Σελίδα 5 από 7
Re: μετατροπη αυτοκινητου απο βενζινη σε αεριο
Δημοσιεύτηκε: 20 Μάιος 2022, 10:11
από Gherschaagk
Chainis έγραψε: 19 Μάιος 2022, 20:21
Maspoli έγραψε: 19 Μάιος 2022, 19:19
Κος Mike έγραψε: 19 Μάιος 2022, 19:09
δε παει αλλο
μας εχουν φερμαρει οι κουφαλες με τις τιμες καυσιιμων
θα το αλλαξω σε αεριο
ποσοι το αλλαξατε ηδη?
Υγραέριο εννοείς;
Είμαι αντίθετος, ειδικά αν το αμάξι σου είναι γιαπωνέζικο. Αν είναι γαλλικό ή γερμανικό μάλλον το αντέχουν περισσότερο (ίσως το μοναδικό θετικό που έχουν), παρόλα αυτα δεν είμαι φαν της μετατροπής (έχοντας πάθει).
Τι είχες παθει;
Εγώ το έχω 7 χρόνια, γιαπωνέζικο βιτάρα, δεν μου δημιούργησε κανένα πρόβλημα.
Τα nissan λένε ότι βγάζουν προβλήματα στις μετατροπές. Mazda και Toyota ξέρω πως δεν βγάζουν.
Re: μετατροπη αυτοκινητου απο βενζινη σε αεριο
Δημοσιεύτηκε: 20 Μάιος 2022, 10:18
από Chainis
Gherschaagk έγραψε: 20 Μάιος 2022, 10:11
Chainis έγραψε: 19 Μάιος 2022, 20:21
Maspoli έγραψε: 19 Μάιος 2022, 19:19
Υγραέριο εννοείς;
Είμαι αντίθετος, ειδικά αν το αμάξι σου είναι γιαπωνέζικο. Αν είναι γαλλικό ή γερμανικό μάλλον το αντέχουν περισσότερο (ίσως το μοναδικό θετικό που έχουν), παρόλα αυτα δεν είμαι φαν της μετατροπής (έχοντας πάθει).
Τι είχες παθει;
Εγώ το έχω 7 χρόνια, γιαπωνέζικο βιτάρα, δεν μου δημιούργησε κανένα πρόβλημα.
Τα nissan λένε ότι βγάζουν προβλήματα στις μετατροπές. Mazda και Toyota ξέρω πως δεν βγάζουν.
Μάλλον και τα σουζούκι δεν βγάζουν.
Σουζούκι Γκραντ βιτάρα έχω εγώ.
Re: μετατροπη αυτοκινητου απο βενζινη σε αεριο
Δημοσιεύτηκε: 20 Μάιος 2022, 10:21
από Gherschaagk
Chainis έγραψε: 20 Μάιος 2022, 10:18
Gherschaagk έγραψε: 20 Μάιος 2022, 10:11
Chainis έγραψε: 19 Μάιος 2022, 20:21
Τι είχες παθει;
Εγώ το έχω 7 χρόνια, γιαπωνέζικο βιτάρα, δεν μου δημιούργησε κανένα πρόβλημα.
Τα nissan λένε ότι βγάζουν προβλήματα στις μετατροπές. Mazda και Toyota ξέρω πως δεν βγάζουν.
Μάλλον και τα σουζούκι δεν βγάζουν.
Σουζούκι Γκραντ βιτάρα έχω εγώ.
Πλέον υπάρχει η γνώση και σου λένε ποια αυτοκίνητα βγάζουν προβλήματα στις μετατροπές.
Re: μετατροπη αυτοκινητου απο βενζινη σε αεριο
Δημοσιεύτηκε: 20 Μάιος 2022, 10:21
από EKPLIKTIKOS
Chainis έγραψε: 20 Μάιος 2022, 10:18
Gherschaagk έγραψε: 20 Μάιος 2022, 10:11
Chainis έγραψε: 19 Μάιος 2022, 20:21
Τι είχες παθει;
Εγώ το έχω 7 χρόνια, γιαπωνέζικο βιτάρα, δεν μου δημιούργησε κανένα πρόβλημα.
Τα nissan λένε ότι βγάζουν προβλήματα στις μετατροπές. Mazda και Toyota ξέρω πως δεν βγάζουν.
Μάλλον και τα σουζούκι δεν βγάζουν.
Σουζούκι Γκραντ βιτάρα έχω εγώ.
Ποιο μοτέρ έχεις? Αν είναι j20a... με αέριο...

Re: μετατροπη αυτοκινητου απο βενζινη σε αεριο
Δημοσιεύτηκε: 20 Μάιος 2022, 10:28
από Chainis
EKPLIKTIKOS έγραψε: 20 Μάιος 2022, 10:21
Chainis έγραψε: 20 Μάιος 2022, 10:18
Gherschaagk έγραψε: 20 Μάιος 2022, 10:11
Τα nissan λένε ότι βγάζουν προβλήματα στις μετατροπές. Mazda και Toyota ξέρω πως δεν βγάζουν.
Μάλλον και τα σουζούκι δεν βγάζουν.
Σουζούκι Γκραντ βιτάρα έχω εγώ.
Ποιο μοτέρ έχεις? Αν είναι j20a... με αέριο...
Δεν έχω ιδέα.
Αυτό που είχε, καινούργιο το είχα πάρει.
Re: μετατροπη αυτοκινητου απο βενζινη σε αεριο
Δημοσιεύτηκε: 20 Μάιος 2022, 10:42
από Maspoli
Ασέβαστος έγραψε: 20 Μάιος 2022, 09:36
Maspoli έγραψε: 19 Μάιος 2022, 23:10
Λοιπον λίγα παραπάνω ως προς το τι αντιμετώπισα εγω:
Εγώ ήταν κάποια περίοδος ετών που έκανα πολλά χιλιόμετρα. Με το αυτοκίνητο που συζητάμε μπορεί να έκανα και 40.000+ χιλιόμετρα το χρόνο. Τα χιλιόμετρα είχαν κατά το 95% να κάνουν με οδήγηση σε αυτοκινητοδρομο, με ψιλό σταθερή ταχύτητα και χωρίς εξάρσεις στο γκάζι. Η ζημια βγήκε περίπου στα 65000 χιλιόμετρα με υγραεριοκίνηση. Υπήρχαν πριν 100.000 χλμ με βενζίνη που το αμαξάκι δεν είχε βγάλει τίποτα και ακολούθησαν μετά την επισκευή και επιστροφή στη βενζινοκίνηση αλλες 120.000 χλμ που πάλι ήταν απροβλημάτιστα. Το θεμα της βλάβης ήταν καθαρά το αέριο.
Τωρα αν κάποιος οδηγάει μικρές αποστάσεις μέσα στην πόλη, ο κινητήρας μπορεί να μην προλαβαίνει να θερμανθεί τόσο λόγω των μεγαλύτερων θερμοκρασιών (και λιγότερων τριβών) του υγραερίου και θα βγάλει πιθανότατα περισσότερα χιλιόμετρα. Σίγουρα όμως δεν θα κάνει τα χιλιόμετρα που θα έκανε χωρίς την αλλαγή καυσίμου εφόσον οι συνθήκες μένουν ίδιες.
Σαν κατανάλωση καυσίμου, η κατανάλωση με υγραέριο θα έλεγα ότι ίσως βγαίνει 20% υψηλότερη. Όντας όμως αρκετά φθηνότερο σε τιμή, κερδίζεις από εκεί. Για την περίοδο που το χρησιμοποιούσα, υπολόγιζα το όφελος γύρω στο 25-30%. Αν έχουν αλλάξει τώρα τα πράγματα με τις τιμές, δεν τον ξέρω.
Σε συζητήσεις με άλλους, τα γιαπωνέζικα ήταν πιο γρήγορα στο να επισκεφτούν το συνεργείο, τα ευρωπαϊκά πήγαιναν αργότερα (και όσο πιο παλιά τόσο καλύτερα το άντεχαν)
τι ζημια; φανταζομαι βαλβιδες. λοιπον.
ποιος εκρινε οτι το θεμα της βλαβης ηταν το αεριο; (και τι συμφερον ειχε να το κανει)
αν ειναι ο ιδιος που σου ειπε οτι μεσα στην πολη ο κινητηρας θερμενεται λιγοτερο, καλο ειναι να παει να βοσκησει κανα προβατο. τι ιδιο για τις μειωμενες τριβες του αεριου. ποιες τριβες ωρε τσοπανη στο συστημα καυσιμου;
ταξι, γυροφερνουν το εκατομυριο χιλιομετρα με αεριο.
το γιαπωνεζικα-ευρωπαικα κλπ ειναι για να κανουμε πλακες μεταξυ μας, δεν εχει ουσια, δεν κατασκευαζουν με διαφορετικο τροπο τους θαλαμους καυσης και τις βαλβιδες τους. αν μιλουσαμε για συγκεκριμμενους κατασκευαστες και συγκεκριμμενα μοντελα ισως θα ειχε νοημα.
η αληθεια.
οι πραγματικες διαφορες ειναι, 10% αυξημενη θερμοκρασια καυσης του αεριου, και μειωμενη ικανοτητα λιπανσης των βαλβιδων. μιλαμε για θαλαμο καυσης, με 1000+ βαθμους θερμοκρασια οποτε και η λιπανση που προσφερει η βενζινη (ειδικα η αμολυβδη, οσο ειχαμε το μολυβδο κατι γινοταν) ειναι πολυ κοντα στο μηδεν ετσι κι αλλιως.
για τη λιπανση οποιος εχει ανησυχία, προσθετει μπουκαλακι με λιπαντικο, εγω προσωπικα δεν το εχω κανει, ουτε το θεωρω σημαντικο.
για τη θερμοκρασια, καθε οχημα μπορει να διαχειριστει αναγκες για 10% παραπανω απαγωγη θερμοτητας. σκεφτειτε απλως οτι το ιδιο οχημα ειναι φτιαγμενο για να λειτουργει και στο καταρ.
υπαρχουν, λιγες, περιπτωσεις που πραγματι βγαινουν προβληματα απο το αεριο. εχουν να κανουν ειτε με πολυ βαρια χρηση του οχηματος, οποτε θα δουλευε κοντα στα ορια και με βενζινη, αυτο το +10% ξεπερνα το οριο και βγαινουν ζημιες, ειτε με σαπακια (vag

alfa

νταξ, το σταματαω) που ειναι εκ κατασκευης κακοφτιαγμενα και δεν αντεχουν τα μεταλλα τους αυτο το λιγο παραπανω ζορισμα.
α) Μου το είπε ο εξουσιοδοτημένος αντιπρόσωπος της Τoyota στο Νομό. Όπου παρεμπιπτόντως εκεί έκαναν κι αυτοί μετατροπές. Θα είχε δηλαδή συμφέρον να πει ότι έγινε μαλακία στην εγκατάσταση από ανταγωνιστή του. Το ίδιο επιβεβαίωσε αργότερα που είχα ανάλογη κουβέντα και συνεργείο σε διπλανό νομό που και εκείνο ασχολούνταν με εγκαταστάσεις υγραερίου (και έκανε πολλές).
β) Άνθρωπέ μου σου γράφω κάτι συγκεκριμένο. Αν το αυτοκίνητο το χρησιμοποιήσω μέσα στην πόλη
σε συχνές, μικρές μετακινήσεις μέσα στην ημέρα είναι επόμενο ότι ο κινητήρας δεν θα προλάβει να θερμανθεί το ίδιο με αυτόν ενός αυτοκινήτου που κάνει διαδρομή μιας ή παραπάνω ώρας σε αυτοκινητόδρομο. Προφανώς αν τα χιλιόμετρα που κάνεις εντός πόλης είναι αντίστοιχα με ταξί και σε συνθήκες φρακαρισμένης Κηφισίας τότε προφανώς η διαφορά μειώνεται.
γ) Αν τα ταξί είναι ο δείκτης σου, τότε αν τα υγραεριοκίνητα ήταν το ίδιο απροβλημάτιστα δεν θα υπερίσχυαν συντριπτικά τα ντίζελ. Με ταξιτζήδες που έχω μιλήσει και που είχαν χρησιμοποιήσει παλιότερα υγραέριο, υπέρ των ντίζελ ήταν.
δ) Σε οικογένεια συνάδελφου είχε μετατρέψει και τα δυο οχήματά τους σε υγραέριο. Το ένα ήταν Rav, το άλλο Golf. Το Rav δίλιτρο, το golf 1.6. Τα χιλιόμετρα και τα δρομολόγια που έκαναν τα οχήματα ήταν περίπου τα ίδια. Ζημιά (βαλβίδες) έβγαλε το Rav. Και ανέφερα εξήγησα αυτό που χρησιμοποιούσα εγώ. Απροβλημάτιστα και πολλά χιλιόμετρα πριν τη μετατροπή, ζημιά στα 65.000 όταν έγινε η μετατροπή, απροβλημάτιστα και πολλά χιλιόμετρα αφού είχα σταματήσει την υγραεριοκίνηση.
ε) Σχετικά με το ευρωπαϊκά/γιαπωνέζικα η τοποθέτηση που είχε γίνει ήταν ότι η διαφορά οφείλονται σε πιο ελαφρά κράματα που χρησιμοποιούν οι γιαπωνέζοι στην κατασκευή του κινητήρα (όχι για κακό αυτό αφού o κινητήρας δεν κατασκευάζεται με προορισμό να καίει υγραέριο)
Re: μετατροπη αυτοκινητου απο βενζινη σε αεριο
Δημοσιεύτηκε: 20 Μάιος 2022, 10:44
από Maspoli
Chainis έγραψε: 20 Μάιος 2022, 10:18
Μάλλον και τα σουζούκι δεν βγάζουν.
Σουζούκι Γκραντ βιτάρα έχω εγώ.
Τι χιλιόμετρα και πού τα κάνεις ετησίως;
Re: μετατροπη αυτοκινητου απο βενζινη σε αεριο
Δημοσιεύτηκε: 20 Μάιος 2022, 11:07
από EKPLIKTIKOS
Ασέβαστος έγραψε: 20 Μάιος 2022, 09:01
α ναι, εχεις δικιο το ειχα ξεχασει.
In our 2016 Driver Power owner satisfaction survey, the MiTo finished 145th out of 150 cars for reliability, so it's hard to draw many positives. In recent years, Alfa has climbed up the overall ranking, but it's still a concern that it was ranked 23rd out of 32 manufacturers for reliability in the 2016 edition.
οδικη ασφαλεια να κανεις.
Η μίτο είναι αρκετά αξιόπιστο αμάξι. Ο ειδικός τύπος πολλές φορές είναι γτπ (ή τα παίρνει από τους Γερμανούς, δεν εξηγείται αλλιώς).
Η μίτο βενζίνη μόνο αισθητήρα γωνίας τιμονιού μπορεί να βγάλει, ο tb είναι σκυλί μαύρο. Ο ΜΑ μπορεί να βγάλει βλάβη στη μονάδα ΜΑ.
Όσο για τα γιαπωνέζικα, αρχιδια δεν τα φτιάχνουν όπως παλιά φίλε. Πήγαινε μια βόλτα από μια αντιπροσωπεία χοντα γιαμαχα στα μηχανάκια κ δες τα καινούργια τους (που τα μισά δεν είναι καν τζαπαν). Πλαστικά εντελώς φτηνιαρικα κ κινέζικα (πχ mt07), λαιμοι που ξεβιδωνουν στη μέση του δρόμου (Tracer 900) κτλ.
Για τα γερμανικά επειδή είχε γκολφ η γυναίκα μου ας μη σχολιάσω καλύτερα. Ευτυχώς το ξεφορτωθηκαμε κ ησυχάσαμε γιατί όλο πάνω σε έναν γερανό ήταν

Re: μετατροπη αυτοκινητου απο βενζινη σε αεριο
Δημοσιεύτηκε: 20 Μάιος 2022, 11:09
από Αρχέλαος
Maspoli έγραψε: 20 Μάιος 2022, 10:42
Ασέβαστος έγραψε: 20 Μάιος 2022, 09:36
Maspoli έγραψε: 19 Μάιος 2022, 23:10
Λοιπον λίγα παραπάνω ως προς το τι αντιμετώπισα εγω:
Εγώ ήταν κάποια περίοδος ετών που έκανα πολλά χιλιόμετρα. Με το αυτοκίνητο που συζητάμε μπορεί να έκανα και 40.000+ χιλιόμετρα το χρόνο. Τα χιλιόμετρα είχαν κατά το 95% να κάνουν με οδήγηση σε αυτοκινητοδρομο, με ψιλό σταθερή ταχύτητα και χωρίς εξάρσεις στο γκάζι. Η ζημια βγήκε περίπου στα 65000 χιλιόμετρα με υγραεριοκίνηση. Υπήρχαν πριν 100.000 χλμ με βενζίνη που το αμαξάκι δεν είχε βγάλει τίποτα και ακολούθησαν μετά την επισκευή και επιστροφή στη βενζινοκίνηση αλλες 120.000 χλμ που πάλι ήταν απροβλημάτιστα. Το θεμα της βλάβης ήταν καθαρά το αέριο.
Τωρα αν κάποιος οδηγάει μικρές αποστάσεις μέσα στην πόλη, ο κινητήρας μπορεί να μην προλαβαίνει να θερμανθεί τόσο λόγω των μεγαλύτερων θερμοκρασιών (και λιγότερων τριβών) του υγραερίου και θα βγάλει πιθανότατα περισσότερα χιλιόμετρα. Σίγουρα όμως δεν θα κάνει τα χιλιόμετρα που θα έκανε χωρίς την αλλαγή καυσίμου εφόσον οι συνθήκες μένουν ίδιες.
Σαν κατανάλωση καυσίμου, η κατανάλωση με υγραέριο θα έλεγα ότι ίσως βγαίνει 20% υψηλότερη. Όντας όμως αρκετά φθηνότερο σε τιμή, κερδίζεις από εκεί. Για την περίοδο που το χρησιμοποιούσα, υπολόγιζα το όφελος γύρω στο 25-30%. Αν έχουν αλλάξει τώρα τα πράγματα με τις τιμές, δεν τον ξέρω.
Σε συζητήσεις με άλλους, τα γιαπωνέζικα ήταν πιο γρήγορα στο να επισκεφτούν το συνεργείο, τα ευρωπαϊκά πήγαιναν αργότερα (και όσο πιο παλιά τόσο καλύτερα το άντεχαν)
τι ζημια; φανταζομαι βαλβιδες. λοιπον.
ποιος εκρινε οτι το θεμα της βλαβης ηταν το αεριο; (και τι συμφερον ειχε να το κανει)
αν ειναι ο ιδιος που σου ειπε οτι μεσα στην πολη ο κινητηρας θερμενεται λιγοτερο, καλο ειναι να παει να βοσκησει κανα προβατο. τι ιδιο για τις μειωμενες τριβες του αεριου. ποιες τριβες ωρε τσοπανη στο συστημα καυσιμου;
ταξι, γυροφερνουν το εκατομυριο χιλιομετρα με αεριο.
το γιαπωνεζικα-ευρωπαικα κλπ ειναι για να κανουμε πλακες μεταξυ μας, δεν εχει ουσια, δεν κατασκευαζουν με διαφορετικο τροπο τους θαλαμους καυσης και τις βαλβιδες τους. αν μιλουσαμε για συγκεκριμμενους κατασκευαστες και συγκεκριμμενα μοντελα ισως θα ειχε νοημα.
η αληθεια.
οι πραγματικες διαφορες ειναι, 10% αυξημενη θερμοκρασια καυσης του αεριου, και μειωμενη ικανοτητα λιπανσης των βαλβιδων. μιλαμε για θαλαμο καυσης, με 1000+ βαθμους θερμοκρασια οποτε και η λιπανση που προσφερει η βενζινη (ειδικα η αμολυβδη, οσο ειχαμε το μολυβδο κατι γινοταν) ειναι πολυ κοντα στο μηδεν ετσι κι αλλιως.
για τη λιπανση οποιος εχει ανησυχία, προσθετει μπουκαλακι με λιπαντικο, εγω προσωπικα δεν το εχω κανει, ουτε το θεωρω σημαντικο.
για τη θερμοκρασια, καθε οχημα μπορει να διαχειριστει αναγκες για 10% παραπανω απαγωγη θερμοτητας. σκεφτειτε απλως οτι το ιδιο οχημα ειναι φτιαγμενο για να λειτουργει και στο καταρ.
υπαρχουν, λιγες, περιπτωσεις που πραγματι βγαινουν προβληματα απο το αεριο. εχουν να κανουν ειτε με πολυ βαρια χρηση του οχηματος, οποτε θα δουλευε κοντα στα ορια και με βενζινη, αυτο το +10% ξεπερνα το οριο και βγαινουν ζημιες, ειτε με σαπακια (vag

alfa

νταξ, το σταματαω) που ειναι εκ κατασκευης κακοφτιαγμενα και δεν αντεχουν τα μεταλλα τους αυτο το λιγο παραπανω ζορισμα.
α) Μου το είπε ο εξουσιοδοτημένος αντιπρόσωπος της Τoyota στο Νομό. Όπου παρεμπιπτόντως εκεί έκαναν κι αυτοί μετατροπές. Θα είχε δηλαδή συμφέρον να πει ότι έγινε μαλακία στην εγκατάσταση από ανταγωνιστή του. Το ίδιο επιβεβαίωσε αργότερα που είχα ανάλογη κουβέντα και συνεργείο σε διπλανό νομό που και εκείνο ασχολούνταν με εγκαταστάσεις υγραερίου (και έκανε πολλές).
β) Άνθρωπέ μου σου γράφω κάτι συγκεκριμένο. Αν το αυτοκίνητο το χρησιμοποιήσω μέσα στην πόλη
σε συχνές, μικρές μετακινήσεις μέσα στην ημέρα είναι επόμενο ότι ο κινητήρας δεν θα προλάβει να θερμανθεί το ίδιο με αυτόν ενός αυτοκινήτου που κάνει διαδρομή μιας ή παραπάνω ώρας σε αυτοκινητόδρομο. Προφανώς αν τα χιλιόμετρα που κάνεις εντός πόλης είναι αντίστοιχα με ταξί και σε συνθήκες φρακαρισμένης Κηφισίας τότε προφανώς η διαφορά μειώνεται.
γ) Αν τα ταξί είναι ο δείκτης σου, τότε αν τα υγραεριοκίνητα ήταν το ίδιο απροβλημάτιστα δεν θα υπερίσχυαν συντριπτικά τα ντίζελ. Με ταξιτζήδες που έχω μιλήσει και που είχαν χρησιμοποιήσει παλιότερα υγραέριο, υπέρ των ντίζελ ήταν.
δ) Σε οικογένεια συνάδελφου είχε μετατρέψει και τα δυο οχήματά τους σε υγραέριο. Το ένα ήταν Rav, το άλλο Golf. Το Rav δίλιτρο, το golf 1.6. Τα χιλιόμετρα και τα δρομολόγια που έκαναν τα οχήματα ήταν περίπου τα ίδια. Ζημιά (βαλβίδες) έβγαλε το Rav. Και ανέφερα εξήγησα αυτό που χρησιμοποιούσα εγώ. Απροβλημάτιστα και πολλά χιλιόμετρα πριν τη μετατροπή, ζημιά στα 65.000 όταν έγινε η μετατροπή, απροβλημάτιστα και πολλά χιλιόμετρα αφού είχα σταματήσει την υγραεριοκίνηση.
ε) Σχετικά με το ευρωπαϊκά/γιαπωνέζικα η τοποθέτηση που είχε γίνει ήταν ότι η διαφορά οφείλονται σε πιο ελαφρά κράματα που χρησιμοποιούν οι γιαπωνέζοι στην κατασκευή του κινητήρα (όχι για κακό αυτό αφού o κινητήρας δεν κατασκευάζεται με προορισμό να καίει υγραέριο)

Re: μετατροπη αυτοκινητου απο βενζινη σε αεριο
Δημοσιεύτηκε: 20 Μάιος 2022, 11:14
από Γκιώνης
Φίλος με Kia ceed 1.6 στις 80k km βαλβίδες καπούτ.έκανε ρεκτιφιέ και μετά από 20k km πάλι το ίδιο λόγω κακού μάστορα.Μετά τη δεύτερη επισκευή όλα καλά αλλά το ερώτημα είναι το ξαναβασίζεσαι να το δουλέψεις LPG;εγώ λέω όχι.
Re: μετατροπη αυτοκινητου απο βενζινη σε αεριο
Δημοσιεύτηκε: 20 Μάιος 2022, 11:18
από stergiosbik
Δηλαδη για να καταλαβω.
Κανετε μια μετατροπη στο αμαξι,στην προκειμενη περιπτωση υγραεριο,και μετα καθεστε και κατηγορειτε ορισμενους κατασκευαστες οτι το αμαξι τους χαλαει γιατι ΕΣΕΙΣ το πειραξατε;
Πατε καλα ρε;
Τι στον μπουτσο πινετε;
Re: μετατροπη αυτοκινητου απο βενζινη σε αεριο
Δημοσιεύτηκε: 20 Μάιος 2022, 11:20
από Chainis
Maspoli έγραψε: 20 Μάιος 2022, 10:44
Chainis έγραψε: 20 Μάιος 2022, 10:18
Μάλλον και τα σουζούκι δεν βγάζουν.
Σουζούκι Γκραντ βιτάρα έχω εγώ.
Τι χιλιόμετρα και πού τα κάνεις ετησίως;
Πάνω από 20.000.
Τα περισσότερα σε άσφαλτο αλλά αρκετά σε χωματόδρομο και χωράφια.
Re: μετατροπη αυτοκινητου απο βενζινη σε αεριο
Δημοσιεύτηκε: 20 Μάιος 2022, 11:22
από Citroenakias
Μακριά από μετατροπές σε υγραέριο. Κινητήρας που φτιάχτηκε για βενζίνη δουλεύει σωστά μόνο με βενζίνη
Re: μετατροπη αυτοκινητου απο βενζινη σε αεριο
Δημοσιεύτηκε: 20 Μάιος 2022, 11:24
από EKPLIKTIKOS
Για μένα όλο αυτό βγαίνει μόνο με κομπιουτερακι, δλδ
Κόστος εγκατάστασης (ή έξτρα κόστος εργοστασιακου)
Κόστος συντήρησης (εδω βάζουμε κ έξτρα τυχόν κόστος πχ ρύθμιση βαλβίδων κτλ)
Τυχόν βλάβες
Vs
Πραγματικο οφελος σε οικονομία καυσίμου
Τα άλλα όλα είναι να χαμε να λέγαμε κ να χαμε να πούμε
Edit: ένα άλλο θέμα που δεν είδα να συζητηθηκε είναι ο μειωμένος χώρος. Η φιάλη πιάνει πολύ χώρο, πολλές φορές το μισό πορτμπαγκάζ. Ο αδερφος της γυναίκας μου την έχει βάλει στη ρεζέρβα αλλά δεν έχει ρεζέρβα...
Re: μετατροπη αυτοκινητου απο βενζινη σε αεριο
Δημοσιεύτηκε: 20 Μάιος 2022, 11:39
από ΑΧΑΡΙΣΤΟΣ
Ισως δεν ισχυει στην Ελλαδα αλλα εδω που ζω (και σε αλλες ευρωπαικες χωρες) αν εχεις LPG απαγορευεται να μπεις σε τουνελ ή σε υπογεια γκαραζ.