Re: Οριστικό: Χαράτσι στα παλιά αυτοκίνητα (άνω της δεκαετίας) και νέα Τέλη Κυκλοφορίας
Δημοσιεύτηκε: 11 Οκτ 2024, 10:32
"Προχωράμε"
Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους!
https://dev.phorum.com.gr/
Απλά ο φοσιλις μισεί τους φτωχούς, τους χοντρους και τους καπνιστές. Ότι και να γίνει εναντίον τους το, θεωρεί καλό, άσχετα αν είναι αλητείαGreen Dragon έγραψε: 11 Οκτ 2024, 10:26Και σε 'ιδιώτες'nyxtovios έγραψε: 11 Οκτ 2024, 10:23Ναι, μα δε θα πάνε προς τα εκεί τα λεφτά αυτα.foscilis έγραψε: 11 Οκτ 2024, 10:10
Ακομα και ετσι να ειναι, τα παλια αυτοκινητα εχουν αυξημενο κοστος σε μια σειρα απο πραγματα που τελικα καλειται να πληρωσει το κρατος (υγεια, ενεργειακη εξαρτηση, μποτιλιαρισματα) οποτε δεν ειναι κακο οι κατοχοι τους να φορολογουνται παραπανω.
Αν δεσμευοντουσαν για αυτό οκ.
Θα καταλήξουν μάλλον σε κάποιον προεκλογικό αγώνα ή σε μετακλητους.εργολάβους του δημοσίου.
'Ιδιωτική'πρωτοβουλία.
Δε μπορεί να βλέπουμε εμείς πως κάνει μλκιες σε κάποια θέματα και να μη το βλέπουν οι ίδιοιOtto Weininger έγραψε: 11 Οκτ 2024, 10:19Από την ΕΕ ήρθε ντιρεκτίβα.Ερμής έγραψε: 11 Οκτ 2024, 10:16δηλαδή ένας που πληρώνει 250 το χρόνο για 1400αρι θα πληρώνει 350, μιλάμε δηλαδή για 50% πάνω. Δε το λες και λίγο.Otto Weininger έγραψε: 11 Οκτ 2024, 10:04 Τελικά δε θα το πάρουν πίσω.
Μιλάμε για καμιά 100 άρια ευρώ το χρόνο οπότε nothing to see here.
Φάουλ της κυβέρνησης, που μπορεί βέβαια να είναι και εσκεμμένο.
Μπορεί με τα πρόστιμα που θα γλιτώσουμε να δώσουν κάπου αλλού.
ΥΓ: δεν υπάρχουν εσκεμμένα φάουλ της κυβέρνησης. Υπάρχουν μαλακίες της κυβέρνησης.
Είναι ξεκάθαρο εδώ και καμία βδομάδα πως στοχεύουν σε 3η τετραετία, οπότε έχουν πολλά ακόμα να κάνουν και να δώσουν.
micmic έγραψε: 11 Οκτ 2024, 10:17Αυτές είναι ΜΑΛΑΚΙΕΣ. Θες να φορολογήσεις σύμφωνα με τους ρύπους, φορολόγησε σύμφωνα με τους ρύπους. Υπάρχουν επίσημα στοιχεία για κάθε αυτοκίνητο που αναγράφονται και στην άδεια. Από κει και πέρα ελέγχεις αν το αυτοκίνητο έχει περάσει κανονικά ΚΤΕΟ και αν έχει κάρτα καυσαερίων. Τί ΜΑΛΑΚΙΕΣ είναι όλες αυτές οι έξτρα φορολογίες αφού υπάρχει κάρτα καυσαερίων; Τί νόημα έχει; ΞΕΡΕΙΣ πόσο εκπέμπει το αυτοκίνητο, φορολόγησε σύμφωνα με αυτό.foscilis έγραψε: 11 Οκτ 2024, 10:10 Ακομα και ετσι να ειναι, τα παλια αυτοκινητα εχουν αυξημενο κοστος σε μια σειρα απο πραγματα που τελικα καλειται να πληρωσει το κρατος (υγεια, ενεργειακη εξαρτηση, μποτιλιαρισματα) οποτε δεν ειναι κακο οι κατοχοι τους να φορολογουνται παραπανω.
Η ενεργειακή εξάρτηση είναι άλλη μια πίπα. Αν ξαφνικά ήταν όλα τα αυτοκίνητα ηλεκτρικά το κράτος θα έχανε ένα σωρό λεφτά από τους φόρους της βενζίνης, οπότε θα σκεφτόταν κάτι σαν την έξτρα χρέωση που βάλανε στη ΔΕΗ για να αντισταθμιστεί η απώλεια εσόδων από την ....μειωμένη κατανάλωση.
Λες και δεν ξέρουμε τί μαλάκες είναι τόσα χρόνια, τώρα θα πειστούμε ότι ενδιαφέρονται για το περιβάλλον.
ενώ η ΝΔ με τη φορολογία των εε βάσει ενός φαντασιακού εισοδήματος, τους απέδωσε δικαιοσύνηOtto Weininger έγραψε: 11 Οκτ 2024, 10:16
Φυσικά και έβαζε φόρους ο ΣΥΡΙΖΑ. Και μάλιστα εκδικητικους προς τους ΕΕ.
Ένα σωρό φόρους μείωσε η ΝΔ, αν δεν αντέχει κάποιος να πληρώνει 9 ευρώ το μήνα για αυτοκίνητο μάλλον δεν έχει ούτε για βενζίνη.
εξηγήσαμε ότι το κρατάει από συμφέρον. Η αλλαγή απλά το κάνει λιγότερο συμφέρον κατά 100 ευρώ το χρόνο. Δεν είναι αυτό που θα έπρεπε (=κατάσχεση, ξύλο, μια κάρτα για το λεωφορείο δώρο παρηγοριάς και μετά ξανά λίγο ξύλο) αλλά είναι θετικό.Ερμής έγραψε: 11 Οκτ 2024, 10:56
Δε μπορεί να βλέπουμε εμείς πως κάνει μλκιες σε κάποια θέματα και να μη το βλέπουν οι ίδιοι
Πάντως σίγουρα αυτο το μέτρο είναι φάουλ. Δε νομίζω πως κάποιος κρατάει το αμάξι του 20 χρόνια απο άποψη.
Μπορει να είναι περιβαλλοντολόγος που πιστεύει οτι ένα καλοδιατηρημένο αμάξι 20ετίας, με ελαφρύ εκσυγχρονισμό, είναι πιο σωστό απ' το να κατασκευάζει 5 αυτοκίνητα στό ίδιο διάστημα, και να παριστάνει οτι "σώνει τον πλανήτη".Ερμής έγραψε: 11 Οκτ 2024, 10:56 Πάντως σίγουρα αυτο το μέτρο είναι φάουλ. Δε νομίζω πως κάποιος κρατάει το αμάξι του 20 χρόνια απο άποψη.
Είναι γνωστό άλλωστε ότι στην Ελλάδα οι κλήσεις για παρκάρισμα είναι μηδενικές σχεδόνfoscilis έγραψε: 11 Οκτ 2024, 11:09 Η αιρετική μου γνώμη για το θέμα είναι ότι σχεδόν το σύνολο του προβλήματος "ΙΧ" στη χώρα θα λυνόταν αν απλά οι επιθετικοί ζητιάνοι (=έλληνες φτωχοί) υποχρεώνονταν να πληρώσουν το πλήρες κόστος του ΙΧ τους, ξεκινώντας από το παρκάρισμα. ΠΑΡΑ πολλοί δε θα έχουν ΙΧ αν εφαρμοστεί αυτό και πρόκειται για κάτι ΚΑΛΟ.
Είναι σα να μπαίνουν 300 γύφτοι τζάμπα σε κάθε λεωφορείο, καπνίζοντας, πίνοντας, φωνάζοντας, ακουμπώντας πράγματα στις πόρτες κλπ και να απορούμε γιατί είναι χάλια τα λεωφορεία.
οκ φτιάξε μια χώρα που θα οδηγούν μόνο οι πλούσιοιfoscilis έγραψε: 11 Οκτ 2024, 11:09 Η αιρετική μου γνώμη για το θέμα είναι ότι σχεδόν το σύνολο του προβλήματος "ΙΧ" στη χώρα θα λυνόταν αν απλά οι επιθετικοί ζητιάνοι (=έλληνες φτωχοί) υποχρεώνονταν να πληρώσουν το πλήρες κόστος του ΙΧ τους, ξεκινώντας από το παρκάρισμα. ΠΑΡΑ πολλοί δε θα έχουν ΙΧ αν εφαρμοστεί αυτό και πρόκειται για κάτι ΚΑΛΟ.
Είναι σα να μπαίνουν 300 γύφτοι τζάμπα σε κάθε λεωφορείο, καπνίζοντας, πίνοντας, φωνάζοντας, ακουμπώντας πράγματα στις πόρτες κλπ και να απορούμε γιατί είναι χάλια τα λεωφορεία.
Δε φταίνε οι φορείς του κράτους, φταινε οι φτωχοί.ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ έγραψε: 11 Οκτ 2024, 11:17οκ φτιάξε μια χώρα που θα οδηγούν μόνο οι πλούσιοιfoscilis έγραψε: 11 Οκτ 2024, 11:09 Η αιρετική μου γνώμη για το θέμα είναι ότι σχεδόν το σύνολο του προβλήματος "ΙΧ" στη χώρα θα λυνόταν αν απλά οι επιθετικοί ζητιάνοι (=έλληνες φτωχοί) υποχρεώνονταν να πληρώσουν το πλήρες κόστος του ΙΧ τους, ξεκινώντας από το παρκάρισμα. ΠΑΡΑ πολλοί δε θα έχουν ΙΧ αν εφαρμοστεί αυτό και πρόκειται για κάτι ΚΑΛΟ.
Είναι σα να μπαίνουν 300 γύφτοι τζάμπα σε κάθε λεωφορείο, καπνίζοντας, πίνοντας, φωνάζοντας, ακουμπώντας πράγματα στις πόρτες κλπ και να απορούμε γιατί είναι χάλια τα λεωφορεία.
πριν το κάνεις όμως αυτό, φρόντισε να έχεις σοβαρά ΜΜΜ. γιατί η σημερινή κατάσταση είναι απελπιστική
Τώρα οι φτωχοί γίναν και "επιθετικοί ζητιάνοι".foscilis έγραψε: 11 Οκτ 2024, 11:09 Η αιρετική μου γνώμη για το θέμα είναι ότι σχεδόν το σύνολο του προβλήματος "ΙΧ" στη χώρα θα λυνόταν αν απλά οι επιθετικοί ζητιάνοι (=έλληνες φτωχοί) υποχρεώνονταν να πληρώσουν το πλήρες κόστος του ΙΧ τους, ξεκινώντας από το παρκάρισμα. ΠΑΡΑ πολλοί δε θα έχουν ΙΧ αν εφαρμοστεί αυτό και πρόκειται για κάτι ΚΑΛΟ.