Σελίδα 5 από 8

Re: ΑΝΑΛΥΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΥ ΠΑΡΑΔΟΞΟΥ

Δημοσιεύτηκε: 05 Ιούλ 2021, 14:34
από pankratisths
Επίσης εκτιμώ την ποιότητα της σκέψης σου ιδίως ως εφάνη από τη σκέψη περί αρνητικής τομής και γι αυτό και ρωτησα την επιστημονική σου ιδιότητα. Άλλοι δεν φτάνουν ούτε κατά διάνοια μέχρι εκεί γιατί είναι ερώτημα που έχω θέσει και σε άλλους. Ομοίως αρκετά λογικός και ο κύριος που έθεσε το παράδειγμα με το διπλασιασμό της ταχύτητας. Δυνατές σκέψεις αμφότερες.

Re: ΑΝΑΛΥΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΥ ΠΑΡΑΔΟΞΟΥ

Δημοσιεύτηκε: 05 Ιούλ 2021, 14:35
από George_V
pankratisths έγραψε: 05 Ιούλ 2021, 14:30 Φίλε μου μη με υποβαλλεις στη διαδικασία να αντιπαρατεθεις με μία γνώμη προερχόμενη από αυθεντία. Είναι η εύκολη λύση γιατί εσύ πιστεύεις σε αυθεντίες ενώ εγω όχι. Δεύτερον αγνοεις ποιος είμαι εγώ. Γι αυτό αντιπαρατεθηκαμε αυστηρα στο πεδίο της λογικής στο οποίο και ηττηθηκες επανερχομενος με νέες θέσεις και πολλές φορές με τις ίδιες ως αποδεικτικό κατάπτωσης των προηγούμενων. Αν επιτρέπεται από τους κανόνες του φόρουμ αναφέρω τη δημοσίευση και το γραφοντα εφόσον όμως προβεις σε αντιπαραβολή με την επαλήθευση υπ άρ 1.
Ολη αυτη η ανάλυση εχει τεθει σε peer review?

Kαι αν ναι τι αποτέλεσμα εξήχθη?

Re: ΑΝΑΛΥΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΥ ΠΑΡΑΔΟΞΟΥ

Δημοσιεύτηκε: 05 Ιούλ 2021, 14:38
από pankratisths
Ειλικρινά δεν ξέρω τι είναι αυτό που εγραψες τζωρτζ. Δυστυχώς δεν εχω γνώση και θα ήθελα να με πληροφορήσει σχετικα. Πίστευα ότι κάτι τέτοιο θα λάμβανε χώρα εδώ. Πασιφαη ωραίο όνομα. Τρως τα πάντα...

Re: ΑΝΑΛΥΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΥ ΠΑΡΑΔΟΞΟΥ

Δημοσιεύτηκε: 05 Ιούλ 2021, 14:43
από George_V
pankratisths έγραψε: 05 Ιούλ 2021, 14:38 Ειλικρινά δεν ξέρω τι είναι αυτό που εγραψες τζωρτζ. Δυστυχώς δεν εχω γνώση και θα ήθελα να με πληροφορήσει σχετικα. Πίστευα ότι κάτι τέτοιο θα λάμβανε χώρα εδώ. Πασιφαη ωραίο όνομα. Τρως τα πάντα...
Δεν ξερεις τι ειναι το peer review?

Kαι θες να το παιξεις και επιστήμονας?

Οσο για το ονομα "Πασιφάη" ετυμολογικα συνδεεται με τη λεξη φως και οχι με το φαι οπως νομιζεις...

Re: ΑΝΑΛΥΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΥ ΠΑΡΑΔΟΞΟΥ

Δημοσιεύτηκε: 05 Ιούλ 2021, 14:44
από pankratisths
Ελάχιστοι έχουν συμφωνήσει τζωρτζ. Ο ένας έχει κάνει μεταπτυχιακό στα θεμέλια των μαθηματικών νομίζω και ο έτερος καθηγητής πανεπιστημίου στα μαθηματικά συνταξιούχος. Οι περισσότεροι διαφωνούν συνήθως άνευ αιτιολογίας και άλλοι με ανεπαρκή αιτιολογία.

Re: ΑΝΑΛΥΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΥ ΠΑΡΑΔΟΞΟΥ

Δημοσιεύτηκε: 05 Ιούλ 2021, 14:46
από pankratisths
Εγώ είμαι επιστήμονας σε άλλο πεδίο αφενός και αφετέρου ξέρω την προέλευση της Πασιφαης. Απλά νόμιζα ότι είναι κάποιο γνωστό μου πρόσωπο που μπήκε να αστειστει και απηντησα στο αυτό θεωρούμενο ύφος.

Re: ΑΝΑΛΥΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΥ ΠΑΡΑΔΟΞΟΥ

Δημοσιεύτηκε: 05 Ιούλ 2021, 14:47
από George_V
pankratisths έγραψε: 05 Ιούλ 2021, 14:44 Ελάχιστοι έχουν συμφωνήσει τζωρτζ. Ο ένας έχει κάνει μεταπτυχιακό στα θεμέλια των μαθηματικών νομίζω και ο έτερος καθηγητής πανεπιστημίου στα μαθηματικά συνταξιούχος. Οι περισσότεροι διαφωνούν συνήθως άνευ αιτιολογίας και άλλοι με ανεπαρκή αιτιολογία.
Ποιος κρινει την αιτιολογια ως ανεπαρκη η μη υπαρχουσα ομως?

Για αυτο σε ρωτησα αν εχει τεθει σε peer review.

Re: ΑΝΑΛΥΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΥ ΠΑΡΑΔΟΞΟΥ

Δημοσιεύτηκε: 05 Ιούλ 2021, 14:51
από pankratisths
Περαιτέρω δεν παίζω κάτι εγώ ούτε παριστανω. Τίτλους έχει ο καθείς και ας στερείται λογικής. Εσύ μπορεί να εισηχθης επί παραδείγματι στο μαθηματικό πιάνοντας τη βάση 10 και μετά να εφτασες να γίνεις ακόμη και καθηγητής πανεπιστημίου.

Re: ΑΝΑΛΥΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΥ ΠΑΡΑΔΟΞΟΥ

Δημοσιεύτηκε: 05 Ιούλ 2021, 14:52
από George_V
pankratisths έγραψε: 05 Ιούλ 2021, 14:51 Περαιτέρω δεν παίζω κάτι εγώ ούτε παριστανω. Τίτλους έχει ο καθείς και ας στερείται λογικής. Εσύ μπορεί να εισηχθης επί παραδείγματι στο μαθηματικό πιάνοντας τη βάση 10 και μετά να εφτασες να γίνεις ακόμη και καθηγητής πανεπιστημίου.
Σε τι εισαι επιστημονας?

Προπτυχιακο/μεταπτυχιακο?

Re: ΑΝΑΛΥΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΥ ΠΑΡΑΔΟΞΟΥ

Δημοσιεύτηκε: 05 Ιούλ 2021, 14:55
από pankratisths
Αναφέρεσαι σε λήψη γνωμοδοτησεων. Το αν κάτι στερείται αιτιολογίας είναι ευαποδεικτο όπως και ανεπαρκούς. Αν θίγει όλα τα σημεία της σκέψης, αν περιλαμβάνει καν αιτιολογία. Αυτά επί παραδείγματι για τις διοικητικές πράξεις τα κρίνει το δικαστήριο. Για τις γνωμοδοτήσεις θα τα κρίνει κάποια άλλη γνώμη. Είναι γνώμες που απλά για κοινωνικούς λόγους κρινονται υπέρτερες από άλλες. Αλλά ειναι αποτέλεσμα γνώμης αν μία γνώμη στερείται αιτιολογίας ή είναι ανεπαρκής.

Re: ΑΝΑΛΥΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΥ ΠΑΡΑΔΟΞΟΥ

Δημοσιεύτηκε: 05 Ιούλ 2021, 14:57
από George_V
pankratisths έγραψε: 05 Ιούλ 2021, 14:55 Αναφέρεσαι σε λήψη γνωμοδοτησεων. Το αν κάτι στερείται αιτιολογίας είναι ευαποδεικτο όπως και ανεπαρκούς. Αν θίγει όλα τα σημεία της σκέψης, αν περιλαμβάνει καν αιτιολογία. Αυτά επί παραδείγματι για τις διοικητικές πράξεις τα κρίνει το δικαστήριο. Για τις γνωμοδοτήσεις θα τα κρίνει κάποια άλλη γνώμη. Είναι γνώμες που απλά για κοινωνικούς λόγους κρινονται υπέρτερες από άλλες. Αλλά ειναι αποτέλεσμα γνώμης αν μία γνώμη στερείται αιτιολογίας ή είναι ανεπαρκής.
Αναφέρομαι σε παγια πρακτικη στον επιστημονικο χώρο.

Peer Review εχει περάσει? Εχει δημοσιευθει σε καποιο επιστημονικο περιοδικο?

Re: ΑΝΑΛΥΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΥ ΠΑΡΑΔΟΞΟΥ

Δημοσιεύτηκε: 05 Ιούλ 2021, 14:59
από pankratisths
Επισταμαι γνωρίζω καλά. Σύμφωνα με τη γνώμη του κράτους στη νομική επιστήμη. Αλλά όλοι οι φιλόσοφοι μας δεν είχαν κρατική αναγνώριση και δεν υπήρχαν και σχολεία πάντα εκείνες τις εποχές. Οπότε είναι λίγο σχετικό ποιος γνωρίζει καλά και τι. Ο λόγος όμως εδοθη σε όλους τους ανθρώπους και αυτό είναι το κοινό σημείο επαφής. Οι τίτλοι και ο λόγος δεν πάνε πακέτο πάντα.

Re: ΑΝΑΛΥΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΥ ΠΑΡΑΔΟΞΟΥ

Δημοσιεύτηκε: 05 Ιούλ 2021, 15:00
από pankratisths
Δεν έχει δημοσιευθεί. Και δεν γνωρίζω για επιστημονικά περιοδικά της φιλοσοφίας των μαθηματικών. Εξάλλου πολλά απαιτούν και δημόσιες σχέσεις.

Re: ΑΝΑΛΥΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΥ ΠΑΡΑΔΟΞΟΥ

Δημοσιεύτηκε: 05 Ιούλ 2021, 15:03
από pankratisths
Αν έχεις όμως κάτι υπόψη σου μετά χαράς. Και αναμενω και την πληροφόρηση περί της δικής σου επιστημονικής ιδιότητας.

Re: ΑΝΑΛΥΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΥ ΠΑΡΑΔΟΞΟΥ

Δημοσιεύτηκε: 05 Ιούλ 2021, 15:06
από George_V
pankratisths έγραψε: 05 Ιούλ 2021, 15:03 Αν έχεις όμως κάτι υπόψη σου μετά χαράς. Και αναμενω και την πληροφόρηση περί της δικής σου επιστημονικής ιδιότητας.
Η δικια μου ιδιοτητα δεν εχει σχεση με τη δικια σου.

Και μιας και σε ρωτησα πρωτος ειναι νομιζω δικαιο να μου πεις εσυ την ιδιοτητα σου και τους προπτυχιακους/μεταπτυχιακους τιτλους σου πρωτος.