Σελίδα 5 από 10

Re: Ρέθυμνο: Μαθητής γυμνασίου χτύπησε έγκυο καθηγήτρια εν ώρα μαθήματος..

Δημοσιεύτηκε: 26 Ιαν 2024, 23:38
από ST48410
Δεν ξέρω λεπτομέρειες για το περιστατικό. Και οι λεπτομέρειες μπορεί να έχουν τεράστια σημασία. Αλλιώς θα αντιμετωπιστεί ένα κακομαθημένο παιδί που δρα χωρίς όρια, αλλιώς ένα παιδί που έχει ήδη μπλέξει με ουσίες, αλλιώς ένα παιδί από προβληματική ή διαλυμένη οικογένεια, αλλιώς ένα παιδί που έχει υποστεί κακοποίηση στο σπίτι του, κοκ.

Γενικά πάντως οι παιδαγωγικές οδηγίες δεν είναι καθόλου στην κατεύθυνση που φαντάζεστε με σκληρά μέτρα, φυλακές, αναμορφωτήρια κλπ. Η τρέχουσα παιδαγωγική προσέγγιση απαιτεί διερεύνηση των αιτίων που προκαλούν ξεσπάσματα βίας στους μαθητές, διερεύνηση του οικογενειακού περιβάλλοντος και του κύκλου τους και ενέργειες που θα τα βοηθήσουν να ενταχτούν ομαλά στο σύνολο, παρά ενέργειες αποκλεισμού τους από την ομάδα.

Δεν παίρνω θέση αν τα παραπάνω είναι παιδαγωγικώς σωστά ή λάθος. Σας λέω ποιες είναι οι οδηγίες που δίνονται και η προσέγγιση που θεωρείται προτιμητέα.

Re: Ρέθυμνο: Μαθητής γυμνασίου χτύπησε έγκυο καθηγήτρια εν ώρα μαθήματος..

Δημοσιεύτηκε: 26 Ιαν 2024, 23:44
από mao mao
μήπως είναι παιδί όμοφυλου ζευγαριού και βγήκε έτσι;

Re: Ρέθυμνο: Μαθητής γυμνασίου χτύπησε έγκυο καθηγήτρια εν ώρα μαθήματος..

Δημοσιεύτηκε: 27 Ιαν 2024, 07:37
από OANNHSEA
Dwarven Blacksmith έγραψε: 26 Ιαν 2024, 23:06
OANNHSEA έγραψε: 26 Ιαν 2024, 15:53 Ξέρουμε σε ποιόν βαθμό φταίει η καθηγήτρια;
Γιατί και εγώ είχα δασκάλους και καθηγητές που θα ήθελα πάρα πολύ να τους βρω σήμερα και να τους κάψω ζωντανούς μαζί με τα μπάσταρδα τους...

.
ενώ γενικά είσαι η εικόνα της ψυχικής σταθερότητας.

Θα πρέπει να ξέρεις ότι όλοι οι άνθρωποι έχουν ψυχολογικά προβλήματα.
Άλλο όμως να υποστηρίζεις τα κινεζικά φασιστικά σκατά και άλλο να υποστηρίζεις έναν δημοκρατικό κόσμο π.χ. με ελάχιστο έγκλημα...

.

Re: Ρέθυμνο: Μαθητής γυμνασίου χτύπησε έγκυο καθηγήτρια εν ώρα μαθήματος..

Δημοσιεύτηκε: 27 Ιαν 2024, 07:38
από OANNHSEA
Aitwlos έγραψε: 26 Ιαν 2024, 23:09
OANNHSEA έγραψε: 26 Ιαν 2024, 15:53 Ξέρουμε σε ποιόν βαθμό φταίει η καθηγήτρια;
Γιατί και εγώ είχα δασκάλους και καθηγητές που θα ήθελα πάρα πολύ να τους βρω σήμερα και να τους κάψω ζωντανούς μαζί με τα μπάσταρδα τους...

.
Δεν είχαν διαβάσει ούτε ένα βιβλίο ιολογιας;

Α μπράβο!!!
Ειδικότερα μία φιλόλογος... Τι να σου λέω... :e040:

.

Re: Ρέθυμνο: Μαθητής γυμνασίου χτύπησε έγκυο καθηγήτρια εν ώρα μαθήματος..

Δημοσιεύτηκε: 27 Ιαν 2024, 07:42
από Yochanan
ΓΑΛΗ έγραψε: 26 Ιαν 2024, 12:00 Οπότε, το ζήτημα είναι να μην αποβληθεί η καθηγήτρια αν προχώρησε σε διαδικασίες που εγκυμονούν κινδύνους για τη στιγματοποίηση του παιδιού. :lol:
:smt018
#toosoon

Re: Ρέθυμνο: Μαθητής γυμνασίου χτύπησε έγκυο καθηγήτρια εν ώρα μαθήματος..

Δημοσιεύτηκε: 27 Ιαν 2024, 08:12
από Feindflug
ST48410 έγραψε: 26 Ιαν 2024, 23:38 Δεν ξέρω λεπτομέρειες για το περιστατικό. Και οι λεπτομέρειες μπορεί να έχουν τεράστια σημασία. Αλλιώς θα αντιμετωπιστεί ένα κακομαθημένο παιδί που δρα χωρίς όρια, αλλιώς ένα παιδί που έχει ήδη μπλέξει με ουσίες, αλλιώς ένα παιδί από προβληματική ή διαλυμένη οικογένεια, αλλιώς ένα παιδί που έχει υποστεί κακοποίηση στο σπίτι του, κοκ.

Γενικά πάντως οι παιδαγωγικές οδηγίες δεν είναι καθόλου στην κατεύθυνση που φαντάζεστε με σκληρά μέτρα, φυλακές, αναμορφωτήρια κλπ. Η τρέχουσα παιδαγωγική προσέγγιση απαιτεί διερεύνηση των αιτίων που προκαλούν ξεσπάσματα βίας στους μαθητές, διερεύνηση του οικογενειακού περιβάλλοντος και του κύκλου τους και ενέργειες που θα τα βοηθήσουν να ενταχτούν ομαλά στο σύνολο, παρά ενέργειες αποκλεισμού τους από την ομάδα.

Δεν παίρνω θέση αν τα παραπάνω είναι παιδαγωγικώς σωστά ή λάθος. Σας λέω ποιες είναι οι οδηγίες που δίνονται και η προσέγγιση που θεωρείται προτιμητέα.
Και αφού γίνουν όλες αυτές οι διερευνήσεις, τι γίνεται μετά, τύπε;

Re: Ρέθυμνο: Μαθητής γυμνασίου χτύπησε έγκυο καθηγήτρια εν ώρα μαθήματος..

Δημοσιεύτηκε: 27 Ιαν 2024, 08:29
από Daje
Να του επιβληθεί η μέγιστη των ποινών.
Απαγόρευση iPad, Ps4/5, Nintendo για 1 χρόνο.

Re: Ρέθυμνο: Μαθητής γυμνασίου χτύπησε έγκυο καθηγήτρια εν ώρα μαθήματος..

Δημοσιεύτηκε: 27 Ιαν 2024, 08:50
από ST48410
Feindflug έγραψε: 27 Ιαν 2024, 08:12
ST48410 έγραψε: 26 Ιαν 2024, 23:38 Δεν ξέρω λεπτομέρειες για το περιστατικό. Και οι λεπτομέρειες μπορεί να έχουν τεράστια σημασία. Αλλιώς θα αντιμετωπιστεί ένα κακομαθημένο παιδί που δρα χωρίς όρια, αλλιώς ένα παιδί που έχει ήδη μπλέξει με ουσίες, αλλιώς ένα παιδί από προβληματική ή διαλυμένη οικογένεια, αλλιώς ένα παιδί που έχει υποστεί κακοποίηση στο σπίτι του, κοκ.

Γενικά πάντως οι παιδαγωγικές οδηγίες δεν είναι καθόλου στην κατεύθυνση που φαντάζεστε με σκληρά μέτρα, φυλακές, αναμορφωτήρια κλπ. Η τρέχουσα παιδαγωγική προσέγγιση απαιτεί διερεύνηση των αιτίων που προκαλούν ξεσπάσματα βίας στους μαθητές, διερεύνηση του οικογενειακού περιβάλλοντος και του κύκλου τους και ενέργειες που θα τα βοηθήσουν να ενταχτούν ομαλά στο σύνολο, παρά ενέργειες αποκλεισμού τους από την ομάδα.

Δεν παίρνω θέση αν τα παραπάνω είναι παιδαγωγικώς σωστά ή λάθος. Σας λέω ποιες είναι οι οδηγίες που δίνονται και η προσέγγιση που θεωρείται προτιμητέα.
Και αφού γίνουν όλες αυτές οι διερευνήσεις, τι γίνεται μετά, τύπε;
Εξαρτάται τη φύση του προβλήματος. Αν υπάρχει κάποια στήριξη που μπορεί να προσφερθεί στην οικογένεια, φαντάζομαι ότι μιλάει η δευτεροβάθμια με τους παιδοψυχολόγους/κοινωνικούς λειτουργούς/ό,τι έχουν και κάνουν ότι παρέμβαση μπορούν. Αν υπάρχει ενδοοικογενειακή βία ίσως εμπλακεί και η αστυνομία με αμφίβολα αποτελέσματα. Γενικώς ενημερώνονται δάσκαλοι, σύλλογος κλπ ώστε να μπορέσουν να κάνουν κάτι. Τι και πόσο αποτελεσματικό θα είναι δεν ξέρω. Ξέρω όμως ότι υπάρχουν δάσκαλοι που το ψάχνουν, πάνε στα σπίτια, μιλάνε με γονείς. Εξαίρεση; Ίσως. Δεν είμαι τόσο μέσα στα πράγματα. Ο Στύγιος ή κάποιος άλλος εκπαιδευτικός θα μπορούσε να σας πει κάτι παραπάνω.

Αυτό που ήθελα να επισημάνω είναι η κατεύθυνση. Και η κατεύθυνση δεν είναι να στείλεις το παιδί σε αναμορφωτήριο αλλά, αν γίνεται (μεγάλο και δύσκολο ΑΝ), να βρεις τις αιτίες της επιθετικής συμπεριφοράς και να κάνεις κάτι για αυτό. Θεωρείς δηλαδή ότι ένα παιδί είναι ακόμα ένας άνθρωπος που μπορεί να σωθεί, που έχει περιθώρια να κοινωνικοποιηθεί καλύτερα και να αλλάξει συμπεριφορά.

Re: Ρέθυμνο: Μαθητής γυμνασίου χτύπησε έγκυο καθηγήτρια εν ώρα μαθήματος..

Δημοσιεύτηκε: 27 Ιαν 2024, 09:44
από Σιχαμερίων Αθλιοζήλευτος
Orion22 έγραψε: 26 Ιαν 2024, 16:03
επιτρεπονται τα κινητά στο σχολείο ;

Re: Ρέθυμνο: Μαθητής γυμνασίου χτύπησε έγκυο καθηγήτρια εν ώρα μαθήματος..

Δημοσιεύτηκε: 27 Ιαν 2024, 09:47
από Aitwlos
Hunkar Begendi έγραψε: 27 Ιαν 2024, 09:44
Orion22 έγραψε: 26 Ιαν 2024, 16:03
επιτρεπονται τα κινητά στο σχολείο ;
Όσο και στον στρατό

Re: Ρέθυμνο: Μαθητής γυμνασίου χτύπησε έγκυο καθηγήτρια εν ώρα μαθήματος..

Δημοσιεύτηκε: 27 Ιαν 2024, 09:57
από Feindflug
ST48410 έγραψε: 27 Ιαν 2024, 08:50
Feindflug έγραψε: 27 Ιαν 2024, 08:12
ST48410 έγραψε: 26 Ιαν 2024, 23:38 Δεν ξέρω λεπτομέρειες για το περιστατικό. Και οι λεπτομέρειες μπορεί να έχουν τεράστια σημασία. Αλλιώς θα αντιμετωπιστεί ένα κακομαθημένο παιδί που δρα χωρίς όρια, αλλιώς ένα παιδί που έχει ήδη μπλέξει με ουσίες, αλλιώς ένα παιδί από προβληματική ή διαλυμένη οικογένεια, αλλιώς ένα παιδί που έχει υποστεί κακοποίηση στο σπίτι του, κοκ.

Γενικά πάντως οι παιδαγωγικές οδηγίες δεν είναι καθόλου στην κατεύθυνση που φαντάζεστε με σκληρά μέτρα, φυλακές, αναμορφωτήρια κλπ. Η τρέχουσα παιδαγωγική προσέγγιση απαιτεί διερεύνηση των αιτίων που προκαλούν ξεσπάσματα βίας στους μαθητές, διερεύνηση του οικογενειακού περιβάλλοντος και του κύκλου τους και ενέργειες που θα τα βοηθήσουν να ενταχτούν ομαλά στο σύνολο, παρά ενέργειες αποκλεισμού τους από την ομάδα.

Δεν παίρνω θέση αν τα παραπάνω είναι παιδαγωγικώς σωστά ή λάθος. Σας λέω ποιες είναι οι οδηγίες που δίνονται και η προσέγγιση που θεωρείται προτιμητέα.
Και αφού γίνουν όλες αυτές οι διερευνήσεις, τι γίνεται μετά, τύπε;
Εξαρτάται τη φύση του προβλήματος. Αν υπάρχει κάποια στήριξη που μπορεί να προσφερθεί στην οικογένεια, φαντάζομαι ότι μιλάει η δευτεροβάθμια με τους παιδοψυχολόγους/κοινωνικούς λειτουργούς/ό,τι έχουν και κάνουν ότι παρέμβαση μπορούν. Αν υπάρχει ενδοοικογενειακή βία ίσως εμπλακεί και η αστυνομία με αμφίβολα αποτελέσματα. Γενικώς ενημερώνονται δάσκαλοι, σύλλογος κλπ ώστε να μπορέσουν να κάνουν κάτι. Τι και πόσο αποτελεσματικό θα είναι δεν ξέρω. Ξέρω όμως ότι υπάρχουν δάσκαλοι που το ψάχνουν, πάνε στα σπίτια, μιλάνε με γονείς. Εξαίρεση; Ίσως. Δεν είμαι τόσο μέσα στα πράγματα. Ο Στύγιος ή κάποιος άλλος εκπαιδευτικός θα μπορούσε να σας πει κάτι παραπάνω.

Αυτό που ήθελα να επισημάνω είναι η κατεύθυνση. Και η κατεύθυνση δεν είναι να στείλεις το παιδί σε αναμορφωτήριο αλλά, αν γίνεται (μεγάλο και δύσκολο ΑΝ), να βρεις τις αιτίες της επιθετικής συμπεριφοράς και να κάνεις κάτι για αυτό. Θεωρείς δηλαδή ότι ένα παιδί είναι ακόμα ένας άνθρωπος που μπορεί να σωθεί, που έχει περιθώρια να κοινωνικοποιηθεί καλύτερα και να αλλάξει συμπεριφορά.
Το πρόβλημα για μένα, δικέ μου, με όλο το σωφρονιστικό και δικαστικό σύστημα ενηλίκων, ανηλίκων, ανθρώπων και ζώων, είναι η ατιμωρησία και η έλλειψη πραγματικών συνεπειών για τις πράξεις του θύτη.

Θεωρώ σωστό όταν πρόκειται για παιδί, να διερευνηθούν πιο ενδελεχώς τα αίτια της παραβατικότητος, να γίνουν οι απαραίτητες κινήσεις για την διόρθωση αυτών των αιτιών, αλλά παράλληλα να υπάρξει και μια είδους τιμωρία. Η κοινωνία δεν είναι ένα απέραντο ψυχολογικό συνέδριο στο οποίο θα αναλύσουμε αιτίες, συμπεριφορές και συμπλέγματα επ' αόριστον για να δικαιολογήσουμε εγκληματικές πράξεις. Καλή η θεωρητική ανάλυση, αλλά ζούμε σε μια πρακτική πραγματικότητα στην οποία υπάρχουν ένστικτα, αίσθηση δικαιοσύνης και προστασία των μελών της κοινωνίας από παραβατικά άτομα και ομάδες.

Δεν είμαι ψυχολόγος και δεν έχω καταλάβει γιατί υπάρχει αυτή η άρνηση της τιμωρίας στον σύγχρονο δυτικό κόσμο. Είναι τόσο μη ενδεδειγμένη; Τόσο χειρότερη γίνεται η κοινωνία και τα μέλη της με την τιμωρία; Και πού είναι τα δικαιώματα του θύματος; Τόση ώρα μιλάμε για τον θύτη και πώς, γιατί, αρχέγονα συμπλέγματα, οικογενειακές ιστορίες, τραύματα από την βρεφική ηλικία και ότι άλλο μπορούμε να βρούμε για να δικαιολογήσουμε μια εγκληματική πράξη. Άλλα πόσα άτομα και ώρες ερευνών χρειάζονται για να μελετηθεί η ψυχολογία του θύματος και η αποκατάσταση της βλάβης του;

Re: Ρέθυμνο: Μαθητής γυμνασίου χτύπησε έγκυο καθηγήτρια εν ώρα μαθήματος..

Δημοσιεύτηκε: 27 Ιαν 2024, 11:04
από Οργισμένος
Dwarven Blacksmith έγραψε: 26 Ιαν 2024, 23:06
OANNHSEA έγραψε: 26 Ιαν 2024, 15:53 Ξέρουμε σε ποιόν βαθμό φταίει η καθηγήτρια;
Γιατί και εγώ είχα δασκάλους και καθηγητές που θα ήθελα πάρα πολύ να τους βρω σήμερα και να τους κάψω ζωντανούς μαζί με τα μπάσταρδα τους...

.
ενώ γενικά είσαι η εικόνα της ψυχικής σταθερότητας.
Κρυσταλλινη εικονα θα προσθετα...

Re: Ρέθυμνο: Μαθητής γυμνασίου χτύπησε έγκυο καθηγήτρια εν ώρα μαθήματος..

Δημοσιεύτηκε: 27 Ιαν 2024, 11:26
από nyxtovios
Εγώ πάντως αν το έκανε στη γυναίκα μου θα τον είχα κάνει τόπι.

Re: Ρέθυμνο: Μαθητής γυμνασίου χτύπησε έγκυο καθηγήτρια εν ώρα μαθήματος..

Δημοσιεύτηκε: 27 Ιαν 2024, 11:27
από Ασέβαστος
ST48410 έγραψε: 27 Ιαν 2024, 08:50
Feindflug έγραψε: 27 Ιαν 2024, 08:12
ST48410 έγραψε: 26 Ιαν 2024, 23:38 Δεν ξέρω λεπτομέρειες για το περιστατικό. Και οι λεπτομέρειες μπορεί να έχουν τεράστια σημασία. Αλλιώς θα αντιμετωπιστεί ένα κακομαθημένο παιδί που δρα χωρίς όρια, αλλιώς ένα παιδί που έχει ήδη μπλέξει με ουσίες, αλλιώς ένα παιδί από προβληματική ή διαλυμένη οικογένεια, αλλιώς ένα παιδί που έχει υποστεί κακοποίηση στο σπίτι του, κοκ.

Γενικά πάντως οι παιδαγωγικές οδηγίες δεν είναι καθόλου στην κατεύθυνση που φαντάζεστε με σκληρά μέτρα, φυλακές, αναμορφωτήρια κλπ. Η τρέχουσα παιδαγωγική προσέγγιση απαιτεί διερεύνηση των αιτίων που προκαλούν ξεσπάσματα βίας στους μαθητές, διερεύνηση του οικογενειακού περιβάλλοντος και του κύκλου τους και ενέργειες που θα τα βοηθήσουν να ενταχτούν ομαλά στο σύνολο, παρά ενέργειες αποκλεισμού τους από την ομάδα.

Δεν παίρνω θέση αν τα παραπάνω είναι παιδαγωγικώς σωστά ή λάθος. Σας λέω ποιες είναι οι οδηγίες που δίνονται και η προσέγγιση που θεωρείται προτιμητέα.
Και αφού γίνουν όλες αυτές οι διερευνήσεις, τι γίνεται μετά, τύπε;
Εξαρτάται τη φύση του προβλήματος. Αν υπάρχει κάποια στήριξη που μπορεί να προσφερθεί στην οικογένεια, φαντάζομαι ότι μιλάει η δευτεροβάθμια με τους παιδοψυχολόγους/κοινωνικούς λειτουργούς/ό,τι έχουν και κάνουν ότι παρέμβαση μπορούν. Αν υπάρχει ενδοοικογενειακή βία ίσως εμπλακεί και η αστυνομία με αμφίβολα αποτελέσματα. Γενικώς ενημερώνονται δάσκαλοι, σύλλογος κλπ ώστε να μπορέσουν να κάνουν κάτι. Τι και πόσο αποτελεσματικό θα είναι δεν ξέρω. Ξέρω όμως ότι υπάρχουν δάσκαλοι που το ψάχνουν, πάνε στα σπίτια, μιλάνε με γονείς. Εξαίρεση; Ίσως. Δεν είμαι τόσο μέσα στα πράγματα. Ο Στύγιος ή κάποιος άλλος εκπαιδευτικός θα μπορούσε να σας πει κάτι παραπάνω.

Αυτό που ήθελα να επισημάνω είναι η κατεύθυνση. Και η κατεύθυνση δεν είναι να στείλεις το παιδί σε αναμορφωτήριο αλλά, αν γίνεται (μεγάλο και δύσκολο ΑΝ), να βρεις τις αιτίες της επιθετικής συμπεριφοράς και να κάνεις κάτι για αυτό. Θεωρείς δηλαδή ότι ένα παιδί είναι ακόμα ένας άνθρωπος που μπορεί να σωθεί, που έχει περιθώρια να κοινωνικοποιηθεί καλύτερα και να αλλάξει συμπεριφορά.
σε γενικες γραμμες συμφωνω, να ορισουμε ομως τι θεωρουμε παιδι.

γιατι αν φτασουμε στα 16-17, εχει χαθει η μπαλα, ισως χωρις επιστροφη. μεχρι τα 10 μπορουν να γινουν παρα πολλα, απο κει και περα, ολο και λιγοτερα.

δυστυχως οι δασκαλοι που λες ειναι σπανια εξαιρεση.

Re: Ρέθυμνο: Μαθητής γυμνασίου χτύπησε έγκυο καθηγήτρια εν ώρα μαθήματος..

Δημοσιεύτηκε: 27 Ιαν 2024, 11:45
από ΓΑΛΗ
Ποινική δίωξη σε 13χρονους- Διακίνησαν παραποιημένες πορνογραφικές φωτογραφίες συμμαθητριών τους

Ποινική δίωξη σε βαθμό κακουργήματος ασκήθηκε σε δύο 13χρονους στο Ηράκλειο- ένα αγόρι και ένα κορίτσι- για τη διακίνηση παραποιημένων πορνογραφικών φωτογραφιών συμμαθητριών τους.

Οι δύο ανήλικοι κατηγορούνται ότι διακινούσαν μέσω εφαρμογών- κυρίως του Instagram- παραποιημένες πορνογραφικές φωτογραφίες δύο συμμαθητριών τους, για να τις εκδικηθούν. Η έρευνα για την υπόθεση ξεκίνησε μετά την καταγγελία που έκαναν οι γονείς των δύο κοριτσιών.

Σύμφωνα με τη δικογραφία, οι δύο 13χρονοι φέρεται να χρησιμοποίησαν φωτογραφίες που είχαν αναρτήσει στο Instagram οι δύο συμμαθήτριές τους, με τις οποίες είχαν διαφορές. Η 13χρονη φέρεται να απείλησε με ξυλοδαρμό τον συμμαθητή της, προκειμένου να φτιάξει φωτογραφίες με τα πρόσωπα των δύο κοριτσιών και τα σώματα γυναικών από πορνογραφικό υλικό.

Ο 13χρονος υποστηρίζει ότι η συγκατηγορούμενή του τον εκβίαζε, χρησιμοποιώντας και δικές του φωτογραφίες και πως του έκανε bullying τα τελευταία δύο χρόνια. Από την πλευρά της, η 13χρονη ισχυρίζεται ότι εκείνος της έστειλε τις επεξεργασμένες φωτογραφίες των συμμαθητριών τους και αρνείται κάθε εμπλοκή.

Σε βάρος των δύο μαθητών ασκήθηκε ποινική δίωξη για διακίνηση πορνογραφικού υλικού ανηλίκων. Μετά την απολογία τους οι δύο 13χρονοι αφέθηκαν ελεύθεροι με τον περιοριστικό όρο να παρακολουθήσουν ειδικό συμβουλευτικό πρόγραμμα στο Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιο.

https://www.lifo.gr/now/greece/poiniki- ... otografies

Χωρίς σχόλια.