!!! DEVELOPMENT MODE !!!

Σέρνονται τα δεδομένα του κινητού

Λογισμικό, λειτουργικά συστήματα, προγραμματισμός, hardware, δίκτυα, Internet
Άβαταρ μέλους
Eθνικοκοινωνιστης
Δημοσιεύσεις: 46396
Εγγραφή: 05 Μάιος 2018, 12:13

Re: Σέρνονται τα δεδομένα του κινητού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Eθνικοκοινωνιστης »

πηγαινε στην κοσμοτε που πιανει σημα και στο τελευταιο κορφοβουνι :102:
"Καλύτερα να φορέσω το κράνος του Κόκκινου Στρατού παρά να φάω χάμπουργκερ στα mc Donald's"

Αλαιν ντε Μπενουα
Άβαταρ μέλους
Οργισμένος
Δημοσιεύσεις: 22067
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 00:21

Re: Σέρνονται τα δεδομένα του κινητού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Οργισμένος »

Lugozzi έγραψε: 21 Ιούλ 2023, 21:03 Γαμω την πουτανα την nova ή την καριόλα την Samsung?

Μάγκες βοήθεια!
Etsi gamaei o koulis...










:lol:
ΤΟ βιβλίο μου:https://www.smashwords.com/books/view/412984
Η τραγελαφικά ωμή αλήθεια για την Ελλάδα.
ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ!!!
Στηρίξτε με, η αλήθεια ΠΡΕΠΕΙ να λάμψει...
Άβαταρ μέλους
Lugozzi
Δημοσιεύσεις: 17851
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 00:31
Τοποθεσία: Βόρεια Περιοχή του Πρώτου Μέρους

Re: Σέρνονται τα δεδομένα του κινητού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Lugozzi »

enaon έγραψε: 22 Ιούλ 2023, 00:03 κατι θα εχουν ναι μαλλον.

Για δες, κλεισε/ανοιξε παλι το 4γ και πες, σέρνεται ακόμα;
Τα ίδια
FIGHT! FIGHT! FIGHT!
Άβαταρ μέλους
ST48410
Δημοσιεύσεις: 25464
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 20:21

Re: Σέρνονται τα δεδομένα του κινητού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ST48410 »

enaon έγραψε: 21 Ιούλ 2023, 23:54 Για καποιο λογο η μοβιλε γραμμή σου σερνεται, παει πιο καλα το πανω απο το κατω,
:smt023
Άβαταρ μέλους
enaon
Δημοσιεύσεις: 29830
Εγγραφή: 04 Απρ 2018, 14:48

Re: Σέρνονται τα δεδομένα του κινητού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από enaon »

Lugozzi έγραψε: 22 Ιούλ 2023, 00:17 Τα ίδια
οποτε ισως ειναι γενικός περιορισμός, ισως καποια βλαβη πραγματι.

απλα απο περιέργεια, ρεσταρτ το κινητό το εχεις κανει σε καποιο σταδιο ετσι;
Άβαταρ μέλους
ST48410
Δημοσιεύσεις: 25464
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 20:21

Re: Σέρνονται τα δεδομένα του κινητού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ST48410 »

enaon έγραψε: 22 Ιούλ 2023, 00:27
Lugozzi έγραψε: 22 Ιούλ 2023, 00:17 Τα ίδια
οποτε ισως ειναι γενικός περιορισμός, ισως καποια βλαβη πραγματι.
τέλη χειμώνα καταργούσαν το 3G στις κεραίες. Εκεί να δεις τι τραβήξαμε...

Με την ευκαιρία, έμαθα ότι σε κάποιες απομακρυσμένες περιοχές δεν έχουν όλοι δικές τους κεραίες αλλά εξυπηρετούνται από κεραία άλλου παρόχου.

Και ναι. Αν πάρεις την τεχνική εξυπηρέτηση 5 φορές για το ίδιο θέμα θα πάρεις 5 διαφορικές εκδοχές του τι φταίει.
Άβαταρ μέλους
Lugozzi
Δημοσιεύσεις: 17851
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 00:31
Τοποθεσία: Βόρεια Περιοχή του Πρώτου Μέρους

Re: Σέρνονται τα δεδομένα του κινητού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Lugozzi »

enaon έγραψε: 22 Ιούλ 2023, 00:27
Lugozzi έγραψε: 22 Ιούλ 2023, 00:17 Τα ίδια
οποτε ισως ειναι γενικός περιορισμός, ισως καποια βλαβη πραγματι.

απλα απο περιέργεια, ρεσταρτ το κινητό το εχεις κανει σε καποιο σταδιο ετσι;
Ναι
FIGHT! FIGHT! FIGHT!
Άβαταρ μέλους
enaon
Δημοσιεύσεις: 29830
Εγγραφή: 04 Απρ 2018, 14:48

Re: Σέρνονται τα δεδομένα του κινητού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από enaon »

εντωμεταξύ δεν ειχα δει καλα, 20Kbps ειναι το κατω οχι 200, καλα ελεγε οτι δεν περναει τίποτα.
Άβαταρ μέλους
vatraxos
Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 10551
Εγγραφή: 30 Μαρ 2018, 22:26
Τοποθεσία: Ειδυλλιακή

Re: Σέρνονται τα δεδομένα του κινητού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από vatraxos »

Ξεκινάμε από τα βασικά, φύγε από Nova.

Εγώ έχω της εταιρείας, σταθερό ίντερνετ κινητό στη Nova. Προσπαθώ εδώ και 10 ημέρες να βρω τρόπο να μιλήσω με κάποιον για ανανέωση συμβολαίου και δε βγάζω άκρη. Από το 1277 γολγοθάς, από τον ένα στον άλλο με πάνε, στο τέλος μου είπαν, πήγαινε σε κατάστημα, δεν κάνουμε τηλεφωνικά ανανεώσεις επειδή έχεις το One Pro. Καλά λέω, πάω στο κατάστημα, μου λένε δε μπορούμε εμείς, πάρε στο 1277. Τους λέω, από εκεί με στείλαν σε εσάς. Μου λένε, ξέρετε, μετά τη συγχώνευση δεν τα ξέρουμε τα προγράμματα τα εταιρικά, πάρτε την κάρτα ενός σπεσιαλίστα και μιλήστε μαζί του. Οκ, λέω, τον παίρνω τηλέφωνο, μου λέει στείλε μου email με το ΑΦΜ της εταιρείας να το δώ. Το στέλνω, απάντηση δεν πήρα, ξαναέστειλα μετά από κάποιες ημέρες, ακόμα δεν πήρα ανταπόκριση. Τώρα ψάχνω σε Cosmote/Vodafone.

Τώρα, στο θέμα σου, βλέπω ότι έχεις upload κοντά 1mbps αλλά στο down σέρνεσαι κυριολεκτικά, 20kbps! Ούτε μόντεμ! Μη συγχέεις τις επιδόσεις του κινητού όταν δοκιμάζεις με wifi, πρόκειται για διαφορετικά δίκτυα και network adapters. Πηγαινε σε κατάστημα και δείξε πώς κατεβάζει, βάλε τους να κάνουν το ίδιο σε δικό τους κινητό να τσεκάρεις αν το πρόβλημα είναι στην περιοχή. Αν δεν είναι, δες μήπως πρέπει να σου αλλάξουν SIM.
Όποιος δε θέλει να ζυμώσει, είκοσι χρόνια σεχταρίζει
Άβαταρ μέλους
Lugozzi
Δημοσιεύσεις: 17851
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 00:31
Τοποθεσία: Βόρεια Περιοχή του Πρώτου Μέρους

Re: Σέρνονται τα δεδομένα του κινητού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Lugozzi »

Έχω αλλάξει sim πρόσφατα
FIGHT! FIGHT! FIGHT!
Άβαταρ μέλους
vatraxos
Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 10551
Εγγραφή: 30 Μαρ 2018, 22:26
Τοποθεσία: Ειδυλλιακή

Re: Σέρνονται τα δεδομένα του κινητού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από vatraxos »

Lugozzi έγραψε: 22 Ιούλ 2023, 00:37 Έχω αλλάξει sim πρόσφατα
Οκ, τότε δες σε κατάστημα, κάνε εκεί επί τόπου δοκιμές και συγκριτικά με άλλο κινητό δικό τους.
Όποιος δε θέλει να ζυμώσει, είκοσι χρόνια σεχταρίζει
Άβαταρ μέλους
ST48410
Δημοσιεύσεις: 25464
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 20:21

Re: Σέρνονται τα δεδομένα του κινητού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ST48410 »

vatraxos έγραψε: 22 Ιούλ 2023, 00:34 Ξεκινάμε από τα βασικά, φύγε από Nova.

Εγώ έχω της εταιρείας, σταθερό ίντερνετ κινητό στη Nova. Προσπαθώ εδώ και 10 ημέρες να βρω τρόπο να μιλήσω με κάποιον για ανανέωση συμβολαίου και δε βγάζω άκρη. Από το 1277 γολγοθάς, από τον ένα στον άλλο με πάνε, στο τέλος μου είπαν, πήγαινε σε κατάστημα, δεν κάνουμε τηλεφωνικά ανανεώσεις επειδή έχεις το One Pro. Καλά λέω, πάω στο κατάστημα, μου λένε δε μπορούμε εμείς, πάρε στο 1277. Τους λέω, από εκεί με στείλαν σε εσάς. Μου λένε, ξέρετε, μετά τη συγχώνευση δεν τα ξέρουμε τα προγράμματα τα εταιρικά, πάρτε την κάρτα ενός σπεσιαλίστα και μιλήστε μαζί του. Οκ, λέω, τον παίρνω τηλέφωνο, μου λέει στείλε μου email με το ΑΦΜ της εταιρείας να το δώ. Το στέλνω, απάντηση δεν πήρα, ξαναέστειλα μετά από κάποιες ημέρες, ακόμα δεν πήρα ανταπόκριση. Τώρα ψάχνω σε Cosmote/Vodafone.

Τώρα, στο θέμα σου, βλέπω ότι έχεις upload κοντά 1mbps αλλά στο down σέρνεσαι κυριολεκτικά, 20kbps! Ούτε μόντεμ! Μη συγχέεις τις επιδόσεις του κινητού όταν δοκιμάζεις με wifi, πρόκειται για διαφορετικά δίκτυα και network adapters. Πηγαινε σε κατάστημα και δείξε πώς κατεβάζει, βάλε τους να κάνουν το ίδιο σε δικό τους κινητό να τσεκάρεις αν το πρόβλημα είναι στην περιοχή. Αν δεν είναι, δες μήπως πρέπει να σου αλλάξουν SIM.
Θα σε στεναχωρήσω αλλά όλες οι εταιρείες λίγο πολύ τα ίδια χάλια είναι στην εξυπηρέτηση πελατών. Αν κάτσω και γράψω πόσο τραβιέμαι εδώ και 6 μήνες με τη voda για να πάρω μια λογική έκπτωση που τη δίνουν σε κάθε νέο πελάτη, θα κλάψεις. Άπειρες χαμένες εργατοώρες και δεκάδες συνομιλίες με άσχετους. Αλλά είναι και επόμενο. Αφού η εξυπηρέτηση πελατών πάει υπεργολαβία σε τρίτες εταιρείες που εκπαιδεύουν πλημμελώς προσωπικό και το πιέζουν μέχρι αηδίας, δεν μπορείς να περιμένεις κάτι καλύτερο.
Άβαταρ μέλους
Lugozzi
Δημοσιεύσεις: 17851
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 00:31
Τοποθεσία: Βόρεια Περιοχή του Πρώτου Μέρους

Re: Σέρνονται τα δεδομένα του κινητού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Lugozzi »

Αντικειμενικά το καλύτερο δίκτυο έχει η cosmote
FIGHT! FIGHT! FIGHT!
Άβαταρ μέλους
enaon
Δημοσιεύσεις: 29830
Εγγραφή: 04 Απρ 2018, 14:48

Re: Σέρνονται τα δεδομένα του κινητού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από enaon »

Lugozzi έγραψε: 22 Ιούλ 2023, 00:37 Έχω αλλάξει sim πρόσφατα
και επαιζε οκ με την νεα σιμ, καταφερες και εκανες πολλα GB, μεχρι καποια στιγμη σημερα/χθές που απο εκεινη την ώρα και μετα, σέρνεται σταθερά;

καποια σοοβαρή βλαβη θα εχουν ή ειναι βλακες εντελως, το πανω μοιαζει σε ουρα 1Μbps, το κατω ομωςστα 20Κβπς ειναι βλαβη σοβαρή και στελνουν με gprs ή λαθος, δεν βγαζει νόημα.
Άβαταρ μέλους
vatraxos
Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 10551
Εγγραφή: 30 Μαρ 2018, 22:26
Τοποθεσία: Ειδυλλιακή

Re: Σέρνονται τα δεδομένα του κινητού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από vatraxos »

ST48410 έγραψε: 22 Ιούλ 2023, 00:41
Θα σε στεναχωρήσω αλλά όλες οι εταιρείες λίγο πολύ τα ίδια χάλια είναι στην εξυπηρέτηση πελατών. Αν κάτσω και γράψω πόσο τραβιέμαι εδώ και 6 μήνες με τη voda για να πάρω μια λογική έκπτωση που τη δίνουν σε κάθε νέο πελάτη, θα κλάψεις. Άπειρες χαμένες εργατοώρες και δεκάδες συνομιλίες με άσχετους. Αλλά είναι και επόμενο. Αφού η εξυπηρέτηση πελατών πάει υπεργολαβία σε τρίτες εταιρείες που εκπαιδεύουν πλημμελώς προσωπικό και το πιέζουν μέχρι αηδίας, δεν μπορείς να περιμένεις κάτι καλύτερο.
Δεν αμφιβάλλω και μάλιστα μου φαίνεται περίεργο να μην έχουν σούπερ στελεχωμένο το τμήμα εκείνο που φέρνει τις πωλήσεις. Αλλά τι να κάνω, αφού δεν ξέρουν τη δουλειά τους και το ομολογούν φόρα παρτίδα, πρέπει να αλλάξω πάροχο. Με το που θα δουν την αίτηση φορητότητας θα δεις για πότε θα σπάνε τα τηλέφωνα να με κρατήσουν. Δυστυχώς μόνο έτσι λειτουργούν.
Όποιος δε θέλει να ζυμώσει, είκοσι χρόνια σεχταρίζει
Απάντηση
  • Παραπλήσια Θέματα
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Τελευταία δημοσίευση

Επιστροφή στο “Πληροφορική”