Κανόνες Δ. Συζήτησης
Προσοχή: Σύμφωνα με το νόμο απαγορεύεται η δημοσιοποίηση ονομαστικά η φωτογραφικά ποινικών καταδικών οποιουδήποτε βαθμού & αιτιολογίας καθώς εμπίπτουν στα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα του ατόμου. Τυχόν δημοσιοποίηση τέτοιων δεδομένων ενδέχεται να επιφέρει ποινικές κυρώσεις στο συντάκτη. Επιτρέπεται μόνο αν έχει δοθεί εισαγγελική εντολή και μόνο για το χρονικό διάστημα που αυτή ισχύει. Οφείλετε σε κάθε περίπτωση να ζητήσετε με αναφορά τη διαγραφή της ανάρτησης πριν παρέλθει το χρονικό διάστημα της νόμιμης δημοσιοποίησης. Η διαχείριση αποποιείται κάθε ευθύνη για τυχόν ποινικές ευθύνες αν παραβιάσετε τα παραπάνω.
Πως βγαίνει η εβε δηλαδη; Δεν μένουν εκτός αρκετοί ή δεν μένουν άδεια τα τμήματα πρωτοετών αν μπουν δύσκολα θέματα; όχι ότι το θεωρώ λάθος να γίνει έτσι.
Υπολογίζεται λέει από συσχετισμούς με τον μέσο όρο των επιδόσεων. Άρα μια χαρά μένει κόσμος εκτός αν μπουν δύσκολα θέματα.
Κοίτα την τελευταία φορά που κοίταξα ο μέσος όρος βγαίνει από το πως έγραψαν οι μαθητές και αν μπουν δισκολα θέματα ο μο θα είναι μικρότερος
Αλλά προφανώς εσύ ξέρεις κάποια νέα στατιστική που μπορεί να αποδείξει ότι ο μέσος όρος βγαίνει αλλιώς
Αν δεν έκανες κοπάνα για να πας για φραπέ όταν κάνατε στατιστική, θα ήξερες ότι ο μέσος όρος δε λέει και πολλά γιατί υπάρχει και η απόκλιση από το μέσο όρο. Μπορεί δηλαδή για τον ίδιο μέσο όρο να έχουμε αρκετούς που να μην πιάνουν την εβε. Βάζοντας δηλαδή δύσκολα θέματα μπορεί να έχεις ένα τέτοιο αποτέλεσμα. Ανώτερα μαθηματικά για εσένα ε; Στο γυμνάσιο τα κάναμε.
Το πόσοι μπήκαν ή δε μπήκαν θα κριθεί εκ του απολέσματος βέβαια.
Α μάλιστα, τα δισκολα θέματα αυξάνουν την διασπορά
Ένοπλος σοσιαλμπαχαλάκης έγραψε: 15 Ιουν 2024, 17:03
Πόσο θέματα; Αυτοί που τα έγραψαν δεν ξερουν ελληνικά, σάρωσε η αριστεία πάλι.
Στο θέμα Β1 και στην ερώτηση 4 (επιλογή γ) είναι γλωσσικά λανθασμένη η χρήση του ρήματος «αμβλύνω» στη φράση «τα ταξίδια αμβλύνουν τους πνευματικούς ορίζοντες».
Αυτό υποστηρίζει , με ανακοινωθέν η Εταιρεία Ελλήνων Φιλολόγων, με ανακοινωθέν που εξέδωσε σχετικά με τα θέματα της Νεοελληνικής Γλώσσας και Λογοτεχνίας, στα οποία διαγωνίστηκαν τη Παρασκευή οι μαθητές των ΓΕΛ, υποψήφιοι για τα ΑΕΙ.
Ως εκ τούτου, τονίζει η Εταιρεία Ελλήνων Φιλολόγων, επειδή λειτουργεί παραπλανητικά για τους υποψηφίους, πιστεύουμε μετ΄ επιτάσεως ότι οι απαντήσεις στη συγκεκριμένη ερώτηση δεν πρέπει να ληφθούν υπόψη κατά τη βαθμολόγηση των γραπτών.
Πως βγαίνει η εβε δηλαδη; Δεν μένουν εκτός αρκετοί ή δεν μένουν άδεια τα τμήματα πρωτοετών αν μπουν δύσκολα θέματα; όχι ότι το θεωρώ λάθος να γίνει έτσι.
Υπολογίζεται λέει από συσχετισμούς με τον μέσο όρο των επιδόσεων. Άρα μια χαρά μένει κόσμος εκτός αν μπουν δύσκολα θέματα.
Κοίτα την τελευταία φορά που κοίταξα ο μέσος όρος βγαίνει από το πως έγραψαν οι μαθητές και αν μπουν δισκολα θέματα ο μο θα είναι μικρότερος
Αλλά προφανώς εσύ ξέρεις κάποια νέα στατιστική που μπορεί να αποδείξει ότι ο μέσος όρος βγαίνει αλλιώς
Η ΕΒΕ χαντακώνει τους αδύναμους μαθητές. Τους οριακά να μπουν. Την πελατεία των ιδιωτικών.
Αυτό είναι πρώτον ασχετο με το θέμα και δεύτερον πολύ σωστό
Ο κακός μαθητής δεν έχει καμία δουλειά να χρεώνει το φορολογουμενο . Δεν υπάρχει κυριολεκτικά κανένα ςλογος να πληρώνεις τις δωρεάν σπουδές σε ανθρώπους που δεν έχουν θέση στο πανεπιστήμιο. Αν θέλουν να πετάξουν οι ίδιοι τα λεφτά τους οκ δικαιωμα τους
Δημοκράτης έγραψε: 15 Ιουν 2024, 17:37
Κοίτα την τελευταία φορά που κοίταξα ο μέσος όρος βγαίνει από το πως έγραψαν οι μαθητές και αν μπουν δισκολα θέματα ο μο θα είναι μικρότερος
Αλλά προφανώς εσύ ξέρεις κάποια νέα στατιστική που μπορεί να αποδείξει ότι ο μέσος όρος βγαίνει αλλιώς
Αν δεν έκανες κοπάνα για να πας για φραπέ όταν κάνατε στατιστική, θα ήξερες ότι ο μέσος όρος δε λέει και πολλά γιατί υπάρχει και η απόκλιση από το μέσο όρο. Μπορεί δηλαδή για τον ίδιο μέσο όρο να έχουμε αρκετούς που να μην πιάνουν την εβε. Βάζοντας δηλαδή δύσκολα θέματα μπορεί να έχεις ένα τέτοιο αποτέλεσμα. Ανώτερα μαθηματικά για εσένα ε; Στο γυμνάσιο τα κάναμε.
Το πόσοι μπήκαν ή δε μπήκαν θα κριθεί εκ του απολέσματος βέβαια.
Α μάλιστα, τα δισκολα θέματα αυξάνουν την διασπορά
Θα βγάλεις και άλλα πράγματα από τον κωλο σου ;
Εσύ το ξέρεις ότι δεν την αυξάνουν;
Είπαμε θα φανεί στο τέλος και δεν είναι κακό οπωσδήποτε να μείνουν εκτός υποψήφιοι
Δημοκράτης έγραψε: 15 Ιουν 2024, 17:37
Κοίτα την τελευταία φορά που κοίταξα ο μέσος όρος βγαίνει από το πως έγραψαν οι μαθητές και αν μπουν δισκολα θέματα ο μο θα είναι μικρότερος
Αλλά προφανώς εσύ ξέρεις κάποια νέα στατιστική που μπορεί να αποδείξει ότι ο μέσος όρος βγαίνει αλλιώς
Η ΕΒΕ χαντακώνει τους αδύναμους μαθητές. Τους οριακά να μπουν. Την πελατεία των ιδιωτικών.
Αυτό είναι πρώτον ασχετο με το θέμα και δεύτερον πολύ σωστό
Ο κακός μαθητής δεν έχει καμία δουλειά να χρεώνει το φορολογουμενο . Δεν υπάρχει κυριολεκτικά κανένα ςλογος να πληρώνεις τις δωρεάν σπουδές σε ανθρώπους που δεν έχουν θέση στο πανεπιστήμιο. Αν θέλουν να πετάξουν οι ίδιοι τα λεφτά τους οκ δικαιωμα τους
Κατ' αρχάς προτιμώ τον όρο αδύναμος μαθητής και όχι κακός μαθητής. Έπειτα, υπάρχουν και άλλοι που λένε ότι το κράτος δεν πρέπει να να πληρώνει για κανένα και για τίποτε. Οπότε δε μου λέει και πολλά. Από εκεί και πέρα, στα πολιτισμένα κράτη, όχι στις μπανανίες και τη μέση ανατολή όπως η Ελλάδα, το κράτος προσπαθεί και συνεχώς εκπαιδεύσει τους πάντες. Αυτό που λέμε διά βίου μάθηση καλύπτει και τον δυνατό και τον αδύνατο μαθητή. Δεν πρόκειται να πει στον άλλο ότι δεν έχεις δικαίωμα στην εκπαίδευση επειδή είναι αδύναμος μαθητής.
Ένοπλος σοσιαλμπαχαλάκης έγραψε: 15 Ιουν 2024, 17:03
Πόσο θέματα; Αυτοί που τα έγραψαν δεν ξερουν ελληνικά, σάρωσε η αριστεία πάλι.
Στο θέμα Β1 και στην ερώτηση 4 (επιλογή γ) είναι γλωσσικά λανθασμένη η χρήση του ρήματος «αμβλύνω» στη φράση «τα ταξίδια αμβλύνουν τους πνευματικούς ορίζοντες».
Αυτό υποστηρίζει , με ανακοινωθέν η Εταιρεία Ελλήνων Φιλολόγων, με ανακοινωθέν που εξέδωσε σχετικά με τα θέματα της Νεοελληνικής Γλώσσας και Λογοτεχνίας, στα οποία διαγωνίστηκαν τη Παρασκευή οι μαθητές των ΓΕΛ, υποψήφιοι για τα ΑΕΙ.
Ως εκ τούτου, τονίζει η Εταιρεία Ελλήνων Φιλολόγων, επειδή λειτουργεί παραπλανητικά για τους υποψηφίους, πιστεύουμε μετ΄ επιτάσεως ότι οι απαντήσεις στη συγκεκριμένη ερώτηση δεν πρέπει να ληφθούν υπόψη κατά τη βαθμολόγηση των γραπτών.
Έγραψε οντως το θέμα ότι τα ταξίδια αμβλύνουν τους πνευματικούς ορίζοντες;
ήταν μία από τις απαντήσεις σε ερώτηση πολλαπλής επιλογής και προφανώς παγίδα για όσους δεν ήξεραν τι σημαίνει «αμβλύνω» και το θεώρησαν συνώνυμο τού «διευρύνω», καθώς η παράγραφος στην οποία αναφέρεται η ερώτηση λέει «διεύρυνση των πνευματικών του οριζόντων».
για όποιον γνωρίζει ελληνικά η σωστή απάντηση είναι προφανώς η α). δεν βλέπω κάποιο πρόβλημα.
I have taken drugs before and I had a real good time... didn’t murder anybody, didn’t rob anybody, didn’t rape anybody... didn’t lose ONE fuckin’ job, laughed my ass off... and went about my day!
Η ΕΒΕ χαντακώνει τους αδύναμους μαθητές. Τους οριακά να μπουν. Την πελατεία των ιδιωτικών.
Αυτό είναι πρώτον ασχετο με το θέμα και δεύτερον πολύ σωστό
Ο κακός μαθητής δεν έχει καμία δουλειά να χρεώνει το φορολογουμενο . Δεν υπάρχει κυριολεκτικά κανένα ςλογος να πληρώνεις τις δωρεάν σπουδές σε ανθρώπους που δεν έχουν θέση στο πανεπιστήμιο. Αν θέλουν να πετάξουν οι ίδιοι τα λεφτά τους οκ δικαιωμα τους
Κατ' αρχάς προτιμώ τον όρο αδύναμος μαθητής και όχι κακός μαθητής. Έπειτα, υπάρχουν και άλλοι που λένε ότι το κράτος δεν πρέπει να να πληρώνει για κανένα και για τίποτε. Οπότε δε μου λέει και πολλά. Από εκεί και πέρα, στα πολιτισμένα κράτη, όχι στις μπανανίες και τη μέση ανατολή όπως η Ελλάδα, το κράτος προσπαθεί και συνεχώς εκπαιδεύσει τους πάντες. Αυτό που λέμε διά βίου μάθηση καλύπτει και τον δυνατό και τον αδύνατο μαθητή. Δεν πρόκειται να πει στον άλλο ότι δεν έχεις δικαίωμα στην εκπαίδευση επειδή είναι αδύναμος μαθητής.
Το ποιες λέξεις προτιμάς εσύ αφορά μόνο εσένα
Η δια βίου μάθηση είναι παντελώς ασχετο θέμα. Ένας κακός μαθητης δεν έχει θέσει στο πανεπιστήμιο. Έχει θέση σε μια τεχνική σχολή, σε ένα ιεκ , κτλ
Κατά τα άλλα η Ελλάδα είναι από τις λίγες χώρες που παρέχει δωρεάν πρόσβαση σε ανωτάτη εκπαίδευση
Οποτε κοψε τις παπσριες
Αυτό είναι πρώτον ασχετο με το θέμα και δεύτερον πολύ σωστό
Ο κακός μαθητής δεν έχει καμία δουλειά να χρεώνει το φορολογουμενο . Δεν υπάρχει κυριολεκτικά κανένα ςλογος να πληρώνεις τις δωρεάν σπουδές σε ανθρώπους που δεν έχουν θέση στο πανεπιστήμιο. Αν θέλουν να πετάξουν οι ίδιοι τα λεφτά τους οκ δικαιωμα τους
Κατ' αρχάς προτιμώ τον όρο αδύναμος μαθητής και όχι κακός μαθητής. Έπειτα, υπάρχουν και άλλοι που λένε ότι το κράτος δεν πρέπει να να πληρώνει για κανένα και για τίποτε. Οπότε δε μου λέει και πολλά. Από εκεί και πέρα, στα πολιτισμένα κράτη, όχι στις μπανανίες και τη μέση ανατολή όπως η Ελλάδα, το κράτος προσπαθεί και συνεχώς εκπαιδεύσει τους πάντες. Αυτό που λέμε διά βίου μάθηση καλύπτει και τον δυνατό και τον αδύνατο μαθητή. Δεν πρόκειται να πει στον άλλο ότι δεν έχεις δικαίωμα στην εκπαίδευση επειδή είναι αδύναμος μαθητής.
Το ποιες λέξεις προτιμάς εσύ αφορά μόνο εσένα
Η δια βίου μάθηση είναι παντελώς ασχετο θέμα. Ένας κακός μαθητης δεν έχει θέσει στο πανεπιστήμιο. Έχει θέση σε μια τεχνική σχολή, σε ένα ιεκ , κτλ
Κατά τα άλλα η Ελλάδα είναι από τις λίγες χώρες που παρέχει δωρεάν πρόσβαση σε ανωτάτη εκπαίδευση
Οποτε κοψε τις παπσριες
Ελπίζω να μην πλήρωσε το κράτος για να σπουδάσεις.
Δε φταίει κανείς άλλος, εγώ φταίω που προσπαθώ να κάνω διάλογο με ουρακοτάγκους.
Ένοπλος σοσιαλμπαχαλάκης έγραψε: 15 Ιουν 2024, 17:03
Πόσο θέματα; Αυτοί που τα έγραψαν δεν ξερουν ελληνικά, σάρωσε η αριστεία πάλι.
Στο θέμα Β1 και στην ερώτηση 4 (επιλογή γ) είναι γλωσσικά λανθασμένη η χρήση του ρήματος «αμβλύνω» στη φράση «τα ταξίδια αμβλύνουν τους πνευματικούς ορίζοντες».
Το αμόρφωτο γίδι που έγραψε το θέμα θα σκέφτηκε ότι η λέξη "ανοίγουν" είναι πολύ λαϊκιά και ως εκ τούτου πρέπει να χρησιμοποιήσει μια πιο φαντεζί. Απλά μετά μπέρδεψε το "διευρύνω" με το "αμβλύνω". Θα θυμόταν κάτι για αμβλείες γωνίες από την τριγωνομετρία δημοτικού. Σου λέει "ανοιχτές γωνίες, άρα ανοιχτοί ορίζοντες".
Ξημέρωσε.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.
Αυτό είναι πρώτον ασχετο με το θέμα και δεύτερον πολύ σωστό
Ο κακός μαθητής δεν έχει καμία δουλειά να χρεώνει το φορολογουμενο . Δεν υπάρχει κυριολεκτικά κανένα ςλογος να πληρώνεις τις δωρεάν σπουδές σε ανθρώπους που δεν έχουν θέση στο πανεπιστήμιο. Αν θέλουν να πετάξουν οι ίδιοι τα λεφτά τους οκ δικαιωμα τους
Κατ' αρχάς προτιμώ τον όρο αδύναμος μαθητής και όχι κακός μαθητής. Έπειτα, υπάρχουν και άλλοι που λένε ότι το κράτος δεν πρέπει να να πληρώνει για κανένα και για τίποτε. Οπότε δε μου λέει και πολλά. Από εκεί και πέρα, στα πολιτισμένα κράτη, όχι στις μπανανίες και τη μέση ανατολή όπως η Ελλάδα, το κράτος προσπαθεί και συνεχώς εκπαιδεύσει τους πάντες. Αυτό που λέμε διά βίου μάθηση καλύπτει και τον δυνατό και τον αδύνατο μαθητή. Δεν πρόκειται να πει στον άλλο ότι δεν έχεις δικαίωμα στην εκπαίδευση επειδή είναι αδύναμος μαθητής.
Το ποιες λέξεις προτιμάς εσύ αφορά μόνο εσένα
Η δια βίου μάθηση είναι παντελώς ασχετο θέμα. Ένας κακός μαθητης δεν έχει θέσει στο πανεπιστήμιο. Έχει θέση σε μια τεχνική σχολή, σε ένα ιεκ , κτλ
Κατά τα άλλα η Ελλάδα είναι από τις λίγες χώρες που παρέχει δωρεάν πρόσβαση σε ανωτάτη εκπαίδευση
Οποτε κοψε τις παπσριες
Ποιες λίγες χώρες μωρέ; Οι περισσότερες στην ΕΕ εχουν δωρεάν φοίτηση, αν όχι όλες.
Ένοπλος σοσιαλμπαχαλάκης έγραψε: 15 Ιουν 2024, 17:03
Πόσο θέματα; Αυτοί που τα έγραψαν δεν ξερουν ελληνικά, σάρωσε η αριστεία πάλι.
Στο θέμα Β1 και στην ερώτηση 4 (επιλογή γ) είναι γλωσσικά λανθασμένη η χρήση του ρήματος «αμβλύνω» στη φράση «τα ταξίδια αμβλύνουν τους πνευματικούς ορίζοντες».
Το αμόρφωτο γίδι που έγραψε το θέμα θα σκέφτηκε ότι η λέξη "ανοίγουν" είναι πολύ λαϊκιά και ως εκ τούτου πρέπει να χρησιμοποιήσει μια πιο φαντεζί. Απλά μετά μπέρδεψε το "διευρύνω" με το "αμβλύνω". Θα θυμόταν κάτι για αμβλείες γωνίες από την τριγωνομετρία δημοτικού. Σου λέει "ανοιχτές γωνίες, άρα ανοιχτοί ορίζοντες".
λάθος κατάλαβες.
I have taken drugs before and I had a real good time... didn’t murder anybody, didn’t rob anybody, didn’t rape anybody... didn’t lose ONE fuckin’ job, laughed my ass off... and went about my day!
Κατ' αρχάς προτιμώ τον όρο αδύναμος μαθητής και όχι κακός μαθητής. Έπειτα, υπάρχουν και άλλοι που λένε ότι το κράτος δεν πρέπει να να πληρώνει για κανένα και για τίποτε. Οπότε δε μου λέει και πολλά. Από εκεί και πέρα, στα πολιτισμένα κράτη, όχι στις μπανανίες και τη μέση ανατολή όπως η Ελλάδα, το κράτος προσπαθεί και συνεχώς εκπαιδεύσει τους πάντες. Αυτό που λέμε διά βίου μάθηση καλύπτει και τον δυνατό και τον αδύνατο μαθητή. Δεν πρόκειται να πει στον άλλο ότι δεν έχεις δικαίωμα στην εκπαίδευση επειδή είναι αδύναμος μαθητής.
Το ποιες λέξεις προτιμάς εσύ αφορά μόνο εσένα
Η δια βίου μάθηση είναι παντελώς ασχετο θέμα. Ένας κακός μαθητης δεν έχει θέσει στο πανεπιστήμιο. Έχει θέση σε μια τεχνική σχολή, σε ένα ιεκ , κτλ
Κατά τα άλλα η Ελλάδα είναι από τις λίγες χώρες που παρέχει δωρεάν πρόσβαση σε ανωτάτη εκπαίδευση
Οποτε κοψε τις παπσριες
Ελπίζω να μην πλήρωσε το κράτος για να σπουδάσεις.
Δε φταίει κανείς άλλος, εγώ φταίω που προσπαθώ να κάνω διάλογο με ουρακοτάγκους.
Εμπραβο βρήκες ένα τυπογραφικό για να πουλήσεις τρελιτσα
Γιατί σιγά μη παραδεχτείς ότι ως συνήθως έλεγες μαλακιες για το τι παρέχει η Ελλάδα δωρεάν στο θέμα εκπαιδευση
Κατ' αρχάς προτιμώ τον όρο αδύναμος μαθητής και όχι κακός μαθητής. Έπειτα, υπάρχουν και άλλοι που λένε ότι το κράτος δεν πρέπει να να πληρώνει για κανένα και για τίποτε. Οπότε δε μου λέει και πολλά. Από εκεί και πέρα, στα πολιτισμένα κράτη, όχι στις μπανανίες και τη μέση ανατολή όπως η Ελλάδα, το κράτος προσπαθεί και συνεχώς εκπαιδεύσει τους πάντες. Αυτό που λέμε διά βίου μάθηση καλύπτει και τον δυνατό και τον αδύνατο μαθητή. Δεν πρόκειται να πει στον άλλο ότι δεν έχεις δικαίωμα στην εκπαίδευση επειδή είναι αδύναμος μαθητής.
Το ποιες λέξεις προτιμάς εσύ αφορά μόνο εσένα
Η δια βίου μάθηση είναι παντελώς ασχετο θέμα. Ένας κακός μαθητης δεν έχει θέσει στο πανεπιστήμιο. Έχει θέση σε μια τεχνική σχολή, σε ένα ιεκ , κτλ
Κατά τα άλλα η Ελλάδα είναι από τις λίγες χώρες που παρέχει δωρεάν πρόσβαση σε ανωτάτη εκπαίδευση
Οποτε κοψε τις παπσριες
Ποιες λίγες χώρες μωρέ; Οι περισσότερες στην ΕΕ εχουν δωρεάν φοίτηση, αν όχι όλες.
Μόνο η Γερμανία και κάποιες σκανδιναβικες έχουν δωρεάν.
Στην Γερμανία μάλιστα προβλέπεται πόσες φορές μπορείς να κοπεις σε μάθημα πριν πάρεις πόδι ακριβώς γιατί είναι δωρεάν
Στα περισσότερα κράτη πληρώνεις κάθε χρονο
Όχι πολλά 1000 με 2000ε τον χρόνο αλλά πληρώνεις