Re: Πελασγικά αγάλματα του Ερμή με ορθωμένο το μόριό τους...
Δημοσιεύτηκε: 06 Απρ 2023, 07:05
Φιλτατε, κατσε να δουμε κι αλλα δυο χωρία του Ηρόδοτου που λεει αλλοκοτα για μας τους νεο-ελληνες με του νεους μυθους μας.Αρίστος έγραψε: 06 Απρ 2023, 06:44taxalata xalasa έγραψε: 05 Απρ 2023, 20:36Ειμαστε πιο σιγουροι και για τον Γραικό.Αρίστος έγραψε: 05 Απρ 2023, 20:26
Νομιζω οτι ειναι απο ολους παραδεκτο οτι τα 4 ελληνικα φυλλα ειναι οι Αχαιοι, οι Αιολεις, οι Δωριεις και οι Ιωνες. Γι' αυτα τουλαχιστον ειμαστε 100% σιγουροι. Για τα υπολοιπα ξεκιναει ο λαβυρινθος.
.
Κι η κόρη στον οίκο του ευγενή Δευκαλίωνα, η Πανδώρα με τον πατέρα Δία, τον οδηγό των Θεών όλων, σμιγμένη στην αγάπη γέννησε το χαιρομαχητή Γραικό. Ησίοδος, Γυναικών κατάλογος
«πρώτον μεν Γραικοί νυν δε Έλληνες»
Απο το Ατλα προέρχονται και οι 7 Πλειάδες μεταξύ άλλων.
• Μαία
• Ταϋγετη
• Ηλέκτρα
• Στερόπη,
• Κελαινώ
• Αλκυόνη
• Μερόπη
Όλοι Τιτάνιοι στην καταγωγη. Εκεί είναι η έξοδος του Λαβύρινθου. Το Ελληνας ειναι πολυ περιοριστικος ορος.
Ξεχωρα απ αυτο, το,τι ο Ζευς ανατραφηκε στην Κρητη, μπορει να σημαινει ο,τι ηρθε η θρησκεία ή τ ονομα του Δια απο την Αιγυπτο στην Ηπειρωτικη Ελλαδα μεσω Κρητης που ειναι και χωροχρονολογικα πιθανο αφου η Κρητη εχει σχεδον παραλληλη πορεια με την αρχαια Αιγυπτο και συνορευει μεσω θαλασσας ως η κοντινοτερη στερια βορεια της Αιγυπτου.
Θα βαλω αργοτερα τα αποσπασματα του Ηροδοτου οπου γραφει τις διαφορες Αιγυπτιων με Ελληνες. Το να γινει εισαγωγη ονοματων θεων δεν σημαινει οτι εγινε εισαγωγη αιγυπτιων στην ελλαδα αλλα το,τι οι ελληνες ησαν θαλασσοποροι που εφερναν νεες ιδεες στην Ελλαδα.
Μην γινεται συνχυση.
Οι Γραικοι ηταν μια διαφορετικη και αρχαιοτερη ονομασια μερους η και ολων των 4 ελληνικων φυλων.
Οποτε τα 4 ελληνικα γενη απαρτιζουν το συνολο του αρχαιου Ελληνισμου και δεν υπαρχουν μεσα τους ουτε Δαναοι, ουτε Φοινικες, ουτε Καρες και Λελεγες, αυτοι εξαλλου δεν μιλουσαν καν ελληνικα οταν πρωτοηρθαν στην Ελλαδα, ο Ισοκρατης τους αποκαλει βαρβαρους.
Οσο για τους παππουδες του Ελληνος ειναι μαλλον συμβολικα ονοματα που αφορουν σταθμους της ανθρωπινης εξελιξης, το ιδιο συμβολιζουν και αρχεγονοι βασιλιαδες οπως πιχι ο Ιναχος.
.
[6.53.1] Λοιπόν, μονάχα οι Λακεδαιμόνιοι μέσα σ᾽ όλους τους Έλληνες τα λένε αυτά, εγώ όμως γράφω και τα όσα λένε οι άλλοι Έλληνες· δηλαδή πως οι κατάλογοι των βασιλιάδων των Δωριέων που κατάρτισαν είναι σωστοί, καθώς φτάνουν ώς τον Περσέα, το γιο της Δανάης —από τον κατάλογο απουσιάζει ο θεός— και σωστά δηλώνουν πως οι βασιλιάδες αυτοί είναι Έλληνες· γιατί κιόλας εκείνη την εποχή αυτοί ανήκαν στον ελληνικό κόσμο.
[6.53.2] Κι ο λόγος που σταμάτησα στον Περσέα και δεν προχώρησα πιο πάνω, είναι που το όνομα του Περσέα δε συνοδεύεται από κανένα όνομα θνητού πατέρα, όπως, στην περίπτωση του Ηρακλή, από το πατρώνυμο Αμφιτρύων· ήδη λοιπόν, η αναφορά μου ώς τον Περσέα αποδεικνύεται σωστή· τώρα, αν αναφέρω τον κατάλογο που, ξεκινώντας από τη Δανάη, τη θυγατέρα του Ακρισίου, περιλαμβάνει τον ένα ύστερ᾽ από τον άλλο όλους τους παλιότερους της γενιάς αυτής, θ᾽ αποκαλυπτόταν πως οι αρχηγοί των Δωριέων κατάγονται κατευθείαν από τους Αιγυπτίους.
[6.54.1] Λοιπόν, αυτές οι γενεαλογίες βασίζονται στις διηγήσεις των Ελλήνων, όμως, σύμφωνα με τις παραδόσεις των Περσών, ο Περσεύς, ενώ ήταν Ασσύριος, έγινε Έλληνας, αυτός μονάχα, όχι όμως και οι πρόγονοι του Περσέα· όσο για τους προγόνους του Ακρισίου, που δεν έχουν καμιά σχέση με τον Περσέα, οι Πέρσες λένε, κι εδώ συμφωνούν με τους Έλληνες, ότι ήταν Αιγύπτιοι.
[6.55.1] Αρκετά τα όσα είπαμε γι᾽ αυτό το θέμα· τώρα, μια και άλλοι έχουν αφηγηθεί την καταγωγή τους από την Αίγυπτο και τις εξαιρετικές πράξεις τους που τους ανέδειξαν βασιλιάδες των Δωριέων, αυτά θα τα παραλείψουμε· μόνο για όσα δεν έκαναν λόγο άλλοι, αυτά θα μνημονέψω.
[1.57.1] Ποιά γλώσσα μιλούσαν οι Πελασγοί δεν ξέρω να πω με βεβαιότητα. Αν όμως πρέπει να πω τη γνώμη μου βασισμένος στους Πελασγούς, που και τώρα ακόμη κατοικούν πάνω από τους Τυρρηνούς στην πόλη Κρηστώνα και που κάποτε ήταν γείτονες αυτών που τώρα ονομάζονται Δωριείς (αφού τότε οι Πελασγοί κατοικούσαν τη χώρα που τώρα τη λεν Θεσσαλιώτιδα)·
[1.57.2] βασισμένος ακόμη στους Πελασγούς που έχτισαν στον Ελλήσποντο την Πλακία και τη Σκυλάκη, και που παλιότερα συγκατοικούσαν με τους Αθηναίους· αν πρέπει με βάση αυτά να μιλήσω, οι Πελασγοί μιλούσαν βαρβαρικά.
[1.57.3] Αν ωστόσο αυτό ισχύει για το σύνολο των Πελασγών, όμως το αττικό έθνος, κι ας ήταν πελασγικό, έτσι που μεταβλήθηκε σε ελληνικό, άλλαξε και τη γλώσσα του. Γιατί ούτε οι κάτοικοι της Κρηστώνος είναι ομόγλωσσοι με κανέναν από τους γείτονές τους ούτε οι Πλακιανοί· αυτοί όμως οι δύο μεταξύ τους είναι ομόγλωσσοι, και αποδείχνουν ότι τον χαρακτήρα της γλώσσας που πήραν μαζί τους μετοικώντας στα νέα αυτά μέρη, τον κράτησαν και δεν τον άλλαξαν.
[1.58.1] Το ελληνικό έθνος, αφότου φάνηκε, την ίδια πάντα γλώσσα μιλεί — αυτή είναι η πεποίθησή μου· αφότου όμως ξέκοψε από το πελασγικό, αδύνατο τότε και στην αρχή μικρό, αυξήθηκε ύστερα και πλήθαινε σε έθνη, καθώς προσχώρησαν σ᾽ αυτό κυρίως οι Πελασγοί, αλλά και πολλά άλλα βαρβαρικά φύλα. Τέλος είμαι της γνώμης ότι το Πελασγικό έθνος πρωτύτερα και εφόσον ήταν βαρβαρικό, ποτέ δε γνώρισε μεγάλη δύναμη.
Σπερνει ο Ηρόδοτος. Ετρουσκοι στην «Μακεδονια». Αιγυπτιοι οι αρχηγοί των Δωριέων... Ασσύριος ο Περσέας
