Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους! https://dev.phorum.com.gr/
George_V έγραψε: 07 Ιαν 2022, 18:51
Δλδ εσυ πως εξηγεις πως σε μια οικογένεια που ασκει ενδογαμια για τον μοναδικο λογο να κρατησει ατοφια καποια γενετικα χαρακτηριστικα οπως λευκο δερμα, ασημενια μαλλια και μωβ ματια ολοι εχουν τα ιδια ακριβως χαρακτηριστικα εκτος απο ενα ξαδελφο (που παιζει και καιριο ρολο στην ιστορια αρα τον βλεπεις και συνεχεια μαζι με τους υπολοιπους συγγενεις του που ειναι λευκοι) ?
Δεν ειναι χαζο και εντελως κουλο?
Οχι, δεν ειναι ΚΑΘΟΛΟΥ κουλο: αντιθετα ειναι μια ευφυης κριτικη απεναντι σε μια τετοια πρακτικη (η οποια δεν ειναι μονο λογοτεχνικη, και οι ολιγαρχες δουλοκτητες του Αμερικανικου Νοτου ηταν αιμομικτες για να μην χαλασουν το πεντιγκρι) δεδομενου μαλιστα οτι σε αυτο το λογοτεχνικο συμπαν υπαρχουν μαυροι πληθυσμοι αλλα και μαυροι ανθρωποι, μερικοι μαλιστα και στην συγκεκριμενη εθνοτητα.
Ισως οι σκηνοθετες να ηθελαν να περασουν το μηνυμα πως η ευγονικη ειναι χαμενη υποθεση ετσι κι αλλιως και πως το Βαλυριανο γονιδιο, εξασθενημενο εξαιτιας των ενδογαμιων αποτυγχανει να σταματησει την επανεμφανιση φαινοτυπων απο παρελθοντικες επιμειξιες. Οπως και να χει, καταφεραν να δημιουργησουν προβληματισμο.
Ναι 300 χρονια ολοι βγαινουν με συγκεκριμενα χαρακτηριστικα και 1 τους ξεφυγε.
Και παλι επισημαινω οτι η διαφωνια μου ειναι στο continuity της ιστοριας οχι στην υπαρξη μαυρων.
Και οι Αψβουργοι αιμομικτες ηταν. Αυτο σημαινει οτι πρεπει να το κρυψουμε σε μια ταινια η στα βιβλια ? Η να το αλλαξουμε για να ειμαστε πολιτικως ορθοι?
Αφου ετσι γινοταν καλως η κακως.
Re: "Ξεπαρθενών" ή αλλιώς ο εκφυλισμός του Σινεμά.
όποιος κι αν παίξει τον Νικηταρά δε θα είναι ο Νικηταράς. Αυτό σημαίνει "παίζει τον Νικηταρά". Δεν προκύπτει από κάπου ότι η μαυροσύνη τον κάνει περισσότερο "μη Νικηταρά" από όλες τις άλλες παραμέτρους λόγω των οποίων δεν είναι ο Νικηταράς. Δεν έχει κανένα απολύτως νόημα να εστιάζεις αν είναι μαύρος ή ξανθός ή κερκυραίος ή οτιδήποτε άλλο, εκτός αν στην ταινία όντως όλοι οι άλλοι λένε "κοιτάχτε έναν μαύρο ρε". Ειδάλλως δεν παίζει κανένα ρόλο σεναριακά. Προσέχεις ότι είναι μαύρος ακριβώς επειδή έχεις πρόβλημα με τους μαύρους.
Πρέπει να σου πω (επειδή έχει συζητηθεί) ότι σε αυτό διαφέρεις πάρα πολύ από τους αρχαίους Έλληνες, για τους οποίους το χρώμα του δέρματος ήταν όντως όπως το χρώμα των μαλλιών. Στα παπάρια τους αν ήσουν μαύρος ή εμπριμέ, αρκεί να μην ήσουν ξένος εχθρός από τη διπλανή πόλη. Κανείς δε θα έλεγε "μα βάλατε άτομο με ανοιχτά καστανά μαλλιά να παίζει τον Νικηταρά ενώ είχε σκούρα καστανά" ε το ίδιο ισχύει και για το μαύρο δέρμα. Είμαστε 200 χρόνια μετά και στη χώρα κατοικούν και Έλληνες με μαύρο δέρμα και κάποιοι από αυτούς είναι ηθοποιοί.
Να ρωτήσω και κάτι άλλο, σε πείραξε που έπαιξε το Ζορμπά ο Άντονη Κουήν ή τον Τζον Πορτοκάλος ένας μεξικάνος; Και είχαν και εντελώς μη ελληνική προφορά; Όχι βέβαια, ρατσίσταρε.
Αντίστοιχα μου φαίνεται άκρως ρατσιστικό να εστιάζεις στον μαύρο που παίζει αυτόν τον αιμομικτικό μαλάκα και όχι στο ότι όλοι οι υπόλοιποι δεν είναι στ' αλήθεια συγγενείς και προϊόντα αιμομιξίας. Εμένα μου φαίνεται εξίσου σημαντικό αν μας ενδιαφέρει ο ρεαλισμός το ζευγάρι αυτό να το παίζουν στ' αλήθεια συγγενείς που πηδιούνται στ' αλήθεια μεταξύ τους, είναι μάλιστα κάτι που όντως το αναφέρει 500 φορές το βιβλίο (όπως και τα αφύσικα ξανθά μαλλιά των ταργάριεν που όντως έχει ο μαύρος) ενώ δε λέει απολύτως τίποτα για μαύρους και λευκούς. Το θέμα είναι, κάνει αυτός εκεί όλα αυτά που λέει το βιβλίο ότι κάνει σεναριακά; Αν αρχίζει να ραπάρει και να πουλάει κρακ συμφωνώ ότι έχει σημασία που είναι μαύρος. Αν κάνει παπαριές των Ταργκάριεν δεν έχει. Τόσο απλά.
Η λεσβία δεν είναι ίδιο παράδειγμα γιατί όντως έχει διαφορετική συμπεριφορά, όντως είναι διαφορετικό ένα σενάριο στο οποίο δεν υπάρχει ο άντρας της γιατί είναι λεσβία.
Παραληρημα.
Με αυτη τη λογικη παιξε και Οθελλο με ξανθο γαλανοματη αριο στον ομωνυμο ρολο.
Για διασκευη καλο ειναι. Για να λες οτι παιζει Σαιξπηρ ομως δεν ειναι.
Οι καλύτεροι κινηματογραφικοί Οθέλλοι ήταν ο Όρσον Γουελες και ο Μπονταρτσούκ στη σοβιετική παραγωγή. Με λίγο φούμο μια χαρά τον παίζουν τον Οθέλλο και λευκοί, και ο μαύρος ο τύπος με λίγη μπογιά μια χαρά κάνει τον Ταργκάριεν.
Re: "Ξεπαρθενών" ή αλλιώς ο εκφυλισμός του Σινεμά.
Δημοσιεύτηκε: 07 Ιαν 2022, 19:43
από Lord Brum
πουστριλίκια, ανωμαλίες και ασέβεια στον ελληνικό πολιτιμόσ. Άμεση αφαίρεση ιθαγένειας στα στρακια που έκαναν αυτό το ανουσιούργημα
Re: "Ξεπαρθενών" ή αλλιώς ο εκφυλισμός του Σινεμά.
όποιος κι αν παίξει τον Νικηταρά δε θα είναι ο Νικηταράς. Αυτό σημαίνει "παίζει τον Νικηταρά". Δεν προκύπτει από κάπου ότι η μαυροσύνη τον κάνει περισσότερο "μη Νικηταρά" από όλες τις άλλες παραμέτρους λόγω των οποίων δεν είναι ο Νικηταράς. Δεν έχει κανένα απολύτως νόημα να εστιάζεις αν είναι μαύρος ή ξανθός ή κερκυραίος ή οτιδήποτε άλλο, εκτός αν στην ταινία όντως όλοι οι άλλοι λένε "κοιτάχτε έναν μαύρο ρε". Ειδάλλως δεν παίζει κανένα ρόλο σεναριακά. Προσέχεις ότι είναι μαύρος ακριβώς επειδή έχεις πρόβλημα με τους μαύρους.
Πρέπει να σου πω (επειδή έχει συζητηθεί) ότι σε αυτό διαφέρεις πάρα πολύ από τους αρχαίους Έλληνες, για τους οποίους το χρώμα του δέρματος ήταν όντως όπως το χρώμα των μαλλιών. Στα παπάρια τους αν ήσουν μαύρος ή εμπριμέ, αρκεί να μην ήσουν ξένος εχθρός από τη διπλανή πόλη. Κανείς δε θα έλεγε "μα βάλατε άτομο με ανοιχτά καστανά μαλλιά να παίζει τον Νικηταρά ενώ είχε σκούρα καστανά" ε το ίδιο ισχύει και για το μαύρο δέρμα. Είμαστε 200 χρόνια μετά και στη χώρα κατοικούν και Έλληνες με μαύρο δέρμα και κάποιοι από αυτούς είναι ηθοποιοί.
Να ρωτήσω και κάτι άλλο, σε πείραξε που έπαιξε το Ζορμπά ο Άντονη Κουήν ή τον Τζον Πορτοκάλος ένας μεξικάνος; Και είχαν και εντελώς μη ελληνική προφορά; Όχι βέβαια, ρατσίσταρε.
Αντίστοιχα μου φαίνεται άκρως ρατσιστικό να εστιάζεις στον μαύρο που παίζει αυτόν τον αιμομικτικό μαλάκα και όχι στο ότι όλοι οι υπόλοιποι δεν είναι στ' αλήθεια συγγενείς και προϊόντα αιμομιξίας. Εμένα μου φαίνεται εξίσου σημαντικό αν μας ενδιαφέρει ο ρεαλισμός το ζευγάρι αυτό να το παίζουν στ' αλήθεια συγγενείς που πηδιούνται στ' αλήθεια μεταξύ τους, είναι μάλιστα κάτι που όντως το αναφέρει 500 φορές το βιβλίο (όπως και τα αφύσικα ξανθά μαλλιά των ταργάριεν που όντως έχει ο μαύρος) ενώ δε λέει απολύτως τίποτα για μαύρους και λευκούς. Το θέμα είναι, κάνει αυτός εκεί όλα αυτά που λέει το βιβλίο ότι κάνει σεναριακά; Αν αρχίζει να ραπάρει και να πουλάει κρακ συμφωνώ ότι έχει σημασία που είναι μαύρος. Αν κάνει παπαριές των Ταργκάριεν δεν έχει. Τόσο απλά.
Η λεσβία δεν είναι ίδιο παράδειγμα γιατί όντως έχει διαφορετική συμπεριφορά, όντως είναι διαφορετικό ένα σενάριο στο οποίο δεν υπάρχει ο άντρας της γιατί είναι λεσβία.
Παραληρημα.
Με αυτη τη λογικη παιξε και Οθελλο με ξανθο γαλανοματη αριο στον ομωνυμο ρολο.
Για διασκευη καλο ειναι. Για να λες οτι παιζει Σαιξπηρ ομως δεν ειναι.
Οι καλύτεροι κινηματογραφικοί Οθέλλοι ήταν ο Όρσον Γουελες και ο Μπονταρτσούκ στη σοβιετική παραγωγή. Με λίγο φούμο μια χαρά τον παίζουν, και ο μαύρος ο τύπος με λίγη μπογιά μια χαρά κάνει τον Ταργκάριεν.
Δε διαφωνω. Ακομα και λευκος με φουμο παλι το μαυρο επαιζε και ο Γουελς και ο Μπονταρτσουκ.
Αλλα για βαλε τον Ντολφ Λουγκρεν π.χ. να παιξει Οθέλλο χωρις μεικ απ. Δεν θα ειναι Σαιξπηρ πλεον. Διασκευη θα ειναι.
Εδω ουτε καν μπογια δεν εβαλαν. Απλα ενας ξεκαρφωτος μαυρος σε μια οικογένεια λευκων. Ακουγεται σαν ανεκδοτο.
Re: "Ξεπαρθενών" ή αλλιώς ο εκφυλισμός του Σινεμά.
όποιος κι αν παίξει τον Νικηταρά δε θα είναι ο Νικηταράς. Αυτό σημαίνει "παίζει τον Νικηταρά". Δεν προκύπτει από κάπου ότι η μαυροσύνη τον κάνει περισσότερο "μη Νικηταρά" από όλες τις άλλες παραμέτρους λόγω των οποίων δεν είναι ο Νικηταράς. Δεν έχει κανένα απολύτως νόημα να εστιάζεις αν είναι μαύρος ή ξανθός ή κερκυραίος ή οτιδήποτε άλλο, εκτός αν στην ταινία όντως όλοι οι άλλοι λένε "κοιτάχτε έναν μαύρο ρε". Ειδάλλως δεν παίζει κανένα ρόλο σεναριακά. Προσέχεις ότι είναι μαύρος ακριβώς επειδή έχεις πρόβλημα με τους μαύρους.
Πρέπει να σου πω (επειδή έχει συζητηθεί) ότι σε αυτό διαφέρεις πάρα πολύ από τους αρχαίους Έλληνες, για τους οποίους το χρώμα του δέρματος ήταν όντως όπως το χρώμα των μαλλιών. Στα παπάρια τους αν ήσουν μαύρος ή εμπριμέ, αρκεί να μην ήσουν ξένος εχθρός από τη διπλανή πόλη. Κανείς δε θα έλεγε "μα βάλατε άτομο με ανοιχτά καστανά μαλλιά να παίζει τον Νικηταρά ενώ είχε σκούρα καστανά" ε το ίδιο ισχύει και για το μαύρο δέρμα. Είμαστε 200 χρόνια μετά και στη χώρα κατοικούν και Έλληνες με μαύρο δέρμα και κάποιοι από αυτούς είναι ηθοποιοί.
Να ρωτήσω και κάτι άλλο, σε πείραξε που έπαιξε το Ζορμπά ο Άντονη Κουήν ή τον Τζον Πορτοκάλος ένας μεξικάνος; Και είχαν και εντελώς μη ελληνική προφορά; Όχι βέβαια, ρατσίσταρε.
Αντίστοιχα μου φαίνεται άκρως ρατσιστικό να εστιάζεις στον μαύρο που παίζει αυτόν τον αιμομικτικό μαλάκα και όχι στο ότι όλοι οι υπόλοιποι δεν είναι στ' αλήθεια συγγενείς και προϊόντα αιμομιξίας. Εμένα μου φαίνεται εξίσου σημαντικό αν μας ενδιαφέρει ο ρεαλισμός το ζευγάρι αυτό να το παίζουν στ' αλήθεια συγγενείς που πηδιούνται στ' αλήθεια μεταξύ τους, είναι μάλιστα κάτι που όντως το αναφέρει 500 φορές το βιβλίο (όπως και τα αφύσικα ξανθά μαλλιά των ταργάριεν που όντως έχει ο μαύρος) ενώ δε λέει απολύτως τίποτα για μαύρους και λευκούς. Το θέμα είναι, κάνει αυτός εκεί όλα αυτά που λέει το βιβλίο ότι κάνει σεναριακά; Αν αρχίζει να ραπάρει και να πουλάει κρακ συμφωνώ ότι έχει σημασία που είναι μαύρος. Αν κάνει παπαριές των Ταργκάριεν δεν έχει. Τόσο απλά.
Η λεσβία δεν είναι ίδιο παράδειγμα γιατί όντως έχει διαφορετική συμπεριφορά, όντως είναι διαφορετικό ένα σενάριο στο οποίο δεν υπάρχει ο άντρας της γιατί είναι λεσβία.
Φόσι, κάπου μπλέκεις τα πράγματα. Το ότι οι αρχαίοι Έλληνες ή κάποιος άλλος αρχαίος δεν αντιμετώπιζε "ρατσιστικά" το χρώμα του δέρματος δεν σημαίνει ότι στην Ελλάδα ή στη Δανία πχ ζούσαν μαύροι με ηγετικές θέσεις. Στην Αίγυπτο ή σε άλλες περιοχές υπήρχαν. Και σε όλες τις περιοχές της γης τόσο τα μυθικά όσο και τα ιστορικά πρόσωπα είναι απολύτως φυσικό και κυρίως λογικό, να αποτυπώνονται με το χρώμα και τα χαρακτηριστικά της συγκεκριμένης περιοχής.
Στην τελική, την περίοδο που ήταν συνηθισμένη πρακτική το να γίνονται σκλάβοι οι κάτοικοι των κατακτημένων περιοχών, όσο άξιζε ένας μαύρος κωπηλάτης σε γαλέρα, άξιζε και ένας άσπρος. Και για τις γυναίκες σκλάβες, ίσχυε ακριβώς το ίδιο. Οι σκλάβοι γενικώς ήταν ακριβώς ότι και τα ζώα. Κανέναν δεν ενδιέφερε το αν ένα άλογο ή μια αγελάδα ήταν μαύρη, άσπρη ή κανελί με βούλες.
Οπότε, το να παίζει ένας μαύρος τον Ταργκάριεν είναι σαν να παίζει ένας αλμπίνος τον Οθέλλο.
Re: "Ξεπαρθενών" ή αλλιώς ο εκφυλισμός του Σινεμά.
Δημοσιεύτηκε: 07 Ιαν 2022, 20:05
από ΣΚΕΠΤΙΚΟΣ
Σέρπικο έγραψε: 07 Ιαν 2022, 14:29
Πήγαν τα άλλα τα πουστρακια και ανεμιζαν την σημαία με τα χρώματα του ουράνιου τόξου, στον ιερό βράχο και έκαναν πλάτη στα άλλα πουστρακια που πηδιοντουσαν. Μιλάμε για σκατοπουστες, κομπλεξικους γκεουλες, προκλητικά ladyboy.
Πατριαρχικος και εθνικιστικό χώρος η Ακρόπολη, κατά τα κομπλεξικα πουστρακια.
Hiv, σύφιλη να τους συνοδεύουν.
.
Γιατί σβήνονται αυτά τα πηγαία πόστ ;;; .
Ποιοί δεν αντέχουν τήν απλή και αυθόρμητη έκφραση τής γλώσσας μας ;;;
.
Re: "Ξεπαρθενών" ή αλλιώς ο εκφυλισμός του Σινεμά.
Δημοσιεύτηκε: 07 Ιαν 2022, 20:12
από AlienWay
"Ξιφομαχίες" με φόντο την Ακρόπολη!
Λάκη! Λάκη! Γκίλι-γκίλι-γκίλι!
Re: "Ξεπαρθενών" ή αλλιώς ο εκφυλισμός του Σινεμά.
Δημοσιεύτηκε: 07 Ιαν 2022, 20:20
από Naida
Έξυπνος τίτλος πάντως
Re: "Ξεπαρθενών" ή αλλιώς ο εκφυλισμός του Σινεμά.
Δημοσιεύτηκε: 07 Ιαν 2022, 20:21
από Τζιτζιμιτζιχότζιρας
Σέρπικο έγραψε: 07 Ιαν 2022, 14:29
Πήγαν τα άλλα τα πουστρακια και ανεμιζαν την σημαία με τα χρώματα του ουράνιου τόξου, στον ιερό βράχο και έκαναν πλάτη στα άλλα πουστρακια που πηδιοντουσαν. Μιλάμε για σκατοπουστες, κομπλεξικους γκεουλες, προκλητικά ladyboy.
Πατριαρχικος και εθνικιστικό χώρος η Ακρόπολη, κατά τα κομπλεξικα πουστρακια.
Hiv, σύφιλη να τους συνοδεύουν.
Re: "Ξεπαρθενών" ή αλλιώς ο εκφυλισμός του Σινεμά.
Σέρπικο έγραψε: 07 Ιαν 2022, 14:29
Πήγαν τα άλλα τα πουστρακια και ανεμιζαν την σημαία με τα χρώματα του ουράνιου τόξου, στον ιερό βράχο και έκαναν πλάτη στα άλλα πουστρακια που πηδιοντουσαν. Μιλάμε για σκατοπουστες, κομπλεξικους γκεουλες, προκλητικά ladyboy.
Πατριαρχικος και εθνικιστικό χώρος η Ακρόπολη, κατά τα κομπλεξικα πουστρακια.
Hiv, σύφιλη να τους συνοδεύουν.
Κλαίω
Re: "Ξεπαρθενών" ή αλλιώς ο εκφυλισμός του Σινεμά.
Δημοσιεύτηκε: 07 Ιαν 2022, 20:41
από ΓΑΛΗ
AlienWay έγραψε: 07 Ιαν 2022, 20:12
"Ξιφομαχίες" με φόντο την Ακρόπολη!
Λάκη! Λάκη! Γκίλι-γκίλι-γκίλι!
Λέλο, μου θυμίζουν οι τύποι.
Παρ' τους Λίζα και καν'τους κορνίζα.
Re: "Ξεπαρθενών" ή αλλιώς ο εκφυλισμός του Σινεμά.
Δημοσιεύτηκε: 07 Ιαν 2022, 20:47
από Τζιτζιμιτζιχότζιρας
Απαράδεκτα πράματα!
Θα τρίζουν τα πόμολ...ε ..τα κόκκαλα των αρχαίων ημών προγόνων!
Re: "Ξεπαρθενών" ή αλλιώς ο εκφυλισμός του Σινεμά.
Δημοσιεύτηκε: 07 Ιαν 2022, 20:49
από Δημοκράτης
Τζιτζιμιτζιχότζιρας έγραψε: 07 Ιαν 2022, 20:47
Απαράδεκτα πράματα!
Θα τρίζουν τα πόμολ...ε ..τα κόκκαλα των αρχαίων ημών προγόνων!
ζαίε να θυμηθουμε εδώ ότι σκούζατε που στην Ακρόπολη έκανε βίντεο ο οίκος μόδας
αλλά το να γαμιούνται κάτι πούστηδες είναι οκ
Re: "Ξεπαρθενών" ή αλλιώς ο εκφυλισμός του Σινεμά.
Τζιτζιμιτζιχότζιρας έγραψε: 07 Ιαν 2022, 20:47
Απαράδεκτα πράματα!
Θα τρίζουν τα πόμολ...ε ..τα κόκκαλα των αρχαίων ημών προγόνων!
ζαίε να θυμηθουμε εδώ ότι σκούζατε που στην Ακρόπολη έκανε βίντεο ο οίκος μόδας
αλλά το να γαμιούνται κάτι πούστηδες είναι οκ
Είπα εγώ ότι είναι οκ;
Επίσης δόθηκε κάποια άδεια για την ταινία απ την αντιπολίτευση ;
Μου φαίνεται μπερδεύεις την βούρτσα και δεν έχεις δει καν την ταινία.