Δημοκράτης έγραψε: 17 Ιούλ 2020, 16:18
Antigeist έγραψε: 17 Ιούλ 2020, 15:57
Δημοκράτης έγραψε: 17 Ιούλ 2020, 15:45
Οι ιστορικοί λένε ότι δεν έχουμε στοιχεία για την γλώσσα αλλά ο κάθε καμένος με πληκτρολόγιο έχει την απολιτη γνώση

Φορουμαρα ρε φίλε

Καταρχάς φωτινε παντογνωστη μιας που οι ουνοι είναι προγενέστερο των Τούρκων, μογγολων κτλ τότε η γλώσσα θα λεγόταν ουνικη και οι Τούρκοι θα μιλούσαν ουνικά και το ανάποδο. Κατά τα άλλα το να πεις ότι Τούρκοι έχουν σχέση με τους ουνους γιατί το γοτθικό αττιλας σε κάνει να θυμηθείς το Ατατούρκ οκ είναι ανεκδοτο
Otto Maenchen-Helfen argues that many tribal and proper names among the Huns appear to have originated in Turkic languages, indicating that the language was Turkic. Hyun Jin Kim similarly concluded that it "seems highly likely then from the names that we do know, most of which seem to be Turkic, that the Hunnic elite was predominantly Turkic-speaking".
Kim questions the Germanic etymologies of Ruga, Attila, and Bleda, arguing that there are "more probable Turkic etymologies."
Πάντως είναι γελοίο να λέγεται ότι Αττίλας σημαίνει τάχα "μπαμπάκας" στα γοτθικά. Είναι δυνατόν ένας άνθρωπος να έχει κύριο όνομα "μπαμπάκας"; Μόνο σαν παρατσούκλι μπορεί να το φανταστεί κανείς αυτό. Και πάλι όμως δεν τιμάει καθόλου τους γότθους.
Πέρα από τα κύρια ονόματα έχουμε και άλλη απόδειξη ότι η γλώσσα ήταν τουρκική. Το Βυζαντινό "θέμα" είναι δάνειο από τα ουννικά και σημαίνει μυριάς. Πως λέμε μυριάς στα τουρκικά; Turkish: on bin, tümen (tr)
Εισια που πλεισια κούκου επιμένεις κιόλας. Οτνα δεν έχουμε αρκετά στοιχεία για κάτι λέμε ότι δεν ξέρουμε. Το να υπάρχουν 4 5 λέξεις κοινές ανάμεσα σε γλώσσες δεν λέει τίποτα οι ουνοι ήταν ένα μάτσο νομάδες που η γλώσσα τους το πιθανότερο ήταν μια πιτζιν από γοτθικά, αλανικα, ότι γλώσσες μιλούσαν στην στεπα και δεν ξέρω και εγώ τι άλλο. Τουρκικα δεν ήταν γιατί τα τουρκικα είναι γλώσσα 5 αιώνων μετα
Δεν μου λες ιστοριογνώστη μου πως αποκαλεί το χρονικό του Fredegar μόλις δύο αιώνες μετά τον Αττίλα τους Ούννους;
In fact Fredegar tells us that it was the cunning Wiomad who stirred up the Franks against Aegidius (supposedly then ruling the Salian Franks during Childeric’s exile) engineered Childeric’s return from exile and persuaded the emperor Maurice (probably a garbled reference to Attila) to give Childeric a vast treasure with which to defeat Aegidius and kill many Romans.
Furthermore, we find in Fredegar a curious origin myth for the Franks that attributes a common ancestry to the Franks and
the Turks, by which term Fredegar was obviously referring to the Huns. The original united group had allegedly separated into two at the Danube, one migrating further west to become the Franks and the other remaining in the Danubian region to become the Turks. As Hummer points out, the claim to kinship
with the Turks (Huns) in the origin-myth reflects the real, historical absorption of oriental, steppe elements in the fifth century. All of this and the strong Hunnic Danubian influence on grave goods found in Childeric’s tomb suggest that Childeric was strongly associated with the
Huns in some way and his rise to power was not unrelated to the Hunnic invasion of Gaul.