Το να τα πάρουν μαζεμένα είναι η χειρότερη επιλογή, για τους περισσότερους ανθρώπους γιατί πρώτον είσαι prone to σπατάλη ειδικά αν δεν έχεις πιάσει ξανά μεγάλο ποσό στα χέρια σου, πιθανόν έχεις μεγαλύτερη φορολόγηση και επίσης όλοι συγγενείς γείτονες φίλοι που έχουν μια ανάγκη υγείας πχ θα έρχονται να ζητάνε από 'σένα. Ενώ αν έχεις μια σταθερή εισροή μικρότερων ποσών στη ζωή σου nobody will notice.
Και γιατί πρέπει να το μάθουν συγγενείς, γείτονες, φίλοι;
Πες οτι σου πέφτει από κληρονομία ένα πολυτελές ακίνητο. Στην Αμερική. Από έναν μακρινό ξάδερφο. Και κάνει 10 εκ. δολλάρια. 1) Θα αποκρύψεις το γεγονός; 2) Πως θα το αποκρύψεις;
1) ναι
2) πανεύκολα, απλά δε το λές. Πως θα το μάθουν οι άλλοι αν δεν παρευρίσκονται στο άνοιγμα της διαθήκης;
"Chiedi a un bambino di disegnare una macchina e sicuramente la farà rossa"
Καλά, αλλά έχε τον νου σου γιατί είναι κίτρινο. Άφιλτρα κυρίως.
Οκ δεν ξέρω τι σε έπιασε. Εγώ δεν σε πείραξα, επί του θέματος μιλάω.
Τίποτα δεν μ' έπιασε βρε, απλά μου φάνηκε παράξενη η διατύπωσή σου (για να είμαι ειλικρινής δεν πολυ-κατάλαβα τι με ρώτησες έτσι που το είπες), το δεύτερο σχόλιό σου μού τα έκανε ακόμα χειρότερα και είπα να το γυρίσω λίγο στην πλάκα α-λα Εδεσαϊκός.
Σόρυ κιόλας αν το πήρες στραβά, λόγω σχετικής οικειότητας αλλά και λόγω συμπάθειας το έκανα.
Isildur έγραψε: 30 Ιαν 2025, 13:38
Καλά, αλλά έχε τον νου σου γιατί είναι κίτρινο. Άφιλτρα κυρίως.
Οκ δεν ξέρω τι σε έπιασε. Εγώ δεν σε πείραξα, επί του θέματος μιλάω.
Τίποτα δεν μ' έπιασε βρε, απλά μου φάνηκε παράξενη η διατύπωσή σου (για να είμαι ειλικρινής δεν πολυ-κατάλαβα τι με ρώτησες έτσι που το είπες), το δεύτερο σχόλιό σου μού τα έκανε ακόμα χειρότερα και είπα να το γυρίσω λίγο στην πλάκα α-λα Εδεσαϊκός.
Σόρυ κιόλας αν το πήρες στραβά, λόγω σχετικής οικειότητας αλλά και λόγω συμπάθειας το έκανα.
Οκ βασικά ούτε εγώ κατάλαβα γι αυτό ρώτησα. Είπες ότι για να θεωρείς τα χρήματα μέσο πρέπει να τα έχεις, και να τα έχεις βάλει ως σκοπό κάποια στιγμή. Και δεν βλέπω πως ισχύει αυτό.
Ξεκινάς δηλαδή βλέποντας τα ως μέσο να πληρώνεις τους λογαριασμούς, μετά θες λίγη περισσότερη ασφάλεια, μετά μπορεί να θέλεις το κύρος ή το δύναμη που φέρνουν, ή τις ανέσεις. Πάντα για κάποιο λόγο τα θέλεις, εκτός αν είσαι νομικό πρόσωπο.
There are decades where you fuck around and days where you find out
Dwarven Blacksmith έγραψε: 30 Ιαν 2025, 14:29
Οκ δεν ξέρω τι σε έπιασε. Εγώ δεν σε πείραξα, επί του θέματος μιλάω.
Τίποτα δεν μ' έπιασε βρε, απλά μου φάνηκε παράξενη η διατύπωσή σου (για να είμαι ειλικρινής δεν πολυ-κατάλαβα τι με ρώτησες έτσι που το είπες), το δεύτερο σχόλιό σου μού τα έκανε ακόμα χειρότερα και είπα να το γυρίσω λίγο στην πλάκα α-λα Εδεσαϊκός.
Σόρυ κιόλας αν το πήρες στραβά, λόγω σχετικής οικειότητας αλλά και λόγω συμπάθειας το έκανα.
Οκ βασικά ούτε εγώ κατάλαβα γι αυτό ρώτησα. Είπες ότι για να θεωρείς τα χρήματα μέσο πρέπει να τα έχεις, και να τα έχεις βάλει ως σκοπό κάποια στιγμή. Και δεν βλέπω πως ισχύει αυτό.
Ξεκινάς δηλαδή βλέποντας τα ως μέσο να πληρώνεις τους λογαριασμούς, μετά θες λίγη περισσότερη ασφάλεια, μετά μπορεί να θέλεις το κύρος ή το δύναμη που φέρνουν, ή τις ανέσεις. Πάντα για κάποιο λόγο τα θέλεις, εκτός αν είσαι νομικό πρόσωπο.
Βασικά, απάντησα στο αμπελοφιλοσοφικό τού Σιντ, ότι το χρήμα πρέπει να είναι μέσο κι όχι σκοπός.
Το οποίο μπορεί να ισχύει κιόλας σε ιδανικές περιπτώσεις (ιδανικές είτε ατομικά είτε κοινωνικά), αλλά αυτό που είπα είναι ότι για να φτάσεις στο σημείο να μην αποτελούν σκοπό αλλά μέσο, θα πρέπει πρώτα να τα αποκτήσεις και να είναι και μπόλικα. Οπότε, θα πρέπει να τα κάνεις αρχικά σκοπό, για να φτάσεις κάποια στιγμή να λειτουργούν ως μέσο. Αυτό, ή κάτι τέτοιο τέλος πάντων.
Isildur έγραψε: 30 Ιαν 2025, 14:33
Τίποτα δεν μ' έπιασε βρε, απλά μου φάνηκε παράξενη η διατύπωσή σου (για να είμαι ειλικρινής δεν πολυ-κατάλαβα τι με ρώτησες έτσι που το είπες), το δεύτερο σχόλιό σου μού τα έκανε ακόμα χειρότερα και είπα να το γυρίσω λίγο στην πλάκα α-λα Εδεσαϊκός.
Σόρυ κιόλας αν το πήρες στραβά, λόγω σχετικής οικειότητας αλλά και λόγω συμπάθειας το έκανα.
Οκ βασικά ούτε εγώ κατάλαβα γι αυτό ρώτησα. Είπες ότι για να θεωρείς τα χρήματα μέσο πρέπει να τα έχεις, και να τα έχεις βάλει ως σκοπό κάποια στιγμή. Και δεν βλέπω πως ισχύει αυτό.
Ξεκινάς δηλαδή βλέποντας τα ως μέσο να πληρώνεις τους λογαριασμούς, μετά θες λίγη περισσότερη ασφάλεια, μετά μπορεί να θέλεις το κύρος ή το δύναμη που φέρνουν, ή τις ανέσεις. Πάντα για κάποιο λόγο τα θέλεις, εκτός αν είσαι νομικό πρόσωπο.
Βασικά, απάντησα στο αμπελοφιλοσοφικό τού Σιντ, ότι το χρήμα πρέπει να είναι μέσο κι όχι σκοπός.
Το οποίο μπορεί να ισχύει κιόλας σε ιδανικές περιπτώσεις (ιδανικές είτε ατομικά είτε κοινωνικά), αλλά αυτό που είπα είναι ότι για να φτάσεις στο σημείο να μην αποτελούν σκοπό αλλά μέσο, θα πρέπει πρώτα να τα αποκτήσεις και να είναι και μπόλικα. Οπότε, θα πρέπει να τα κάνεις αρχικά σκοπό, για να φτάσεις κάποια στιγμή να λειτουργούν ως μέσο. Αυτό, ή κάτι τέτοιο τέλος πάντων.
Καθόλου αμπελοφιλοσοφικό, ωμά ρεαλιστικό. Το εξηγεί μια χαρά ο Dwarven. Δεν βάζεις το χρήμα σαν σκοπό και μετά ψάχνεις για σκοπούς για να το χρησιμοποιήσεις ως μέσο. Είναι εξαρχής μέσο, ακόμα και αν δεν το έχεις, προς εξυπηρέτηση σκοπών.
yet say this to the Possum: a bang, not a whimper,
with a bang not with a whimper,
To build the city of Dioce whose terraces are the colour of stars
Dwarven Blacksmith έγραψε: 30 Ιαν 2025, 14:37
Οκ βασικά ούτε εγώ κατάλαβα γι αυτό ρώτησα. Είπες ότι για να θεωρείς τα χρήματα μέσο πρέπει να τα έχεις, και να τα έχεις βάλει ως σκοπό κάποια στιγμή. Και δεν βλέπω πως ισχύει αυτό.
Ξεκινάς δηλαδή βλέποντας τα ως μέσο να πληρώνεις τους λογαριασμούς, μετά θες λίγη περισσότερη ασφάλεια, μετά μπορεί να θέλεις το κύρος ή το δύναμη που φέρνουν, ή τις ανέσεις. Πάντα για κάποιο λόγο τα θέλεις, εκτός αν είσαι νομικό πρόσωπο.
Βασικά, απάντησα στο αμπελοφιλοσοφικό τού Σιντ, ότι το χρήμα πρέπει να είναι μέσο κι όχι σκοπός.
Το οποίο μπορεί να ισχύει κιόλας σε ιδανικές περιπτώσεις (ιδανικές είτε ατομικά είτε κοινωνικά), αλλά αυτό που είπα είναι ότι για να φτάσεις στο σημείο να μην αποτελούν σκοπό αλλά μέσο, θα πρέπει πρώτα να τα αποκτήσεις και να είναι και μπόλικα. Οπότε, θα πρέπει να τα κάνεις αρχικά σκοπό, για να φτάσεις κάποια στιγμή να λειτουργούν ως μέσο. Αυτό, ή κάτι τέτοιο τέλος πάντων.
Καθόλου αμπελοφιλοσοφικό, ωμά ρεαλιστικό. Το εξηγεί μια χαρά ο Dwarven. Δεν βάζεις το χρήμα σαν σκοπό και μετά ψάχνεις για σκοπούς για να το χρησιμοποιήσεις ως μέσο. Είναι εξαρχής μέσο, ακόμα και αν δεν το έχεις, προς εξυπηρέτηση σκοπών.
Αυγό και κότα είναι το πράμα, Σιντ. Αν δεν τα 'χεις ή περιμένεις να σου 'ρθουν από το σύμπαν επειδή σε αγαπάνε ξέρω 'γω (σαν το ζεστό νερό της Μποφίλιου), παπάρια μέσο έχεις στα χέρια σου. Χωρίς να το έχεις κάνει πρώτα σκοπό, που θα τα βρεις για να το παίζεις υπεράνω και να τα βαφτίσεις "μέσο" μετά;
Isildur έγραψε: 30 Ιαν 2025, 14:33
Τίποτα δεν μ' έπιασε βρε, απλά μου φάνηκε παράξενη η διατύπωσή σου (για να είμαι ειλικρινής δεν πολυ-κατάλαβα τι με ρώτησες έτσι που το είπες), το δεύτερο σχόλιό σου μού τα έκανε ακόμα χειρότερα και είπα να το γυρίσω λίγο στην πλάκα α-λα Εδεσαϊκός.
Σόρυ κιόλας αν το πήρες στραβά, λόγω σχετικής οικειότητας αλλά και λόγω συμπάθειας το έκανα.
Οκ βασικά ούτε εγώ κατάλαβα γι αυτό ρώτησα. Είπες ότι για να θεωρείς τα χρήματα μέσο πρέπει να τα έχεις, και να τα έχεις βάλει ως σκοπό κάποια στιγμή. Και δεν βλέπω πως ισχύει αυτό.
Ξεκινάς δηλαδή βλέποντας τα ως μέσο να πληρώνεις τους λογαριασμούς, μετά θες λίγη περισσότερη ασφάλεια, μετά μπορεί να θέλεις το κύρος ή το δύναμη που φέρνουν, ή τις ανέσεις. Πάντα για κάποιο λόγο τα θέλεις, εκτός αν είσαι νομικό πρόσωπο.
Βασικά, απάντησα στο αμπελοφιλοσοφικό τού Σιντ, ότι το χρήμα πρέπει να είναι μέσο κι όχι σκοπός.
Το οποίο μπορεί να ισχύει κιόλας σε ιδανικές περιπτώσεις (ιδανικές είτε ατομικά είτε κοινωνικά), αλλά αυτό που είπα είναι ότι για να φτάσεις στο σημείο να μην αποτελούν σκοπό αλλά μέσο, θα πρέπει πρώτα να τα αποκτήσεις και να είναι και μπόλικα. Οπότε, θα πρέπει να τα κάνεις αρχικά σκοπό, για να φτάσεις κάποια στιγμή να λειτουργούν ως μέσο. Αυτό, ή κάτι τέτοιο τέλος πάντων.
Μα ναι, νομίζω είναι ωμά πρακτικό. Το εξήγησα γιατί.
Το χρήμα έχει ανταλλακτική αξία, δεν μπορείς να το πεις σκοπό σε καμία περίπτωση, είναι τρέλα.
There are decades where you fuck around and days where you find out
Isildur έγραψε: 30 Ιαν 2025, 14:41
Βασικά, απάντησα στο αμπελοφιλοσοφικό τού Σιντ, ότι το χρήμα πρέπει να είναι μέσο κι όχι σκοπός.
Το οποίο μπορεί να ισχύει κιόλας σε ιδανικές περιπτώσεις (ιδανικές είτε ατομικά είτε κοινωνικά), αλλά αυτό που είπα είναι ότι για να φτάσεις στο σημείο να μην αποτελούν σκοπό αλλά μέσο, θα πρέπει πρώτα να τα αποκτήσεις και να είναι και μπόλικα. Οπότε, θα πρέπει να τα κάνεις αρχικά σκοπό, για να φτάσεις κάποια στιγμή να λειτουργούν ως μέσο. Αυτό, ή κάτι τέτοιο τέλος πάντων.
Καθόλου αμπελοφιλοσοφικό, ωμά ρεαλιστικό. Το εξηγεί μια χαρά ο Dwarven. Δεν βάζεις το χρήμα σαν σκοπό και μετά ψάχνεις για σκοπούς για να το χρησιμοποιήσεις ως μέσο. Είναι εξαρχής μέσο, ακόμα και αν δεν το έχεις, προς εξυπηρέτηση σκοπών.
Αυγό και κότα είναι το πράμα, Σιντ. Αν δεν τα 'χεις ή περιμένεις να σου 'ρθουν από το σύμπαν επειδή σε αγαπάνε ξέρω 'γω (σαν το ζεστό νερό της Μποφίλιου), παπάρια μέσο έχεις στα χέρια σου. Χωρίς να το έχεις κάνει πρώτα σκοπό, που θα τα βρεις για να το παίζεις υπεράνω και να τα βαφτίσεις "μέσο" μετά;
Πάλι λάθος σκεπτικό. Δεν είναι φάση αυγού και κότας. Εξ αρχής είναι μέσο προς επίτευξη σκοπών, όχι κάτι άλλο. Και αν θες να πετύχεις τους σκοπούς σου θα κοιτάς να αποκτήσεις και τα αναγκαία μέσα προς επίτευξη τους. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ σκοπός το χρήμα.
yet say this to the Possum: a bang, not a whimper,
with a bang not with a whimper,
To build the city of Dioce whose terraces are the colour of stars
Dwarven Blacksmith έγραψε: 30 Ιαν 2025, 14:37
Οκ βασικά ούτε εγώ κατάλαβα γι αυτό ρώτησα. Είπες ότι για να θεωρείς τα χρήματα μέσο πρέπει να τα έχεις, και να τα έχεις βάλει ως σκοπό κάποια στιγμή. Και δεν βλέπω πως ισχύει αυτό.
Ξεκινάς δηλαδή βλέποντας τα ως μέσο να πληρώνεις τους λογαριασμούς, μετά θες λίγη περισσότερη ασφάλεια, μετά μπορεί να θέλεις το κύρος ή το δύναμη που φέρνουν, ή τις ανέσεις. Πάντα για κάποιο λόγο τα θέλεις, εκτός αν είσαι νομικό πρόσωπο.
Βασικά, απάντησα στο αμπελοφιλοσοφικό τού Σιντ, ότι το χρήμα πρέπει να είναι μέσο κι όχι σκοπός.
Το οποίο μπορεί να ισχύει κιόλας σε ιδανικές περιπτώσεις (ιδανικές είτε ατομικά είτε κοινωνικά), αλλά αυτό που είπα είναι ότι για να φτάσεις στο σημείο να μην αποτελούν σκοπό αλλά μέσο, θα πρέπει πρώτα να τα αποκτήσεις και να είναι και μπόλικα. Οπότε, θα πρέπει να τα κάνεις αρχικά σκοπό, για να φτάσεις κάποια στιγμή να λειτουργούν ως μέσο. Αυτό, ή κάτι τέτοιο τέλος πάντων.
Μα ναι, νομίζω είναι ωμά πρακτικό. Το εξήγησα γιατί.
Το χρήμα έχει ανταλλακτική αξία, δεν μπορείς να το πεις σκοπό σε καμία περίπτωση, είναι τρέλα.
Η απόκτησή του δεν είναι σκοπός; Εσύ δουλεύεις έτσι, από χόμπι και για να γεμίζει η μέρα σου, και ο μισθός σου είναι απλά μια ευχάριστη παρενέργεια;
Isildur έγραψε: 30 Ιαν 2025, 14:41
Βασικά, απάντησα στο αμπελοφιλοσοφικό τού Σιντ, ότι το χρήμα πρέπει να είναι μέσο κι όχι σκοπός.
Το οποίο μπορεί να ισχύει κιόλας σε ιδανικές περιπτώσεις (ιδανικές είτε ατομικά είτε κοινωνικά), αλλά αυτό που είπα είναι ότι για να φτάσεις στο σημείο να μην αποτελούν σκοπό αλλά μέσο, θα πρέπει πρώτα να τα αποκτήσεις και να είναι και μπόλικα. Οπότε, θα πρέπει να τα κάνεις αρχικά σκοπό, για να φτάσεις κάποια στιγμή να λειτουργούν ως μέσο. Αυτό, ή κάτι τέτοιο τέλος πάντων.
Μα ναι, νομίζω είναι ωμά πρακτικό. Το εξήγησα γιατί.
Το χρήμα έχει ανταλλακτική αξία, δεν μπορείς να το πεις σκοπό σε καμία περίπτωση, είναι τρέλα.
Η απόκτησή του δεν είναι σκοπός; Εσύ δουλεύεις έτσι, από χόμπι και για να γεμίζει η μέρα σου, και ο μισθός σου είναι απλά μια ευχάριστη παρενέργεια;
O μισθός του είναι το μέσο, δουλεύει προς απόκτηση του μέσου που θα χρησιμεύσει για την εκπλήρωση των όποιων σκοπών. Δεν είναι σκοπός αλλά μέσο, ξεκάθαρα.
yet say this to the Possum: a bang, not a whimper,
with a bang not with a whimper,
To build the city of Dioce whose terraces are the colour of stars
Sid Vicious έγραψε: 30 Ιαν 2025, 14:47
Καθόλου αμπελοφιλοσοφικό, ωμά ρεαλιστικό. Το εξηγεί μια χαρά ο Dwarven. Δεν βάζεις το χρήμα σαν σκοπό και μετά ψάχνεις για σκοπούς για να το χρησιμοποιήσεις ως μέσο. Είναι εξαρχής μέσο, ακόμα και αν δεν το έχεις, προς εξυπηρέτηση σκοπών.
Αυγό και κότα είναι το πράμα, Σιντ. Αν δεν τα 'χεις ή περιμένεις να σου 'ρθουν από το σύμπαν επειδή σε αγαπάνε ξέρω 'γω (σαν το ζεστό νερό της Μποφίλιου), παπάρια μέσο έχεις στα χέρια σου. Χωρίς να το έχεις κάνει πρώτα σκοπό, που θα τα βρεις για να το παίζεις υπεράνω και να τα βαφτίσεις "μέσο" μετά;
Πάλι λάθος σκεπτικό. Δεν είναι φάση αυγού και κότας. Εξ αρχής είναι μέσο προς επίτευξη σκοπών, όχι κάτι άλλο. Και αν θες να πετύχεις τους σκοπούς σου θα κοιτάς να αποκτήσεις και τα αναγκαία μέσα προς επίτευξη τους. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ σκοπός το χρήμα.
Διαφωνώ. Μπορείς να πεις ότι δεν πρέπει να είναι σκοπός η πλεονεξία, να έχεις δηλαδή διασφαλίσει τα απαραίτητα ή και κάτι λίγο παραπάνω για την άνεσή σου και ένα αίσθημα ασφάλειας (που διαφέρουν στον καθένα), αλλά εσύ εκεί, να προσπαθείς να βγάλεις όλο και περισσότερα και αυτό να σε (κατ)αναλώνει. Εκεί θα συμφωνήσω. Απλά, όπως ξανάπα, για να φτάσεις πρώτα μέχρι εκεί, στα βασικά επίπεδα δηλαδή, θα πρέπει πρώτα να μοχθήσεις (ή έστω να είσαι πολύ έξυπνος και να το κάνεις χωρίς μόχθο, ή έστω να είσαι πολύ τυχερός), οπότε είναι σκοπός. Από εκεί κι ύστερα, το συζητάμε...
Isildur έγραψε: 30 Ιαν 2025, 14:41
Βασικά, απάντησα στο αμπελοφιλοσοφικό τού Σιντ, ότι το χρήμα πρέπει να είναι μέσο κι όχι σκοπός.
Το οποίο μπορεί να ισχύει κιόλας σε ιδανικές περιπτώσεις (ιδανικές είτε ατομικά είτε κοινωνικά), αλλά αυτό που είπα είναι ότι για να φτάσεις στο σημείο να μην αποτελούν σκοπό αλλά μέσο, θα πρέπει πρώτα να τα αποκτήσεις και να είναι και μπόλικα. Οπότε, θα πρέπει να τα κάνεις αρχικά σκοπό, για να φτάσεις κάποια στιγμή να λειτουργούν ως μέσο. Αυτό, ή κάτι τέτοιο τέλος πάντων.
Μα ναι, νομίζω είναι ωμά πρακτικό. Το εξήγησα γιατί.
Το χρήμα έχει ανταλλακτική αξία, δεν μπορείς να το πεις σκοπό σε καμία περίπτωση, είναι τρέλα.
Η απόκτησή του δεν είναι σκοπός; Εσύ δουλεύεις έτσι, από χόμπι και για να γεμίζει η μέρα σου, και ο μισθός σου είναι απλά μια ευχάριστη παρενέργεια;
Όχι βέβαια, το πόιντ μου αποδεικνύεις. Δουλεύω για να μπορώ να απολαμβάνω κάποια πράγματα. Το χρήμα είναι απλά ο μεσάζοντας.
There are decades where you fuck around and days where you find out