Κι όμως, δεν είναι το ίδιο. Οι οδηγοί μηχανής είναι μια τάξη μεγέθους πιο κάφροι από τους αυτοκινητιστές, οδηγώ πολύ λόγω επαγγέλματος και έχω πολύ καλή εικόνα του πράγματος, τουλάχιστον για την Αθήνα (οι συμπεριφορές στην επαρχία διαφέρουν σε αρκετά πράγματα).EKPLIKTIKOS έγραψε: 07 Δεκ 2020, 15:57Είναι λάθος να εστιαζεις στα μηχανάκια. Δεν ειναι ότι οι περισσότεροι οδηγοί αυτοκινήτων δεν ειναι εξίσου λερες. Το έγραψα κ νωρίτερα. Η φυλή των οδηγών δικυκλου ΔΕΝ είναι μια ξεχωριστή ράτσα στους δρόμους μας, η συντριπτική πλειοψηφία αυτών οδηγεί ΚΑΙ αυτοκίνητο, και να είσαι σίγουρος ότι δε μεταμορφώνονται όταν οδηγούν αυτοκίνητο. Πάλι μαλακιες κανουν, παράνομες προσπεράσεις, υπερβολική ταχύτητα, παρκάρισμα στο πεζοδρόμιο, οδήγηση με κινητό στο χέρι, χώνονται στα φανάρια κτλ κτλ. Να μη μιλήσω για την κατάσταση του οχήματος που οδηγούν με λάστιχα του 1821 που ανάθεμα αν 2 στα 10 αυτοκίνητα εκει εξω συντηρείται σωστάstavmanr έγραψε: 07 Δεκ 2020, 13:45
Πέρα από το συγκεκριμένο περιστατικό, οι περισσότεροι οδηγοί δίτροχων παραβιάζουν συστηματικά τον ΚΟΚ. Προσπεράσεις από δεξιά, προσπεράσεις στα φανάρια, καβάλημα πεζοδρομίων, νησίδων, πέρασμα από πλατεία κ.ο.κ.
Αλλά εκείνοι που δεν συγκρίνονται με τίποτα είναι οι ποδηλάτες, μιλάμε για αναισθησία γαλαξιακών διαστάσεων.
Περίεργο πράγμα, θα έλεγε κανείς ότι η προσοχή που δείχνει ο οδηγός είναι αντιστρόφως ανάλογη της επικινδυνότητας (για τον ίδιο) του οχήματος που οδηγεί. Οι οδηγοί βαρέων οχημάτων (φορτηγά, λεωφορεία, πούλμαν) είναι μακράν οι καλύτεροι.