Re: Πανεπιστήμιο της Γάνδης: δεξαμενή 3,5 τόνων εύφλεκτων υγρών στο πρώτο βαγόνι του τρένου
Δημοσιεύτηκε: 02 Φεβ 2025, 15:29
Ανέλαβε ο Ηρακλής Πουαρό, την πουτσίσανε. 
Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους!
https://dev.phorum.com.gr/
εδώ έγινε Ζαίος ο ίδιος ο Μητσοτάκης (κατά την ΝΔ) με όσα είπε πρόσφαταΑρίστος έγραψε: 02 Φεβ 2025, 13:55
Συν ζαιος Χατζηνικολαου.
Και ζαιος Σαμαρας απο Καλαματα που περιμενε της Υπαπαντης για να πει στον Μητσοτακη πως ειναι η ωρα να τα μαζευει.
https://www.antinews.gr/63977/politiki/ ... b4skekWSUA
.
Κοιτα, αν υποθεσουμε οτι το φορτιο εκανε 3,500 χιλιαρικα, στον μηνα πανω βγαινει 100χιλ. Για να αλλαξει αυτο και να γινει μισο εκατομυριο χρειαζονται 5 δρομολογια την μερα. Δηλαδη ακομα και αν υποθεσουμε οτι γινονται τοσα δρομολογια Αθηνα- Θεσσαλονικη, πρεπει σε καθε ενα τρενο να υπαρχει και ενα παρανομο φορτιο, πραγμα που καθιστα το εγχειρημα πολυ ριψοκινδυνο.Saturn έγραψε: 02 Φεβ 2025, 15:17αυτό με έχει απασχολήσει κι εμένα, όταν άκουσα στον ευαγγελάτο σε κάποια φάση που είχε τον εμπειρογνώμονα να κάνουν λόγο και συσχετισμούς με ποσοότητες και κόστη και βγήκε (εαν κατάλαβα καλά) το συμπέρασμα οτι ΑΝ η μεταφορά δεν έγινε άπαξ αλλά γινοταν ας πούμε καθημερινά, το ποσό έβγαινε γύρω στο μισό εκατομμύριο το μήνα...ψίχουλα για έναν πετρελαιά...αλλά για κάποιον άλλο? Στην περίπτωση αυτή, σκέπτομαι, πως ΕΙΤΕ είναι μια ομάδα ατόμων που θα μοιραζόντουσαν τα κέρδη ΕΙΤΕ ένας (1) άνθρωπος, ο οποίος θα είχε όλο το όφελος και απλώς θα μοίραζε πουρμπουάρ σε υπαλληλάκια να βοηθήσουν τη δουλειά....Blackdog έγραψε: 02 Φεβ 2025, 15:13 Σκεφτομαι, ποσο να κανει το ξυλολιο; Απ την στιγμη που χρησιμοποιηται για νοθευση καυσιμου, υποθετω οτι θα ειναι τα μισα (τουλαχιστον) απο αυτα που κανει το κανονικο καυσιμο.
Δηλαδη πες 90 σεντς το λιτρο. Βαζω ενα ευρω για να μην μπερδευομαστε, οποτε 3,5 τονοι ξυλολιο ειναι στα 3,500 χιλ ευρω στην καλυτερη.
Τα λεφτα αυτα για εναν πετρελαια "ολιγαρχη" ειναι για να σκουπιζει τον κωλο του, μου φαινεται αδυνατο να κατσει να ασχοληθει καποιος για να περναει παρανομα τοσο μικρα φορτια.
α) δεν θυμάμαι τώρα τα νούμερα, αν βρω το βίντεο θα το ποστάρωBlackdog έγραψε: 02 Φεβ 2025, 15:30Κοιτα, αν υποθεσουμε οτι το φορτιο εκανε 3,500 χιλιαρικα, στον μηνα πανω βγαινει 100χιλ. Για να αλλαξει αυτο και να γινει μισο εκατομυριο χρειαζονται 5 δρομολογια την μερα. Δηλαδη ακομα και αν υποθεσουμε οτι γινονται τοσα δρομολογια Αθηνα- Θεσσαλονικη, πρεπει σε καθε ενα τρενο να υπαρχει και ενα παρανομο φορτιο, πραγμα που καθιστα το εγχειρημα πολυ ριψοκινδυνο.Saturn έγραψε: 02 Φεβ 2025, 15:17αυτό με έχει απασχολήσει κι εμένα, όταν άκουσα στον ευαγγελάτο σε κάποια φάση που είχε τον εμπειρογνώμονα να κάνουν λόγο και συσχετισμούς με ποσοότητες και κόστη και βγήκε (εαν κατάλαβα καλά) το συμπέρασμα οτι ΑΝ η μεταφορά δεν έγινε άπαξ αλλά γινοταν ας πούμε καθημερινά, το ποσό έβγαινε γύρω στο μισό εκατομμύριο το μήνα...ψίχουλα για έναν πετρελαιά...αλλά για κάποιον άλλο? Στην περίπτωση αυτή, σκέπτομαι, πως ΕΙΤΕ είναι μια ομάδα ατόμων που θα μοιραζόντουσαν τα κέρδη ΕΙΤΕ ένας (1) άνθρωπος, ο οποίος θα είχε όλο το όφελος και απλώς θα μοίραζε πουρμπουάρ σε υπαλληλάκια να βοηθήσουν τη δουλειά....Blackdog έγραψε: 02 Φεβ 2025, 15:13 Σκεφτομαι, ποσο να κανει το ξυλολιο; Απ την στιγμη που χρησιμοποιηται για νοθευση καυσιμου, υποθετω οτι θα ειναι τα μισα (τουλαχιστον) απο αυτα που κανει το κανονικο καυσιμο.
Δηλαδη πες 90 σεντς το λιτρο. Βαζω ενα ευρω για να μην μπερδευομαστε, οποτε 3,5 τονοι ξυλολιο ειναι στα 3,500 χιλ ευρω στην καλυτερη.
Τα λεφτα αυτα για εναν πετρελαια "ολιγαρχη" ειναι για να σκουπιζει τον κωλο του, μου φαινεται αδυνατο να κατσει να ασχοληθει καποιος για να περναει παρανομα τοσο μικρα φορτια.
Ετσι λοιπον συμφωνω μαζι σου οτι αν οντως υπηρχε τετοιο φορτιο, η διαχειρηση γινοταν απο καποιον ψιλικατζη και οχι πετρελαια.
για το ξυλόλιο (και τους άλλους υδρογονάνθρακες) που βρέθηκαν, κάποιοι έλεγαν - από την πρώτη κι όλας μέρα, πως είναι η μπογιά... από τα τρέναΑρίστος έγραψε: 02 Φεβ 2025, 15:03
Για τα στοιχεια που ειχαν και για τη μεθοδολογια που ακολουθησαν εδω:
Σύμφωνα με το δημοσίευμα της "Real News", για τις έρευνες του το κλιμάκιο των Βέλγων ακαδημαϊκών είχε στη διάθεση του δείγματα από το σημείο της τραγωδίας αλλά και από τους κατεστραμμένους συρμούς.
Επιπλέον, στα εργαστήρια του Πανεπιστημίου ερευνήθηκαν διεξοδικά όλα τα διαθέσιμα βίντεο και οι εικόνες από τις εκρήξεις που προκλήθηκαν μετά τη σύγκρουση των τρένων και τη φωτιά που ακολούθησε.
Μέσω συστημάτων Τεχνητής Νοημοσύνης οι ειδικοί είναι σε θέση να διαπιστώσουν τι ακριβώς προκάλεσε μια έκρηξη σε έναν χώρο. Συνυπολόγισαν, μάλιστα, και παραμέτρους όπως οι καιρικές συνθήκες, τα επίπεδα της υγρασίας, αλλά και η ισχύς των ανέμων που επικρατούσαν στα Τέμπη το βράδυ της 28ης Φεβρουάριου του 2023.
.
και σε ενα τραινο ειναι δυσκολο να το φορτωσεις ειδικα αν ναυλωσεις ενα βαγονι
Εντάξει, αλλά το λαθρεμπόριο είναι κυρίως ξεβαμμένο πετρέλαιο θέρμανσηςSaturn έγραψε: 02 Φεβ 2025, 15:27γι αυτό λέμε όχι για πετρελαιάδες αλλά για μικρότερα "βαπόρια"Λίνο Βεντούρα έγραψε: 02 Φεβ 2025, 15:23Οι ολιγάρχες έχουν δεξαμενόπλοια, δεν στέλνουν δέματα με τα ΚΤΕΛ και τον ΟΣΕBillSeism έγραψε: 02 Φεβ 2025, 15:21
Αν γίνονταν συστηματικά επί χρόνια πρωί-βράδυ; Μικρές ποσότητες ε για να μην καρφωθούν.
Από την στιγμή ρε σεις, που ξέρουμε στην πράξη όλοι οτι γίνεται της κακομοίρας από νοθευμένα καύσιμα και από τη στιγμή που το κράτος το ίδιο έχει παραδεχτεί και μάλιστα πρόσφατα, λόγω του γεγονότος, (και έχουμε και συγκεκριμένο γεγονός στο παρελθόν) πως γίνεται επίσης χαμός με το λαθρεμπόριο καυσίμων, πώς είναι δυνατόν ΚΟΡΑΚΙΑ ΔΙΑΠΛΕΚΟΜΕΝΑ ΚΑΙ ΒΑΛΕ....που ξέρουμε οτι λυμαίνονται ακόμα και τα νόμιμα σε αυτή τη χώρα, ΝΑ ΜΗΝ έχουν βάλει χέρι σε τέτοια μπίζνα....?
Blackdog έγραψε: 02 Φεβ 2025, 15:34 Με τα νουμερα που εδωσε ο Αριστος το φορτιο των 3,5 τονων ειναι στα 52,5 ευρω![]()
Όταν διαβάσουμε το άρθρο του ρηαλ θα σου πούμε, προς το παρόν μόνο ράδιο αρβύλαΓαληνός έγραψε: 02 Φεβ 2025, 15:34για το ξυλόλιο (και τους άλλους υδρογονάνθρακες) που βρέθηκαν, κάποιοι έλεγαν - από την πρώτη κι όλας μέρα, πως είναι η μπογιά... από τα τρέναΑρίστος έγραψε: 02 Φεβ 2025, 15:03
Για τα στοιχεια που ειχαν και για τη μεθοδολογια που ακολουθησαν εδω:
Σύμφωνα με το δημοσίευμα της "Real News", για τις έρευνες του το κλιμάκιο των Βέλγων ακαδημαϊκών είχε στη διάθεση του δείγματα από το σημείο της τραγωδίας αλλά και από τους κατεστραμμένους συρμούς.
Επιπλέον, στα εργαστήρια του Πανεπιστημίου ερευνήθηκαν διεξοδικά όλα τα διαθέσιμα βίντεο και οι εικόνες από τις εκρήξεις που προκλήθηκαν μετά τη σύγκρουση των τρένων και τη φωτιά που ακολούθησε.
Μέσω συστημάτων Τεχνητής Νοημοσύνης οι ειδικοί είναι σε θέση να διαπιστώσουν τι ακριβώς προκάλεσε μια έκρηξη σε έναν χώρο. Συνυπολόγισαν, μάλιστα, και παραμέτρους όπως οι καιρικές συνθήκες, τα επίπεδα της υγρασίας, αλλά και η ισχύς των ανέμων που επικρατούσαν στα Τέμπη το βράδυ της 28ης Φεβρουάριου του 2023.
.
σαν να λένε, πως είναι το τσιγάρο που πέταξε κάποιος από την τουαλέτα του τρένου στο χώμα.... (κι αυτό έχει λίγο βενζόλιο....)
ίδιας πιθανότητας (και σοβαρότητας) οι ερμηνείες..
συγγνώμη, δεν αφορά και στα καύσιμα κίνησης?Λίνο Βεντούρα έγραψε: 02 Φεβ 2025, 15:38Εντάξει, αλλά το λαθρεμπόριο είναι κυρίως ξεβαμμένο πετρέλαιο θέρμανσηςSaturn έγραψε: 02 Φεβ 2025, 15:27γι αυτό λέμε όχι για πετρελαιάδες αλλά για μικρότερα "βαπόρια"Λίνο Βεντούρα έγραψε: 02 Φεβ 2025, 15:23
Οι ολιγάρχες έχουν δεξαμενόπλοια, δεν στέλνουν δέματα με τα ΚΤΕΛ και τον ΟΣΕ
Από την στιγμή ρε σεις, που ξέρουμε στην πράξη όλοι οτι γίνεται της κακομοίρας από νοθευμένα καύσιμα και από τη στιγμή που το κράτος το ίδιο έχει παραδεχτεί και μάλιστα πρόσφατα, λόγω του γεγονότος, (και έχουμε και συγκεκριμένο γεγονός στο παρελθόν) πως γίνεται επίσης χαμός με το λαθρεμπόριο καυσίμων, πώς είναι δυνατόν ΚΟΡΑΚΙΑ ΔΙΑΠΛΕΚΟΜΕΝΑ ΚΑΙ ΒΑΛΕ....που ξέρουμε οτι λυμαίνονται ακόμα και τα νόμιμα σε αυτή τη χώρα, ΝΑ ΜΗΝ έχουν βάλει χέρι σε τέτοια μπίζνα....?
στην υπόθεση αυτή εξέταζαν την γνωστή υπόθεση, να είχε φορτωθεί μικρό φορτίο (πχ 3 τονοι) στα περιθώρια των βαγονιώνnemo έγραψε: 02 Φεβ 2025, 15:35και σε ενα τραινο ειναι δυσκολο να το φορτωσεις ειδικα αν ναυλωσεις ενα βαγονι
αν ειχε παρανομο φορτιο θα ηταν μεταξυ τοπικης μαφιας των τραινων
δηλαδη λιγων ατομων και υπαλληλων της εταιριας
εμπιστευτικα να πω οτι καθε δημοσιος φορεας στην ελλαδα απαρτιζεται απο μαφια
που δεν μπορουν να την ξεριζωσουν οποιες και αν ειναι οι κυβερνησεις
γιατι λειτουργει σαν λερναια υδρα
Ναι, το ξεβάφουνε και το πουλάνε για ντίζελSaturn έγραψε: 02 Φεβ 2025, 15:44συγγνώμη, δεν αφορά και στα καύσιμα κίνησης?Λίνο Βεντούρα έγραψε: 02 Φεβ 2025, 15:38Εντάξει, αλλά το λαθρεμπόριο είναι κυρίως ξεβαμμένο πετρέλαιο θέρμανσηςSaturn έγραψε: 02 Φεβ 2025, 15:27
γι αυτό λέμε όχι για πετρελαιάδες αλλά για μικρότερα "βαπόρια"
Από την στιγμή ρε σεις, που ξέρουμε στην πράξη όλοι οτι γίνεται της κακομοίρας από νοθευμένα καύσιμα και από τη στιγμή που το κράτος το ίδιο έχει παραδεχτεί και μάλιστα πρόσφατα, λόγω του γεγονότος, (και έχουμε και συγκεκριμένο γεγονός στο παρελθόν) πως γίνεται επίσης χαμός με το λαθρεμπόριο καυσίμων, πώς είναι δυνατόν ΚΟΡΑΚΙΑ ΔΙΑΠΛΕΚΟΜΕΝΑ ΚΑΙ ΒΑΛΕ....που ξέρουμε οτι λυμαίνονται ακόμα και τα νόμιμα σε αυτή τη χώρα, ΝΑ ΜΗΝ έχουν βάλει χέρι σε τέτοια μπίζνα....?
[
Αποχρωματίζουν το πετρέλαιο θέρμανσης και το πουλάνε για ντίζελ.