝΑΙ
στην περίπτωση που συζητάμε βέβαια, θα έπρεπε ο νόμος να απαγορεύει την οδήγηση πέραν μιας ηλικίας, ιδανικα πέραν των 72-75 ξέρω 'γω
σ'αυτό που λες για τα SUV συμφωνώ απόλυτα
Το βρωμερό ελληνιάρικο κράτος μόνο να εφαρμόσει τον έλεγχο ΚΤΕΟ αυτόματα θα έχουμε ένα 30-40% μείωση σε κυκλοφορία αυτοκινήτων και ατυχήματα.
Αλλά φυσικά δεν πρόκεται να το κάνουν ποτέ, γιατί θα χάσουν ψήφους.
Οι ψήφοι τους και οι ζωές μας μπαίνουν στην ίδια ζυγαριά.
επι τσιπρα ψηφιστηκε νομος που απαγορευε την ανανεωση του διπλωματος για τους ανω των 70
απο το 19 και μετα επεστρεψε το προηγουμενο καθεστως
ναι αλλα οι κομμουνιστες σκοτωνουν τον λαο
Re: Νέο Ψυχικό - 88χρονη οδηγός θέρισε κόσμο, πάτησε γκάζι αντί για φρένο
Δημοσιεύτηκε: 06 Φεβ 2025, 11:16
από nyxtovios
Eθνικοκοινωνιστης έγραψε: 06 Φεβ 2025, 11:15
nyxtovios έγραψε: 06 Φεβ 2025, 11:06
Το βρωμερό ελληνιάρικο κράτος μόνο να εφαρμόσει τον έλεγχο ΚΤΕΟ αυτόματα θα έχουμε ένα 30-40% μείωση σε κυκλοφορία αυτοκινήτων και ατυχήματα.
Αλλά φυσικά δεν πρόκεται να το κάνουν ποτέ, γιατί θα χάσουν ψήφους.
Οι ψήφοι τους και οι ζωές μας μπαίνουν στην ίδια ζυγαριά.
επι τσιπρα ψηφιστηκε νομος που απαγορευε την ανανεωση του διπλωματος για τους ανω των 70
απο το 19 και μετα επεστρεψε το προηγουμενο καθεστως
ναι αλλα οι κομμουνιστες σκοτωνουν τον λαο
και μας παίρνουν και τα σπίτια
Re: Νέο Ψυχικό - 88χρονη οδηγός θέρισε κόσμο, πάτησε γκάζι αντί για φρένο
Δημοσιεύτηκε: 06 Φεβ 2025, 11:19
από axilmar
Και να γινονταν σωστα οι ελεγχοι των ηλικιωμενων, αυτο δεν σημαινει οτι δεν θα την εκαναν την βλακεια.
Απλως οσο πιο γερος ειναι καποιος, τοσο περισσοτερο αυξανονται οι πιθανοτητες καποια στιγμη να ρεταρει το μυαλο.
Γιατι τα αυτοκινητα δεν εχουν καποιο συστημα να φρεναρουν οταν πανε να συγκρουστουν; αυτη ειναι η απορια μου. Δεν νομιζω να μην ειναι υλοποιησιμο κατι τετοιο.
Re: Νέο Ψυχικό - 88χρονη οδηγός θέρισε κόσμο, πάτησε γκάζι αντί για φρένο
Δημοσιεύτηκε: 06 Φεβ 2025, 11:25
από micmic
nyxtovios έγραψε: 06 Φεβ 2025, 11:06
Το βρωμερό ελληνιάρικο κράτος μόνο να εφαρμόσει τον έλεγχο ΚΤΕΟ αυτόματα θα έχουμε ένα 30-40% μείωση σε κυκλοφορία αυτοκινήτων και ατυχήματα.
Αλλά φυσικά δεν πρόκεται να το κάνουν ποτέ, γιατί θα χάσουν ψήφους.
Οι ψήφοι τους και οι ζωές μας μπαίνουν στην ίδια ζυγαριά.
Και να το εφαρμόσει, νομίζεις ότι γύφτος θα σταματήσει να οδηγά ή θα πληρώσει πρόστιμο;
Re: Νέο Ψυχικό - 88χρονη οδηγός θέρισε κόσμο, πάτησε γκάζι αντί για φρένο
Δημοσιεύτηκε: 06 Φεβ 2025, 11:25
από nyxtovios
axilmar έγραψε: 06 Φεβ 2025, 11:19
Και να γινονταν σωστα οι ελεγχοι των ηλικιωμενων, αυτο δεν σημαινει οτι δεν θα την εκαναν την βλακεια.
Απλως οσο πιο γερος ειναι καποιος, τοσο περισσοτερο αυξανονται οι πιθανοτητες καποια στιγμη να ρεταρει το μυαλο.
Γιατι τα αυτοκινητα δεν εχουν καποιο συστημα να φρεναρουν οταν πανε να συγκρουστουν; αυτη ειναι η απορια μου. Δεν νομιζω να μην ειναι υλοποιησιμο κατι τετοιο.
Έχουν τα καινούρια.
Αυτό όμως πάει μαζί με το γεγονός ότι το βρωμερό και τριτοκοσμικό ελληνιάρικο ψευδοκράτος δεν ασχολείται με τη νομιμότητα.
Αν βγεις έξω και δεις πόσα χρέπεια καίνε λάδια, είναι σκουριασμένα από πάνω μέχρι κάτω, χωρίς λάστιχα και παράλληλα τα οδηγούν γερόντια, θα καταλάβεις γιατί.
Re: Νέο Ψυχικό - 88χρονη οδηγός θέρισε κόσμο, πάτησε γκάζι αντί για φρένο
Δημοσιεύτηκε: 06 Φεβ 2025, 11:26
από Eθνικοκοινωνιστης
micmic έγραψε: 06 Φεβ 2025, 11:25
nyxtovios έγραψε: 06 Φεβ 2025, 11:06
Το βρωμερό ελληνιάρικο κράτος μόνο να εφαρμόσει τον έλεγχο ΚΤΕΟ αυτόματα θα έχουμε ένα 30-40% μείωση σε κυκλοφορία αυτοκινήτων και ατυχήματα.
Αλλά φυσικά δεν πρόκεται να το κάνουν ποτέ, γιατί θα χάσουν ψήφους.
Οι ψήφοι τους και οι ζωές μας μπαίνουν στην ίδια ζυγαριά.
Και να το εφαρμόσει, νομίζεις ότι γύφτος θα σταματήσει να οδηγά ή θα πληρώσει πρόστιμο;
αν του επαιρναν τις πινακιδες την δευτερη φορα για 2-3 χρονια και την τριτη εφ'ορου ζωης ισως

Re: Νέο Ψυχικό - 88χρονη οδηγός θέρισε κόσμο, πάτησε γκάζι αντί για φρένο
Δημοσιεύτηκε: 06 Φεβ 2025, 11:29
από nyxtovios
micmic έγραψε: 06 Φεβ 2025, 11:25
nyxtovios έγραψε: 06 Φεβ 2025, 11:06
Το βρωμερό ελληνιάρικο κράτος μόνο να εφαρμόσει τον έλεγχο ΚΤΕΟ αυτόματα θα έχουμε ένα 30-40% μείωση σε κυκλοφορία αυτοκινήτων και ατυχήματα.
Αλλά φυσικά δεν πρόκεται να το κάνουν ποτέ, γιατί θα χάσουν ψήφους.
Οι ψήφοι τους και οι ζωές μας μπαίνουν στην ίδια ζυγαριά.
Και να το εφαρμόσει, νομίζεις ότι γύφτος θα σταματήσει να οδηγά ή θα πληρώσει πρόστιμο;
Τους γύφτους ξέρουμε ότι το ψευδοκράτος δεν έχει σκοπό να ασχοληθεί μαζί τους.
Τους αφήνω στην άκρη προς το παρόν.
Ας πιάσουμε τους μη γύφτους για αρχή.
Βγες έξω και δες,
5 στους 10 είναι φτψχομπινέδες που οδηγάν σεατ του 2003 με φιμέ τζάμια και εξάτμιση και τρέχουν σαν ηλίθιοι ή οδηγάν κάποιο βρωμοπελ που καίει λάδια και βρωμίζει τον τόπο.
Τα μισά αυτοκίνητα είναι για να κοπούν από ΚΤΕΟ.
Αυτό δεν γίνεται
πουθενά στην υπόλοιπη ΕΕ και το έχω διαπιστώσει με τα μάτια μου, εκτός ίσως από την επίσης τριτοκοσμική Βουλγαρία.
Η κυκλοφορία θα μειωθεί στο μισό μόνο και μόνο αν εφαρμοστεί ο έλεγχος ΚΤΕΟ.
Re: Νέο Ψυχικό - 88χρονη οδηγός θέρισε κόσμο, πάτησε γκάζι αντί για φρένο
Δημοσιεύτηκε: 06 Φεβ 2025, 11:58
από EKPLIKTIKOS
nyxtovios έγραψε: 06 Φεβ 2025, 11:25
axilmar έγραψε: 06 Φεβ 2025, 11:19
Και να γινονταν σωστα οι ελεγχοι των ηλικιωμενων, αυτο δεν σημαινει οτι δεν θα την εκαναν την βλακεια.
Απλως οσο πιο γερος ειναι καποιος, τοσο περισσοτερο αυξανονται οι πιθανοτητες καποια στιγμη να ρεταρει το μυαλο.
Γιατι τα αυτοκινητα δεν εχουν καποιο συστημα να φρεναρουν οταν πανε να συγκρουστουν; αυτη ειναι η απορια μου. Δεν νομιζω να μην ειναι υλοποιησιμο κατι τετοιο.
Έχουν τα καινούρια.
Αυτό όμως πάει μαζί με το γεγονός ότι το βρωμερό και τριτοκοσμικό ελληνιάρικο ψευδοκράτος δεν ασχολείται με τη νομιμότητα.
Αν βγεις έξω και δεις πόσα χρέπεια καίνε λάδια, είναι σκουριασμένα από πάνω μέχρι κάτω, χωρίς λάστιχα και παράλληλα τα οδηγούν γερόντια, θα καταλάβεις γιατί.
Το προηγούμενο διάστημα βοηθούσα ενεργά συγγενικό πρόσωπο να αγοράσει αυτοκίνητο μεταχειρισμένο. Θα έλεγα ότι το 80% των αυτοκινήτων στο car.gr δε θα έπρεπε να είναι στους δρόμους. Λάστιχα δεν είχε σχεδόν κανενα, αρκετά απ όσα είχαν βιβλίο σέρβις που γράφουν και καλά στην αγγελία είχαν να δουν συνεργείο 4 χρόνια κ.α, μου έκανε εντύπωση ότι πολλά από αυτά οι τύποι και τυπισσες τα είχαν όχι απλά να κυκλοφορούν κανονικά αλλά έβαζαν μέσα και τα παιδιά τους