Re: Σέρνονται τα δεδομένα του κινητού
Δημοσιεύτηκε: 22 Ιούλ 2023, 00:05
πηγαινε στην κοσμοτε που πιανει σημα και στο τελευταιο κορφοβουνι 
Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους!
https://dev.phorum.com.gr/
Etsi gamaei o koulis...Lugozzi έγραψε: 21 Ιούλ 2023, 21:03 Γαμω την πουτανα την nova ή την καριόλα την Samsung?
Μάγκες βοήθεια!
Τα ίδιαenaon έγραψε: 22 Ιούλ 2023, 00:03 κατι θα εχουν ναι μαλλον.
Για δες, κλεισε/ανοιξε παλι το 4γ και πες, σέρνεται ακόμα;
enaon έγραψε: 21 Ιούλ 2023, 23:54 Για καποιο λογο η μοβιλε γραμμή σου σερνεται, παει πιο καλα το πανω απο το κατω,
οποτε ισως ειναι γενικός περιορισμός, ισως καποια βλαβη πραγματι.
τέλη χειμώνα καταργούσαν το 3G στις κεραίες. Εκεί να δεις τι τραβήξαμε...
Οκ, τότε δες σε κατάστημα, κάνε εκεί επί τόπου δοκιμές και συγκριτικά με άλλο κινητό δικό τους.
Θα σε στεναχωρήσω αλλά όλες οι εταιρείες λίγο πολύ τα ίδια χάλια είναι στην εξυπηρέτηση πελατών. Αν κάτσω και γράψω πόσο τραβιέμαι εδώ και 6 μήνες με τη voda για να πάρω μια λογική έκπτωση που τη δίνουν σε κάθε νέο πελάτη, θα κλάψεις. Άπειρες χαμένες εργατοώρες και δεκάδες συνομιλίες με άσχετους. Αλλά είναι και επόμενο. Αφού η εξυπηρέτηση πελατών πάει υπεργολαβία σε τρίτες εταιρείες που εκπαιδεύουν πλημμελώς προσωπικό και το πιέζουν μέχρι αηδίας, δεν μπορείς να περιμένεις κάτι καλύτερο.vatraxos έγραψε: 22 Ιούλ 2023, 00:34 Ξεκινάμε από τα βασικά, φύγε από Nova.
Εγώ έχω της εταιρείας, σταθερό ίντερνετ κινητό στη Nova. Προσπαθώ εδώ και 10 ημέρες να βρω τρόπο να μιλήσω με κάποιον για ανανέωση συμβολαίου και δε βγάζω άκρη. Από το 1277 γολγοθάς, από τον ένα στον άλλο με πάνε, στο τέλος μου είπαν, πήγαινε σε κατάστημα, δεν κάνουμε τηλεφωνικά ανανεώσεις επειδή έχεις το One Pro. Καλά λέω, πάω στο κατάστημα, μου λένε δε μπορούμε εμείς, πάρε στο 1277. Τους λέω, από εκεί με στείλαν σε εσάς. Μου λένε, ξέρετε, μετά τη συγχώνευση δεν τα ξέρουμε τα προγράμματα τα εταιρικά, πάρτε την κάρτα ενός σπεσιαλίστα και μιλήστε μαζί του. Οκ, λέω, τον παίρνω τηλέφωνο, μου λέει στείλε μου email με το ΑΦΜ της εταιρείας να το δώ. Το στέλνω, απάντηση δεν πήρα, ξαναέστειλα μετά από κάποιες ημέρες, ακόμα δεν πήρα ανταπόκριση. Τώρα ψάχνω σε Cosmote/Vodafone.
Τώρα, στο θέμα σου, βλέπω ότι έχεις upload κοντά 1mbps αλλά στο down σέρνεσαι κυριολεκτικά, 20kbps! Ούτε μόντεμ! Μη συγχέεις τις επιδόσεις του κινητού όταν δοκιμάζεις με wifi, πρόκειται για διαφορετικά δίκτυα και network adapters. Πηγαινε σε κατάστημα και δείξε πώς κατεβάζει, βάλε τους να κάνουν το ίδιο σε δικό τους κινητό να τσεκάρεις αν το πρόβλημα είναι στην περιοχή. Αν δεν είναι, δες μήπως πρέπει να σου αλλάξουν SIM.
και επαιζε οκ με την νεα σιμ, καταφερες και εκανες πολλα GB, μεχρι καποια στιγμη σημερα/χθές που απο εκεινη την ώρα και μετα, σέρνεται σταθερά;
Δεν αμφιβάλλω και μάλιστα μου φαίνεται περίεργο να μην έχουν σούπερ στελεχωμένο το τμήμα εκείνο που φέρνει τις πωλήσεις. Αλλά τι να κάνω, αφού δεν ξέρουν τη δουλειά τους και το ομολογούν φόρα παρτίδα, πρέπει να αλλάξω πάροχο. Με το που θα δουν την αίτηση φορητότητας θα δεις για πότε θα σπάνε τα τηλέφωνα να με κρατήσουν. Δυστυχώς μόνο έτσι λειτουργούν.ST48410 έγραψε: 22 Ιούλ 2023, 00:41
Θα σε στεναχωρήσω αλλά όλες οι εταιρείες λίγο πολύ τα ίδια χάλια είναι στην εξυπηρέτηση πελατών. Αν κάτσω και γράψω πόσο τραβιέμαι εδώ και 6 μήνες με τη voda για να πάρω μια λογική έκπτωση που τη δίνουν σε κάθε νέο πελάτη, θα κλάψεις. Άπειρες χαμένες εργατοώρες και δεκάδες συνομιλίες με άσχετους. Αλλά είναι και επόμενο. Αφού η εξυπηρέτηση πελατών πάει υπεργολαβία σε τρίτες εταιρείες που εκπαιδεύουν πλημμελώς προσωπικό και το πιέζουν μέχρι αηδίας, δεν μπορείς να περιμένεις κάτι καλύτερο.